آموزش بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی

سئو

..آموزش بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی..
سئو

آموزش بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی

 آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و نحوه بازاریابی موفق در شبکه‌های اجتماعی و مراحل راه اندازی یک کمپین موثر را در سئو روز به طور جامع و مفصل توضیح میدم ❤

 در دنیای امروز نادیده گرفتن شبکه‌‌های اجتماعی به دلیل فراگیری و تأثیرگذاری که دارن امکان‌پذیرنیست.

این رسانه‌ها دارای پلت‌فرمها ی متنوعی هستن که بیزینس‌های مختلف می‌تونن برای برندسازی، اطلاع رسانی و تبلیغات از اون‌ها استفاده کنن و همزمان، رقبا رو زیر نظر داشته باشن.

وبسایت ما این راهنمایی قدم به قدم رو در اختیار شما می‌گذاره تا با آگاهی از بایدها و نبایدها و دانستن توصیه‌های مفید و کارآمد، بتونین یک کمپین بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنین. 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی (یا سوشال مدیا مارکتینگ) یعنی چی؟

منظور از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اینه که شما برای ارتقای بیزینس خودتون توی یکی (یا چندتا) از پلتفرمهای شبکه های اجتماعی (مثل ، فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر، یا لینکدین)، محتوا پست کنین.

چون این شبکه ها روزانه با میلیونها و حتی میلیاردها کاربر در سراسر دنیا در ارتباط هستن می تونن روشی بسیار عالی برای دسترسی شما به مشتری‌هاتون باشن.  

برای اطلاعات بیشتر به مقاله SMM – بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی مراجعه کنید

برای کار با شبکه های اجتماعی و درک بهتر نحوه عملکردشون اول باید با اصطلاحات رایج در این زمینه آشنا بشین: 

 

اصطلاحات شبکه های اجتماعی

محتوا: هرچیزی که شما در شبکه های اجتماعی تولید می‌کنین، پست می کنین یا به اشتراک می‌گذارین محتواست چه خودتون اونها رو خلق کرده باشین چه فقط اونها رو به اشتراک گذاشته باشین.

مقالاتی که در رابطه با محتوا به شما کمک میکنند عبارتند از:👇

چگونه تولید محتوا کنیم؟ ⇔ بازاریابی محتوا چیست؟ ⇔ انواع محتوا چیست؟ ⇔ رعایت اصول سئو در تولید محتوا ⇔ تولید محتوا چیست؟ ⇔ محتوای خوب و یونیک چیست؟

تعامل: تعامل یک واژه کلی برای نشان دادن اینه که چه تعداد کاربر (با لایک کردن، اشتراک گذاری یا کامنت گذاشتن) به محتوای شما واکنش نشون میدن.

روی هم رفته میشه گفت داشتن تعامل درشبکه های اجتماعی هدف شماره ۱ محسوب میشه – هر کاربری دوست داره که مردم در مورد محتوایی که تولید کرده تبادل نظر کنن.

تعداد فالوئرها: یعنی تعداد کاربرهایی که توی هر شبکه اجتماعی فالوئر شما هستن.

نرخ بازدید از طریق کلیک (CTR): CTR نشون میده چه تعداد کاربر، یک لینک مربوط به محتوای شما رو دیدن و روش کلیک کردن، چه از طریق یک آگهی و چه از طریق پستی از یک پلتفرم دیگه. 

CTR  با تقسیم تعداد دفعاتی که آگهی شما دیده شده بر تعداد کلیکهایی که دریافت کرده محاسبه میشه.

پلت‌فرم: «پلتفرم شبکه اجتماعی» نام دیگر «سایت شبکه اجتماعی» است. مثلا فیس بوک و توئیتر هر دو پلت‌فرم‌های شبکه های اجتماعی هستن.

اشتراک گذاری یا شیر: اگه کسی محتوای شما رو در پروفایل یا اکانت خودش پست کنه، یعنی محتوای شما رو به اشتراک گذاشته، این کار باعث بیشتر دیده شدن محتوای شما میشه.

ترافیک:  ترافیک یعنی تعداد کاربرهایی که از طریق شبکه های اجتماعی به سایت شما دسترسی پیدا می کنن.

مثلا کاربری که روی پست فیس بوکی شما کلیک می کنه و به وبسایت شما منتقل می شه یک ترافیک دیجیتال محسوب میشه.

 

چرا بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مهمه؟

در دنیای مدرن امروز، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ) برای همه کسب و کارهایی که می‌خوان به مشتری های آنلاین دسترسی داشته باشن ضروریه.

تقریبا همه مشتریها از برندهای محبوب توقع دارن که در فضای آنلاین حضور داشته باشن. بر اساس یک تحقیق معلوم شده بیشتر از ۷۵% مردم قبل از اینکه کالایی بخرن، برند محصول رو در اینترنت سرچ می‌کنن.

مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی 

 اطلاع رسانی بیشتر در مورد یک برند

در حال حاضر بیشتر از ۳ میلیارد کاربر توی شبکه های اجتماعی وجود داره، این به معنی ایجاد ۳ میلیارد فرصت جدید برای مطرح شدن برند شماست! ( برند چیست؟ )

شبکه های اجتماعی با تعاملاتی که ایجاد می کنن، باعث می شن اطلاع رسانی در مورد برند شما خیلی آسون بشه.

یعنی اگر یک صفحه تجاری برای برند شرکت خودتون ایجاد کنید و با شبکه های اجتماعی مختلف تعامل داشته باشین تنها با همین یک کار ساده، اطلاع رسانی در مورد برندتون رو به طور چشمگیری بالا بردین.

علاوه براین، شبکه های اجتماعی می تونن از طریق پست ها، شیرها، و کامنتها، ترافیک وبسایت شما رو بالا ببرن.

جان لی مدیرعامل اجرایی آنا – آناتومی گفته:

«{سوشال مدیا} یکی از بهترین ابزارهای شفاهی حال حاضر دنیاست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از مخاطب‌تان بخواهید محتوای شما را با دوستانش به اشتراک بگذارد و چنانچه محتوای کمپین شما باکیفیت بوده و برنامه ریزی شده باشد موفقیت‌ شما حتمی است.»

ایجاد سرنخ (لید) و بالا بردن تعامل‌ها

پخش و اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی روشی عالی برای افزایش سرنخ‌ها یا مشتریهای بالقوه شماست، این روند می تونه غریبه‌ها رو جذب و اونها روبه مشتری های بالقوه تبدیل کنه و چون شما مرتبأ در حال تولید محتوای مورد علاقه مخاطبین خودتون هستین این کار تبادل نظرها درباره برند شما رو بیشتر می‌کنه و این همون چیزیه که شما به دنبالش هستین.

برقراری روابط شخصی با مشتریها

علاقه مشتریها به داشتن ارتباطات خاص، یکی از بزرگترین عوامل کسب محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی است.

قبل از ظهور این شبکه‌ها، برندها خیلی دور و دست نیافتنی به نظر می رسیدن ولی وجود این شبکه ها باعث شد برندها مستقیمأ به مشتریهاشون وصل شده و بعد انسانی پیدا کنن.

امروزه برندها می‌تونن در ترندهای شبکه های اجتماعی شرکت کنن با مشتری‌ها چت کنن و جنبه انسانی داشته باشن!

آنالیز رقابتی

از اونجایی که رقبای شما هم در شبکه های اجتماعی حضور دارن این فرصت برای شما فراهمه که اونها رو زیر نظر بگیرین و ببینین دارن چکار می کنن، از چه کارهایی نتیجه گرفتن و از چه کارهایی نتیجه نگرفتن.

به کمپین هاشون توجه کنین و از اشتباهاتشون درس بگیرن.

به نحوه تعامل‌شون با مشتریها و نحوه ترویج محصولات یا خدمات‌شون دقت کنین. با این کار می تونین متوجه بشین که آیا کمپین برند شما منحصر به فرد هست یا نه.

به قول جیسون میرز، مدیر ارشد اکانتهای شرکت کانتنت فکتوری: «آنالیز رقابتی به شما کمک می‌کند تا حفره های موجود در استراتژی رقیبان‌تان را مشاهده نموده و کانالهایی را که ممکن است آنها ندیده باشند کشف کنید.»

کسب اعتبار بیشتر برای برند شما

به روز رسانی‌های شما و حضور منظم‌تون در فضای آنلاین، در دراز مدت، اعتبار بیزینس شما رو به عنوان یک برند مطرح بالا می بره.

همینطور تعامل منظم شما با مشتریهاتون، نشون می ده که به مخاطب تون متعهد هستین و کسب رضایت اونها براتون مهمه.

محتواهای اسپانسری و پولی

 این روزها چون خیلی از کاربرهای شبکه های اجتماعی با برندها مثل یک دوست به طور منظم تعامل دارن استفاده از محتوای اسپانسری یا خریداری شده افزایش چشم گیری داشته.

محتوای اسپانسری که معمولا با عبارتهایی مثل، «پست پولی»،«عرضه شده توسط»، «اسپانسر شده توسط»، «رپرتاژ آگهی»، یا «آگهی» قابل مشاهده است، به هرمحتوایی گفته می‌شه که یک اسپانسر به ناشر، شرکت، یا اینفلوئنسر برای انتشار در شبکه های اجتماعی تحویل میده.

محتوای اسپانسری با تبلیغات سنتی فرق داره چون این محتوا متناسب با شبکه اجتماعی که قراره در اون به اشتراک گذاشته بشه ساخته میشه.

علاوه بر اینکه آگهی دهنده، به برند، اینفلوئنسر یا اکانت دیگه ای برای به اشتراک گذاری محتواش پول پرداخت میکنه، محتوای اسپانسری می‌تونه برای هردو طرف منافع خیلی زیاد دیگه ای هم داشته باشه.

با این وجود، اگه به قبول محتوای اسپانسری فکر می‌کنین یادتون باشه که کاربران شبکه های اجتماعی به پستهایی که صرفأ قصدشون فروشه یا با محتوای متداول کانال همخوانی نداره حساس هستن.

توصیه های من برای استفاده از محتوای اسپانسری اینها هستن:

  • مطمئن بشین که محتوا فقط برای کاربر وقفه ایجاد نمی کنه بلکه چیزی هم به تجاربش اضافه می کنه.
  • از انتشار چیزهایی که با برند یا بیزینس تون هماهنگ نیست خودداری کنین.
  • سعی کنین لحن و شکل محتوای اسپانسری با بقیه محتواهاتون یکسان باشه.
  • با برندهایی کار کنین که ارزشهاشون با ارزشهای شما سازگار هستن.

اگه به دنبال برند یا اینفلوئنسری برای به اشتراک گذاری محتوای خودتون هستین باز همین توصیه ها در موردش صدق می کنه.

کسی که قراره محتوای اسپانسری شما روپست کنه با دقت انتخاب کنین و مطمئن بشین که با ارزشها و اهداف کلی شرکت شما در تضاد نیست.

این توصیه ها کمک می کنن تا محتوای اسپانسری طبیعی تر به نظر بیاد و درتایملاین مخاطبین وصله ای ناجور نباشه.

مراحل راه اندازی یک کمپین موثر در شبکه‌های اجتماعی

 راه اندازی یک کمپین موثر که شما رو در مسیر موفقیت قرار بده دارای هفت مرحله است.

انجام دادن این مراحل کار سختی نیست ولی قبل از هر چیز برای اینکه مطمئن باشین استراتژی شما متناسب با بیزینس و اهدافتون هست باید تحقیق کنین تا موفقیت‌تون تضمین بشه.

قدم های لازم برای راه اندازی کمپین:

۱. بیزینس و اهداف خودتون رو مورد ارزیابی قرار بدین.

اولین کاری که باید انجام بدین ارزیابی بیزینس و هر کاری که تا به حال در رابطه با سوشال مدیا انجام دادینه.

بعد نوبت به تعیین اهداف‌تون می‌رسه. یک روش مفید برای سازماندهی اهداف اینه که اونها رو به دوره های یک ساله، پنج ساله و ده ساله تقسیم کنین.

یعنی می خواید در یکَ، پنج، و ده سال آینده چه موقعیتی داشته باشین.

در صورت تمایل می تونین فواصل زمانی کوتاه تری رو در نظر بگیرین.

۲. در مورد مخاطب‌هاتون تحقیق کنید

قدم دوم اینه که در مورد مخاطب ها و مشتری هاتون کامل تحقیق کنین تا بتونین بر مبنای علاقه و نیاز اونها محتوا بسازین.

به مخاطبین حال حاضرتون و اینکه چطور می‌شه اونها رو گروه بندی کرد فکر کنین.

فکر کردن و تحقیق درباره مخاطبین موجود و بالقوه، چراغ راه شما برای تولید محتوا و ایجاد تعامل با اونهاست.

۳. مشخص کنین که کدام پلت‌فرم برای بیزینس شما مناسبه

شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی وجود داره و هر کدام از اونها فرهنگ و کاربرد خاص خودشون رو دارن.

فیس بوک، توئیتر، لینکدین، و اینستاگرام، چهار پلت‌فرمی هستن که بیشتر از بقیه به درد بیزینس میخورن اما پلتفرمهای دیگه ای هم هست مثل پینترست، تامبلر، تیک تاک، و یوتیوب.

در اینجا اگه سختگیر باشین به نفعتونه. به بیزینس مدنظر خودتون فکر کنین و ببینید مخاطب هدف شما در کدام پلتفرم بیشتر به چشم می خوره.

مثلأ اگه یک شرکت تولید کننده عصا دارین باید سراغ  فیس بوک برین نه تیک‌تاک.

۴. محتوایی منحصربه فرد و جذاب بسازین

در ابتدا کمی وقت بگذارین و پستهای دیگران رو به اشتراک بگذارین تا فرهنگ حاکم بر اون پلتفرم  و اینکه کاربرها چطور با هم تعامل دارن دستتون بیاد.

اما بعدش نوبت شماست که با تولید محتوا بتونین اثرگذار باشین.

از اطلاعات مخاطب‌هاتون برای تعیین نوع محتوایی که می خواین بسازین استفاده کنین و به دقت، عکس العمل مخاطبین رو نسبت به انواع محتوایی که پست می کنین زیر نظر بگیرین.

۵. هوای فالوئرهاتون رو داشته باشین

فالوئرها بدون شک مهم ترین سرمایه شما در بازاریابی هستن.

اونها هستن که با تبادل نظر و شیر کردن یا نکردن محتوای شما موفقیت یا شکست کمپین شما رو رقم می‌زنن.

وقتی در حال تولید محتوا هستین، با تشویق فالوئرهاتون به شیر کردن محتوای خودشون زیر یک هشتگ، ری پست کردن محتواشون و … باهاشون تعامل کنین.

۶. از پستهایی که میگذارین یک فهرست تهیه کنین

وقتی کارزار شما در شبکه های اجتماعی به حرکت افتاد و توسعه پیدا کرد به خاطر سپردن اینکه کدوم پست در کدام پلت‌فرم و چه موقع جواب می‌ده کار سختیه.

با استفاده از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی، از پستهاتون فهرست تهیه کنین.

این کار به شما امکان یادداشت کپشنها، آماده سازی عکسها و ویدیوها و لیست کردن پستها رو می ده.

حتی می تونین داشبوردهای متمرکزی درست کنین و تمام محتوای پلتفرم و آمار رو یکجا داشته باشین.

۷. نتایج و آمار رو مورد تجزیه و تحلیل قرار بدین

اگه مهمترین سرمایه شما فالوئرهاتون باشن، تجزیه و تحلیل نتایج و آمار در درجه دوم اهمیت قرار داره.

تحلیل‌ها و آمار به شما می گن که آیا تلاشی که می کنید شما رو به اهداف‌تون می‌رسونه یا نه.

شما به آمارهای کلیدی نظیر میزان تعاملات، دستاوردها، فالوئرها، میزان تاثیرگذاری، مشاهده ویدیوها، بازدید پروفایل، منشنها، اشتراک گذاریها، تگ‌ها، و ری پستها احتیاج خواهید داشت.

این آمارها به منزله تلنگرهایی به کمپین شما در بازاریابی هستن یا حتی ممکنه شما رو متقاعد کنن که کمپین جدیدی رو شروع کنین.

خیلی از پلتفرمهای شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر، گوگل و اینستاگرام ابزارهای آنالیز خودشون رو دارن یا اینکه شما می‌تونید از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل کل شبکه های اجتماعی به صورت یکجا استفاده کنین.

 

چطور میشه فهمید کدام پلت‌فرم‌ برای بیزینس شما مناسب‌تره

همونطور که در قدم سوم گفتم، انتخاب پلت‌فرم مناسب می‌تونه کار سختی باشه.

شاید بخواید در ابتدا تا جایی که می تونید پست بگذارید تا ببینید کجا بهتر جواب می‌ده ولی این کار خیلی وقت گیره و منابع تون رو مستهلک می کنه.

به جای این کار دقت کنید ببینید که مخاطب‌های شما توی کدوم پلت‌فرم هستن و کدوم پلت‌فرم در کسب و کار شما بیشترین نفوذ رو داره. 

دارلین هاولی استاد برندهای شخصی و بیزینسهای آنلاین گفته: «اگر بیزینس کوچکی دارید می توانید کمی شخصی فکر کنید.

از خودتان شروع کنید – دوست دارید بیشتر در کدام پلت‌فرم وقت بگذرانید؟ هر پلتفرمی که از حضور در آن لذت می برید بهتر است همانجا شروع به ساختن روابط و برقراری تعامل با مخاطبین ایده آل خود کنید.»

استفاده از پلت‌فرمی که بهش علاقه دارین به معنی راحت‌تر بودن شماست و اینکه از ظرافت‌هاش بیشتر سر در می آرین و می تونین تعامل‌های بهتری ایجاد کنین.

اشلی مانک مدیر اجرایی شرکت ایت مدیا، توصیه اش اینه که مخاطبین هدف، توان تیم بازاریابی و نوع بیزینس خودتون رو درنظر بگیرین:

« در هنگام تعیین شبکه اجتماعی به منظور بازاریابی، باید به دو سئوال پاسخ دهید: مخاطب هدفتان کجاست و شما و تیم بازاریابی که در اختیاردارید توانایی تولید محتوای با کیفیت برای چند پلت‌فرم را دارید؟»

در ادامه می گه: «در مورد شرکتهای کوچک و به سبک قدیمی مانند یک بوتیک، پلت‌فرمهایی نظیر اینستاگرام که بصری بوده و ترندمحور هستند مناسبند، همینطور کانالهایی نظیر گوگل مای بیزینس برای بالا بردن سئو ارگانیک مناسب هستند.

اما برای برندهای بزرگتری نظیر تارگت، باید از چند کانال یا پلت‌فرم استفاده نمود».

 

نکاتی برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی

بعد از انجام تحقیق و برنامه ریزی‌های لازم، باید مطمئن بشین که کمپین‌تون موفق میشه. توصیه‌های زیر به شما کمک می کنه مطمئن بشین که کمپین‌تون به اهدافش می رسه.

  • در کمپینهای شبکه های اجتماعی، محتوا باید دغدغه شماره ۱ شما باشه چون به قول معروف توی فضای مجازی، به خصوص سوشال مدیا، محتوا پادشاه است.

بزرگترین چالش در سوشال مدیا مارکتینگ پیدا کردن روشهای منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مشتریها و عرضه محتوای مورد علاقه اونهاست.اگر در این کار دقت و توجه لازم رو نداشته باشین احتمال داره در برقراری ارتباط با مشتری شکست بخورین و نتونین تعداد فالوئر و تعامل هاتون رو بالا نگه دارین.   

به گفته جو سینکویتز مدیر اجرایی اینتل اینفلوئنس، «یک روش آسان برای افزایش میزان تعاملات، این است که با رویکردی مثبت در تبادل نظرهای غیر رقابتی اما مرتبط با کسب و کارتان شرکت کنید، اگر شما روی توئیتهای مرتبط با بیزینس خود که محتوای مفیدی دارند کامنت بگذارید دیگران هم در مورد محتوای شما همین کار را خواهند کرد».

از روشهای خلاقانه ای مثل، کانتست‌ها، لینک به وبسایت‌تون، یا آفرهای ویژه در بیوگرافی پروفایل‌تون، اجرای لایو با خبرهای جدید هیجان انگیز استفاده کنین یا از شاپ های فیس بوک و اینستاگرام برای خلق ایده های بیشتر بهره ببرین.

به گفته اولیویا هیل، مدیراجرایی اکانتهای در  Catapult PR-IR: «قبل از هر چیزی به هدف نهائی‌تان فکرکنید، آیا هدف شما ایجاد تعامل بیشتر، اطلاع رسانی بهتر و جذب فالوئر بیشتر است؟ سپس کمپین‌تان را به شکلی که فکر می کنید شما را به این اهداف خواهد رسان راه اندازی کنید.»

 

 کارهایی که در سوشال مارکتینگ نباید انجام بدین

 هر کدوم از پلتفرمهای شبکه های اجتماعی ظرافتها  و آداب خاص خودشون رو دارن که باید به اونها توجه داشت ولی به طور کلی باید از این موارد در شبکه های اجتماعی پرهیز کنین:

·  زیاد پست گذاشتن: فالوئرهاتون دوست دارن محتوای شما رو ببینن ولی هر چیزی یک اندازه ای داره. معمولا بهتره در ساعتهای کاری (یعنی بین ۸ صبح تا ۸ بعد ازظهر) یا وقتی که دلیل خوبی برای پست گذاشتن وجود داره (مثل یک محتوای دست اول یا یک آپدیت) پست بذارین.

·   ترندهای مبتذل: ترندها میان و میرن، اما این توانایی رو دارن که بیزنس شما رو بسازن یا نابودش کنن. با دقت در مورد فواید مشارکت در ترندهای مورد علاقه‌تون و خطرات احتمالیش فکر کنین و عکس العمل فالوئرهاتونو در نظر بگیرین.

·   فالوئرهای فیک: هرقدر بیشتر در دنیای سوشال مدیا غرق بشین، احتمال این که برای خریدن فالوئر وسوسه بشین یا بخواین از اینفلوئنسرها برای بالا بردن تعداد فالوئرها کمک بگیرین بیشتر میشه. اما تعداد زیادی از این فالوئرها فیک هستن و تاثیری در بالا رفتن میزان تعامل شما (که هدف اصلی شما در شبکه های اجتماعی است) ندارن.

·   اولویت ندادن به نیاز مشتری‌ها:  بابی جونز مشاور شبکه های اجتماعی و دیجیتال گفته: «به جای فکر کردن به خواسته های خود به مشتری هدف‌تان و خواسته هایش فکر کنید، بسیاری از بیزینس‌ها به حدی در ایده‌ها و محصولات و خدمات خود غرق میشوند که از درک نیازهای مشتری‌شان غافل می‌مانند.»

·   عدم انسجام: سعی کنید در نوع و زمان محتواهایی که پست می کنین تناقضی وجود نداشته باشه. اگه هر روز شخصیت و سبک تعامل شما با روز قبل متفاوت باشه مشتریهاتون سردرگم می‌شن و ممکنه اونها رو از دست بدین. پس مشخص کنین می‌خواین چه نوع حضور آنلاینی داشته باشین و ثابت قدم بمونین.

·   بی اعتباری:  همیشه هدف اصلی خودتون از حضور در شبکه های اجتماعی رو به یاد داشته باشین (افزایش مخاطبین و اطلاع رسانی درمورد برندتون). اگه تصویری که در شبکه های اجتماعی از بزینس تون ارائه می‌کنین دور از واقعیت باشه باعث سردرگمی مشتری‌ها و بی اعتباری شما می‌شه.  

به گفته هیل: «کمپین‌های قابل اعتماد، بهترین کمپین‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند – هروقت که به فکر جلب نظر مشتری هستید صداقت را از یاد نبرید.»  

منبع : seorooz  |  
74
2021-03-13 19:45:50
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

23210
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

9199
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

8243
27 آذر 1398