آیا رسانه های اجتماعی در سئو تأثیر می گذارند؟

سئو

..آیا رسانه های اجتماعی در سئو تأثیر می گذارند؟..
سئو

آیا رسانه های اجتماعی در سئو تأثیر می گذارند؟

بسیاری بر این باورند رسانه های اجتماعی در سئو تاثیر می گذارد و باید وقت بیشتری برای اینکار گذاشته شود. اما آیا واقعا رسانه های اجتماعی در سئو تأثیر می گذارند؟ پس بیاید به این موضوع بپردازیم و ببین چه چیزی درست است.

رسیدگی به رسانه های اجتماعی بخش ضروری هر استراتژی بازاریابی است ، اما این مسئله باعث نمی شود که فکر کنید مثلا گرفتن لایک یا کامنت در فیسبوم یا اینستاگرام تاثیر مستقیم در رتبه بندی داشته باشد و باعث ارتقا سایت در گوگل شود! چطور؟ خوب پس در ادامه همراه آپسئو باشید.

محبوبیت رسانه های اجتماعی افزایش یافته است و احتمالاً این کار را ادامه خواهند داد. این بدان معناست که Google و سایر موتورهای جستجو نمی توانند آنها را نادیده بگیرند و همچنین شما نیز نباید نادیده بگیرید.

گوگل در هیچ جایی ، اشاره ای به سیگنال بودن شبکه اجتماعی اشاره نکرده و نمی توان فعالیت در شبکه های اجتماعی را موثر در سئو دانست. اما این حرف به این معنا نیست که فعالیت خودتان را در شبکه های اجتماعی متوقف کنید بلکه باید بدانید که فعالیت در شبکه های اجتمعای بطور غیر مستقیم در سئو موثر است، در واقع شهرت برند می تواند مشتریان بسیاری را به سمت شما سرازیر کند.

گوگل پلاس دیگر نیست!

خاطرتان هست ، شبکه اجتماعی که گوگل چند وقت پیش راه اندازی کرد ولی بعد از مدتی با شکستی که روبرو شد آن را تعطیل کرد، اما آیا با حذف این شبکه اجتماعی رتبه ها باعث کاهش رتبه سایت شد؟ نه تا بحال چیزی گزارش نشده است.

اگر اینطور بود هر کسی با خرید لایک و ویو مصنوعی که به راحتی قابل خریدن است ، می توانستند تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایتشان در گوگل بگذارند، پس با اطمینان تاثیر مستقیم رسانه های اجتماعی در سئو رد می شود.

مشتریان به دنبال شما هستند

اگر افراد به دنبال شما هستند ، مطمئن شوید که آنها شما را پیدا می کنند! مشتریانی که در مورد نام تجاری شما شنیده اند ممکن است به دنبال شما در رسانه های اجتماعی یا حتی از طریق Google باشند. آنها از شما به عنوان یک شرکت حرفه ای یا مارک تجاری انتظار دارند که در شبکه های اجتماعی باشید. مطمئنم شما نمی خواهید آنها دست خالی برگردند یا بدتر برندی دیگر آن ها را قاپ بزند.

اگر در یک پلتفرم اجتماعی ثبت نام کرده اید و قصد ندارید به طور فعال ظاهر شوید ، به بازدید کنندگان خود اطلاع دهید. پستی آماده کنید و در آن توضیح دهید که اگر شما به طور فعال در آنجا حضور ندارید ، اما آنها درست آمده اند ، حتی می توانید آنها را به وسیله ارتباطی دیگر ، مانند ایمیل ، با آنها در ارتباط باشید

حساب های رسانه اجتماعی خود را تنظیم کنید

  • وقتی در رسانه های اجتماعی ثبت نام می کنید ، این کار را با جدیت انجام دهید. از یک آرم با کیفیت بالا استفاده کنید و تمام فیلدهای ارائه شده را پر کنید.
  • اگر فروشگاه های فیزیکی دارید: آنها را اضافه کنید و ساعات کار آنها را وارد کنید.

آیا می دانید وقتی افراد نام تجاری شما را در موتورهای جستجو جستجو می کنند ، می توانید حساب های اجتماعی خود را نشان دهید؟

می توانید حساب های اجتماعی خود را نشان دهید

به نظر حرفه ای میاد نه؟ این کار اعتماد به آن برند را بیشتر می کند، زیرا کاربران شک ندارند که اگر دکمه ها را کلیک کنند ، به حساب اجتماعی شما خواهند رسید.

رسانه های اجتماعی در سئو تاثیر مستقیم ندارند اما ترافیک بیشتر برای وب سایت خواهند داشت.

چگونه این مسئله به استراتژی سئو شما کمک می کند؟ این ایده بسیار ساده است: اگر افراد در مورد شما صحبت می کنند ، بصورت آنلاین یا آفلاین ، پس شما مرتبط هستید. همانطور که احتمالاً تاکنون می دانید ، این همان چیزی است که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند:

گوگل می خواهد بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد. آنها عاشق ارائه نتایج جستجو هستند که می دانند برای دیگران جالب است. بنابراین اگر محتوای جذاب در وب سایتتان ارائه می دهید ، چرا با انتشار آن در مکان های دیگر مانند فیس بوک ، بازدید کننده جدید جذب نمی کنید؟ این محتوای شماست بنابراین برای اشتراک گذاری آماده شوید.

به مردم کمک کنید تا شما را کشف کنند! با متقاعد کردن مردم برای کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر ، مطالعه در مورد آن ، موارد دیگر ، پست های رسانه های اجتماعی شما می توانند به طور جدی ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند.

آگاهی از برند از طریق رسانه های اجتماعی

موفقیت در رسانه های اجتماعی باعث افزایش آگاهی از برند می شود. اگر محتوای عالی را به اشتراک می گذارید ، افراد آن تجربه مثبت را به نام و تجربه برند شما متصل می کنند.

آنها ممکن است مطالب شما را به اشتراک بگذارند یا حتی آن را دوست داشته باشند. در هر صورت ، آنها به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک می کنند. الگوریتم های رسانه های اجتماعی مانند محتوایی را که افراد دیگر دوست دارند ، به گسترش بیشتر آن کمک می کنند. حال اگر این افراد جدید محتوای شما را ببینند و از آن لذت ببرند ، ممکن است شروع به دنبال شما کنند! آنها شما و محصولات شما ، خدمات یا هر آنچه را که می خواهید بدانید ، آشنا می شوند.

رسانه های اجتماعی در سئو

رسانه های اجتماعی و سئو

ما به عنوان متخصص سئو نمی خواهیم بگوییم که ، بابت اینکه شما در رسانه های اجتماعی هستید تأثیر مستقیمی در سئو سایت و رتبه بندی دارد. اما ، مانند بسیاری از عوامل رتبه بندی ، می تواند به طور غیرمستقیم کمک کند. افزایش آگاهی از مارک ، ترافیک بیشتر ، افرادی که از محتوای شما لذت می برند ، همه این موارد می تواند به موفقیت وب سایت شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

330
2022-01-22 01:20:08
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

24257
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

10574
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

10027
27 آذر 1398