ادموب چیست؟

سئو

..ادموب چیست؟..
سئو

ادموب چیست؟

ادموب گوگل (Google AdMob) کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه خود رو با تبلیغات با کیفیت بالا برای توسعه دهندگان نرم افزار آسان می کنه.

ادموب با ترکیب تقاضای تبلیغات جهانی، قالب های تبلیغاتی ابتکاری و فناوری پیشرفته کسب درآمد از برنامه، ارزش هر تأثیر گذاری رو به حداکثر می رسونه.

چرا تبلیغات نشان داده میشن؟

نمایش تبلیغات به کاربران برنامه به شما امکان میده در حالی که تمرکز خود رو بر ساخت و توسعه برنامه های با کیفیت قرار دادین، یک درآمد پایدار برای کمک به رشد تجارت خود ایجاد کنین.

تبلیغ کنندگان می تونن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنن و کاربران می تونن محصولات و خدمات مرتبط رو کشف کنن و از برنامه ها به طور رایگان لذت ببرن.

بنابراین این یک بازی برد_برد برای طراحان، کاربران و تبلیغ کنندگان است.

ادموب چطور کار می کنه؟

تبلیغات رو تبلیغ کنندگانی ایجاد و هزینه می کنن که می خوان محصولات یا خدمات خود رو برای کاربران برنامه تبلیغ کنن.

هنگامی که در برنامه خود فضا برای تبلیغات ایجاد کردین، AdMob با نمایش تبلیغات مرتبط با کاربران شما کار می کنه.

شبکه تبلیغات گوگل

AdMob به عنوان یکی از بزرگ ترین شبکه های تبلیغات جهانی، با میلیون ها تبلیغ کننده، از بزرگترین برندهای جهانی گرفته تا به روزترین استارت آپ ها در فضای تبلیغاتی شما کار می کنه.

این به معنای تقاضای بیشتر، تبلیغات مرتبط تر برای کاربران شما و درآمد بیشتر برای شماست.

مطالب من رو درباره ۱۷ روش برای کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد از سایت های کلیکی رو حتما بخونید.

میانجیگری تبلیغات

با گسترش تقاضای تبلیغات در شبکه های شخص ثالث، شبکه وسیع تری ایجاد کنین.

AdMob با اطمینان از اینکه شما تبلیغاتی از پردرآمدترین شبکه ها رو نشون می دین و بالاترین هزینه رو برای هر هزار بازدید (CPM) کسب می کنین، کار می کنه.

مدل های درآمد ترکیبی

تبلیغات درون برنامه ای خود رو با سایر منابع درآمد مانند خریدهای درون برنامه ای (IAP: in-app purchases) ترکیب کنین تا یک منبع درآمد متعادل و پایدار ایجاد کنین.

قالب های تبلیغاتی

با ارائه تبلیغات مناسب به کاربران مناسب و در زمان مناسب، می تونین در حین کسب درآمد از برنامه خود، تجربه بسیار خوبی رو به کاربران ارائه بدین.

شما می تونین از طیف گسترده ای از قالب ها انتخاب کنین، از جمله:

پاداش: تبلیغاتی که کاربران می تونن در ازای دریافت جوایز درون برنامه ای، مانند امتیازات اضافی یا “جان” اضافی در یک بازی، با آن در تعامل باشن.

بومی: تبلیغات سفارشی که مانند بخشی طبیعی از برنامه شما به نظر می رسن و احساس میشن.

بنر: تبلیغات مستطیلی که در بالا یا پایین صفحه دیده میشن.

بینابینی: تبلیغات استاتیک یا ویدیویی که می تونن در وقفه های طبیعی یا نقاط انتقال ظاهر شده و تجارب جذابی از برند، بدون مختل کردن برنامه، ایجاد کنن.

مزیت AdMob

AdMob با تقاضای بیشتر آگهی دهنده درآمد شما رو حداکثر می کنه.

این بستر به عنوان یک پلت فرم اثبات شده، هدف نه تنها توانمند سازی شما برای ایجاد جریان های درآمد پایدار، بلکه همچنین تسهیل کار با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند است.

در اینجا چگونگی کمک به طراحان در توسعه تجارت آورده شده:

با فناوری کسب درآمد در صنعت، درآمد پایدار رو به حداکثر برسانید:

میانجیگری: بستر میانجیگری AdMob به طراحان کمک می کنه تا چندین شبکه تبلیغات موبایلی رو تنظیم، مدیریت و بهینه سازی کنن.

کار با چندین منبع تبلیغاتی برای فهرست تبلیغات شما رقابتی ایجاد می کنه که باعث افزایش درآمد شما می شه.

پیشنهاد باز: با تماس همزمان با همه شبکه های تبلیغاتی شرکت کننده، منابع تبلیغات شما می تونن به موقع هر نقطه تبلیغی رو پیشنهاد بدن.

مطمئن بشین که همیشه بالاترین CPM رو برای هر impression یا تأثیرگذاری کسب می کنین.

کاربران خود رو وارد تعامل کنین: قالب های تبلیغاتی نوآورانه مانند تبلیغات پاداش دهنده و بومی با ایجاد تعادل در تجربه کاربر و درآمدزایی کمک می کنن تا کاربران راضی و سرگرم باشن.

خودکار کردن کارها: از ابزارهای خودکار برای انجام کارهای روزمره استفاده کنین و وقت خود رو برای تمرکز بر ساخت بهترین برنامه ها آزاد کنین.

از نام برند خود محافظت کنین: سیاست های تبلیغاتی قوی، کنترل ناشران و بررسی های جامع تبلیغات به شما کمک می کنن تا بتونین انواع تبلیغاتی رو که در برنامه خود نمایش می دین کنترل کنین و برند خود رو ایمن نگه دارین.

بازخورد دقیق تری دریافت کنین: AdMob با ارائه یکپارچه سازی Google Analytics برای Firebase، ویژگی های تجزیه و تحلیل و گزارشگری هوشمندتری رو ارائه میده تا بتونین نحوه تعامل کاربران با تبلیغات رو بهتر درک کرده و ارزش مادام العمر خود رو بهینه کنین.

راهنمای شروع سریع AdMob

در زیر مهم ترین سؤالاتی رو لیست کردم که به شما راجع به راه اندازی حساب خود و شروع نمایش تبلیغات کمک می کنه:

چگونه می تونین اولین تبلیغ خود رو ایجاد کنین؟

فقط در چند مرحله کوتاه می تونین تبلیغات رو شروع کنین:

-وارد حساب AdMob خود در https://apps.admob.com بشین.

-اگه قبلاً در AdMob نبودین، برنامه خود رو تنظیم کنین.

-تصمیم بگیرین که چه نوع واحد تبلیغاتی می خواین ایجاد کنین. آیا می خواین یک تبلیغ تمام صفحه بین محتوا داشته باشین؟

این یک موضوع بینابینی است. در مورد زمان استفاده از آن ها بیشتر بخونین. می تونین یک بنر در پایین برنامه خود در همه صفحه ها قرار بدین.

در نهایت، توصیه می کنم از هر دو روش در برنامه های خود استفاده کنین.

-واحد تبلیغاتی رو که در آن تبلیغات نشان میدین درست کنین.

توجه: قبل از انتشار برنامه خود از تبلیغات آزمایشی استفاده کنین تا مطمئن بشین که کد اجرای شما به درستی کار می کنه.

  1. حتماً SDK رو پیاده سازی کنین. دستورالعمل های دقیق Android و iOS رو هم مرور کنین.

چگونه داده های تجزیه و تحلیل برنامه خود رو مشاهده می کنین؟

برنامه های AdMob خود رو به Firebase لینک بدین تا از مجموعه ابزارهای تحلیلی قوی آن استفاده کنین.

یکی از این ابزارها تجزیه و تحلیل رفتار کاربر برای کمک به شما در تصمیم گیری دقیق تر درباره کسب درآمد است.

معیارهای مختلف در گزارش های من کدامند؟

معیارهای مختلفی در گزارشات شما و بسیاری از اصطلاحات برای یادگیری در AdMob وجود داره.

واژه نامه تمام اصطلاحات رو بررسی کنین و چند اصطلاح کلیدی رو هم در زیر بخونین تا در گزارش های کسب درآمد خود آگاهی داشته باشین:

ایمپرشن Impressions، که تعداد هر بار نمایش تبلیغات در یک برنامه است.

کلیک، تعداد کل کلیک های تبلیغات در برنامه شما.

نرخ کلیک از طریق ایمپرشن (Impression)، یعنی نرخ کلیک کاربران بر روی هر آگهی نمایش داده شده.

درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ بازبینی (RPM) نشان دهنده درآمد تخمینی است که شما به ازای هر ۱۰۰۰ بازبینی دریافت می کنین.

درآمد برآورد شده، برآورد فعلی سود است. این موارد می تونن قبل از پرداخت تغییر کرده و هر ماه نهایی بشن.

فعالیت کلیک نامعتبر چیست؟

فعالیت نامعتبر شامل هر کلیک یا ایمپرشنی است که ممکنه هزینه های یک تبلیغ دهنده یا درآمد ناشر رو به طور مصنوعی افزایش بده.

فعالیت نامعتبر، ترافیک متقلبانه و همچنین کلیک های تصادفی شامل این فعالیت ها هستن.

اگه تفاوت بزرگی بین برآورد در مقابل سود نهایی وجود داره، ممکنه مقدار فعالیت کلیک نامعتبر افزایش داشته باشه.

چه زمانی اولین پرداخت خود رو دریافت می کنین؟

اگه مراحل دریافت حقوق رو طی کنین، یک ماه پس از عبور از ۱۰۰ دلار (یا معادل آن) درآمد نهایی به شما پرداخت میشه.

درآمد شما در چند روز اول ماه در صفحه پرداخت های حساب خود نهایی میشه.

سپس، مانده حساب به عنوان پرداخت ارسال میشه. به عنوان مثال، اگه موجودی حساب شما در ماه نوامبر به ۱۰۰ دلار برسه، در ۲۱ دسامبر حقوق به شما پرداخت میشه.

پرداخت در این تاریخ صادر میشه، اما تا رسیدن به حساب شما مدتی طول می کشه. پرداخت شما تا پایان ماه انجام میشه.

مراحل دریافت حقوق چیست؟

قبل از پرداخت حقوق باید چند مورد رو سامان بدین، آدرس خود رو تأیید کنین، یک روش پرداخت انتخاب کنین و مقداری هم پول دربیارین.

۱: آدرس خود رو تأیید کنین. در درآمد نهایی به ۱۰ دلار یا معادل ذکر شده برسین.

سپس، برای تأیید آدرس، برای شما پین PIN ارسال خواهد شد.

حداکثر سه بار می تونین پین جدید درخواست کنین.

اگه بعد از بار سوم پین رو دریافت نکردین، به سیستم حساب خود وارد شین و در صفحه اصلی خود اطلاعیه ای با دستورالعمل های بیشتر در مورد نحوه ارسال سند رسمی اثبات آدرس خود از طریق فرم “تماس با ما” مشاهده خواهید کرد.

۲: روش پرداخت خود رو انتخاب کنین. با ۱۰ دلار یا معادل آن، می تونین روش پرداخت خود رو هم انتخاب کنین. روش های پرداخت موجود به کشور شما بستگی داره.

۳: حقوق دریافت کنین! هنگامی که به درآمد نهایی ۱۰۰ دلار رسیدین و مراحل فوق رو انجام دادین، در ۲۱ ماه پس از عبور از آستانه، حقوق دریافت خواهید کرد.

تفاوت بین ادموب AdMob و محصولات جایزه دار بازی Play Rewarded Products چیست؟

AdMob یک بستر اختصاصی کسب درآمد از آگهی برای برنامه هاییه که برای طراحانی ارائه شده که می خوان با تبلیغات کسب درآمد کنن.

این طراحان نرم افزار ممکنه بخوان از استراتژی های پیشرفته کسب درآمد، مانند میانجیگری، طبقه CPM، محدودیت فرکانس، تجزیه و تحلیل مبتنی بر کاربر و تبلیغات خانگی استفاده کنن.

محصولات جایزه دار از Google Play یک محصول جایگزین کسب درآمد برای طراحان اندروید است که مستقیماً در کنسول بازی Play ارائه میشه، دقیقاً مانند محصولات و اشتراک های مدیریت شده.

این راه حل طراحان رو قادر می سازه برای اولین بار، بدون کار SDK اضافی، تبلیغات رو امتحان کنن.

منبع : seorooz  |  
50
2021-05-07 01:33:31
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

23039
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

8822
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

7558
27 آذر 1398