استراتژی بازاریابی ویدیویی | 9 قدم مهم برای موفقیت

سئو

..استراتژی بازاریابی ویدیویی | 9 قدم مهم برای موفقیت..
سئو

استراتژی بازاریابی ویدیویی | 9 قدم مهم برای موفقیت

طی سال های اخیر ویدیو مارکتینگ به یکی از ارکان اصلی استراتژی های بازاریابی برندها و کمپانی های بزرگ دنیا تبدیل شده است. پس داشتن یک استراتژی بازاریابی ویدیویی مدون و منظم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استراتژی بازاریابی ویدیویی ویدیو ها محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به عکس ها و متن ها دارند و برای مدت زمان خیلی بیشتری توجه مخاطبان را به خود حفظ می کنند. اما ساخت و منتشر کردن یک ویدیو به همین سادگی که فکر می کنید نیست؛ برای ساخت یک ویدیو موفق و تاثیرگذار باید استراتژی قوی داشته باشید که شامل تعیین اهداف، بودجه بندی، مشخص کردن مسئولیت ها و موارد دیگری می شود که در این مقاله با شما در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

مهم نیست که به تازگی تصمیم به انجام بازاریابی ویدیویی گرفته اید یا سالهاست که از ویدیو برای منافع بازاریابی خود استفاده می کنید، شما به یک نقشه نیاز دارید تا مشخص کند که هدف شما چیست، به کدام مسیر خواهید رفت و چگونه می توانید میزان موفقیت خود را اندازه گیری کنید.

یک برنامه ی قوی و شفاف به شما کمک می کند تا بفهمید محتوای ویدیویی شما چه نرخ بازگشت سرمایه ای دارد بجای این که فقط یک مشت محتوا را به سمت مخاطبان پرت کنید و امیدوار باشید که تعدادی از آنها از ویدیوی شما خوششان بیاید.

شما می توانید با استفاده از ویدیوها تعداد مشتریان احتمالی و نرخ بازگشت به سرمایه خود را دچار تغییر قابل توجهی کنید. کلید استفاده مفید از ویدیوها این است که ویدیوهای پرمعنی و هدفمندی را تحت استراتژی قدرتمندی ایجاد کنید. استراتژی تولید ویدیو با 8 قدم ساده شروع می شود و می خواهیم این 8 مورد را به شما نشان دهیم.

دوره بازاریابی محتوایی

کارگاه نقشه راه بازاریابی محتوایی با یوسف فراهانی

1 – اهداف بازاریابی ویدیویی خود را مشخص کنید

بدیهی است برای این که بفهمید آیا به دستاوردهایی که از طریق استراتژی بازاریابی ویدیویی خود رسیده اید یا خیر لازم است که اهداف خود را مشخص کنید. بهتر از این اهداف را در دو بخش میزان سود و گسترش برند مکتوب کنید. اهداف سود محور اهدافی هستند که شامل فاکتورهایی مانند افزایش تعداد مشتریان احتمالی می شوند در حالی که اهداف برند شامل فاکتورهایی مانند رشد لیست مخاطبان ایمیلی شما، افزایش ترافیک بلاگ و بهبود رتبه شما در صفحه نتایج گوگل می شوند.

چند هدف مشترک بین تمامی برندها و کمپانی های دنیا برای بازاریابی ویدیویی عبارتند از:

  • آگاهی از برند: به صورت میزان شناخته شدگی و معروف بودن برند، میزان منشن های برند در پلتفرم های مختلف و تعداد بازدیدهای ویدیو ها اندازه گیری می شود.
  • میزان تقاضا: معمولاً به صورت تعداد سرنخ ها، تاثیر برروی نرخ تبدیل و تاثیر برروی میزان فروش اندازه گیری می شود.
  • تعامل بازدیدکنندگان: معمولاً به صورت میزان تعامل بازدیدکنندگان با برندتان یا میانگین زمانی که بینندگان صرف دیدن ویدیوی شما کرده اند اندازه گیری می شود.
اهداف بازاریابی ویدیویی
اهداف استراتژی بازاریابی ویدیویی را مشخص کنید

برای بازاریابی ویدیویی هیچ محدودیتی برای پیشرفت وجود ندارد، فقط مطمئن شوید که اهدافی که تعیین می کنید متناسب با وضعیت فعلی برند شما و قابل رسیدن باشند.

2 – یک بیانیه تبیین ماموریت برای استراتژی بازاریابی ویدیویی خود بسازید

جو پولیتزی، مدیرعامل انجمن بازاریابی محتوا، همیشه پیشنهاد می دهد که استراتژی محتوای خود را با یک بیانیه تبیین ماموریت شروع کنید. این بیانیه شامل چیست؟ این بیانیه در واقع راهبردی است که از طریق آن شما برای خود و کارمندانتان مشخص می کنید که به عنوان یک کمپانی یا بیزینس؛ چه کمپانی و بیزینسی هستید، می خواهید به چه مخاطبانی دسترسی داشته باشید، چگونه می خواهید به این افراد دسترسی پیدا کنید، وقتی این دسترسی را پیدا کردید به چه چیزی می خواهید برسید؟

مشخص کردن این چنین راهبردی برای استراتژی بازاریابی ویدیویی نیز مفید است، چرا که به تیم شما یک مسیر کاملاً واضح از دستاوردهایی که می خواهید به آن ها برسید می دهد. ماموریتی که از این طریق پیاده سازی می کنید باید ساده و شفاف باشد و بتواند به سوالات زیر پاسخ دهد:

  • چه نوع محتوای ویدیویی می خواهید تولید کنید؟ مهم نیست که بیشتر می خواهید ویدیوهای آموزشی، سرگرم کننده یا درباره موضوعات دیگر تولید کنید، مهم این است که حوزه فعالیت کاری شما و نیازهای مخاطبان باید از این طریق برطرف شوند.
  • این محتوا را برای چه کسانی تولید می کنید؟ یک دموگرافیک در مورد مخاطبان هدف خود با جزییات دقیق ایجاد کنید. شما نمی توانید بدون این که پرسونای خریداران و نقاط درد آنها را مشخص کرده باشید برایشان ویدیو درست کنید.
  • مخاطبان شما چه چیزی را از ویدیوهای شما می فهمند؟ در مورد این که محتوای شما چه ارزش افزوده ای دارد فکر کنید و مشخص کنید که مخاطبان شما با دیدن این ویدیو به چه اهداف و دستاوردی می توانند برسند.

اهمیت بازاریابی ویدئویی

13 دلیل مهم استفاده از ویدیو مارکتینگ

به منظور ساخت ساخت مدل های مختلف ویدیو ( که ممکن است بعضی از آنها به بیزینس شما خیلی مرتبط نباشند )، بیزینس شما نیاز دارد تا بداند که به چه علت ویدیوها تولید می شوند، دوست دارید چه کسانی ویدیوهای شما را ببینند و می خواهید به چه اهدافی برسید.

3 – مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

برای موفق بودن در بازاریابی ویدیو ابتدا باید مشخص کنید که دوست دارید چه کسانی محتوای ویدیویی شما را ببینند. تعیین کردن یک گروه مخاطب هدف؛ مشخص کردن علایق آنها، نیازهای آنها و نقاط درد آنها به شما کمک می کند محتوای ویدیویی بسازید که با آنها ارتباط عمیق ایجاد کند. بسیاری از بازاریابان دچار این سوء تفاهم می شوند که اگر ویدیویی که می سازند میلیون ها بازدید دریافت نکند، به این معنی است که آنها شکست خورده اند، در صورتی که حقیقت خیلی با این موضوع فاصله دارد.

در حالی که تعداد ویدیوهای بالا برای بیزینس های B2C منطقی تر است، برای بیزینس های بی تو بی کار کمی سخت می شود. با توجه به حوزه کاری که در آن فعالیت می کنید، توجه داشته باشید که اهداف متفاوت است. برندهای B2B عمدتاً برای دست یافتن به ریچ و ویوهای بالا کار بسیار سخت تری دارند، اما اگر کار شما هم بی تو بی است ناامید نشوید. همیشه به یاد داشته باشید که همه ی مردم به محصول یا خدمات شما نیاز ندارند، به همین دلیل است که پیدا و جذب کردن مخاطبانی که به محصولات و خدمات ما نیاز دارند بهترین کار ممکن است.

شناخت مخاطبان هدف
مخاطبان هدف خود را برای داشتن استراتژی بازاریابی ویدیویی مشخص کنید

هنگامی که بحث در مورد مخاطبان هدف می شود، هر چقدر که دقیق تر باشید بهتر است. اشکالی ندارد که محتوای شما برای خیلی از افراد خارج از این گروه جالب به نظر نرسد، شما به مخاطبان هدف خود کمک می کنید که زندگی خود را در زمینه مشخصی بهبود بخشند و این از همه چیز مهمتر است.

با اطلاعاتی که از خریداران و مشتریان و پرسونای کاربران حال حاضر کمپانی خود دارید شروع کنید. تحقیق کنید و ببینید که چه مدل ویدیوهایی را بیشتر می پسندند، آیا این مدل ویدیوها واسطه ی خوبی برای دسترسی به آنهاست، آیا این مدل ویدیو بیشترین کارایی را برای آنها دارد یا مدل های دیگر؟ با پاسخ دادن به این سوالات از همینجا ساخت ویدیو خود را شروع کنید.

اگر در حال حاضر پرسونایی ندارید، وقتش رسیده تا آن را به وجود بیاورید. از هر منبع اطلاعاتی که به آن دسترسی دارید و به شما اطلاعاتی در مورد مخاطبان هدفتان می دهد استفاده کنید. اطلاعاتی نظیر این که با چه مدل محتوایی می توانند برای یادگیری بهتر عمل کنند، با چه مدل محتوایی بهتر ارتباط برقرار می کنند و موارد مشابه.

در قدم بعدی؛ باید نقشه مسیر خرید مخاطبان را پیاده سازی کنید تا ببینید در کدام نقاط این مسیر می توانید از محتوای ویدیویی برای کمک به جلو رفتن آنها استفاده کنید. در مورد سوال هایی که ممکن است در نقاط مختلف این مسیر به ذهن مخاطبان خطور کند فکر کنید و با توجه به جوابی که می دهید ویدیوهای خود را بسازید. بدیهی است که ویدیویی که در قسمت ورود مخاطب به سایت قرار می دهید باید با ویدیویی که زمانی که مخاطب در مرحله تصمیم گیری است متفاوت باشد.

سفر مشتری (Customer Journey) چیست؟

نمونه عملی ترسیم نقشه سفر مشتری

4 – مدل ویدیوهای خود را مشخص کنید

قبل از این که دست به کار شوید و فیلمبرداری را شروع کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع ویدیوهایی را می خواهید تولید کنید. در مورد این که چه داستان ویدیویی را می خواهید تعریف کنید، چطور می توانید بیشترین کارایی را از ویدیو بگیرید، چه مدل های ویدیویی و فیلمبرداری برای نقل این داستان بهتر هستند، چه مدل ویدیویی مورد پسند مخاطبان هدف شماست و فاکتورهای دیگر فکر کنید.

مشخص کردن این که کدام مدل ویدیوها در سازمان دهی مسیر خرید و مسیر حرکت مشتریان در قیف فروش قرار می گیرند امر بسیار مهمی است. همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان شما در بخش های مختلف این مسیر به ویدیوها و پیام های متفاوتی نیاز خواهند داشت. هنگامی که می خواهید شروع کنید نگران این موضوع نباشید و با امتحان کردن استایل ها و مدل های مختلف ویدیوها نحوه کارایی ویدیوها را تست کنید تا متوجه شوید چه نوع ویدیویی در کدام بخش به درد شما می خورد.

5 – بودجه بازاریابی ویدیویی خود را مشخص کنید

هنگامی که در حال پیاده سازی استراتژی بازاریابی ویدیویی خود هستید، مهم است که بدانید تولید ویدیو را با چه مقدار بودجه ای انجام می دهید. برای مشخص کردن میزان بودجه ای که باید به این بخش تخصیص دهید چند سوال مهم وجود دارد که باید به آن ها پاسخ دهید.

  • چه مدل ویدیوهایی را تولید می کنید؟ بودجه ی بازاریابی ویدیویی شما عمدتاً به مدل های پروژه ای ویدیوهای شما بستگی دارد. وضعیت مالی شما می تواند برای شما مشخص کنید که در چه زمینه هایی قدرت سرمایه گذاری دارید. هر پروژه ای؛ از لایو اکشن ها گرفته تا انیمیشن ها، بر اساس زمان و میزان منابع موجود اندازه گیری می شود، بنابراین همیشه جواب قطعی برای مشخص کردن میزان بودجه وجود ندارد.
    انواع مدل بازاریابی ویدیویی
    بودجه ی استراتژی بازاریابی ویدیویی شما عمدتاً به مدل های پروژه ای ویدیوهای شما بستگی دارد

    همچنین اگر تصمیم داشته باشید که ویدیوهای حرفه ای و اختصاصی درست کنید، کیفیت و استایل نیز به فاکتورهای هزینه بر شما اضافه می شود و می توانند برروی تعداد ویدیوهایی که بودجه به شما اجازه می دهد بسازید تاثیرگذار باشد.

  • آیا ویدیوها را خودتان می سازید یا ساخت آن ها را به یک کمپانی تولید کننده می سپارید؟ بیزینس های بی تو بی عموماً برای ساخت ویدیوها با مشکل کمبود بودجه و کمبود منابع درونی مواجه هستند. بنابراین برای این بیزینس ها همیشه این سوال وجود دارد که ویدیوها را خودمان درست کنیم یا از کمپانی های تولید کننده ویدیو کمک بگیریم. اگر می خواهید خودتان ویدیوها را تولید کنید باید مشخص کنید چه کسی مسئول انجام دادن این کار باشد. آیا یک ویدیوگرافر برای شما این کار را انجام می دهد یا یک تیم تولید؟ یکی از بهترین راه ها برای انتخاب این موضوع این است که نتیجه مورد نظرتان را مشخص کنید. سازمان هایی که در حوزه های کاری پرطرفدار مانند تکنولوژی، رسانه، سرگرمی و ورزش فعالیت می کنند به طور میانگین سالانه 300 ویدیو تولید می کنند، همچنین طبق تحقیقات کارشناسان لازم است بدانید که کمپانی های کوچک که زیر 300 کارمند دارند به اندازه کمپانی های بزرگ و با بیش از 5000 کارمند همان تعداد ویدیو را به صورت سالانه تولید می کنند. اما بهترین کار این است که اهداف خود را با توجه به بودجه و سایز کمپانی خود مشخص کنید.
  • به چه تجهیزات فیلم برداری و یا نرم افزارهای ویدیویی نیاز دارید؟ اگر می خواهید خودتان ویدیوها را تولید کنید، مهم نیست که فرد مسئولیت پذیر و حرفه ای استخدام کنید یا از یکی از اعضای تیم بازاریابی خود کمک بگیرید، قدم اول این است که مشخص کنید به چه ابزاری نیاز دارید. به یاد داشته باشید حتی اگر برای شروع می خواهید بسیار ساده عمل کنید، باز هم تجهیزاتی وجود دارد که برای فیلم برداری به آنها نیاز دارید. برای بسیاری از کمپانی هایی که تصمیم می گیرند کار ویدیویی را خودشان انجام دهند در نهایت به این نتیجه می رسند که در دراز مدت این شیوه هزینه های بیشتری دارد.
ابزارهای مورد نیاز برای ویدئو
اگر می خواهید خودتان ویدیوها را تولید کنید، قدم اول این است که مشخص کنید به چه ابزاری برای استراتژی بازاریابی ویدیویی نیاز دارید

برای تولید ویدیوهای حرفه ای شما به ابزاری مانند دوربین فیلم برداری، ترای پاد، استبیلایزر، تجهیزات نور، تجهیزات صدا و نرم افزارهای ویرایشی نیاز دارید. در ادامه شما باید مشخص کنید که تیم شما از چه نرم افزار بازاریابی ویدویی برای ساخت، ویرایش، مدیریت، سازمان دهی و آنالیز فعالیت های شما باید استفاده کند. در این مورد نیز نرم افزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارند که بعضی از آنها مخصوصاً برای همین کار ساخته شده اند. ( مانند ویدیارد )

  • آیا می خواهید از بازیگران در ویدیوهای خود استفاده کنید؟ با توجه به داستانی که می خواهید از طریق ویدیوها نقل کنید، ممکن است بخواهید از کارمندان خود برای این کار استفاده کنید و یا شاید نیاز داشته باشید تا بازیگران حرفه ای بخش هایی از ویدیوی شما را بازی کنند. بدیهی است که استفاده از بازیگران هزینه های مخصوص به خود را داراست. اگر می خواهید از بازیگران استفاده کنید به یاد داشته باشید که باید از یک وکیل در مورد قرارداد های مخصوص استفاده از چهره آنها استفاده کنید.

6 – مسئولیت ساخت ویدیو را به فرد قابل اعتمادی بسپارید

با توجه به کیفیت ویدیو و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید برای ساخت ویدیوها از یک ویدیوگرافر یا یک تیم بازاریابی مخصوص ویدیو استفاده کنید. اما در طرف مقابل ممکن است بخواهید تولید محتوای ویدیویی خود را به یک آژانس یا کمپانی تولید کننده ویدیو بسپارید.

فرقی ندارد که کدام یک از متدهای بالا را استفاده می کنید، شما باید برای این کار همیشه فرد مسئول کانسپت ها و طراح داستان، فرد مسئول فیلمنامه نویسی، فرد مسئول تایید محتوای ویدیویی، فرد مسئول فیلم برداری ویدیوها، فرد مسئول ویرایش ویدیوها و فرد مسئول منتشر کردن ویدیوها را مشخص کنید.

7 – در مورد کمپین پیاده سازی استراتژی بازاریابی ویدیویی خود فکر کنید

کمپین پیاده سازی استراتژی بازاریابی ویدیویی
ویدیوهای کمپینی می توانند در مورد محصول یا خدمات جدید باشند، که به صورت فصلی یا مناسبتی اجرا می شوند

برای استفاده از محتوای ویدیویی 2 راه اصلی وجود دارد که بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا از ترکیبی از هر دو استفاده می کنند. این 2 مورد عبارتند از:

محتوای همیشگی: این ویدیوها همان ویدیوهایی هستند که در تقویم محتوای خود در بازه های زمانی مختلف منتشر می شوند، می توانند ویدیوهای ساپورت کننده ای برای محتواهای دیگر سایت شما باشند، می توانند ویدیوهای مشتریان در حال استفاده از محصولات شما باشند و دیگر مدل ویدیوهایی که عمر طولانی تری نسبت به بقیه در سازمان شما دارند.

ویدیوها کمپین ها: ویدیوهای کمپینی عمر کوتاه تری نسبت به بقیه دارند. این ویدیوها می توانند ویدیوهای تبلیغاتی در مورد محصول یا خدمات جدیدی که شما می خواهید ارائه بدهید باشند، می توانند ویدیوهایی باشند که به صورت فصلی، مناسبتی و یا ترند هستند. این ویدیوها بعد از به اتمام رسیدن بازه زمانی کوتاه مورد نظر و رسیدن به اهداف مورد نظرشان از بین می روند.

برای هر کدام از این 2 نوع ویدیو شما باید یک استراتژی کمپین بازاریابی ویدیویی داشته باشید که در واقع عضوی از استراتژی اصلی شماست. در این استراتژی هم مانند استراتژی اصلی، شما باید به هزینه، مخاطبان هدف، اهداف و موارد دیگر فکر کنید. فاکتور مهمی که این 2 نوع ویدیو را از هم جدا می کند زمان است، این المان همانطور که در استراتژی اصلی بازاریابی ویدیو شما نیز اهمیت دارد، برای کمپین های ویدیویی اهمیت فوق العاده زیادی دارد چرا که این کمپین ها عمدتاً بر اساس زمان اجرا می شوند.

مشخص کردن این که چه زمان برای مناسبت خاصی شروع به ساخت ویدیو کنید به تیم تولید ویدیو یا ویدیوگرافر شما بستگی دارد، اما به طور میانگین شروع کردن یک پروژه از 6 تا 9 هفته قبل از زمان معین شده می تواند به شما کمک کند تا ویدیوی خود را در روز مورد نظر آماده داشته باشید. در نظر داشته باشید که تایم لاین ها با توجه به نوع محتوای ویدیویی که تولید می کنید می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال مشخص است که یک ویدیو یک نفره که فقط در آن صحبت می شود زمان خیلی کمتری نسبت به یک موشن گرافیک حرفه ای می برد.

دوره طراحی کمپین های دیجیتال

چگونه از تمامی ظرفیت‌های تبلیغات در فضای دیجیتال استفاده کنیم؟

8 – مکان های قرارگیری محتوای ویدیویی خود را مشخص کنید

بعد از انجام دادن همه موارد بالا و تولید کردن محتواهای متنوع، شما باید تصمیم بگیرید که این محتواها در کدام بخش های اینترنت و وبسایت شما قرار بگیرند. هنگامی که می خواهید محتوای ویدیویی را منتشر کنید، خیلی اهمیت دارد که از کانال های مختلف برای بالا بردن و به حداکثر رساندن مقدار دسترسی و تعامل استفاده کنید.

این کانال ها می توانند شامل صفحات مختلف روی وبسایت شما، کمپین های بازاریابی درونگرا، کمپین های بازاریابی ایمیلی برونگرا، پلتفرم های شبکه های اجتماعی مختلف، یوتیوب و تیم فروش شما باشند. هنگامی که ویدیویی را ایجاد می کنید لیستی از مکان هایی که می توانید از آنها برای انتشار استفاده کنید بنویسید. همچنین به ساخت قسمتی در وبسایت تان که بازدیدکنندگان بتوانند همه ی این ویدیو ها را ببینند نیز فکر کنید.

بسیاری از برندهای بزرگ دنیا امروزه در وبسایت خود صفحاتی فقط مخصوص به ویدیو دارند. آنها بخش انبارمانندی از ویدیو در وبسایت خود برای جلب توجه مخاطبان و حفظ تعامل آن ها و همچنین کمک به آنها برای پیشروی در مسیر خرید قرار داده اند.

مکان های قرارگیری محتوای ویدیویی
هنگامی که ویدیویی را ایجاد می کنید لیست مکان هایی که می توانید از آن ها برای انتشار استفاده کنید را بنویسید

منتشر کردن تنها بخش مهم این قسمت نیست، بلکه نحوه سازمان دهی و مدیریت محتوای ویدیویی شما نیز به همان اندازه اهمیت دارد. هنگامی که تیم شما تنها 5 ویدیو دارد اهمیت این موضوع خیلی به چشم نمی آید، اما به محض این که در کار خود پیشرفت کنید حیاتی بودن این بخش را در تاثیر گذاری بازاریابی ویدیویی می بینید. بهتر است که در همان روز اول سیستم مشخصی را برای این کار تعبیه کنید تا لازم نباشد بعد از این که ویدیویی را منتشر کردید به دنبال سازمان دهی و مدیریت آن بروید.

9 – موفقیت خود را بسنجید

به همان صورتی که فاکتورهای مهم محتواهای متنی خود را برای موفقیت اندازه گیری می کنید، باید ویدیوها را نیز تولید، منتشر و بررسی کنید تا ببینید با توجه به بودجه ای که برای این بخش اختصاص داده اید چه موفقیتی را کسب کرده اید. شاید در ابتدا پیدا کردن داده های تحلیلی ویدیوها ترسناک به نظر برسد، اما دنبال کردن میزان موفقیت ویدیوها از آن چیزی که فکر می کنید خیلی آسان تر است. شما می توانید داده های مربوط به ویدیوها را در پلتفرم های ویدیویی آنلاین به آسانی مشاهده کنید.

برای هر کمپین ویدیویی که اجرا می کنید، فاکتورهای اولیه ای وجود دارند که باید چشمتان به آن ها برای اندازه گیری باشد. این فاکتورها عبارتند از:

  • تعداد بازدیدها و تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد: اگرچه این فاکتور به تنهایی نمی تواند تعیین کننده میزان موفقیت باشد، اما می تواند به شما کمک کند که بفهمید استراتژی انتشار محتوای شما بدردبخور هست یا خیر.
  • نرخ دیدن ویدیو: آیا بیشتر از 60 درصد بازدیدکنندگان ویدیوی شما تا آخر ویدیو به پای تماشای آن می نشینند؟
  • نرخ کلیک: می توانید این فاکتور را با فرستادن ایمیل های با ویدیو و بدون ویدیو تست کنید.
  • میزان تقاضا: تعداد سرنخ ها و مشتریان احتمالی جدیدی که به واسطه دیدن ویدیوی شما به سمت شما جذب شده اند یا نحوه تاثیرگذاری ویدیوها برروی افزایش یا کاهش میزان فروش
  • مصرف محتوا: بازدیدکنندگان شما به طور متوسط در روز، هفته و ماه چند ویدیو تماشا می کنند؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد اهمیت بازاریابی ویدیویی و حرکت دنیای تولید محتوا به سمت تولید ویدیو صحبت کردیم و متدها و شیوه هایی که با استفاده از آن می توانید یک استراتژی قدرتمند بازاریابی ویدیویی را پیاده سازی کنید با هم دیدید. فراموش نکنید که ویدیوها در آینده ای نزدیک اکثر سهم محتوای دنیا را خواهند گرفت و بنابراین شما به عنوان یک بیزینس نیاز دارید که فوت و فن ساخت ویدیو و نیازمندی های آن را بدانید.هنگامی که استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را بوجود آوردید، می توانید ببینید که چطور محتوای ویدیویی خود را با بیزینس شما هماهنگ کرده و نتایج قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

لطفا امتیاز دهید
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9
24 آبان 1398
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

7082
24 فروردین 1398
برنامه نویسی

ویژگی های جدید لاراول 5.8

تغییرات لاراول 5.8 LARAVEL ورژن بعدی فریم ورک لاراول با نسخه ۵.۸ در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر میشه. در حال حاظر تنها مواردی که قطعی شده پشتیبانی لاراول ۵.۸ از کتابخانه carbon نسخه ۲ می باشد. و قابلیت امکان سوییچ بین هر دو نسخه یک و دو carbon مورد دیگر استفاده laravel 5.8 از vlucas/phpdotenv ورژن 3 برای فایل .env میباشد که اجازه استف...

652
08 اسفند 1397
برنامه نویسی

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی) افزونه دکان در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت در این مورد به گونه ای است که در یک وب سایت، چندین فروشنده امکان قرار دادن و فروش محصولات خود را، در پنل های جداگانه دارند. برای عضویت و قرار دادن محصولات در آن ابتدا وارد وب سایت مورد نظر که با افزونه دکان ایجاد شده است، شوید....

611
04 دی 1397