انواع تبلیغات آنلاین

سئو

..انواع تبلیغات آنلاین..
سئو

انواع تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین چیست؟ انواع روشهای تبلیغات آنلاین را در سال ۲۰۲۱ می شناسید؟ جدیدترین نوع تبلیغات آنلاین که مورد توجه قرار گرفته است، سرچ یا جستجوهای تبلیغاتی است.

تبلیغات آنلاین جایگاه خود را در میان سایر تبلیغات باز کرده است.

در این مبحث به جدیدترین نوع تبلیغات آنلاین در سال ۲۰۲۱ می پردازیم 

بحث تبلیغات در دنیای تجارت و کسب و کار امروزی حرف اول را در میزان موفقیت برند ( برند چیست؟ ) و یا شرکت و یا حتی تجارت شما می زند.

تبلیغات آنلاین به چه معنا است ؟

تبلیغات آنلاین بخشی از دیجیتال مارکتینگ است که در فضای اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر و شناساندن محصول و یا کسب و کار خود انجام می گیرد.

در واقع تبلیغات اینترنتی به هرگونه فعالیت برای شناساندن محصول و ایجاد آگاهی برای افراد در مورد آن و همچنین برانگیختن انگیزه افراد برای خرید آن گفته می شود.

در این روش در واقع در فضای مجازی و در دنیای اینترنت، مشتری با محصول آشنا شده و تشویق به خرید می شود.

در سال ۲۰۲۱ این نوع از تبلیغات جایگاه خاصی پیدا کرده و هم صاحبان کسب و کار و همچنین مشتریان، هر چه بیشتر با آن آشنا شده اند.

در تبلیغات آنلاین می توانید از محتوای با کیفیت، تصاویر قوی و همچنین ویدیوهای منحصر به فرد استفاده کنید.

انواع تبلیغات آنلاین

قبلا درباره انواع روشهای تبلیغات در اینترنت در سئو روز صحبت کردیم . تبلیغات آنلاین مانند هر نوع تبلیغات، حتی تبلیغات سنتی، دارای انواع متنوعی می باشد که از آن جمله می توان به انواع زیر اشاره داشت:

  • تبلیغات نمایشی
  • تبلیغات کلیکی
  • گوگل ادز
  • تبلیغات همسان
  • تبلیغات صوتی
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات ایمیلی
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

و …

انواع نام برده شده تعدادی هستند به عنوان نمونه که ذکر شد.

تبلیغات آنلاین دارای شاخه های گسترده و تنوع بالایی است که برخی از آنها در سال ۲۰۲۱ بیشتر مد نظر بوده اند زیرا در طول این سال ها و بر اساس تحقیقات انجام شده نتیجه بخش تر بوده اند که از آن میان می توان به نوع سرچ یا جستجوهای تبلیغاتی با بالاترین سهم اشاره کرد. در بخش های بعدی در این رابطه بیشتر توضیح خواهیم داد.

در رابطه با تبلیغات آنلاین بیشتر بدانیم

این نوع از تبلیغات مزایای بسیاری دارد که در انواع دیگر آن این مزایا کمرنگ تر است. به خصوص در سال های اخیر و در سال ۲۰۲۱ به این نتیجه گیری رسیده اند، که تبلیغات آنلاین بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر و البته کاربردی تر است.

از آن جهت به آن تبلیغات کاربردی گفته می شود که پرمخاطب تر است و تعداد زیادی از افراد با سنین مختلف را به راحتی می تواند تحت پوشش داشته باشد.

این نوع از تبلیغات با کمک نرم افزارها و پلتفرم ها قابلیت اندازه گیری پیدا کرده است و مزیت دیگر آن این است که قابلیت شخصی سازی دارد. 

تبلیغات در سال ۲۰۲۱ به چه سمت و سویی رفته است؟

یکی از نکات مهم در دنیای تبلیغات به خصوص تبلیغات آنلاین، ماندن در این بازار پر جوش و خروش و همچنین مطرح بودن در آن است.

اما نکته مهم در این نوع از تبلیغات این است که این بازار به راحتی اشباع نمی شود زیرا به طور روزانه و حتی ساعتی تعدادی به این بازار می پیوندند.

کسی در آن موفق تر است که به خوبی این دنیای پهناور را بررسی کند و از روش های به روز تر در این مسیر در شناساندن برند خود استفاده نماید.

ماندن در دنیای تبلیغات آنلاین، هر چه جلوتر می رویم نیاز به علم بیشتر و بررسی دقیق تر دارد.

در این راستا در حوزه شبکه های اجتماعی و تبلیغات رسانه های اجتماعی روز به روز رشد بیشتری خواهیم دید و بخش اعظمی از آن مختص به کلیک ها در موتورهای جستجو است که سهم شما از تبلیغات را تعیین می کند.

آگهی های ثابت و بنری رشد زیادی ندارند و شاید بتوان گفت در درجه دوم قرار می گیرند، زیرا بیشتر افراد به دلیل آشنا شدن با شبکه های اجتماعی و پیشرفت در فراگیری موارد مورد نیاز از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی دیگر به دنبال سرچ موارد تبلیغاتی در اینترنت هستند. در این میان تبلیغات ویدیویی و تصویری هم نقش خود را خواهند داشت.

بررسی نموداری، طبق نمودار بیشترین سهم مربوط به کدام بخش است

اگر بخواهیم این موضوع را از طریق نمودار بررسی کنیم، نمودار آن را به چند بخش:

سرچ یا جستجوی تبلیغاتی(Search Advertising)

ویدیوهای تبلیغاتی(Video Advertising)

بنرهای تبلیغاتی( Banner Advertising)

تبلیغات شبکه های اجتماعی(Social Media Advertising) و روش سنتی(Classifieds) می توان تقسیم بندی کرد.

حال در این میان کمترین میزان به تبلیغات از نوع سنتی و کلاسیک(Classifieds) اختصاص پیدا می کند و بیشترین آن مختص به همان سرچ ها یا جستجوی تبلیغاتی(Search Advertising) است.

داشتن تبلیغات قوی به صورت آنلاین و به روز شده در سال ۲۰۲۱ می تواند بالاترین نوع کیفیت و امتیاز برای کسب و کار شما باشد.

اگر بخواهیم این موارد را از بیشترین سهم به کمترین سهم اختصاص یافته در دنیای تبلیغات تقسیم بندی کرده و بنویسیم به شکل زیر خواهد بود:

  • سرچ یا جستجوهای تبلیغاتی با بالاترین میزان سهم
  • بنرهای تبلیغاتی
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • ویدیوهای تبلیغاتی
  • آخرین و کمترین سهم مختص به تبلیغات کلاسیک یا همان تبلیغات سنتی خواهد بود که با مدرنیزه شدن عوامل مختلف، از اصل کار تجارت و کسب و کار گرفته تا تبلیغات و سایر عوامل تا انتها دیگر قطعا کاربرد و کارایی سابق را نخواهد داشت

نتیجه گیری 

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که تبلیغات آنلاین می تواند در دنیای مدرن امروز بیشترین سهم را داشته باشد.

در این میان با وجود تنوع در این زمینه بالاترین مورد که بیشترین مخاطب را دارا بوده است، مربوط به سرچ ها و یا همان جستجوهای تبلیغاتی است.

در سال ۲۰۲۱ افراد بیشتری با کمک موتورهای جستجو به سرچ خواسته ها و نیازهای شخصی و یا شغلی خود پرداخته اند.

بنابراین هر چه سیستم سرچ شما قوی تر و کارآمدتر باشد و از سرعت بیشتری برخوردار باشد، تبلیغات شما موفق تر است.

تبلیغات آنلاین ۲۰۲۱ به سئو سایت بالا، سرچ قوی، داشتن رنک بالا در موتورهای جستجو، در اولویت قرار گرفتن میان سایت ها از نگاه گوگل در این سال بستگی دارد و می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد.

داشتن تبلیغات قوی باعث می شود در زمان سرچ جز اولین ها باشید و نه تنها نظر فرد یا افراد را به سمت شما جلب می کند، بلکه باعث می شود به سایر مخاطبین هم معرفی شوید.

مقالات کاربردی جدیدتر را میتوانید از قسمت آموزش دیجیتال مارکتینگ در سئو روز دنبال کنید ❤

منبع : seorooz  |  
37
16 اسفند 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

22279
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

7636
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

6531
27 آذر 1398