آیا تا به حال عکسی را در اینستاگرام لایک کرده اید یا فیلمی در فیس بوک مشاهده کرده اید و یا صفحه ای را در نتایج جستجوی گوگل کلیک کرده اید که بعدا متوجه شده اید یک تبلیغ بوده است؟ امروزه بیشتر از هر زمان دیگری شاهد این هستیم که تبلیغات هوشمندتر، مرتبط تر و هدفمند تر ببینیم که به کمک کاربر می آیند تا نیازش را رفع کنند. تبلیغات آنلاین در حال تغییر است و در پلتفرم های جدید به اشکال مختلف و اهدافی مشخص جلوی چشم کاربران می آیند. در متن پیش رو قصد داریم تمام جوانب تبلیغات آنلاین را در تمامی پلتفرم ها مثل سوشال مدیا، تبلیغات گوگل اد، تبلیغات بنری در سایت ها و … بررسی کنیم. اگر قصد دارید به کسب و کار خود رونق ببخشید و یا به حوزه بازاریابی آنلاین علاقه مند هستید، همراه ما باشید. دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در دنیای امروز نیاز به برندسازی است تا بتوان به کسب و کار رونق بخشید و شاهد افزایش فروش بود. تبلیغات محلی یا native advertising از استراتژی هایی بهره می برد که بر خلاف تبلیغات بنری یا اسپانسری، به دنبال جلب اعتماد کاربر است. در این شیوه با پیشنهاد دادن برخی راه حل ها برای مشکلات کاربران، اعتماد آن ها جلب می شود. ابزارهای بسیاری برای این نوع تبلیغات وجود دارد ولی راحت ترین ابزار ساخت یک بلاگ است. در این بلاگ درباره موضوعات مربوط به کسب و کار خود صحبت کنید ولی تبلیغ نکنید. برای مثال درباره یک موضوع جالب و مفید برای کاربران صحبت کنید. از بلاگ می توانید برای بهبود سئو، ایمیل مارکتینگ و هدایت کابران به استفاده از خدمات یا محصولات خود، استفاده کنید. بهترین مزیت تبلیغات محلی این مورد است که توسط عموم مردم و حتی افرادی که تبلیغات را مشاهده نمی کنند، دیده می شود. در این نوع کمپین هدف بالا بردن آگاهی عموم مردم از نام برند، در مدت زمان کوتاه است. تنها نیاز به یک تبلیغ با یک عنوان و توضیحات و کال تو اکشن یا CTA است. سعی شود که بهترین استفاده را از کلمات کلیدی ببرید. بر اساس کیفیت وب سایت و نرخ هر کلیک یا CPC، تبلیغ در موتور جستجوی گوگل بعد از سرچ کلمه توسط کاربر، نمایش داده می شود. در این نوع تبلیغ معمولاً یک مزایده یا بید (bid) بر اساس نرخ هر کلیک منتشر می شود. تبلیغات نمایشی به گونه ای است که یک عکس یا فیلم در سایت های گوناگون یا حتی بلاگ ها به منظور تبلیغ قرار داده می شود. این تبلیغات می توانند مستقیماً از سایت پر بازدید خریداری شوند و یا از پلتفرم های واسطه برای ارتباط و همکاری، کمک گرفته شود. هزینه این تبلیغات به ازای هر کلیک یا نمایش مشخص می شود. با اینکه تبلیغات متنوعی را می توان با موبایل انجام داد، اما همه این کمپین های تبلیغاتی باید با پلتفرم موبایل هماهنگ باشند و واکنشگرا یا ریسپانسیو باشند تا به صفحات این امکان داده شود تا در هر گوشی موبایلی، با هر اندازه ای، قابل نمایش و کلیک باشند. امروزه همه افراد یک گوشی موبایل و یا تبلت دارند که دائماً از آن استفاده می کنند. در حقیقت گوگل برآورد کرده است که از سال 2016 ترافیک ورودی موبایل نسبت به دسکتاپ افزایش داشته است. بنابراین سرمایه گذاری بر روی تبلیغات موبایلی بسیار هوشمندانه است. به این ترتیب نه تنها دسترسی به تبلیغ شما افزایش و رابط کابری بهبود می یابد، بلکه سئو وب سایت تان هم بهبود خواهد یافت. سوشال مدیا بخش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. بنابراین ساخت کمپین های تبلیغاتی روی این پلتفرم ها برای بالابردن آگاهی عمومی از برندتان و هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، می تواند بسیار ضروری باشد. صرف نظر از اینکه هدف تان از تبلیغ در سوشال مدیا، خرید یک محصول یا خدمات ( یا به اصطلاح نرخ تبدیل یا conversion ) باشد و یا قصد برند سازی داشته باشید، تبلیغات سوشال یک گزینه عالی برای شما هستند. یادآوری به مشتریان قدیمی یا کابرانی که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند، یک استراتژی عالی برای فروش محصول یا خدمات است. ریمارکتینگ باعث می شود که تبلیغات بنری شما در سایت های مختلفی که کاربر هدف شما بازدید می کند، به نمایش درآید. ( البته این سایت ها با پلتفرم های مشخصی همکاری می کنند و تبلیغات بنری را قبول می کنند. ) این نوع از تبلیغات برای فروش بیشتر و افزایش آگاهی عمومی از نام برند یا همان برندسازی، بسیار مناسب است. این تبلیغات از پنل های تبلیغاتی مختلفی قابل خریداری هستند. قیمت آن ها معمولاً به صورت کلیکی است. ایمیل مارکتینگ موضوع جدیدی نیست ولی با استراتژی های موثرتری بروز شده است. این نوع کمپین نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد. به لطف ابزارهای اتوماسیون که در دسترس هستند، می توانید نرخ تبدیل بسیار سودمندی را داشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که یافتن یک مشتری جدید نسبت به نگهداری یک مشتری قدیمی 7 برابر هزینه بیشتری دارد. بنابراین ایمیل مارکتینگ می تواند یک گزینه عالی باشد. محتواهای ویدئویی یک راه عالی برای سرگرم کردن کاربران هستند که می تواند به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی هم به کار رود. یک راه دیگر هم همکاری با یوتیوب برای نمایش تبلیغ و نمایش یک تبلیغ ویدئویی است. این اقدام در کشور ایران می تواند در ویدئوسنترهای داخلی نظیر آپارات هم انجام گیرد. برای مثال در طراحی سایت پزشکی و یا سایت های فروشگاهی، استفاده از فیلم و دیتاهای تصویری می تواند بسیار مفید باشد. همچنین می توان فیلم هایی از محصولات یا خدمات خود در ویدئوسنترهای داخلی بارگذاری کرد تا کاربران از این پلتفرم ها هم با کسب و کار شما آشنا شوند. از سوی دیگر در صورت نمایش فیلم در گوگل، از این طریق هم به ارتقای سئو کمک خواهد شد. با به اشتراک گذاری این فیلم ها می توانید ترافیک بیشتری برای سایت خود دریافت کنید و احتمال دیده شدن بالاتر می رود. بسیاری از محتواهای روی وب در قالب ویدئو هستند و این امر باید شما را به فکر اندازد که تولید محتوای ویدئویی می تواند ایده ای بسیار خوب باشد. بهره گیری از منابع زیر:
انواع تبلیغات آنلاین
تبلیغات محلی
SEM یا بازاریابی در موتورهای جستجو
تبلیغات نمایشی
تبلیغات موبایلی
تبلیغات سوشال
تبلیغات ریتارگتینگ و ریمارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
ویدئو مارکتنیگ
https://www.cyberclick.net/advertising/types-of-online-advertising
https://blog.hubspot.com/marketing/online-advertising
انواع تبلیغات آنلاین و چگونگی انجام آن ها
طراحی سایت
..انواع تبلیغات آنلاین و چگونگی انجام آن ها..
انواع تبلیغات آنلاین و چگونگی انجام آن ها
..نظرات..
..پر بحث ترین..
طراحی سایت خبری و خبرخوان هوشمند
04 آبان 1398
طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال
28 مهر 1398
bit.ly چیست ؟
27 آذر 1398
۱۰ سامانه پیامکی برتر ایران
24 تیر 1398
طراحی وب سایت برای ایرانیان خارج از کشور
15 اسفند 1397
قالب سایت شرکتی مهاجرتی
24 تیر 1398
آدرس دهی فایل ها در HTML
27 فروردین 1398
ربات هک اینستاگرام
01 اردیبهشت 1400
طراحی سایت عینک فروشی
03 اسفند 1398
10 سایت محبوب با ترافیک دانلود رایگان
26 بهمن 1399
همه چیز در مورد طراحی سایت با php بخش 5
24 تیر 1398
شبکه خصوصی لینک سازی یا PBN چیست؟
15 اردیبهشت 1398
..مقالات پربازدید..
آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...
چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش
در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...
bit.ly چیست ؟
بیتلی یا bitly یکی از شناختهشدهترین سرویسهای کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کنندهی لینک وظیفه دارد تا لینکهای مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه میکند. علت استفاده از...