بازاریابی محتوا چیست؟

سئو

..بازاریابی محتوا چیست؟..
سئو

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یا بازاریابی درونگرا ( gnitekram tnetnoc )چیست ؟ انواع بازاریابی محتوایی می توانند به تنهایی و یا در کنار یکدیگر مثمر ثمر باشند و در واقع شناخت انواع بازاریابی محتوایی می تواند به شما کمک شایانی کند. 

در این مقاله در سئو روز قصد داریم تا در ارتباط با انواع بازاریابی محتوایی برای شما صحبت کنم و بگویم که انواع بازاریابی محتوایی به چه صورت می تواند باشد و اصلاً چرا بازاریابی محتوا اتفاق می افتد و هدف از این کار چیست همچنین در ادامه خواهم گفت که بازاریابی محتوا می تواند چه کمکی به افراد مختلف کند و چگونه افراد می توانند تا از این طریق به کسب درآمد بپردازند پس اگر این موضوع برای شما نیز جالب باشد تا پایان این مقاله در سئو روز همراه من باشید ✌

بازاریابی محتوایی چیست

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بازاریابی محتوا در واقع نوعی از انواع بازاریابی است که به کسب و کار و برندینگ مربوط می‌شود ( برند یا برندینگ چیست؟ ) و در واقع افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند، سعی می کنند تا تولید محتوای مختلف داشته باشند و با ایجاد محتوایی که می‌تواند سرگرم کننده و یا آموزش دهنده باشد و آگاهی خوانندگان را بالا ببرد

توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید و با آموزش هایی که به آن ها می دهد و راهنمایی هایی که آنان را می کند، بتواند شخص یا اشخاصی را متوجه کسب و کار خاصی کند که این کسب و کار می تواند برای خود فرد ایجاد کننده محتوا و یا افرادی باشد که از او خواستند تا برایشان تولید‌ محتوا کرده و مخاطب جذب نماید.

اهداف بازاریابی محتوایی

در اینجا ما خواهم گفت که انواع بازاریابی محتوایی چه مواردی را در خود جای می دهد و از کجا سرچشمه گرفته و چه اهدافی را به طور دقیق تر دنبال خواهد کرد.

این بیانیه به ما می‌گوید که در واقع باید به وسیله ایجاد و در واقع ساماندهی محتوایی که تولید می شود بتوانیم تا مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب کرده و آنها را حفظ کنیم و با تغییراتی که در رفتار و تفکرات مشتری ها ایجاد می کنیم بتوانیم برای کالاها و یا موارد مختلفی که در نظر داریم بازاریابی انجام داده و مشتری جذب کنیم.

در واقع تفکیک شدن انواع بازاریابی محتوایی از اینجا شروع می شود که هر کس می تواند با تولید کردن محتوای با ارزش و سرگرم کننده برای مخاطبان مختلف نیت خود را در قالب راهنمایی کردن مخاطبان به آنها القا کند و آنها را به سمتی بکشاند که بتواند بازار کار خود را رونق دهد و این موضوع در حالی نیست که سعی داشته باشد عده ای را گول بزند بلکه این کار با هدف راهنمایی هرچه بهتر مخاطبان برای گرفتن بهترین تصمیم می باشد و نباید دروغ را وارد داستان کنیم.

مقالات انواع بازاریابی محتوایی

مقالات بازاریابی محتوایی در واقع انواع بازاریابی محتوایی را در اختیار ما قرار می‌ دهند و کمک می‌کنند تا مخاطب بتواند با توجه به موضوعاتی که در سر دارد و به دنبال آنها می‌رود با به دست آوردن چیزی که می خواهد خواسته محتوا نویسان را نیز برطرف نماید و به سمتی سوق پیدا کند که بتواند برای فرد یا افراد خاصی که بازاریابی محتوایی انجام می‌دهند سوددهی نیز داشته باشد.

انواع بازاریابی محتوا

برای بهتر متوجه شدن انواع بازاریابی محتوایی شما عزیزان می توانید تا کتاب بازاریابی محتوا و یا pdf بازاریابی محتوایی را تهیه کرده و با مطالعه دقیق به طور جدی تری با این موضوع آشنا شوید و متوجه شوید که ساز و کار اصلی تولید محتوا چه می باشد و چه اهدافی را دنبال می کند.

نمونه بازاریابی محتوا

 به عنوان مثال می توانیم تا وبلاگ های قدیمی را که قطعاً هر یک از شما دیده اید را به یاد بیاوریم و بگوییم که در گذشته افراد زیادی در این وبلاگ ها دلنوشته ها و یا داستان های مربوط به خود را که خودشان نوشته بودند قرار می دادند و یا فیلم و آهنگ و کلیپ هایی را که می ساختند و یا خوششان می آمد را در این وبلاگ ها قرار می دادند

اما رفته رفته این موضوع باعث شد که اشخاصی که وبلاگ داشتند این میل را در مخاطبان بیابند که علاقه زیادی به دست آوردن اطلاعات در مورد موضوعات مختلف به صورت رایگان دارند و در واقع این رایگان بودن اطلاعات نوعی اعتماد در مخاطبان به وجود می آورد، که رفته‌ رفته حاضر می شدند تا با استفاده از اطلاعاتی که محتوا نویس در اختیارشان قرار می‌داد سرمایه و در واقع پول خود را خرج نمایند.

کم‌کم این نیاز از طرف مخاطبان بیشتر توسط وبلاگ نویس ها و افرادی که تولید محتوا می کنند، شناخته شد و با یادگیری نکاتی در ارتباط با ایجاد تشنگی در مخاطب و برانگیختن حس کنجکاوی او و همین‌ طور دادن سرنخ‌ هایی به مخاطب توانستند تا از این کار به عنوان یک مارکت پولساز و پرسود استفاده نمایند که افراد زیادی را برای خرج کردن پول شان در راستای نیازی که دارند به سمت خود و یا افرادی که مدنظر هستند، بکشانند.

تصویر۶

بازاریابی درونگرا چیست

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاراتی داشتیم باید بگوییم که بازاریابی درون گرا یکی از انواع بازاریابی محتوایی است که در واقع در این مدل نیازی به جذب مخاطب نیست و صرفاً محتوا نویسان با تولید محتوای ارزشمند که می توانند ارضا کننده نیاز های مخاطبان باشند.

در واقع در این کار تولید کنندگان محتوا توجه عده زیادی از مخاطبان را به خود جلب می کنند که این محتوا می تواند در مورد موضوعات مختلف باشد در نتیجه جمع شدن توجه مخاطبان افرادی که انواع بازاریابی محتوایی را می شناسند می توانند با استفاده از بازاریابی دیجیتال که انواع مختلفی دارد بیش از پیش و خیلی راحت تر مشاغل مختلفی را که می‌تواند مال خودشان و یا اشخاص دیگری باشد معرفی کرده

و در این شرایط به راحتی مخاطب را مجاب می‌کنند تا نیاز خود را با خرید کردن از آن ها برطرف نماید و اینگونه می توانند تا نسبت به رقبای خود فروش بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتری داشته باشند.

در دنیا شرکت های معتبر زیادی وجود دارد اما درصد کوچکی از آن ها از بازاریابی درونگرا که یکی از انواع بازاریابی محتوایی است استفاده می کنند و نکته جالب اینجاست که این شرکت های معتبر نسبت به سایر شرکت های معتبر دیگر، درآمد بسیار بیشتری داشته و توانسته اند تا سهم بیشتری از درآمد را برای خود تصاحب کرده و از رقیبان خود به میزان زیادی پیشی بگیرند.

شما می توانید تا با چند سرچ ساده و جستجو در اینترنت مطالب بیشتری در ارتباط با انواع بازاریابی محتوایی بخوانید و برای کسب و کار خود از این طریق آماده شوید.

منبع : seorooz  |  
89
2021-03-07 11:47:59
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

23234
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

9269
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

8320
27 آذر 1398