بررسی الگوریتم جدید گوگل May 2020 Core Update

سئو

..بررسی الگوریتم جدید گوگل May 2020 Core Update..
بررسی الگوریتم جدید گوگل May 2020 Core Update
سئو

بررسی الگوریتم جدید گوگل May 2020 Core Update

همانطور که اطلاع پیدا کردید گوگل ۲ روز قبل (۱۵/۰۲/۹۹) آپدیت جدید خود را به روزرسانی کرد و این الگوریتم جدید را May 2020 Core Update نامید .

در این مطلب میخواهم نتایج و بررسی های خودم رو برای شما بنویسم تا بتوانید مشکلات و نقاط ضعف سایت خودتون رو رفع کنید . البته هنوز دو روز از آپدیت جدید میگذره و این مطلب هر چند روز یک بار به روز رسانی میشه تا به نتیجه کلی برسیم.

البته شایان ذکر کنم بدون همکاری شما کمی مشکل است به نتیجه قطعی رسید,پس حتما سایتهای خود رابررسی کنید و کلماتی که رشد داشتند و کلماتی که دچار افت رتبه شده اند را حتما ارسال کنید تا من آنالیز و بررسی اش کنم.

خوب قبل از آپدیت جدید Danny Sullivan در مطلبی در مورد چگونگی اتفاقاتی که دررتبه ها میتوانند تاثیرگذار باشند توضیحاتی داده است که میتوانید در این لینک بخوانید.

و همینطور که میبینید بیشتر فقط درباره تولید محتوا و عکسهای سایت صحبت شده .قبلا درباره الگوریتمهای جدید صحبت کردیم و نمیخواهم وارد جزییات بشم

اول از همه لطفا هیچ تغییراتی در ساختار سایت خود ندهید .

دوم لطفا لینکهای سایت خود را تغییری ندهید(نه الان,هیچ موقع)

بررسیها و انالیزهای این دو روز که انجام شد به نتایج زیر دست پیدا کردم

 سایتهایی که دچار افت رتبه شده اند :

۱: بهینه سازی بیش از حدover optimization

تغییرات در صفحات لندینگ و صفحه اصلی (مخصوصا تغییر در تایتل و دسکریپشن و ویرایش مطالب قبلی سایت)

۲: استفاده از pbn های بی کیفیت و لینکهای به اصطلاح چرخشی !
اگر اطلاعاتی درباره نحوه لینک سازی در الگوریتمهای جدید ندارید به طور مستقیم لطفا این کار را انجام ندهید .تعداد افرادی مدعی لینک سازی pbn,یا هرمی و چرخشی در این الگوریتمها میکنند,ولی در الگوریتم بعدی چه اتفاقاتی برای سایت خواهد افتاد خدا داند!

اکثر سایتهایی که به این روش لینک سازی کرده اند بعضی از صفحه هات سایتشان دچار افت شدیدی شدند.

سایتهایی که پیشرفت رتبه داشته اند :

۱: سایتهایی که قبلا لینکهای متعددی خریداری کرده بودند و دچار افت رتبه شده بودند!!!

جالبه که قبلا سایتهایی که فقط خرید بک لینک را بر همه چیز ترجیح میدادند و چند ماهی دچار افت رتبه شده اند کمی الان گوگل به انها حال داده و ارتقا رتبه در این دو روز داشتند. تا ببینیم در روزهای بعد چه میشود.

۲: سایتهایی که بدون over optimization و فقط از طریق تولید محتوا یونیک و غیر تکراری و غیر کپی کارشون رو ادامه داده اند و حتی در بعضی موارد لینکی هم ایجاد نکرده اند.

این دو مورد به طور قطعی و مسلم تاثیر گذار بوده و تا چند روز بعدی باز اتفاقاتی که تاثیر گذار هستند رو حتما در ادامه این مطلب به اشتراک میزارم. باز هم تکرار میکنم اگر تغییراتی در گوگل داشتید حتما اطلاع بدید تا انشالله تجربه دقیقتری در این الگوریتم و نحوه به روزرسانی سایت و رفع مشکلات ساییتان را بیابید.

50
17 اردیبهشت 1399
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    14070
    24 فروردین 1398
    دلایل موفقیت دیجی کالا
    طراحی سایت

    دلایل موفقیت دیجی کالا

    یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است .اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید .مدیران این پروژه با این هدف او...

    2019
    22 اردیبهشت 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    1958
    27 آذر 1398