
یه برنامه ی جالب تر هوش مصنوعی در سئو، نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعیه.نوشتن محتوا بدون شک مهمترین عنصر هر استراتژی سئویه و همچنین گرانترین هم هست. نوشتن با هوش مصنوعی با کیفیت عالی میتونه میلیون ها نویسنده رو بیکار کنه و در عین حال موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت ها بشن و در عین حال، وب رو با مطالب نوشتاری شگفت انگیز پر کنه.
درسته؟ نه دقیقا.
هر چند به سختی میشه گفت که آینده ی نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی چطوره، اما الگوریتم های نوشتن هوش مصنوعی خیلی محدوده. اونا میتونن از پس کار های نوشتاری تکراری و سطح پایین بر بیان، اما حتی در این صورت هم، بازبینی و صیقل دادن کار توسط ویرایشگر انسانی مفیده. برای محتوای استراتژیک با کیفیت بالا و عمیق که برای موفقیت سئو ضروریه، نویسندگان انسانی برای آینده ی قابل پیش بینی، ضروری باقی میمونه.
قابلیت های آینده
البته نمیشه با اطمینان گفت که آینده ی هوش مصنوعی چیه. نرخ توسعه ی فناورانه تمایل به تصاعدی داره و خیلی از فناوری های پیچیده ای که امروزه از اون استفاده میکنیم، تا 50 سال پیش غیر قابل پیش بینی بودن. در چند دهه ی آینده، ممکنه پیشرفت های بزرگی در حوزه ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به نظر به وجود بیاد که انتظارات ما رو به طور کامل پوشش بده. همون طوری که گفته شد، ما میتونیم به طور قطعی مسیر توسعه ی هوش مصنوعی و تاثیر اون بر صنعت سئو رو حداقل برای چندین سال آینده پیش بینی کنیم.
با توجه به اینکه هوش مصنوعی قبلا راهشو در صنعت باز کرده و توسط اکثر بازیگران اصلی استفاده میشه، میتونیم پیشرفت های تکرار شونده ی بیشتری رو برای این ابزار ها پیش بینی کنیم. همچنین ما میتونیم پیش بینی کنیم که نسل فعلی هوش مصنوعی، ما رو قادر به جا به جایی یا جایگزینی کامل کارگران انسانی نیست. در عوض، ابزار قدرتمندی در زرادخانه ی بهینه سازی های جستجوی متوسط باقی میمونه. به این ترتیب، ما نمیتونیم تغییر ریشه ای رو در آینده ی نزدیک پیش بینی کنیم.