تاثیر کامنت گذاشتن یا نظردهی کاربران در سئو

سئو

..تاثیر کامنت گذاشتن یا نظردهی کاربران در سئو..
سئو

تاثیر کامنت گذاشتن یا نظردهی کاربران در سئو

تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت، این مقاله توسط سئو روز با موضوع تاثیر کامنت کاربر در سئو بیان شده تا از آن برای قرار گرفتن در رتبه برتر گوگل بهره گیرید.

تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت، میزان کامنت های هر محتوا در سایت، نشان می دهد که آن محتوا تا چه اندازه مورد توجه قرار گرفته و با اهمیت بوده است .

اما نکته اصلی تاثیر کامنت در سئو سایت، مورد توجه قرار گرفتن متن در گوگل است.

به هر مقدار که محتوای شما در گوگل کامنت های بیشتری دریافت کند، سئو قوی تری پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل بهتر نمایش داده می شود.

کامنت گذاشتن یعنی نظر دادن درباره یک پست، یک محتوا و… در شبکه های اجتماعی، کامنت ها نمایانگر ارزش و کیفیت یک محتوا هستند.

به هر مقدار که کامنت های یک محتوا بیشتر باشد، ارزش و کیفیت آن محتوا بیشتر خواهد بود.

گوگل بیشتر از افراد به میزان کامنت اهمیت می دهد، به هر مقدار که کامنت های پست یا محتوای شما در صفحه بیشتر باشد، گوگل به محتوای شما بیشتر اهمیت داده و محتوا از رتبه بهتری در گوگل بهره مند خواهد بود.

در نتیجه زمانی که کلید واژه مورد استفاده شما در محتوا در گوگل سرچ شود، محتوای شما جز نتایج برتر گوگل بوده و قبل از محتواهای دیگر در گوگل نمایش داده می شود.

چرا کامنت کاربران روی سئو سایت تاثیر گذار است ؟

تعامل کاربران یکی از مهم ترین عامل های افزایش سئو سایت است، به هر میزان که تعامل در یک صفحه گوگل بیشتر باشد، آن صفحه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

به همین دلیل کامنت های یک محتوا در سئو سایت تاثیر می گذارند، زیرا هر کامنت باعث بالا رفتن میزان تعامل در سایت می شود.

دلایل تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت :

۱ ــ نمایش دهنده میزان رضایت کاربران از محتوا :

گوگل در سال ۲۰۱۸ الگوریتم پیشرفته ای را به جهان معرفی کرد که رضایت کاربران از محتوا را به عنوان مهم ترین فاکتور برای اهمیت یک محتوا معرفی کرد، پس از معرفی این الگوریتم توسط گوگل، تنها مطالبی می توانند به نتایج اول گوگل راه پیدا کنند که از رضایت کاربران در گوگل برخوردار باشند.

با توجه به الگوریتم های دیگر گوگل،کامنت های هر محتوا یکی از مهم ترین فاکتور ها برای نمایش دادن رضایت کاربران است.

همانطور که در ابتدای متن گفته شد، به هر میزان که کامنت های یک محتوا بیشتر باشد، رضایت کاربر توسط گوگل بیشتر شناخته می شود.

اگر به دنبال جذب کامنت برای تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت هستید، سعی کنید محتواهای بحث برانگیز در گوگل منتشر کنید، این محتواها کاربران را وادار می کند تا یک نظر برای شما ارائه کنند، همچنین می توانید در محتواهای خود از سوالات استفاده کنید، در این صورت کاربر انگیزه پیدا می کند تا پاسخی در جواب سوال شما در قالب یک کامنت بیان کند.

۲ ــ کامنت گذاشتن کاربر باعث آپدیت شدن سایت می شود :

هنگامی که یک کاربر برای شما کامنت می گذارد و شما به کامنت او پاسخ می دهید، باعث شده تا محتوای سایت شما آپدیت شود، در این صورت محتوا برای گوگل نسبت به دیگر محتوای موجود بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین یکی از مهم ترین فاکتورهای اینستاگرام برای افزایش سئو داخلی یک سایت، آپدیت شدن محتوا به صورت مکرر است.

در این صورت کامنت کاربر تاثیر در سئو سایت گذاشته و باعث قرار گرفتن محتوای شما در نتایج برتر گوگل خواهد شد.

۳ ــ استفاده از عبارات و کلمات کلیدی در کامنت ها :

آیا می دانستید که می توانید از طریق توضیحات متفاوت در کامنت به کاربران رتبه برتر را دریافت کنید؟

برای مثال هنگامی که شما یک متن درباره سئو چیست؟ در یک سایت قرار می دهید، ممکن است کاربران در کامنت ها برای شما مشکلاتی که در سئو دارند را بیان کنند، سپس شما می توانید با توضیحات مناسب و کامل در یک کامنت همراه با کلیدواژه به این سوالات، باعث دریافت رتبه برتر در صفحه گوگل شوید.

در نتیجه کامنت کاربر در سئو سایت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

چه کامنت هایی بیشتر در سئو سایت تاثیر دارند ؟

کامنت ها با یکدیگر فرق می کنند ، برخی از کامنت ها با توجه به متن و ویژگی در سئو سایت بیشتر تاثیر می گذارند، اما تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت در برخی موارد نیز بسیار کم است.

در واقع همانطور که گفته شد تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت بستگی به آپدیت شدن سایت شما دارد، کامنت هایی نسبت به دیگر کامنت ها برتری دارند، که بتوانند به صورت مستمر باعث آپدیت سایت شما شوند.

برای مثال یک کامنت را در نظر بگیرید، یک فرد یک کامنت با عنوان سئو چیست؟ برای شما ارسال می کند و شما در یک کامنت طولانی پاسخ او را می دهید، در نتیجه سایت شما آپدیت می شود.

سپس همان فرد از پاسخ دهی شما تشکر می کند و شما نیز پاسخ او را در یک کامنت می دهید، این باعث می شود تا سایت شما به صورت مکرر آپدیت شود.

مسلما این کامنت از یک کامنت تبلیغات یا یک کامنت انتقادی در سایت شما ارزش بیشتری خواهد داشت.

تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت چگونه به کار گرفته شود ؟

در بین کاربران گوگل، تنها حدود ۵% حاضر هستند که در زیر پست های متنوع کامنت بگذارند، این باعث شده است.

تا جذب کامنت در گوگل به یک دغدغه اصلی تبدیل شود. برای مثال اگر شما یک مقاله انگلیسی ترجمه کنید و در یک سایت منتشر کنید، قطعا با حتی یک کامنت نیز روبرو نخواهد بود.

به همین دلیل برای به دست آوردن تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید.

استفاده از محتوای باکیفیت و مفید :

برای اینکه بتوانید از تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت بهره مند شوید ، بهترین راه حل ممکن برای شما استفاده از یک محتوای با کیفیت و مفید است .

شما باید از محتواهایی استفاده کنید که به هیچ عنوان کپی نشده باشند و برای کاربران جذابیت داشته باشند.

👇 مقالاتی که در رابطه با محتوا به شما کمک میکنند عبارتند از 👇

چگونه تولید محتوا کنیم؟ ⇔ بازاریابی محتوا چیست؟ ⇔ انواع محتوا چیست؟ ⇔ رعایت اصول سئو در تولید محتوا ⇔ تولید محتوا چیست؟ ⇔ محتوای خوب و یونیک چیست؟

استفاده از محتواهای ساده و روان :

بیشتر مقالات انگلیسی که به فارسی ترجمه می شود به دلیل ساده و روان نبودن مورد توجه کاربران قرار نمی گیرند، اگر به دنبال بهره مند شدن از تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت هستید، پیشنهاد می کنیم از محتواهای ساده و روان برای سایت خود استفاده کنید.

تاثیر کامنت کاربر در سئو سایت، موضوع اصلی این متن بود که توسط سئو روز برای شما به صورت کامل بیان شد.

امیدوار هستیم با خواندن این متن از تاثیر کامنت آگاه شده باشید و از آن برای قرار گرفتن مقالات خود در رتبه های برتر استفاده کنید.

منبع : seorooz  |  
98
2021-03-12 16:35:46
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

22841
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

8525
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

7283
27 آذر 1398