تفاوت دوره های آنلاین و غیرحضوری آکادمی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو

..تفاوت دوره های آنلاین و غیرحضوری آکادمی دیجیتال مارکتینگ چیست؟..
تفاوت دوره های آنلاین و غیرحضوری آکادمی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
سئو

تفاوت دوره های آنلاین و غیرحضوری آکادمی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای بسیاری از همراهان آکادمی سوالاتی درباره ی نحوه ی برگزاری کلاس های آنلاین و تفاوت آن با دوره های غیرحضوری به وجود آمده به همین دلیل لازم دانستیم در این مطلب به توضیحات جامع این دوره ها و تفاوت آن ها بپردازیم.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ همزمان با دوره های حضوری خود دوره های غیرحضوری و آنلاین هم به موازات داشته است. این دوره ها برای آن دسته از دوستانی که در شهرهای دیگر هستند و همچنین دوستانی که به دلیل محدودیت زمانی و … امکان حضور فیزیکی در کلاس را ندارند، بسیار مفید واقع شده است.

حال با شروع بحران کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و پرسنل آکادمی، امکان شروع دوره های حضوری تا اطلاع ثانوی وجود نخواهد داشت، و کلاس ها با بهترین کیفیت مانند قبل به صورت آنلاین برگزار می شود. همچنین امکان ثبت نام در دوره های غیرحضوری نیز وجود دارد که امکان مشاهده ی ویدیوهای آموزشی با بهترین کیفیت را خواهیم داشت.

برای روشن تر شدن تفاوت دوره های آنلاین با غیرحضوری و همچنین مزیت های هر کدام برای شما قصد داریم توضیحات بیشتری را ارائه کنیم که در ادامه به آن می پردازیم:

تفاوت دوره های آنلاین و دوره های حضوری و مزیت های هر یک

۱-دوره‌های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

کلاس‌ها با حضور استاد و دانشجویان به صورت آنلاین تشکیل می شود

در دوره های آنلاین، کلاس‌ها به صورت راه دور (وبینار) برگزار می‌شود. یعنی راس ساعت استاد و همکلاسی های شما وارد کلاس آنلاین شده و در محیط آنلاین استاد تدریس کرده و به صورت در لحظه با شما در ارتباط خواهد بود. کلاس‌ها کاملا تعاملی است و امکان پرسش و پاسخ در لحظه وجود دارد.

کلاس‌های آنلاین آکادمی

 مزیت‌های شرکت در این دوره‌ها به شرح زیر است:
  • ‌دسترسی به فایل‌های تکمیلی استفاده شده برای تدریس در کلاس
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌ارائه مدرک رسمی MPT اتریش برای تمامی تک دوره‌های آنلاین
  • ‌ارائه ویدئو ضبط شده کلاس خود شما ‌
  • ‌ارتباط با اساتید در گروه‌های تلگرامی
  • ‌انجام تمرین و آزمون‌های آنلاین به صورت مستمر
مزایای انحصاری دوره آنلاین مدیریت دیجیتال مارکتینگ
  • اکانت رایگان گوگل ادز
  • مدرک رسمی وزارت علوم
  • فرصت های استخدامی

دوره جامع آنلاین مدیریت بازاریابی دیجیتال

این دوره شامل ۱۵۰ ساعت آموزش آنلاین تخصصی می باشد که شامل ۱۱ زیردوره کارگاهی با تدریس ۱۰ استاد خبره می باشد:

یک دوره ی آنلاین دیجیتال مارکتینگ ویژه مخصوص مدیران عامل نیز وجود دارد:

دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ ویژه مدیران عامل

هرآنچه برای ورود قدرتمند کسب‌و‌کار خود به بازار آنلاین باید بدانید

۲-دوره‌های غیرحضوری دیجیتال مارکتینگ

در دوره های غیرحضوری ویدیو کلاس‌های حضوری را ببینید و از پشتیبانی و ارتباط با اساتید استفاده کنید

در دوره‌های غیرحضوری، کلاسی تشکیل نمی‌شود و شما ویدیو کلاس‌های حضوری که با‌کیفیت بالا ضبط شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. شما در یک گروه تلگرامی نیز با اساتید و همکلاسی‌های خود در ارتباط بوده و می‌توانید سوالات خود را به راحتی از استاد بپرسید. به این ترتیب شما به محتوای آموزشی در هر زمان و مکانی که بخواهید دسترسی دارید و پاسخ سولات خود را نیز می توانید بگیرید و پشتیبانی آموزشی داشته باشید.

‌کلاس های غیر‌حضوری آکادمی:

‌مزیت‌های شرکت در این دوره‌ها:
  • ‌بدون محدودیت و هر زمانی می‌توانید ویدئوها را مشاهده کنید، تمرین کنید و آموزش ببینید
  • ‌دسترسی به فایل‌های تکمیلی دوره
  • ‌ارتباط آسان با اساتید در گروه‌های تلگرامی
  • ‌دسترسی نامحدود به دوره ها و آپدیت رایگان دوره‌ها
  • ‌ارائه مدرک رسمی MPT اتریش
  • ‌انجام تمرین و آزمون‌های آنلاین به صورت مستمر‌

دوره جامع غیرحضوری مدیریت دیجیتال مارکتینگ

شامل ۱۵۰ ساعت آموزش غیرحضوری مدیریت دیجیتال مارکتینگ شامل ۱۱ زیردوره:

دوره های غیرحضوری دیجیتال مارکتینگ

در خانه یا محل کار به راحتی آموزش دیده و متخصص رشد کسب و کارها در فضای دیجیتال شوید

تفاوت کلاس‌های آنلاین و غیر حضوری چیست؟

دوره آنلایندوره غیرحضوری
برگزاری کلاس 

ویدیو ضبط شده

فایل های تکمیلی

ارتباط با اساتید از طریق تلگرام

تمرین و آزمون آنلاین

مدرک MPT اتریش

جمع بندی

در این مطلب به بررسی دوره های آنلاین و غیرحضوری آکادمی دیجیتال مارکتینگ پرداختیم. امیدوارم که جواب سوالات تان را پیدا کرده باشید. اگر قسمتی برای تان هنوز شفاف نیست، زیر همین پست برای مان دیدگاه تان را ارسال نمایید.

لطفا امتیاز دهید
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

30
31 فروردین 1399
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    14070
    24 فروردین 1398
    دلایل موفقیت دیجی کالا
    طراحی سایت

    دلایل موفقیت دیجی کالا

    یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است .اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید .مدیران این پروژه با این هدف او...

    2019
    22 اردیبهشت 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    1958
    27 آذر 1398