تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا چیست؟ | SkyScraper Technique

سئو

..تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا چیست؟ | SkyScraper Technique..
سئو

تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا چیست؟ | SkyScraper Technique

در این مقاله با ما همراه باشید تا با تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا آشنا شوید.

بازدید بیشتر از سایت تان می خواهید؟ اگر با این مقاله با ما همراه باشید، به شما توضیح خواهیم داد چطور می‌توان به بیش از 70k بازدید از صفحات رسید. بنظر می‌آید که جلب توجه مخاطبین‌تان دائما سخت‌تر می‌شود؟ بنظر می‌رسد که توقعات آنها برآورده نمی‌شود؟ در چشم‌انداز بازاریابی امروزی، بازار رقابت داغ شده است.

درنتیجه بازاریاب‌ها خلاق تر می‌شوند، رسانه‌های محتوایی جدیدی را تجربه می‌کنند و رویکردهایشان را تغییر می‌دهند تا مشتری‌های جدید را بصورت هدفمند جذب کنند. از لیست‌ها گرفته تا اینفوگرافیک و محتواهای ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مشخص شود کدام نوع محتوا بیشترین همخوانی را با مخاطبان آنها دارد. شما چه کاری می‌توانید انجام دهید تا در بازی بمانید؟ از تکنیک آسمان‌خراش استقاده کنید. محتوای آسمان خراش چیست و کسب و کار شما چطور می‌تواند با استفاده از آن سریعا رشد نماید؟

بازاریابی محتوایی بر موج بلندی سوار است و بعنوان استقبال از سال جدید، ما کاملا مطمئنیم که محبوبیت آن به این زودی کاهش نخواهد یافت. اما مثل هر تاکتیک بازاریابی دیگری در صنعت، روندهای مختلف بازاریابی محتوایی بوجود می‌آیند، مدتی ادامه می‌یابند و بعد از مدتی بعضی از آنها از بین می‌روند.

اما آنچه که در حال حاضر بین بازاریاب‌ها محبوب است روش بازاریابی محتوایی آسمان خراش است. این تکنیک طراحی شده تا به شما کمک کند محتوایی خلق کنید که بیشترین بازدید را به ارمغان بیاورد. در این مقاله ما تلاش می‌کنیم همه چیز درباره این تاکتیک را برای آنهایی که با آن آشنایی ندارند توضیح دهیم. در مورد اینکه این تاکتیک چه هست و شما چطور می‌توانید از آن برای کسب و کار خودتان در این فضای رقابتی استفاده کنید. همچنین برای آنکه جهت شروع به شما کمک کنیم به شما نشان می‌دهم که چطور این تکنیک را به‌کار بگیرید و یک چک لیست مفید برای شما فراهم شده است تا مطمئن شویم که کوچکترین موردی از موارد مورد نظر از قلم نیفتد.

محتوای آسمان خراش چیست؟

محتوای آسمان خراش یک تکنیک بازاریابی درونگراست و شامل یافتن عناوینی است که در موتورهای جستجو و همینطور شبکه های اجتماعی خوب عمل می‌کنند. کاربران آن، از مهندسی معکوس برای خلق محتوایی بهتر از آنچه که در حال حاضر موجود است استفاده می‌کنند. این تاکتیک بک لینک دادن به پست‌های موجود و یا به اشتراک‌گذاری آن با کسانی که قبلا علاقمندی به محتواهای مشابه نشان داده‌اند، را در بر می‌گیرد. این تکنیک سیستمی برای تبدیل محتوا به یک بک لینک با کیفیت است که توسط برایان دین ایجاد شده است.

تکنیک آسمان خراش چقدر تاثیرگذار است؟

برایان دین پستی در Backlinko منتشر کرد و توضیح داد که تکنیک بازاریابی محتوایی آسمان خراش ترافیک جستجوی آنها را به اندازه 110% در طول 14 روز افزایش داده است. در واقع این مطالعه موردی بیان کرد که چطور بک‌لینک دادن به یک پیج به شدت افزایش پیدا کرد.

ممکن است شما به این تاکتیک علاقمند شده باشید و بخواهید همین حالا اقدام کنید. اما یک واقعیتی وجود دارد، اگر مثل مصرف کننده نهایی محتوا فکر کنید، متوجه می‌شوید که شرایط و ضوابط پنهان بسیاری در پشت ایجاد این محتوا وجود دارد. بعنوان مثال، اغلب استراتژی‌های محتوای آسمان خراش، خلق محتواهایی طولانی‌تر از آنچه که در محتواهای رقیب فعلی موجود است را شامل می‌شوند. و اگر به سراغ قوانین سئو در موتورهای جستجو مثل گوگل بروید، محتواهای طولانی‌تر بهتر جواب می‌دهند.

اما بعنوان مخاطب، شما چقدر زمان برای خواندن یک محتوای طولانی دارید تا بتوانید محور اصلی یک موضوع پرطرفدار را متوجه شوید؟

چگونه کار می‌کند: شما با جستجوی ترندهای محبوب، عناوین و محتواهای موجود که قبلا مورد توجه قرار گرفته‌اند و در حوزه کسب و کار شما پوشش داده می‌شوند شروع می‎کنید. سپس بدنبال راه‌های جدید و منحصر بفرد برای تولید محتوایی که با پیغامی مشابه ارتباط برقرار می‌کند می‌گردید، با کمی تغییر. این بدان معناست که از رسانه‌ای جدید، جذاب‌تر و با قدرت نفوذ بیشتر استفاده کنید، اطلاعات را به روز کنید و یا طراحی بهتری را بکار بگیرید.

وقتی که یک محتوای جدید و اصلاح شده تولید کردید، با افرادی که قبلا به محتوای مشابه لینک داده‌اند ارتباط بگیرید تا محتوای شما را هم در مطالب خود قرار دهند و امیدوار باشید که بتوانید یک لینک بسازید.

۵ روش برای رساندن محتوا به صدر گوگل

تحقیق بازاریابی محتوایی ۲۰۲۰

اکنون بخوانید

این تکنیک به چند دلیل واقعا خوب کار می‌کند:

  • از قبل درخواستی وجود دارد. با یافتن محتواهای موفق موجود، می‌توان متوجه شد که در بازار درخواست‌ اثبات شده‌ برای محتوایی حول و حوش موضوعی که مدنظر است وجود دارد. مهم است که چرایی موفقیت زیاد آن محتوا مورد بررسی قرار گیرد. آیا مشکلی را برای خوانندگان حل کرده است؟ بطور خاصی سرگرم‌کننده بوده است؟
  • شما با یک مخاطب هدف طرف هستید. اگر بتوانید محتوایی بهتر از منبع اصلی که به دنبالش بوده‌اید تولید کنید، محتوای شما این پتانسیل را خواهد داشت که مخاطب فعلی را واقعا هیجان زده نماید، اگر محتوا را در زمان مناسب انتخاب کرده باشید. توصیه می‌شود که همزمان لیستی هدفمند از برندها، پابلیشرها و اینفلوئنسرهایی که لینک یا محتوای قبلی را به اشتراک گذاشته‌اند تهیه کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
    اگر بتوانید محتوایی بهتر از منبع اصلی تولید کنید، محتوای شما می تواند مخاطب فعلی تان را هیجان زده نماید
  • پتانسیل جدی برای رتبه‌بندی وجود دارد. گوگل قبلا منبع موجود را به‌خوبی ایندکس (بررسی) نموده است. با تولید یک محتوای بهتر از قبلی شما پتانسیل کنار زدن محتوای قدیمی‌تر را دارید، رتبه بالاتری را کسب کنید و بازدید بیشتری بدست بیاورید، بخصوص اگر بتوانید بک لینک‌های باکیفیت مورد نظر را به‌دست بیاورید.

در اینجا تجربه‌ای درباره استفاده از تکنیک آسمان خراش را برای شما شرح می‌دهیم:

اوایل امسال، مقاله‌ای از Fast Company منتشر شد که درباره محاسبه نرخ ساعتی یک فریلنس جدید بود و در انجمن فریلنسینگ (آزادکاری) مورد استقبال قرار گرفت. فقط در عرض چند هفته، تقریبا در هر انتشارات آنلاین، برند و اینفلوئنسر که با موضوعات فریلنسینگ مرتبط بودند درمورد آن نوشتند یا مورد اشاره قرار دادند.

مقاله Fast Company هزاران بار به اشتراک گذاشته شده بود و برنده مشخص در رتبه بندی جستجو بود. زیرا این عنوان خاص با بسیاری از محتواهای تجاری که ما در CreativeLive تولید می‌کنیم همسو بود، این فرصت بزرگی برای سوار شدن بر محتوای موجود با درخواست اثبات شده و موفقیت شفاف بود. بنابراین فرض شد که ارائه همان راهکار به فریلنسرها، یعنی کمک به اینکه بتوانند نرخ ساعتی هزینه خدماتی که ارائه می‌دهند محاسبه کنند، ولی به روشی که جذابیت بصری بیشتری داشته باشد، می‌تواند یک موفقیت بزرگ باشد.

برای آنکه از این مزیت استفاده شود یک اینفوگرافیک بسیار با کیفیت درباره محاسبه نرخ ساعتی فریلنس تولید شد و از نظر استراتژیک فرصتهای توزیع زیادی برای طراحی اینوگرافیک ایجاد شد. تلاش شد که به چندین ابزار و خدمات قابل توجه آنلاین اشاره شود که برای فریلنسرها مفید هستند، و هدف این بود که از آنها خواسته شود به محض فعال شدن اینفوگرافیک، آن را به اشتراک بگذارند. همچنین به سرعت یک کتاب الکترونیک در مورد مراحل مهم جهت راه‌اندازی یک کسب و کار فریلنس در کنار محتوای فوق قرار داده شد. این اقدام یک هفته قبل از انتشار اینفوگرافیک انجام شد تا بتوان یک فراخوان به عمل مرتبط با موضوع در پایین پست قرار داد و سرنخ‌های بیشتری از فریلنس‌های مورد نظر کسب نمود.

بعد از انتشار، اینفوگرافیک یک موفقیت آنی با مخاطبان فعلی پیدا کرد. از BuzzSumo استفاده شد تا بتوان تمام برندها و مقاله‌های دیگری که در خصوص نرخ ساعتی فریلنس منتشر شده‌اند شناسایی نمود و به آنها دسترسی پیدا کرد، از آنها پرسیده شد که مایل به انتشار مجدد و یا به اشتراک گذاری پستی که این اینوگرافیک را نشان می‌دهد، هستند؟ و نتیجه؟ این پست بیش از 8،200 بار به اشتراک گذاشته شد و مقاله Fast Company را برای کلمه کلیدی سرچ شده ” نرخ ساعتی فریلنس” از رتبه‌بندی خارج شد.

این محتوا توانست مجموعا بیش از 72،000 بازدید صفحات و 3،648 ایمیل جدید از زمان انتشار بدست آورد و ناگفته نماند که این بجز ده‌ها بک لینک ارزشمند و بازنشر نسخه‌های اینفوگرافیک در سایت‌های مرتبط با فریلنس در سراسر وب است.

در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم که چطور با محتوای آسمان خراش شروع می‌کنیم و پس از آن یک چک لیست جهت راهنمایی عملی قرار می‌دهیم

شروع کار با محتوای آسمان خراش

مشابه آنچه که برایان انجام داد، شما می‌توانید تکنیک آسمان‌خراش را در سه مرحله شروع کنید- یک لینک ارزشمند و محتوای محبوب پیدا کنید، محتوای بهتری خلق کنید و به دست مخاطب درست برسانید.

۱- محتوایی پرطرفدار که ارزش لینک دهی دارد بیابید

مهمترین قدم برای شروع تکنیک آسمان‌خراش یافتن یک محتوای موجود است که در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی خوب عمل می‌کند و خوشبختانه با کسب و کار شما مرتبط است.

محتوایی که انتخاب می‌کنید باید قابل لینک‌دهی باشد نه اینکه طعمه کلیک باشد. شما می‌خواهید که تمام جنبه‌های محتوای آسمان‌خراشتان برای مخاطب مفید باشد. پس اطمینان حاصل نمایید که صفحه ای که به آن لینک می‌دهید از ارزش بالایی برای مخاطب هدف شما برخوردار باشد. یکی از این قبیل محتواهای خوب و ایمن محتوایی است که قبلا توسط رقیب شما و یا بلاگری در موقعیت شما لینک داده شده باشد.

۲- همه چیز را برنامه‌ریزی کنید و محتوای بهتری خلق کنید

ایده محتوای آسمان خراش این است که مطمئن شوید محتوای شما بهتر از محتوای موجود که در بازار محبوب هم هست عمل می‌کند. درست است که این کار زمانبر است اما تلاش کنید متوجه شوید کدام جنبه محتواهای موجود در بین مخاطبین هدف شما خوب عمل کرده است و شما چطور می‌توانید همان را در محتوایتان برجسته کنید.

همه چیز را برنامه‌ریزی کنید و محتوای بهتری خلق کنید

یکی از راه‌های بهتر کردن محتوایتان نسبت به محتواهای موجود آن است که ارزش بیشتری به آن اضافه کنید که می‌تواند افزودن آمار صنعت، تجربیات و یا نقل قول‌ها و نکات اینفلوئنسرها، گرافیک، عمیق‌تر شدن در یک موضوع و موقعیت خاص یا به اشتراک‌گذاری پشت صحنه چیزی که فقط شما می‌دانید را شامل شود و اطمینان حاصل نمایید که محتوای شما تولید شده تا بالاتر از رقبا قرار گیرد. و قطعا هر چه محتوای شما طولانی‌تر باشد در موتورهای جستجو بهتر عمل می‌کند.

۳- محتوای تان را پخش کنید و به دست افراد درست برسانید

مثل تاکتیک بازاریابی محتواهای معمول، مهم است که محتوای شما در مسیر دید بازار هدف شما قرار گیرد. برای شروع شما ابتدا می‌خواهید افرادی را بدست بیاورید که تاثیر گذار هستند، می‌توانند به شما لینک بدهند، و از همه مهم‌تر قبلا نسبت به موضوع علاقه نشان داده‌اند. آدرس ایمیل صاحبان وبلاگ و وبسایت‌های با لیست کوتاه در حوزه صنعت خود را بیابید و به آنها پیغام شخصی ارسال کنید و توضیح دهید که چطور محتوای شما می‌تواند ارزشی به آن ها اضافه کند. در ذهن داشته باشید که ایجاد ارتباط شما با دریافت کننده بسیار مهم‌تر از یکبار گرفتن بک لینک است.

در این حالت، ما استفاده از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط را نیز توصیه می‌کنیم. مثلا ببینید چه کسی اخیرا مطلبی مشابه با عنوانی که شما پوشش داده‌اید به اشتراک گذاشته است. با آن شخص با ارجاع به علاقه ای که نشان داده است ارتباط بگیرید، این باعث می‌شود که کلیک و مطالعه محتوای شما محتمل‌تر شود.

چک لیست 6 مرحله‌ای بکارگیری تکنیک آسمان خراش

برای امتحان کردن این تکنیک آماده‌اید؟ اینجا یک چک لیست سریع بعنوان راهنمای اجرایی شما آورده شده است.

  • جستجو و کشف فرصت‌ها
  • ایجاد لیستی از شرکای توزیع بالقوه
  • تولید محتوای بهتر
  • انتقال به مخاطبانتان
  • یافتن افراد مناسب
  • به روز باشید

۱- جستجو و کشف فرصت‌ها

اعلان گوگل (Google Alerts) را برای کلمات کلیدی مرتبط با عناوینی که می‌خواهید پوشش دهید، فعال کنید، از BuzzSumo برای جستجوی محتوایی که بیشترین اشتراک‌گذاری در رابطه با یک کلمه کلیدی خاص داشته است، استفاده کنید، و فرصت‌ها براساس حجم جستجو را با HubSpot’s Keyword App یا Google’s Keyword Planner آنالیز کنید.

۲- ایجاد لیستی از پارتنرها

با کسی که می‌شناسید شروع کنید. آیا برند، بلاگ یا اینفلوئنسری وجود دارد که بدانید به این محتوا علاقمند است و آن‌را جذاب ارزیابی می‌کند؟ سپس دوباره به BuzzSumo برگردید و سایت‌ها و افراد دیگری که محتوایی مشابه محتوای شما منتشر کرده‌اند یا به اشتراک گذاشته‌اند، اضافه کنید. شانس شما این است که آن‌ها مخاطبانی دارند که مشتاق هستند از محتوای جدید شما اطلاع پیدا کنند.

۳- تولید محتوای بهتر

اگر با یک پست بلاگ از یک رقیب برخورد کردید که علاقمند بودید آن ‌را پوشش دهید، شاید بتوانید یک اینفوگرافیک، ویدئو و یا حتی یک راهنمایی عمیق‌تر ایجاد کنید که ارزش بیشتری را انتقال دهد. دقت کنید که مخاطبان شما با کدام رسانه محتوایی بیشترین تعامل را دارند و با تکیه بر مهارت‌ها و توانایی‌هایی که سازمانتان در آن بهترین است، شروع کنید.

دقت کنید که مخاطبان شما با کدام رسانه محتوایی بیشترین تعامل را دارند

۴- انتقال به مخاطبانتان

دریافت زمزمه‌های اولیه که مخاطبان خودتان ایجاد می‌کنند برای نشان دادن ثبات و محبوبیت اجتماعی ضروری است، قبل از آنکه با برندهای دیگر و اینفلوئنسرها تعامل داشته باشید. محتوای تولیدی را در همه شبکه‌های اجتماعی‌تان، با اعضای لیست ایمیل‌تان و حتی با کارمندهای داخلی‌تان به اشتراک بگذارید.

۵- یافتن افراد مناسب

حالا که تکانه‌هایی با محتوای جدید و ارزشمند شما ایجاد شده است، زمان آن است که آن‌را پخش کنید و با لیست اینفلوئنسرهای مدنظرتان، برندها و بلاگرهایی که محتواهای مرتبط منتشر می‌کنند به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل نمایید که در پیام ارتباطی‌تان علاقه واقعی به آنها نشان می‌دهید، درخواست‌تان را بصورت کاملا شفاف بیان نمایید و برای آنها نمونه کپی فراهم آورید که قادر به کپی/ پیست آن باشند.

۶- به روز باشید

به مرور زمان کاربردی بودن محتوای جذاب شما کاهش خواهد یافت. افراد دیگری محتواهای جدیدی در مورد آن موضوع منتشر خواهند کرد، صنعت تغییر خواهد کرد، و گزینه‌های جدیدی مطرح خواهند شد. بروزرسانی محتوا که باعث می‌شود با مخاطب در ارتباط بمانید، برای نگهداری ارزش کارتان که برای تولید آن بسیار زحمت کشیده‌اید، حیاتی است.

چطور اطمینان حاصل کنید که آسمان‌خراش شما مستحکم است؟

تقریبا برای همه کسب و کارهایی که وبلاگ دارند و تکنیک‌های مختلف بازاریابی درون گرا امتحان کرده‌اند، مشخص شده است که تاکتیک آسمان‌خراش به کندی در حال کسب محبوبیت است. به بیان ساده‌تر، مهم نیست که محتوای شما چقدر طولانی و یا چقدر آموزنده است، همیشه رقابت برای جلب توجه‌ها وجود دارد.

لازم به ذکر است ایجاد شهرت برای یک بیزینس بعنوان اولین انتخاب مخاطب یا مشتری به شما یک مزیت رقابتی خواهد داد. اما اینجا نگاهی خواهیم داشت به اینکه چطور محتوای آسمان خراش شما می‌تواند ایجاد یک جای پای مناسب در بازار رقابتی را تضمین کند.

  • احساسات و نیازهای واقعی را درک کنید

اولین نکته اینکه هر محتوای پرطرفداری به کسب و کار و یا مخاطب شما مربوط نمی‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که با تحریک لحظه‌ای اشتیاق نشان دهند اما واقعا با آن ارتباط برقرار نکنند. بنابراین وقتی به دنبال محتوای قابل لینک دهی هستید، مطمئن شوید که به موقعیت ارزشی کسب و کار خود وفادار می‌مانید. همچنین اطمینان حاصل نمایید که محتوای مورد نظر قدیمی، نادرست و یا پر از لینک‌های شکسته نباشد.

ایده‌آل این است که محتوایی بهتر و آموزنده‌تر برای مخاطب ایجاد شود! پس مطمئن شوید که نیازها و احساسات واقعا مخاطب مورد نظرتان را درک کرده‌اید. هر چه محتوای شما بیشتر در زمینه علایق و نیازهای آنها باشد، بهتر عمل خواهد کرد.

  • زاویه‌ای متمایز کننده نسبت محتواهای موجود به آن بدهید

حالا می‌توانید در مورد موضوع‌های پرطرفدار به گونه‌ای که مخاطبان انتظار دارند بنویسید. یا اینکه یک زاویه دید کم‌نظیر ایجاد کنید و متمایز از بقیه بایستید! مخاطبان مورد نظر شما قبلا با موضوعی که برای نوشتن انتخاب کرده‌اید آشنا هستند پس به آنها آنچه که انتظارش را ندارند بدهید. بعنوان مثال یک حرکت پنهانی یه صنعت پرطرفدار یا اینکه چطور تجارت شما کار می‌کند، یک مطالعه موردی و یا نظرسنجی که خودتان هدایت کرده‌اید را برای مخاطب بیان کنید.

ایده این است، موردی که در بازار پرطرفدار است را با رویکردی جدید ارائه دهید. هر چه محتوا جدیدتر به‌نظر برسد احتمال آنکه مخاطب آن‌را به اشتراک بگذارد و ” همان موضوع” را دوباره بطور گسترده پخش کند، بیشتر می‌شود.

  • بر ایجاد ارزش تمرکز کنید نه تولید محتوای طولانی

بسیاری از کسب و کارها تلاش می‌کنند که با تکیه بر یک قانون کوچک محتوای آسمان‌خراش تولید کنند – هرچه طولانی‌تر باشد، بهتر عمل می‌کند. این موضوع تا حدی باتوجه به قوانین موتورهای جستجو درست است اما مهم است که مطمئن شویم این تاکتیک درباره تولید یک محتوای بهتر بجای یک محتوای محبوبتر است. و بهتر به معنی ارزشمندتر است.

اطمینان حاصل کنید که استراتژی شما فقط بر روی طولانی‌تر کردن یک محتوای پرطرفدار تمرکز نمی‌کند تلاش کنید با جواب دادن به نگرانی‌های معمول مخاطبان به ارزش آن بیافزایید، مخاطبانی که محتوا را به کار گرفته‌اند، به آنها چیز بهتری برای شروع بدهید.

جمع بندی

بازاریابی محتوایی آسمان‌خراش راهی قدرتمند برای رشد تجارت شماست، اگر که درست اجرا شود. فقط یک بازاریاب دیگر که تلاش می‌کند بر روی باندی که از قبل پر شده است بپرد، نباشید. مطمئن شوید که محتوای تولیدی شما مورد علاقه مخاطب مورد نظرتان است به این دلیل که ارزش بیشتری به منافع آن ها می‌افزاید. آیا شما تلاشی جهت استفاده از تاکتیک آسمان‌خراش برای تجارتتان کرده‌اید؟

51
22 آذر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

20284
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

6570
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

5654
27 آذر 1398