روش های کسب درآمد از اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ را میدانید؟ روشهای کسب درامد از اینترنت هر کدام راه های خاص خودش رو داره، که در این مقاله به آموزش روش های کسب درامد از اینستاگرام در سئو روز میپردازم .
تبدیل به فردی مشهور در اینستاگرام شده و از اسپانسرها کسب درآمد کنید.
اگر بتوانید در اینستاگرام به چهره ای مشهور تبدیل شده و در اصطلاح شاخ مجازی شوید می توانید با تبلیغ کالای اسپانسرهای خود حسابی سود ببرید.
منظور از فرد مشهور در واقع کسی است که دارای وجهه اجتماعی در بین مردم بوده و با فعالیت مستمر در فضای مجازی توانسته باشد فالوورهای زیادی را به خود جذب کند.
این افراد به واسطه اعتمادی که بین فالوورهای خود به دست آورده اند قادرند تا به سادگی آنها را تشویق به خرید و پشتیبانی از کالاهای اسپانسر خود کنند.
طبیعتاً برند های مشهور نیز تمایل به همکاری با این افراد دارند و برای اینکه محصولاتشان سر زبان ها بیفتد حاضرند به عنوان اسپانسر با این افراد همکاری مستمر داشته باشند.
به عنوان مثال برخی از افراد مشهور برتر در اینستاگرام به ازای هر پستی که از اسپانسر خود منتشر می کنند، چندین هزار تومان از اسپانسر های خود درآمد کسب می کنند.
همیشه به خاطر داشته باشید که رسیدن به این صفحه شهرت به سادگی حاصل نمی شود و نیازمند زمان زیاد همراه با تلاش و پشتکار و البته استعداد افراد در این راه می باشد.
به عنوان یک فرد مشهور و تاثیرگذار در اینستاگرام، شناخت مخاطبان و علایق و نیازهای آنها نکته بسیار کلیدی بوده و شما باید در نظر بگیرید که تبلیغ کدام برند با علایق مخاطبانتان تناسب دارد.
البته اگر شما اکانت اینستاگرام خود را به اکانت تجاری تغییر داده باشید می توانید آمار و اطلاعات مهمی در این باره از قسمت گزارش آنالیز اینستاگرام تان به دست آورید.
هرچه در این مسیر تلاش بیشتری کرده و شهرت شما در اینستاگرام افزایش یابد، شانس این که برندهای مشهور تر و بزرگتری با شما وارد همکاری شوند افزایش می یابد.
نکته اضافه و مهمی که در این مسیر میخواهم به شما گوشزد کنم این است که مراقب باشید مبادا با تبلیغ های بیش از حد در واقع حرص بیشتر برای پول، اعتماد و وجهه خود را در بین دنبال کننده هایتان از دست دهید.
به عنوان شعبه ای از افراد مختلف محصولات آنها را به فروش برسانید
میتوانید با فروش محصولات افراد دیگر در قسمتی از سود آنها شریک شوید.
تعداد افرادی که از این طریق در اینستاگرام کسب درآمد میکنند بسیار زیاد است. در ضمن اگر میخواهید صفحه اینستاگرام خودتون رو بهینه کنید، آموزش سئو اینستاگرام رو حتما بخونید.
تفاوت این مسیر با مسیر قبلی در این است که فرد مشهور فقط سعی میکند در بین دنبال کننده هایش آگاهی از وجود محصولات اسپانسر خود به وجود آورد اما زمانی که به عنوان شعبهای از یک برند فعالیت می کنید وظیفه شما فروش محصولات اسپانسر تان است که در قبال آن کارمزد و سود دریافت می کنید.
شعبات از طریق لینکهای اینترنتی و شناسه های تبلیغاتی مشتریان را مستقیماً به کالا و خدمات مربوطه ارجاع می دهند.
تلاش کنید که پست های تبلیغاتی شما هرچه بیشتر به چشم مشتریانتان جذاب به نظر بیاید و ذهن آنها را به کالای مربوطه مشغول کند چون تبلیغات تحمیل شونده به مشتری برای آنها غیر قابل قبول می باشند.
توجه داشته باشید که شما در اینستاگرام فقط می توانید یک لینک در قسمت بایو خود به اشتراک بگذارید بنابراین در هر پست در قسمت کپشن مخاطبانتان را به لینک موجود در بایو خود ارجاع دهید.
شاید این مسیر در اوایل خسته کننده به نظر بیاید اما این نکته را در نظر داشته باشید که استعداد بسیار زیادی برای کسب درآمد در خود دارد.
کسب درآمد از اینستاگرام با فروش پوستر، عکس و دیگر محصولات بصری
نکته مهمی که در اینستاگرام همواره صادق می باشد این است که همه چیز به صورت دیداری و وابسته به بینایی می باشد. بنابراین هرچه تصاویر و عکسها چشم نواز تر و زیبا تر باشند فروش بیشتری پیدا می کنند.
شما می توانید عکس، نقاشی، طراحی، انیمیشن، ویدیو و هرچیز مجازی دیداری دیگر را در اینستاگرام برای فروش عرضه کنید.
در هر پست خواننده را به لینک خود در قسمت بایو اینستاگرامتان ارجاع دهید. هرچه عکس های شما از کیفیت بیشتری برخوردار باشند فروشتان افزایش می یابد.
به یاد داشته باشید که همیشه از نرم افزارهای ویرایش تصاویر برای نمایش بهتر و حرفه ای تر عکس هایتان استفاده کنید.
همیشه اصالت، خلاقیت و جذابیت را در کارهایتان سرلوحه قرار دهید و این نکته را بدانید تصاویری که با این ویژگی ها در معرض دید قرار بگیرند، خیلی بیشتر از عکسهای بی ذوق معمولی مورد توجه مخاطبین قرار میگیرند.
کسب درآمد از اینستاگرام با فروش کالاهای فیزیکی
شما می توانید هر نوع کالای فیزیکی که چه ساخته خودتان باشد یا از جای دیگری تهیه کرده باشید در اینستاگرام به فروش برسانید.
البته در این روش فروش، نیاز به مقداری سرمایه برای خرید کالاهای اولیه دارید.
شما همچنین به مکانی به عنوان انبار کالاهای تان نیازمندید که می توانید از قسمتی از خانه خود به عنوان انبار استفاده کنید یا اینکه یک انبار جداگانه کرایه کنید به خصوص اگر قصد دارید که سرمایه اولیه نسبتاً زیادی را وارد انبار کنید؛ زیرا کالاها قبل از اینکه توسط مشتریان خریداری شوند نیاز است که در جای مطمئن نگهداری شوند.
از جولای سال ۲۰۲۰ قابلیتی به نام اینستاگرام شاپ به اینستاگرام اضافه شد که با راهاندازی آن میتوانید کالاهای خود را مستقیماً به مشتریان عرضه کنید.
کافی است در پست اینستاگرام تان کالای مورد نظر را تگ کرده تا دنبال کننده هایتان را مستقیماً به کالای مورد نظر ارجاع داده و فروش تان را چند برابر کنید.
فروش کالا به صورت دراپ شاپ
دراپ شاپ نوعی روش تجاری است که در آن شما برای فروش کالاهای تان نیاز به انبار ندارید.
در واقع هرگاه مشتری از شما خرید انجام می دهد، کالا از انبار شخص ثالثی مستقیم به دست مشتریانتان میرسد.
مزیت این روش این است که شما به عنوان فروشنده لازم نیست نگران انبار کردن کالاها، بسته بندی و یا انتقال آن ها باشید.
به کمک این روش می توانید بدون نگرانی بابت انبار و هزینه های اولیه به صورت امتحانی ببینید کدام کالاها با استقبال خوبی مواجه شدهاند تا بیشتر بر روی فروش آنها مانور دهید.
و در آخر مطلب چطور در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟ رو بخونید تا کمک شایانی برای اهداف بازاریابی خود داشته باشید .
روشهای دیگری برای کسب درآمد از اینستاگرام میشناسید؟ به اشتراک بزارید ❤