صفحه تماس باما باید شامل چه ویژگی هایی باشد

طراحی سایت

..صفحه تماس باما باید شامل چه ویژگی هایی باشد..
صفحه تماس باما باید شامل چه ویژگی هایی باشد
طراحی سایت

صفحه تماس باما باید شامل چه ویژگی هایی باشد

طراحی صفحه تماس باما پل ارتباطی ما با مخاطبان است. معمولاً به گونه ای طراحی می شوند تا کاربران خیلی سریع و راحت با شما ارتباط بگیرید. پس عناصری که در آن قرار می دهید باید به دور از پیچیدگی و سخن اضافه باشد و بتواند اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران بگذارد. مسئله دیگری که بسیار اهمیت دارد برخورد کاربرانیست که برای رفع سؤال خود یا هر چیز دیگری وارد صفحه طراحی شده تماس باما شما می شوند. اگر کاربران با یک لبخند گرم و دوستانه صحبت کنند و این صفحه شما محل مناسبی برای رفع مشکلات کاربران باشد ، نرخ تبدیل شما را افزایش می یابد. در نتیجه شما باید در هر مکان ، در هر زمان و به‌طور مداوم در دسترس باشید و انتظارات کاربران را برآورده کنید. لیست زیر همه عوامل موفقیت یک صفحه تماس با ما را بیان می کند. پس با ما همراه باشید.

افزایش نرخ تبدیل

مهم ترین عاملی که ما را ترغیب به دقت در طراحی صفحه تماس با ما می کند، افزایش نرخ تبدیل شماست. پس بهتر است فرآیند ارتباط را آسان کنید. از طرفی دیگر اگر پیدا کردن صفحه تماس با ما شما راحت باشد ، یک بازدیدکننده به ‌سرعت می‌تواند با شما در تماس باشد. روش های زیر به شما کمک می کند ، صفحه تماس با ما خود را بهبود دهید.

  • مشخصات کسب‌ وکار خود را تکمیل کنید.
  • یک محتوای خوب ایجاد کنید.
  • سؤالات کاربران پاسخ دهید.
  • ارتباط بیشتری با منابع خود ایجاد کنید.
  • به صفحات اجتماعی خود لینک دهید.

مشخصات کسب‌ وکار خود را تکمیل کنید

آدرس دقیق محل کسب و کار ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن به همراه اطلاعات صحیح دیگری که فکر می کنید به کاربران شما کمک کند را در صفحه تماس با ما قرار دهید. همچنین استفاده از نقشه دسترسی کاربران را به شما بیشتر می کند. حتی اگر در یک دفتر یا فروشگاه فیزیکی مستقر نیستید ولی با قرار دادن نقشه اعتماد کاربران را به دست می‌آورید. شما می توانید به کمک سرویس نقشه آنلاین مکان کسب وکار خود را ثبت کنید و کاربران خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید. همچنین می توانید با آموزش اضافه کردن نقشه به سایت  روند ایجاد نقشه در سایت را یاد بگیرد. اگر شما شعبه در شهرهای دیگر دارید ، آن‌ها را در فیلد جدا به‌عنوان شعب دیگر ذخیره کنید. چرا که نشان می‌دهد شما تجارت بزرگی و گسترده‌ای دارید.

یک محتوای خوب ایجاد کنید

بهترین متنی که می توانید در صفحه طراحی با ما قرار دهید ، شعار شماست. این شعار نشان می دهد تخصص برند شما چه‌کاری انجام می‌دهد. بازدیدکنندگان و مشتریان قبل از تماس با شما ، به ارتباط شما و چیزی که می خواهند بنویسند، فکر می کنند. در حقیقت تخصص شما در قالب شعار یا جمله ای دیگر به‌ عنوان راهی برای صحبت کردن و پیدا کردن مشترکات کمک می کند. البته بکار بردن خلاقیت و استفاده از یک جمله به‌یادماندنی در ذهن مخاطبان می‌ماند و یک ارتباط مثبت ایجاد می کند. همچنین بازدیدکنندگان با یک خاطره مثبت یا خنده‌دار نام برند را به راحتی به یاد می‌آورند. در نتیجه از زمینه‌ها و کلمات غیرضروری خودداری کنید تا صفحه شما تا حد ممکن ساده باقی بماند.

سؤالات کاربران پاسخ دهید

فرم‌های فنی برای صفحه تماس با ما اختصاص دهید تا کاربران با پر کردن این فرم ها بتوانند با شما در ارتباط باشند. برخی از سایت‌های بسیار بزرگ در جهان سعی می‌کنند با قرار دادن پاسخ در عرض ۲۵ ثانیه مخاطب را به خود جذب کنند و بدون توجه به اینکه بدانند شما در چه کشور زندگی می‌کنید ، پاسخی رایگان در اختیار شما می‌گذارند. البته بسیاری از سایت های سؤالات متداول خود را در صفحه ی جداگانه ای از تماس با قرار می دهند.

ارتباط بیشتری با منابع خود ایجاد کنید

گاهی یک شخص ممکن است قبل از تماس با شما اطلاعات بیشتری درباره تخصص شما پیدا کند. شما می توانید با استفاده از یک CTA به سمت منبع انتخابی هدایتش کنید. البته شاید شما از شلوغ شدن صفحه تماس با ما خود بترسید و بخواهید آن را ساده نگه دارید. شما می توانید با نگه داشتن هدر امکانات خود را برای کاربران نگه دارید.

به صفحات اجتماعی خود لینک دهید

فعالیت زیاد افراد در شبکه های اجتماعی باعث می شود که کاربران راحت تر در این شبکه ها با شما ارتباط بگیرند و سؤالات خود را بپرسند. دسترسی بهتر به توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام می تواند راهی برای ارتباط با بازدیدکنندگان دیگر را نیز فراهم کند. از طرفی دیگر بهتر است راه های ارتباطی بیشتری را فراهم کنید و مخاطبان هر گروهی از جامعه را به خود جذب کنید. مثلا فعالیت در فیس بوک و توییتر برای برند های بزرگ اهمیت دارد. معمولاً در اکثر صفحات تماس با ما قرار داده می شوند.

افزونه وردپرس تماس با ما

 اضافه کردن افزونه‌ها به ساختار وردپرسی سایت شما کمک می‌کند تا راحت‌تر صفحه تماس با ما خود را کنترل کنید. افزونه contact form by supsystic را نصب و فعال‌سازی کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد با سهولت فرم‌های تماس را در چند ثانیه ایجاد کنید. فرم‌های سفارشی زیبا بسازید و مدیریت ارسال‌ها را با وردپرس مدیریت کنید. هنگام ساختن آن‌ها ، پیش‌نمایش‌های زنده از فرم‌های خود را مشاهده کنید. برای جلوگیری از اشتباهات در قسمت Contact فرم ، قسمت reCaptcha در آخرین نسخه فرم تماس را نصب کنید. از ویژگی reCaptcha در فرم تماس با ما استفاده کنید تا درصد کاربران واقعی مخاطبین سایت خود را افزایش دهید. این افزونه توسط supsystic نقشه آنلاین صفحه تماس با ما نیز ایجاد کنید.

چند نکته بیشتر:

  • استفاده از تایپوگرافی و یا داشتن فونت خاص برای این صفحه می تواند جالب باشد.
  • کلام ساده ، روان و دوستانه فراموش نشود.
  • اضافه کردن تصویر ( مثلاً یک عکس گروهی ارتباطی قوی‌تری با مخاطب ایجاد می‌کند و آنها را بیشتر با شما آشنا می کند)
  • افزودن اطلاعات ساعات شروع و اتمام کار می‌تواند برای برخی از کسب ‌وکارها اهمیت داشته باشد.
  • با تغییر آدرس ، مشخصات کسب و کار خود را تغییر دهید. گاهی افراد فراموش می کنند ، آدرس منتقل شده خود را تغییر دهند. دسته‌ای از مشتریان خود را از دست می‌دهند.

پایان

اهمیت طراحی صفحه تماس باما نشان می دهد هدف شما به کمک تعامل با کاربران محقق می شود. در حالی که بسیاری از وبمستر ها فراموش می‌کنند، روی صفحه تماس با ما کار کنند و همه تمرکز خود را روی صفحات اصلی می گذارند. کاربران در مقابل این سایت ها حس خوشایندی ندارند. به دلیل اینکه آدرسی از شما پیدا نمی کنند بیشتر سردرگم می شوند و در نهایت سمت سایت دیگری می روند. به طورخلاصه نمایش لوگو ، اسم برند ، شعار ، آدرس ، شماره تلفن ،شبکه های فعال اجتماعی و نقشه اعضای ضروری یک صفحه تماس با ما می باشد که می تواند با کمی خلاقیت به کسب و کار شما کمک کند.

28
17 اردیبهشت 1399
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    14067
    24 فروردین 1398
    دلایل موفقیت دیجی کالا
    طراحی سایت

    دلایل موفقیت دیجی کالا

    یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است .اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید .مدیران این پروژه با این هدف او...

    2017
    22 اردیبهشت 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    1955
    27 آذر 1398