طراحی سایت سفارش غذا

طراحی سایت

..طراحی سایت سفارش غذا..
طراحی سایت

طراحی سایت سفارش غذا

در گذشته کسی تصورش را هم نمی کرد که بتوان با چند کلیک غذای دلخواه را سفارش داد و آن را درب منزل تحویل گرفت. اما امروزه سفارش غذای آنلاین به یکی از نیازهای زندگی شهرنشینی تبدیل شده است. در چند سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تعداد سفارشات آنلاین، از طریق موبایل یا وب سایت، بوده ایم. امروزه سیستم سفارش آنلاین به یک انتخاب محبوب برای مشتریان تبدیل شده است. زیرا نه تنها خرید را برای مشتریان راحت کرده است، بلکه برای رستوران ها روشی عالی برای افزایش فروش و ارائه خدمات پشتیبانی و تعامل بهتر مشتری است.

جهت راه اندازی سیستم سفارش غذای آنلاین دو راه وجود دارد:

پلتفرم‌های سفارش غذای آنلاین

در این راستا پلتفرم‌هایی چند وجهی مثل اسنپ فود، ریحون، چنگال، چیلیوری و غیره راه‌اندازی شده‌اند و شما می‌توانید ‌به عنوان یک رستوران در این اپلیکیشن‌ها ثبت‌نام کنید و لیست غذاهای خود را در آن تعریف کنید. از مزیت‌های این پلتفرم‌ها، این است که صاحبان وب‌سایت می‌توانند بدون داشتن سایت می‌توانند به صورت آنلاین غذاهای خود را به مشتریان ارائه دهند و به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی داشته باشند. با همکاری با این پلتفرم‌ها، شما توسط مشتریان بالقوه کشف می شوید. اما استفاده از این پلتفرم‌ها در شهرها و مناطق مختلف ممکن است با محدودیت‌هایی همراه باشد.

شما می توانید شرایط همکاری با پلتفرم‌های سفارش غذای آنلاین را در سایت های مربوط به این نرم‌افزارها پیدا کنید.

سایت سفارش غذای رستوران

مدل دیگر، این هست که رستوران می‌تواند این سیستم را برای مجموعه غذاها و موقعیت محلی خود داشته باشد.

مزیت‌های سایت سفارش غذا

سایت امروزه به ابزاری اساسی برای بازاریابی تبدیل شده است که از طریق آن می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید. بنابراین طراحی سایت سفارش غذا اهمیت بسیاری برای صاحبان رستوران‌ها پیدا کرده است. بسیاری از مشتریان قبل از مراجعه به رستوران، سایت آن رستوران را مشاهده می کنند. زیرا آن‌ها می‌خواهند درباره فضای رستوران، مکان، نوع غذاها، زمان کار رستوران و دیگر موارد اطلاعات به دست بیاورند.

همچنین به دلیل لوکال یا محلی بودن رستوران‌ها برای ارائه خدمات و تحویل غذا در شعاع فعالیت‌شان در صورت داشتن وب‌سایت برای رستوران، امکان به دست آوردن مشتریان وفادار بالا می‌باشد. در صورت داشتن وب‌سایت، عملا پتانسیل رستوران‌ها را برای این‌که به مشتریان خود پاداش‌های مناسبی ناشی از وفاداری در خرید بدهند، را افزایش می دهد. چون از طرفی داشتن سایت به آن ‌ها کمک می‌کند هزینه ای که به صورت درصدی، در صورت ثبت رستوران در پلتفرم‌های مربوطه یا وب‌سایت‌های واسطه، ملزم به پرداختش هستند، را صرف خدمات خود کنند. این موضوع کمک می ‌کند مشتریان وفادار داشته باشند. از طرف دیگر با داشتن مشتریان وفادار که خود یک ابزار رایگان بازاریابی هستند، رستوران‌ها می‌توانند سود بیش‌تری کسب کنند.

نکات مهم در طراحی سایت سفارش غذا

برای بهبود و رشد برند رستوران، داشتن سایت ضروری است. بنابراین، مطمئن شوید که سایت به همراه تمام اطلاعات حیاتی رستوران مانند منو، اطلاعات تماس و غیره به روز شده است. همچنین سایت دارای تصاویر با کیفیت از غذای شما باشد. علاوه بر این دکمه “سفارش آنلاین” را به شکلی که برای کاربران به راحتی قابل مشاهده است را در کنار هر غذا اضافه کنید. در این صورت مشتریان بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل می شوند. این کار نه تنها باعث می شود کار سفارش غذا برای مشتریان قابل کنترل‌ و راحت‌تر باشد بلکه سود شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین از اضافه کردن قابلیت ریسپانسیو به سایت غافل نشوید. ۸۵ درصد کل سفارشات آنلاین از طریق تلفن همراه درج می شود. بنابراین لازم هست که سایت برای تمامی انواع العاد صفحات نمایش بهینه شود. در نتیجه لازم است که سایت رستوران از نظر تجربه کاربری، جهت سفارش آنلاین مشتریان به خوبی بهینه سازی شده باشد.

اگر تصمیم به ایجاد سایت برای رستوران خود گرفتید، با مشاورین ما در وب پن تست تماس بگیرید.

همچنین مطالعه موارد زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

160
08 دی 1398
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

17701
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3326
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2839
22 اردیبهشت 1398