طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت

طراحی سایت

..طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت..
طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران https://payamava.net بهترین خدمات طراحی سایت با هسته تخصصی را با شرکت پیام آوا تجربه کنید Wed, 15 Jan 2020 08:50:16 +0000 fa-IR hourly 1 https://payamava.net/wp-content/uploads/2017/06/cropped-fav-1-32x32.png طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران https://payamava.net 32 32 تجربه کاربری (UX) مهمتر است یا سئو سایت؟ https://payamava.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-ux-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%9f/ https://payamava.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-ux-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%9f/#respond Wed, 15 Jan 2020 08:31:48 +0000 https://payamava.net/?p=9501 وقتی از موفقیت یک طرح صحبت می کنیم مجموعه عوامل بسیاری دست به دست هم می دهند تا یک طرح...

نوشته تجربه کاربری (UX) مهمتر است یا سئو سایت؟ اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

]]> وقتی از موفقیت یک طرح صحبت می کنیم مجموعه عوامل بسیاری دست به دست هم می دهند تا یک طرح موفق شود. طراحی سایت و اپلیکیشن هم از این قاعده مستثنی نیستند و طراحی سایت در صورتی موفق می شود که به ریز ترین جزییات توجه کرده باشد. عواملی مانند گرافیک زیبا، استفاده از علم روان شناسی رنگ ها، شناخت کامل بازار و طراحی کاربر پسند باید در کنار عوامل فنی سئو سایت و همچنین بهبودکدهای سایت قرار بگیرند تا در یک همکاری فوق العاده تیمی بتوان به موفقیت و برندینگ سایت رسید.

در سال های گذشته موضوع توجه صرف به گرافیک طراحی سایت به تلفیق طراحی UI&UX ارتقا یافته است. طراحی زیبا در کنار کاربردی بودن آن. این رمز موفقیت برند های امروز و آینده جهان خواهد بود. در کنار این موضوع در یک دهه اخیر و خصوصا در سه سال گذشته شاهد این هستیم که غولی به نام گوگل به مجرای اصلی ورودی ترافیک سایت ها تبدیل شده است. حجم دیتای ورودی به اینترنت به حدی زیاد شده است که برای دسته بندی و پیدا کردن محتوای مورد نظر نیازمند موتورهای جست و جو هستیم. این موضوع یک تخصص جدید را برای مشاغل و صاحبان سایت بوجود آورده است به نام SEO به معنی بهینه کردن سایت برای کسب رتبه های برتر در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو.

UX و SEO

حال سوال اصلی که خیلی ها به دنبال پاسخ به آن هستند بحث تاثیر متقابل سئو و طراحی UX بر یکدیگر است. آیا این دو مبحث با هم تضاد دارند؟ یا برعکس تقویت کننده عملکرد یکدیگر هستند؟

از نظر توضیحات فنی و ساده می توان چنین گفت که  متخصصین سئو سایت تلاش می کنند تا مخاطبان بیشتری را به سایت شما هدایت کنند و  طراحان UX در تلاش خواهند بود با طراحی کاربردی و جذاب مخاطبان را در سایت نگه دارند. همچنین در ادامه این فرایند متخصصین سئو تلاش می کنند تا با درک علل خروج کاربران دیتاهایی برای بهبود UX  سایت شما بدست آورند.

همچنین سئو در طولانی مدت باعث می شود که برند شما بیشتر و بهتر در ذهن مخاطب جای بگیرد. این موضوع به پیوند مدیران دیجیتال مارکتینگ هم مربوط می شود که در نهایت تیمی با سه محور اصلی دیجیتال مارکتینگ ، سئو و طراحان UX ایجاد می شود تا یک برند به موفقیت برسد.

من هم به مانند بسیاری از کرشناسان سئو معتقد هستم که پروسه حرکت SEO به سمت UX شروع شده است. اگر چند سال پیش با ترفند های بسیار ساده ای مثل بک لینک سازی های انبوه یا بهبود سرعت سایت نسبت به رقبا و لینک سازی های داخلی در مدت زمان اندکی به رتبه های برتر گوگل میرسیدید امروز این رقابت وارد جزییات طراحی شده است. همه سایت های رقیب شما این ترفند های قدیمی را بلد هستند و این موارد را رعایت کرده اند. بنابراین در یک رقابت فشرده این مخاطب شماست که تعیین می کند کدام سایت رتبه بهتری در گوگل داشته باشد. مواردی مانند باقی ماندن مخاطب در سایت، کلیک های متعدد در صفحات متعدد و همچنین سرچ شدن نام برند شما از جمله مواردی است که در سئو جدید بسیار مهم هستند.

درگیری های رایج بین SEO و UX

همانطور که گفتم، تجربه کاربری (UX) و سئو (SEO) بیش از آنکه با هم اختلاف داشته باشند، همسو با هم عمل می کنند. به عبارتی دقیق تر باید میان SEO و UX یک تعادل ایجاد کرد که هم کاربران از تعامل با سایت یا اپلیکیشن شما رضایت داشته باشند و هم موتورهای جست و جو را بتوان برای کسب رتبه های برتر متقاعد کرد. در صورت تحقق چنین موضوعی در یک سایت شاهد فرایند برندسازی نیز خواهیم بود. اگر پله اول را یک طراحی کاربردی قرار دهیم در مرحله بعد سئو ترافیک ورودی سایت را افزایش می دهد و به دلیل ایجاد یک تجربه به یادماندنی در ذهن مخاطب ، نام شرکت و سایت شما بر سر زبان ها خواهد افتاد. در صورت تحقق چنین موضوعی با ترفند های بازاریابی دیجیتال می توانید ترافیک سایت خود و سئو را همزمان با رپورتاژ اگهی ها و تبلیغات بنری در سایت های دیگر بهبود ببخشید. این فرایند چرخشی یک موضوع مقطعی نیست و تیم کارشناس طراح UX، سئو کار و مدیر بازاریابی دیجیتال باید دائم ضعف های این فرایند را با هم آنالیز کنند.

UX و SEO

تصورات غلط در مورد UX و SEO

  • اگر فکر میکنید که تصویرها همیشه باعث جذب مخاطبان سایت شما می شوند اشتباه کرده اید. برای مثال سایتی را درنظر بگیرید که دارای تصاویر جذابی است اما این تصاویر حجم بالایی دارند و برای لود شدن زمان و حجم اینترنت زیادی مصرف می کنند. این موضوع همزمان سایت شما را کند می کند و نارضایتی مخاطب را نیز به همراه خواهد داشت. کاهش سرعت سایت سئو سایت شما را هم با امتیازات منفی روبرو می کند.
  • مورد بعدی که می خواهیم به آن اشاره کنیم در مورد این فرضیه است که با انتخاب های زیاد می توان مخاطب را بیشتر جذب کرد. در صورتی که چنین نیست. کافی است که خود را به جای مخاطب قرار دهید، اگر با گزینه های زیادی از انتخاب های مختلف مواجه شوید آیا احساس رضایت مندی می کنید از آن سایت ؟ البته که نه، زیرا انتخاب های زیاد باعث دودلی و شک می شود. یک راه واضح، ساده و قابل پیش بینی برای کاربرانتان در سایت بسیار بهتر از چندین راه مختلف گنگ است. به عنوان مثال کار سایتتان به راحتی می تواند title ها را تشخیص دهد و به آسانی مکان منو، و یا مکان های مهم دیگر سایت قابل تشخیص و شناسایی باشد.
  • باور غلط دیگری که وجود دارد این است که محتوای زیر fold اهمیت ندارد. (fold به خط یا پاراگرافی گفته می شود که کاربر بدون اسکرول می تواند آن را ببیند.) در حالی که محتوای بالای Fold  هنوز باعث جذب بیشتر مخاطب می شود اما خیلی از مخاطبان به سمت پایین اسکرول می کنند. فرض کنید می خواهید مقاله ای بنویسید ، شما با پاراگراف مهم در سایتتان شروع می کنید و جزئییات بیشتر موضوع خود را در پایین صفحه می نویسید. پس به محتوای زیر fold هم اهمیت بدهید.
  • نکته نهایی که می خواهم به آن توجه کنید بحث شناخت کافی از رفتار مخاطب است. اگر سایت شما بر روی یک گروه سنی خاص تمرکز دارد مطالب جامعه شناختی و روانشناختی آن گروه سنی را مطالعه کنید و با توجه به آن تولید محتوا را شروع کنید. سایتتان را برای انسان های طراحی کنید و سپس به فکر تعامل با ربات های گوگل باشید.

نوشته تجربه کاربری (UX) مهمتر است یا سئو سایت؟ اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

]]>
https://payamava.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-ux-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%9f/feed/ 0 بهترین روش های افزایش بازدید سایت https://payamava.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/ https://payamava.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/#respond Sat, 11 Jan 2020 08:05:42 +0000 https://payamava.net/?p=9482 وقتی شما اقدام به طراحی سایت می کنید به مسیری قدم گذاشته اید که یک رقابت بی پایان بهترین نام...

نوشته بهترین روش های افزایش بازدید سایت اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

]]>
وقتی شما اقدام به طراحی سایت می کنید به مسیری قدم گذاشته اید که یک رقابت بی پایان بهترین نام برای آن است. همه ما می دانیم که صرف داشتن یک وبسایت زیبا، حرفه ای و خلاق کمکی به کسب و کار ما نمی کند مگر انکه بتوانیم بازدید های این وبسایت را به روش های گوناگون افزایش دهیم.  بر اساس آمارهای منتشر شده و تحقیقات بازاریابی بیش از ۶۰ درصد متخصصان نمی دانند که چه مطلبی برای مخاطبانشان اهمیت بیشتری دارد. همچنین بیش از ۵۰ درصد کسانی که وبسایتشان را خودشان مدیریت می کنند نمی دانند که چه مسیری برای مشتری در درون سایت جذاب تر است.  برای افزایش میزان بازدید سایت شما راه حل های بسیاری دارید برخی بسیار پر هزینه اما سریع هستند، برخی نیاز به صبر و حوصله دارند و برخی نیز کاملا اشتباه هستند و باید از ان اجتناب کنید.

من در ادامه این مطلب بهترین روش های افزایش بازدید سایت با هزینه های اندک را به شما معرفی خواهم کرد.

تولید محتوا

بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای یک شیوه از بازاریابی است که تمرکزش را بر روی جذب افراد مناسب کسب و کار شما قرار می دهد.  بر اساس نظر بزرگان این رشته بهترین روش بازاریابی تولید محتوا یا بازاریابی درونگرا ایجاد شبکه های وبلاگ نویسی با یک استراتژی دقیق و زمان بندی شده است. این موضوع برای سئو سایت شما و افزایش رتبه های سایت در نتایج گوگل نیز مهم است. در ادبیات سئو به این شیوه از بازاریابی و بک لینک سازی شبکه وبلاگ نویسی پی بی ان نیز گفته می شود. در انتشار مطالب وبلاگ های خود نکات زیر را رعایت کنید تا بتوانید مخاطبان واقعی را به سمت سایتتان جذب کنید:

  •   تا انجا که می توانید درباره مخاطبان خود بیشترین اطلاعات را کسب کنید. سن، جنسیت،  شغل و درآمد  از جمله مهمترین موارد این اطلاعات است.
  •   گوگل می تواند برای آنالیز آنچه که مخاطبان به دنبالش می گردند به شما کمک کند. یادتان باشد سئو و دیجیتال مارکتینگ از هم غیر قابل تفکیک هستند.
  •  حالا شروع به پیش نویس کردن پست هایی کنید که به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد. کوتاهف مختصر و مفید.
  •  حالا وقت انتشار مطلب است. با ظاهری زیبا و تلفیقی از عکس و اگر ممکن است با فیلم آن را منتشر کنید.

همه چیز به نوشتن محتوا ختم نمی شود شما باید از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل، پستتان را تبلیغ کنید. پست شما هر چقدر ترافیک بیشتری جذب کند رتبه اش در موتورهای جستجو هم بیشتر خواهد شد.

افزایش بازدید سایتتبلیغات پولی

با اینکه همه چیز در بازار امروز به پول مربوط می شود اما برای تبلیغات زیاد دست در جیبتان نکنید و با احتیاط پولتان را خرج کنید. شما در هنگام تبلیغات کالایی مشخص را خریداری نمی کنید و در صورت انتخاب اشتباه کانال تبلیغاتی ممکن است ضرر های هنگفتی به شما تحمیل شود. در حال حاضر بر اساس نتایج تحقیقات بازاریابی دیجیتال اثر بیشتری نسبت به بازاریابی های محیطی مانند بیلبورد ها دارد و در میان روش ها ی مختلف بازاریابی دیجیتال نیز شبکه های اجتماعی از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند. داشتن یک پیج فعال، استفاده از تبلیغات ویدئویی در دیگر پیج های پر بازدید شبکه های اجتماعی و در صورت نیاز استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مواردی است که می توانید برای افزایش بازدید سایت از این روش ها استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل سایت

سایتتان را هر ماه یکبار با استفاده از ابزارهای آنالیز داخلی بررسی کنید. ابزار گوگل آنالیتیک می تواند به شما یک دید بهتر نسبت به نواقص داخلی صفحات و مطالب به شما بدهد. از یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو کمک بخواهید تا  شما را در این مسیر راهنمایی کنند. در انالیز داخلی وبسایت برای مثال می توانید بفهمید که کاربران در کدام یک از صفحات شما سرع تر خارج می شوند. یا محتوای کدام بخش با بخش های دیگر ارتباط مناسبی ندارد. رفع ایرادات این چنین از الزامات هر وبسایتی به حساب می آید و قبل از انجام این کارها تبلیغات برای شما بیهوده است.

افزایش بازدید سایت با اینفلوئنسرها

همانطور که گفتیم امروز افراد مختلف در حوزه های مختلف سعی می کنند پیج های شخصی برای خود ایجاد کنند تا بیشتر دیده شوند و از این مسیر کسب درآمدی هم داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از اشخاص با داشتن یک پیج در اینستاگرام درامدهایی بسیار بیشتر از شرکت های فعال تولیدی و خدماتی دارند. البته این هم از طنز های جامعه امروز است که چنین پدیده هایی را مشاهده می کنیم ولی تا اطلاع ثانوی که جامعه برای این ابتزال واکنشی نشان نداده است، اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از راه های موثر برای افزایش بازدید سایت شما به حساب می آید. البته این راه کمی پر هزینه است و برای همه مشاغل توصیه نمی شود.

تعامل و مشارکت با مردم

هر چقدر برندتان بیشتر شناخته شود ترافیک بیشتری هم به سمت سایتتان جذب خواهد شد. یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن برندتان را بشناسانید این است که فعال باشید و با جامعه تان مشارکت کنید. شما می توانید با مشارکت در گروه های فیس بوکی، پاسخ دادن به سوالات افراد در انجمن های عمومی و تعامل با کاربران بر روی رسانه های اجتماعی یک استراتژی اینگیجمنت قوی داشته باشید. به عنوان مثال شرکت Taco Bell را در نظر بگیرید. این شرکت فعالیت خوبی بر روی رسانه های اجتماعی دارد و هر روز تلاش می کند مشتریانش را در شبکه های اجتماعی راضی و خوشحال نگه دارد.  به نمونه توییتر زیر دقت کنید:
در مثال بالا، Taco Bell از یک توییت ساده برای تعامل با مخاطبانش استفاده کرده است.  فقط به خاطر داشته باشید که باید در رسانه های اجتماعی مفید باشید و  چهره انسانی خود را همیشه حفظ کنید. هیچ کس لینک های اسپم را زمانی که یک سوال در دنیای آنلاین می پرسد دوست ندارد. همه به دنبال گرفتن پاسخ هستند.

صفحه سئو داخلی سایتتان را جدی بگیرید

همانطور که گفتیم سئو با بازاریابی در فضای نت یک پیوند بسیار نزدیک دارد. شما برای آنکه بتوانید همزمان تبلیغاتتان را به ثمر بنشانید نیاز به یک سئو سایت قدرتمند دارید. محتوای بهینه شده برای کاربران و موتورهای جست و جو برای شما دو مزیت بسیار مهم دارد. اول اینکه با تبلیغاتی مانند رپورتاژ آگهی می توانید هم بیشتر دیده شوید و هم با بک لینک سازی حرفه ای رتبه سایتتان را در بلند مدت افزایش دهید. دومین مزیت سئو این است که با ورود کاربران به سایت شما بهترین محتوا به آنها نمایش داده می شود تا برای خرید و تعامل بیشتر با سایت شما آماده شوند. یادتان باشد که سایت شما یک ویترین برای کسب و کار شما به حساب می آید. برای افزایش بازدید سایت باید یک ویترین زیبا و کاربر پسند و همچنین با محتوای کاربردی ایجاد کنید.

البته یکی دیگر از راهکارهای بسیار کاربردی افزایش ترافیک سایت استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز است. شما با هزینه های تبلیغاتی رقابتی اقدام به تبلیغات می کنید و در رتبه های برتر گوگل دیده می شوید. این راه کار برای دوره های کوتاه مدت تا ثمر بخشی سئو سایت می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

بازاریابی ویدئویی

هر چه تکنولوژی در یک قرن اخیر پیشرفت کرده است انتقال دیتا و اطلاعات به سمت تکنولوژی های تصویر محور حرکت کرده است. انسان ها بیشترین دیتای روزانه را از طریق تصاویر دریافت می کنند و به همین دلیل تاثیر یک عکس بیشت از کلمات و تاثیر ویدئو ها نیز بسیار بیشتر از عکس و نوشتار است. بنابر این سعی کنید برای بازاریابی خود از عکس و ویدئو بیشتر استفاده کنید.

همچنین در این مسیر باید در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و آپارات نیز یک حضور فعال داشته باشید. با توضیحاتی که دادم انتشار ویدئو مرتبط با کسب و کار شما می تواند افزایش بازدید سایت را به شدت افزایش دهد.

سئو محلی

اگر شرکتی دارید که موقعیت فیزیکی هم دارد می توانید از سئوی محلی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی، موتورهای جستجو به سیگنال هایی همچون محتوای محلی، صفحات اجتماعی، لینک ها و سایر موارد توجه می کنند تا بتوانند مرتبط ترین نتیجه جستجو را فراهم آورند.
به عنوان مثال وقتی کسی عبارت بهترین پیتزا فروشی در تهران را جستجو می کند نتایج بر اساس موقعیت کاربر نشان داده می شود. ابزارهایی همچون گوگل مای بیزنس و Moz Local به کسب وکارها کمک می کنند فهرست داریرکتوری خود را مدیریت کنند و در نتایج محلی نشان داده شوند. برای کسب رتبه در جستجوی محلی موارد زیر را به خاطر داشته باشید:
•    اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن شما به طور منظم بر روی گوگل مای بیزنس و سایر صفحات اجتماعی نشان داده می شود.
•     از ابزارهای مدیریت دایرکتوری همچون Yelp، Foursquare ، Best of the Web برای مانیتور کردن دایرکتوری ها استفاده کنید.
•    واژه های مبتنی بر موقعیت را در سایت هایی همچون گوگل ترندز بیابید و از آن ها استفاده کنید.

سئو محلی یک موضوع بسیار جدی است. اگر شما یک گل فروشی در یکی از خیابان های شهر تهران دارید لازم نیست که در شیراز، مشهد و یا تبریز دیده شوید. سئو محلی به معنای دقت شما برای تبلیغات است. بنابراین افزایش بازدید سایت با سئو محلی به معنی دیده شدن توسط افراد درست است.

نکته پایانی

در صورتی که تمایل دارید یک سایت پر قدرت برای کسب و کار خود داشته باشید پیشنهاد می کنم طراحی سایت حرفه ای را با شرکت پیام آوا تجربه کنید. از مزیت های منحصر به فرد طراحی سایت در شرکت پیام آوا سئو بیس بودن سایت شما و همراهی تیم متخصص این شرکت از ابتدا تا موفقیت نهایی کسب و کار شماست.

نوشته بهترین روش های افزایش بازدید سایت اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

]]>
https://payamava.net/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/feed/ 0
صفحه فرود (Landing page) چیست؟ https://payamava.net/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af-landing-page/ https://payamava.net/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%af-landing-page/#respond Wed, 08 Jan 2020 07:36:23 +0000 https://payamava.net/?p=9475 صفحه فرود ویترین شما برای مخاطبان است. شما یکی یا چند صفحه از صفحات سایت خود را به شکلی تنظیم...

نوشته صفحه فرود (Landing page) چیست؟ اولین بار در طراحی سایت | طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | بهترین شرکت طراحی سایت در تهران پدیدار شد.

]]>

صفحه فرود ویترین شما برای مخاطبان است. شما یکی یا چند صفحه از صفحات سایت خود را به شکلی تنظیم می کنید که با ورود کاربران به سایت شما آنها درگیر سایت شوند. جذابیت ظاهری، اطلاع رسانی دقیق و مستقیم از مهمترین خصوصیات یک لندینگ پیج موفق است و شما باید به خواسته های مخاطب توجه ویژه نشان دهید. لندینگ پیج نقطه اتصال شما با مخاطبان و تلاشی برای تبدیل مخاطبان عادی به مشتریان وفادار است. بنابراین در برخورد اول آنچه از برند شما و شرکت شما به دیگران نشان داده می شود همین لندینگ پیج های وبسایت شما خواهد بود. با توجه به توضیحات ابتدایی کاملا واضح است که به شدت و با وسواس بسیار زیادی باید صفحه فرود وبسایت خود را طراحی کنید.

12
28 دی 1398
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

9674
24 فروردین 1398
برنامه نویسی

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی) افزونه دکان در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت در این مورد به گونه ای است که در یک وب سایت، چندین فروشنده امکان قرار دادن و فروش محصولات خود را، در پنل های جداگانه دارند. برای عضویت و قرار دادن محصولات در آن ابتدا وارد وب سایت مورد نظر که با افزونه دکان ایجاد شده است، شوید....

802
04 دی 1397
برنامه نویسی

ویژگی های جدید لاراول 5.8

تغییرات لاراول 5.8 LARAVEL ورژن بعدی فریم ورک لاراول با نسخه ۵.۸ در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر میشه. در حال حاظر تنها مواردی که قطعی شده پشتیبانی لاراول ۵.۸ از کتابخانه carbon نسخه ۲ می باشد. و قابلیت امکان سوییچ بین هر دو نسخه یک و دو carbon مورد دیگر استفاده laravel 5.8 از vlucas/phpdotenv ورژن 3 برای فایل .env میباشد که اجازه استف...

740
08 اسفند 1397