طراحی سایت ورتکس وب

طراحی سایت

..طراحی سایت ورتکس وب..
طراحی سایت

طراحی سایت ورتکس وب

طراحی سایت ورتکس وب https://vertexweb.ir ارائه دهنده انوع خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، پورتال و سامانه های اینترنتی و پشتیبانی فنی وردپرس Fri, 09 Aug 2019 21:43:48 +0000 fa-IR hourly 1 https://vertexweb.ir/wp-content/uploads/2018/08/cropped-vertexweb-favicon-1-32x32.png طراحی سایت ورتکس وب https://vertexweb.ir 32 32 با روش های تولید محتوای با کیفیت برای کاربر و گوگل آشنا شوید! https://vertexweb.ir/ways-to-produce-good-content/ https://vertexweb.ir/ways-to-produce-good-content/#respond Thu, 25 Jul 2019 15:55:39 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53234 معیار کیفیت محتوای سایت چیست؟ گوگل در سالهای اخیر توجه زیادی به تولید محتوا از نوع با کیفیت دارد. ولی واقعا معیار کیفیت یک محتوا چیست؟ و چگونه میتوان موضوعات مناسب را انتخاب نمود؟ بسیاری از سایت های اینترنتی با مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمیتوانند مطالب مفیدی را در زمینه […]

نوشته با روش های تولید محتوای با کیفیت برای کاربر و گوگل آشنا شوید! اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]> معیار کیفیت محتوای سایت چیست؟ گوگل در سالهای اخیر توجه زیادی به تولید محتوا از نوع با کیفیت دارد. ولی واقعا معیار کیفیت یک محتوا چیست؟ و چگونه میتوان موضوعات مناسب را انتخاب نمود؟

بسیاری از سایت های اینترنتی با مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمیتوانند مطالب مفیدی را در زمینه کاری خود برای ارائه پیدا کنند. بطور قطع میتوان گفت که هیچ شرکت یا سایتی وجود ندارد که نتواند در زمینه تولید محتوای مرتبط با کار خود فعالیت کند؛ زیرا اگر واقعا هیچ اطلاعات و موضوعاتی پیرامون زمینه کاری شما وجود ندارد چگونه میتواند برای شما درآمدزایی داشته باشد؟ بطور حتم مهمترین معیار برای کیفیت محتوا، رضایت کاربران سایت و معرفی شما به دیگران است.

روش های تولید محتوا

1. انتخاب موضوع مناسب

قبل از هر چیز باید تسلط کافی در زمینه کاری خود داشته باشید و مطالعات روزانه خود را در سطح اینترنت یا کتاب افزایش دهید. همه آن چیزی که شما در زمینه کاری خود میدانید و تجربه کرده اید میتواند برای دیگران ارزشمند باشد، هرچقدر این نکات ظریف تر و دقیق تر باشند مخاطبین مناسب تری نیز خواهند داشت.

بطور مثال اگر شما سایت فروشگاه لوازم الکترونیکی داشته باشید اطلاعات زیادی برای ارائه به مخاطبین خواهید داشت که عموما از اینترنت و سایت های تولید کننده خارجی بدست می آید. ولی اگر فروشگاه شما در زمینه فروش کیف و کمربند چرم باشد چطور؟ آیا میتوانید اطلاعات مناسبی بر روی اینترنت پیدا کنید؟ خیر. در چنین شرایطی شناخت دقیق از زمینه کاری و تجربیات شما بسیار ارزشمند خواهد بود. مقالاتی مانند “تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی”، “نحوه و پروسه تولید چرم” یا مواردی شبیه این میتوانند مخاطبان محدود ولی مرتبط و مناسبی را به سایت شما جذب کنند.

خبر خوب این است که، هر چقدر کار تولید محتوا در زمینه کاری شما سخت تر باشد برای شما بهتر است زیرا رقبای کمتری خواهید داشت. محتوای عمومی براحتی در اینترنت قابل دسترسی بوده و منابع زیادی برای دریافت آن وجود دارد. راه ایجاد تفاوت در اینترنت ارائه محتوای تخصصی و ارزشمند است.|

در زمان قدیم “مهندس” واژه ای مستقل و معنادار بود، ولی با گسترش علوم، شاخه های جدیدی به آن اضافه شد تا جاییکه اگر از کسی بپرسید رشته تحصیلی تو چیست و بگوید مهندسی بنظر بی معنی میرسد و در سوال بعدی حتما میپرسید چه رشته ای؟ همین مسئله را میتوان به سایت های اینترنتی تعمیم داد.

اگر سال 85 تا 89 شما یک سایت دانلود داشتید همه میدانستند که دقیقا چه کاری انجام میدهید ولی امروز اگر بگویید که من سایت دانلود دارم حتما در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید! به مرور زمان عبارت “سایت دانلود” به “سایت دانلود فیلم” یا “سایت دانلود نرم افزار” تبدیل شد و امروز حتی رقابت در عباراتی مانند “سایت دانلود فیلم کلاسیک” یا “سایت دانلود نرم افزار موبایل ” نیز دشوار شده است. این روند به همین شکل ادامه خواهد داشت و در صورتی موفق خواهید بود که در تولید محتوای با کیفیت یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

2. نحوه ارائه محتوا

در بسیاری موارد محتوای مورد نظر شما بسیار اندک است و بیش از چند خط ساده نخواهد بود. در این شرایط ممکن است ارائه آن بصورت متنی، جذابیت زیادی نداشته باشد و یا با توجه به متن کم مورد توجه موتورهای جستجو قرار نگیرد. تغییر در نحوه ارائه و افزودن جذابیت های بصری میتواند کیفیت محتوای شما را افزایش دهد.

برای درک بهتر این مورد به یک مثال موجود بر روی اینترنت اشاره میکنیم. یک سایت معتبر فروش کیف پول چرمی مطلبی را در مورد اینکه چطور میتوانید کیف پول خود را کم حجم تر کنید ارائه کرده است. شاید اگر این پرسش را از هر کسی داشته باشید با چند راهکار ساده مانند خارج کردن کارت های اضافی یا استفاده از کارت الکترونیکی بجای پول نقد مشکل را حل کند. ولی سایت Bellroy رویکردی متفاوت به این مسئله داشته و به همین دلیل نام و لینک آن را در این اینجا مشاهده کنید.

روش درست ارائه محتوای سایت

این سایت با ساخت یک ویدئو، یک صفحه مجزا و با بکار گیری المان های گرافیکی عالی این مسئله ساده را شرح و بسط داده است، به شکلی که شما هم ممکن است با دیدن آن چند دقیقه ای را سرگرم شده و یا حتی آن را به دوستانتان معرفی کنید. اگر بخواهیم نوع جذب بازدید کننده به سایت را ارزش گذاری کنیم، استفاده از تبلیغات کمترین درصد بازدهی را خواهد داشت و ممکن است از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر به مشتری شما تبدیل شود. جذب افراد از موتورهای جستجو ارزشمندتر است و احتمال تبدیل بازدید کننده به مشتری ۱ به ۱۰۰ خواهد بود. این عدد در معرفی شما توسط افراد به دوستان و آشنایان تفاوت چشم گیری خواهد داشت و ممکن است از هر ۳ نفر یک نفر در آینده به مشتریان شما بپیوندد.

تغییر در نحوه ارائه و افزودن جذابیت های بصری میتواند کیفیت محتوا و شانس معرفی شما از طرف کاربر به دیگران را افزایش دهد.

3. اهمیت محتوای تازه

طی سالهای گذشته موتور جستجوی گوگل توجه ویژه ای به محتوای تازه موجود در سایت ها نشان داده و بدلیل کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل برای صفحات تازه، امکان رقابت سایت های نوپا و کوچک با سایت های بزرگ و قدیمی فراهم شده است. توجه گوگل به محتوای تازه در سایت شرایط مناسبی را برای وبمستران ایجاد کرده تا بدون ترس از جریمه گوگل نهایت استفاده را از آن را ببرند.

بطور حتم شما نیز هنگام جستجو در گوگل و به ویژه برای کلمات کلیدی سایت خود با سایت هایی مواجه میشوید که در گذشته اثری از آنها برای کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل نبوده ولی به یک باره و در زمانی کوتاه در رتبه سوم تا دهم قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که استفاده از این فرصت نه تنها برخلاف قوانین گوگل نبوده و سایت شما اسپم نمیشود، بلکه مورد تشویق و تایید گوگل نیز می باشد. به همین دلیل برخلاف تکنیک های رایجی مانند خرید بک لینک دیگر ترسی از جریمه سایت در آینده نخواهید داشت.

برای استفاده از این فرصت سه روش اصلی به شما معرفی خواهیم کرد ولی قبل از شروع به کار بدنبال کلمات یا عبارتی باشید که نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول دچار تغییرات زیادی میشود. معمولا این اتفاق در عبارات طولانی تر بیشتر مشاهده میشود که در میان آنها میتوان کلمات پر جستجو و ارزشمند زیادی نیز یافت.

راهکارهای تولید محتوای تازه

1. تولید محتوای تازه بصورت هدفمند

کلمات و عباراتی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند ولی رقابت کمی در صفحه اول گوگل برای آنها وجود دارد و با نتایج صفحه اول بطور مرتب تغییر میکنند را شناسایی کرده و یک محتوای تازه و مفید متناسب با آن تهیه کنید. اگر در تلاش اول و با گذشت دو تا سه روز از ایندکس صفحه توسط گوگل خود را در نتایج صفحه اول مشاهده نکردید همین کار را با عبارتی طولانی تر و ساده تر امتحان کنید. با آزمون و خطا بخوبی با نحوه استفاده از این روش آشنا خواهید شد. گاهی اوقات عبارتی که گوگل بعنوان کلمه کلیدی محتوای تازه سایت انتخاب می کند با چیزی که در نظر شماست متفاوت است و فکر میکنید که جایگاه مناسبی بدست نیاورده اید. قبل از نتیجه گیری ترکیبات مختلف و عبارات پرکاربرد متن خود را مورد بررسی قرار دهید زیرا ممکن است با لینک همان صفحه در عبارت دیگری به صفحه اول گوگل رسیده باشید.

2. محتوای تازه برای مطلب قدیمی

همه ما تجربه این موضوع را داشته ایم که صفحه مشخصی از سایت در یک یا دو کلمه کلیدی رتبه بسیار مناسبی مانند نتیجه اول یا دوم گوگل را داشته و بعد از گذشت مدتی جایگاه خود را از دست داده است. در این موارد استفاده از محتوای تازه و بروز رسانی آن صفحه میتواند تاثیر بسزایی در بهبود رتبه و برگشت به مكان قبلی را داشته باشد. برای اینکار کافی است تا در حد یک پاراگراف توضیحات تکمیلی به متن خود اضافه کنید. البته در نظر داشته باشید که محتوای تازه شما مربوط به موضوع صفحه بوده و شامل کلمه کلیدی مورد نظر نیز باشد. در برخی موارد مشاهده شده است که قرار گرفتن نظرات جدید در پایین یک صفحه میتواند از نظر گوگل به معنی محتوای تازه یا بروزرسانی مطلب شناخته شود ولی استفاده ابزاری از آن و ارسال نظرات هرز توسط خود صاحب سایت ممکن است موجب کاهش رتبه آن نیز گردد.

پس از مدتی ممکن است امکان بروزرسانی یا افزودن محتوای جدید به یک صفحه وجود نداشته باشد، در این شرایط میتوانید مطلب جدیدی در همین موضوع نوشته و صفحه قبلی را با کد 301 به آن ریدایرکت کنید. در نظر داشته باشید که این کار معمولا برای سایت هایی که در زمینه دانلود فعال هستند و نسخه های جدیدی از نرم افزارهای قبلی را معرفی میکنند بسیار مناسب است.

3. محتوای تازه و مستمر

اگر شما عبارتی را میشناسید که به محتوای تازه رفتار مناسبی نشان میدهد و برای زمینه کاری شما با اهمیت است، میتوانید یک صفحه مشخص برای آن در سایت خود ایجاد کرده و بصورت مستمر اخبار و اطلاعات مربوط به آن را بروزرسانی کنید. بعنوان مثال برای یک سایت آموزش زبان انگلیسی ایجاد یک صفحه با نام “اصطلاحات انگلیسی” و افزودن مطالب مستمر به آن میتواند بسیار موثر باشد. در واقع این روش تنها دلیل موفقیت بسیاری از وبلاگ ها می باشد. اگر دقت کرده باشید در چند ماه اخیر آدرس یک وبلاگ در صفحه اول گوگل بندرت به چشم میخورد مگر آنکه بطور مشخص و تخصصی در یک زمینه خاص فعال باشد. |

نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که محتوای تازه به معنی تغییر محتوای قبلی سایت و انتشار دوباره آن نیست. ممکن است شما به این فکر بیافتید که یک مطلب را به چندین بیان مختلف نوشته و هربار بعنوان محتوای تازه در سایت خود انتشار دهیدا جدا از تمام مسائل و نکات مربوط به سئو و محتوای تکراری این روش میتواند موجب نارضایتی بازدید کنندگان سایت و کاربران شما شود. بسیاری از وبمستران تلاش زیادی برای جذب بازدید کننده از طریق گوگل انجام میدهند ولی کوچکترین توجهی به حفظ آنها و تبدیل به بازدید کنندگان دائمی و وفادار انجام نمیدهند.

خوشحال می شویم تجربیات خود از ایجاد محتوای تازه یا بروزرسانی یک مطلب قدیمی و تغییرات ایجاد شده در رتبه بندی نتایج گوگل بر اثر این کار را با ما در میان بگذارید.

این مطلب از کتاب الکترونیکی “بازاریابی محتوا محور” برداشته شده است.

نوشته با روش های تولید محتوای با کیفیت برای کاربر و گوگل آشنا شوید! اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
https://vertexweb.ir/ways-to-produce-good-content/feed/ 0 دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر https://vertexweb.ir/osole-bazaryabi-philip-kotler/ https://vertexweb.ir/osole-bazaryabi-philip-kotler/#respond Sat, 06 Jul 2019 06:30:54 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53224 کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از منابع اصلی رشته مدیریت بازاریابی می باشد. کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر توسط مهدی زارع به فارسی ترجمه شده است. فیلیپ کاتلر را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول […]

نوشته دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از منابع اصلی رشته مدیریت بازاریابی می باشد. کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر توسط مهدی زارع به فارسی ترجمه شده است. فیلیپ کاتلر را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در 12 ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده است.

نویسنده موضوع را از تعاریف اصلی و مطالب اولیه شروع کرده و با شرح مسائل کلیدی همچون فرایند بازاریابی، محیط بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تقسیم بندی و هدف گیری بازار و چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است.

کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر را می توانید از همین جا به صورت رایگان دانلود کنید.

  • نویسندگان: فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ
  • مترجم: مهدی زارع
  • تعداد صفحات: 210 صفحه
  • زبان: فارسی

جهت دانلود ایمیل خود را وارد کنید. اگر عضو سایت هستید، لطفا وارد حساب کاربری شوید تا دیگر این فرم ایمیل را نبینید.

نوشته دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
https://vertexweb.ir/osole-bazaryabi-philip-kotler/feed/ 0
دانلود رایگان کتاب 50 نکته برتر از کتاب ماشین محتوا اثر دن نوریس https://vertexweb.ir/content-machine-points/ https://vertexweb.ir/content-machine-points/#respond Sat, 29 Jun 2019 06:30:20 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53198 کتاب ماشین محتوا همانطور که احتمالا از نام آن متوجه شده اید، به موضوع بازاریابی محتوا می پردازد. در این کتاب شما با مفهوم بازاریابی محتوا آشنا می شوید تا بتوانید در این مورد تصمیم بهتری بگیرید. در این فایلی که در پایین این مطلب قرار داده ایم، شما 50 نکته مهم این کتاب را […]

نوشته دانلود رایگان کتاب 50 نکته برتر از کتاب ماشین محتوا اثر دن نوریس اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
کتاب ماشین محتوا همانطور که احتمالا از نام آن متوجه شده اید، به موضوع بازاریابی محتوا می پردازد. در این کتاب شما با مفهوم بازاریابی محتوا آشنا می شوید تا بتوانید در این مورد تصمیم بهتری بگیرید. در این فایلی که در پایین این مطلب قرار داده ایم، شما 50 نکته مهم این کتاب را خواهید خواند و در اصل یک خلاصه کتاب است. کتاب اصلی را می توانید از سایر سایت ها و فروشگاه ها تهیه کنید.

تنها ایجاد محتواي عالی کافی نیست. شما می‌بایست محتوایی به مراتب بهتر از رقیبتان ایجاد کنید تا به معناي واقعی دیده شوید.

به ایجاد محتواي متوسط هیچ امتیازي داده نمی‌شود. فقط در مورد محصول یا کسب و کارتان ننویسید. محتوایتان باید آموزشی بوده و مشکلی را حل کند.

با مشتریان بالقوه به گفتگو بنشینید و ببینید چه می‌خواهند. هرچه در مدرسه آموخته‌اید را دور بریزید. نوشتن محتوا یک مکالمۀ دوطرفه است، نه یک سخنرانی صرف. خودتان باشید و طوري وانمود کنید که انگار با مردم همراهید.

به دور از هرگونه خودخواهی به مشتریان خود کمک کنید. اینگونه، شما از دیگران متمایز شده، حقیقتاً به مردم یاري رسانده، و محتوایی تولید میکنید که مردم به آن اهمیت میدهند.
تولید محتوا تنها به منظور کسب رتبۀ بهتر در جستجوي واژه‌هاي کلیدي، یا گرفتن سهم بیشتر، به انجام یک تمرین بیهوده می‌ماند.

کتاب ماشین محتوا دقیقاً به شما نشان می‌دهد چگونه همۀ این کارها را انجام داده، و حتی پا را از این نیز فراتر بگذارید.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد چند دستاورد داشته باشید:

نخست اینکه، به طور کامل می‌آموزید بازاریابی محتوا چیست و چگونه یک راهبرد کارآمد بازاریابی محتوا ساخته می‌شود. ممکن است به این نتیجه برسید که این موضوع به درد شما نمی‌خورد، یا از آن سرسري رد شوید، یا با هیجان فریاد بزنید. به هر حال، قبل از هر تصمیمی ابتدا باید آن را بفهمید.

دوم، یک چهارچوب سادة سه-مرحله‌اي براي یک بازاریابی موفق فرا می‌گیرید. این به شما کمک می‌کند به جاي اینکه صرفاً “هرروز بنویسید” بر روي موضوعات درستی تمرکز کنید.

مهمتر از همۀ اینها، با فراهم آوردن یک سري چهارچوب‌ها و موارد قابل دانلود، کار را برایتان ساده تر می‌کنم تا با اعمال سریع آنها در کسب و کارتان، مطمئن شوید راهبرد بازاریابی محتواي شما مؤثر است.

خلاصه ای از کتاب ماشین محتوا را می توانید از همین جا به صورت رایگان دانلود کنید.

  • گردآورنده: امیر محمد شیخ نژاد
  • نویسنده: دن نوریس
  • تعداد صفحات: 53 صفحه
  • زبان: فارسی

جهت دانلود ایمیل خود را وارد کنید. اگر عضو سایت هستید، لطفا وارد حساب کاربری شوید تا دیگر این فرم ایمیل را نبینید.

نوشته دانلود رایگان کتاب 50 نکته برتر از کتاب ماشین محتوا اثر دن نوریس اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
https://vertexweb.ir/content-machine-points/feed/ 0
دانلود رایگان کتاب 7×3 نکته در ایمیل مارکتینگ https://vertexweb.ir/3x7-email-marketing/ https://vertexweb.ir/3x7-email-marketing/#respond Sat, 15 Jun 2019 06:30:20 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53183 تحقیقات نشان می دهد %93 از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه (ROI) عالی (22٪)، خوب (44٪) یا متوسط (27٪) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن […]

نوشته دانلود رایگان کتاب 7×3 نکته در ایمیل مارکتینگ اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
تحقیقات نشان می دهد %93 از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه (ROI) عالی (22٪)، خوب (44٪) یا متوسط (27٪) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است. اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید. پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید. ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد. سرویس هایی مانند Mailchimp و … منتظر شما هستند!

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسال پیام های تجاری گروهی به افراد به وسیله ایمیل است. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسالی به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد. تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا، در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم، از طریق ارسال نامه یا فکس شده است، با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر است امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل هستند و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • نویسنده: حمید محمودزاده
  • تعداد صفحات: 66 صفحه
  • زبان: فارسی

جهت دانلود ایمیل خود را وارد کنید. اگر عضو سایت هستید، لطفا وارد حساب کاربری شوید تا دیگر این فرم ایمیل را نبینید.

نوشته دانلود رایگان کتاب 7×3 نکته در ایمیل مارکتینگ اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
https://vertexweb.ir/3x7-email-marketing/feed/ 0
راهنمای سفارش طراحی سایت، سرتان کلاه نرود! https://vertexweb.ir/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/ https://vertexweb.ir/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/#respond Tue, 30 Apr 2019 15:10:14 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53115 شما که سراغ این مقاله آمده اید، پس یعنی به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خود و یا حتی شخص خود پی برده اید. پس در این مقاله نمی خواهم حوصله شما را با بیان گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت سر ببرم. در این مقاله می خواهم به شما روش های طراحی […]

نوشته راهنمای سفارش طراحی سایت، سرتان کلاه نرود! اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
شما که سراغ این مقاله آمده اید، پس یعنی به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خود و یا حتی شخص خود پی برده اید. پس در این مقاله نمی خواهم حوصله شما را با بیان گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت سر ببرم. در این مقاله می خواهم به شما روش های طراحی وب سایت را بگویم و راهنمایی کنم که بر اساس نیاز خود، کدام روش برای شما بهتر است تا شرکت های طراحی سایت به دلیل عدم راهنمایی مناسب، سرمایه و وقت شما را به هدر ندهند. پس با من همراه باشید تا بهترین راهنمایی را به شما کنم تا هنگام سفارش طراحی سایت ، سرتان کلاه نرود!

فهرست مطالب این مقاله:

  • بررسی های اولیه برای ساخت سایت
    • 1. نیاز ها، انتظارات و امکانات مد نظر شما چیست؟
    • 2. وسعت کار شما و توسعه پذیر بودن آن تا چه حد است؟
    • 3. بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟
  • روش های طراحی سایت
    • 1. طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده
    • 2. طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی
    • 3. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب آماده
    • 4. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب اختصاصی
  • نیاز هایی که در هیچ کدام از روش ها تفاوتی ندارند
    • 1. چند زبانه بودن
    • 2. عضویت کاربران
    • 3. فروشگاه ساده
    • 4. فروشگاه فروش فایل ساده
    • 5. سایت خبری و محتوایی
    • 6. داشتن فرم های ساده
  • نکات مهم دیگری که باید هنگام سفارش طراحی سایت بدانید
    • 1. سئو سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
    • 2. طراحی تجربه کاربری با طراح سایت است یا خیر؟!
    • 3. درج محتوا در سایت با طراح سایت است یا خیر؟!
    • 4. پشتیبانی فنی سایت با کیست؟
  • کلام آخر

بررسی های اولیه برای ساخت سایت

website needs

در طراحی سایت راه و روش های مختلفی وجود دارد که در این بخش می خواهم شما را با این روش ها آشنا کنم تا بتوانید با توجه به نیاز خود، تصمیم بهتری بگیرید تا سرتان کلاه نرود! به طور کلی انتخاب روش طراحی سایت به چند مورد بستگی دارد. قبل از سفارش طراحی سایت، باید جواب سوالات زیر را مشخص کنید. البته این کار بهتر است با مشاوره گرفتن از طراح سایت خود باشد.

1. نیاز ها، انتظارات و امکانات مد نظر شما چیست؟

مهم ترین مسئله هنگام طراحی سایت مشخص کردن نیاز های شما به عنوان مشتری است. یعنی شما چه انتظاراتی از نظر عملکرد در سایت دارید. ما زمان ارائه مشاوره به مشتریان خود، یک جلسه به این مسئله می پردازیم تا نیاز ها و امکانات سایت مد نظرشان را مشخص کنیم.

2. وسعت کار شما و توسعه پذیر بودن آن تا چه حد است؟

بعد از مشخص شدن نیاز ها، تقریبا بیش از نیمی از راه برای انتخاب روش طراحی سایت طی شده است و تقریبا مشخص است که بهینه ترین حالت طراحی وب سایت کدام است. اما برخی از مشتریان ممکن است از طرف سازمان ها و شرکت های بزرگی باشند و می خواهند سرمایه گذاری بزرگی روی سایت انجام دهند و یک برنامه بلند مدت برای کسب و کار اینترنتی خود دارند. منظور من این است که این گونه مشتریان شاید در ابتدا انتظارات بزرگی از سایت نداشته باشند اما با گذشت زمان و پیشرفت کسب و کار، نیاز ها و امکانات جدید تری نیاز دارند. پس باید وسعت کار و برنامه مشتری مشخص شود.

3. بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟

اگر شخصی کمال گرا هستید و همه چیز را به بهترین شکل ممکن بخواهید، پس باید بودجه خوبی برای کار خود در نظر بگیرید. اما اگر بودجه و سرمایه مالی مسئله مهمی برای شما است، باز هم راهکار هایی وجود دارد که از این مسئله نیز به راحتی گذر کنید و راه حل کاهش هزینه ها را در سایر بخش های این مقاله به شما می گویم. پس خیالتان راحت و نگران این مسئله نیز نباشید.

روش های طراحی سایت

web designing methods

برای سفارش طراحی سایت، روش های مختلفی وجود دارد. در این بخش انواع این روش ها را به شما می گوییم. البته تا حد زیادی انتخاب روش بر اساس نیاز، وسعت و بودجه شما بستگی دارد.

1. طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده

شاید بتوان گفت این روش ساده ترین و سریع ترین روش طراحی سایت است. در این روش با یک سیستم سایت ساز حرفه ای مانند وردپرس و خریداری یک قالب حرفه ای، یک سایت حرفه ای می توانید داشته باشید.به دلیل نیمه آماده بودن این نوع سایت ها، زمان طراحی سایت بسیار کاهش پیدا می کند و در نتیجه هزینه آن نیز کاهش پیدا می کند. طراح سایت باید قالب را در وردپرس نصب کند، سفارشی سازی های لازم برای سایت شما را در قالب اعمال کند، امکانات شما را به سایت اضافه کند، بخش ها و صفحات سایت شما را بچیند، عملیات بهینه سازی سایت مانند سئو فنی، امنیت، افزایش سرعت و … را انجام دهد و سپس سایت شما آماده می شود. مدت زمان لازم برای این کار معمولا از 10 روز به بالا طول می کشد و هر چه امکانات خاص تر داشته باشید، این مدت زمان و همچنین هزینه آن افزایش پیدا می کند.

2. طراحی سایت با وردپرس و قالب اختصاصی

در این روش طراحی سایت، از سیستم وردپرس استفاده می شود که بخش هایی از امکانات سایت را در خود دارد. اما قالب و ظاهر سایت به طور کاملا اختصاصی بر اساس برند و سلیقه شما طراحی می شود. در این روش دست طراح سایت کمی باز تر است و تغییرات اختصاصی بیشتری می تواند در سایت اعمال کند. البته اگر از نظر ظاهر حساسیت ندارید، نیازی به قالب اختصاصی نیست.

3. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب آماده

انتخاب این روش بهتر است بر اساس نیاز شما باشد تا بیخودی هزینه اضافی برای ساخت سایت صرف نکنید! این روش کاملا بستگی به نیاز ها و امکانات شما دارد. در سایت های وردپرسی شما یک سری امکانات که در تمامی سایت ها می توانید پیدا کنید را به صورت آماده دارید. اما ممکن است شما نیاز هایی خاص داشته باشید. پس اگر نیاز خاص دارید، باید یک سایت بر اساس نیاز ها و امکانات مدنظر شما ساخته شود. در این روش امکانات و عملکرد سایت شما به صورت اختصاصی از پایه کد نویسی می شود اما برای کاهش هزینه می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. یعنی عملکرد سایت به صورت اختصاصی برای شما نوشته شده است اما ظاهر سایت از قالب های آماده استفاده می شود. زمان این پروژه ها نسبت به روش های قبلی بیشتر است.

4. طراحی سایت با سیستم اختصاصی و قالب اختصاصی

این روش حرفه ای ترین روش طراحی سایت است. در اصل همان طراحی سایت حرفه ای به معنای واقعی کلمه است. شما به دلیل داشتن نیاز های خاص در سایت، عملکرد و امکانات سایت شما به صورت اختصاصی کدنویسی می شود. همچنین قالب و ظاهر سایت نیز بر اساس برند و سلیقه شما به صورت اختصاصی کار می شود. این روش زمان بیشتری برای طراحی سایت نیاز دارد پس طبیعتا هزینه بیشتری برای طراحی سایت نیاز است.

نیاز هایی که در هیچ کدام از روش ها تفاوتی ندارند

website usages

1. چند زبانه بودن

چند زبانه بودن سایت مسئله ای است که دیگر رایج شده است و چه سایت وردپرسی داشته باشید و چه سایت اختصاصی، تفاوتی وجود ندارد. یعنی چند زبانه بودن صرفا مشخص کننده روش طراحی سایت نیست!

2. عضویت کاربران

در هر سایتی امکان عضویت کاربران وجود دارد. پس این مسئله صرفا دلیلی برای انتخاب روش طراحی وب سایت نیست.

3. فروشگاه ساده

فروشگاه اینترنتی آن قدر زیاد شده است که دیگر بسیاری از امکانات لازم یک فروشگاه، در تمام سایت ها وجود دارد. پس این امکان نیز به تنهایی مشخص کننده روش طراحی سایت نیست. البته منظور ما فروشگاه های ساده است که کاربر محصولات را ببیند و تعدادی از آن ها سفارش دهد و تحویل بگیرد. اگر فروشگاهی با امکانات خاص نیاز دارید، قضیه فرق می کند.

4. فروشگاه فروش فایل ساده

یکی از جذاب ترین سایت ها، سایت های فروش فایل است. چرا که زحمت این نوع فروشگاه ها کم است و نیازی به ارسال بسته پستی، انبار داری و … ندارد. فایلی را مشتری خریداری می کند و آن را دانلود می کند. این امکان نیز چیری نیست که روش طراحی سایت را مشخص کند. البته باز هم اگر امکانات خاصی در این نوع فروشگاه ها نیاز دارید، داستان عوض می شود!

5. سایت خبری و محتوایی

یک سایت که بخش مقالات و مطالب داشته باشد، دسته بندی مطالب داشته باشد، کاربران آن ها را بخواند و بتوانند نظر بدهند. این نوع سایت بسیار ساده است و علاوه بر این که روش طراحی سایت را مشخص نمی کند، بلکه بهینه ترین حالت استفاده از وردپرس است. طراحی سایت شرکتی نیز جزو این دسته می باشند.

6. داشتن فرم های ساده

شما ممکن است در سایت خود یک سری فرم هایی داشته باشید. مثلا یک سایت شرکتی می خواهید که داخل آن فرم نظر سنجی، فرم استخدام، فرم پرداخت آنلاین و … وجود داشته باشد. این امکان نیز در تمام روش های طراحی سایت قابل پیاده سازی است و به تنهایی مشخص کننده روش طراحی سایت نیست.

نکات مهم دیگری که باید هنگام سفارش طراحی سایت بدانید

web designer

1. سئو سایت با طراح سایت است یا خیر؟!

سئو مهم ترین مسئله هر سایتی باید باشد تا موفقیتش را به بهترین شکل ممکن برساند. اما سئو با طراح سایت است یا نه؟! سئو مجموعه کار هایی گسترده ای است که با هم باعث بهبود سایت شما در موتور های جستجو می شود. یک بخش از سئو مربوط به مسائل فنی سایت می شود که این مورد به طور کامل مربوط به طراح سایت است. طراح سایت باید این نکات فنی را در کدنویسی و طراحی سایت رعایت کند تا بحث سئو تکنیکال یا سئو فنی انجام شود. بخش دیگر سئو به نحوه درج محتوا و خود محتوای سایت مربوط می شود که این مورد به شخصی که قرار است محتوا در سایت درج کند و سایت را مدیریت کند مربوط می شود و طبیعتا کار طراح سایت نیست. بخش دیگر سئو تبلیغات در سایت های دیگر و دریافت لینک از سوی سایر سایت ها است که معمولا مدیر سایت یا شخصی که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی سایت شما را انجام می دهد، باید این کار را پیش ببرد. پس سئو فنی با طراح سایت است اما محتوا و تبلیغات با مدیر سایت. تیم مجموعه ما تمام نکات فنی سئو را در پروژه ها پیاده می کند.

2. طراحی تجربه کاربری با طراح سایت است یا خیر؟!

طراحی تجربه کاربری یا UX به علمی گفته می شود که باعث می شود کاربر در سایت به بهترین شکل ممکن رفتار کند و به سمت هدفی که ما در سایت داریم هدایت شود. مثلا اگر هدف عضویت است، پس باید به ساده ترین شکل ممکن کاربر بتواند عضو شود. یا اگر قرار است محصولی خرید کند، به ساده ترین شکل ممکن و بهینه ترین حالت سفارش خود را ثبت کند. این موارد مربوط به طراح سایت، و البته اگر کمی تخصصی تر بگویم، طراح قالب مربوط می شود. این شخص باید المان های صفحات، رنگ بندی، فرم ها و … را طوری در سایت بچیند که به کاربر تجربه خوبی منتقل کند و کار را برای کاربر آسان کند تا شما نتیجه بهتری از سایت بگیرید. شرکت ما نیز طراحی سایت و چیدمان آن را بر اساس علم UX انجام می دهد.

3. درج محتوا در سایت با طراح سایت است یا خیر؟!

شرکت ما تعدادی از محتوای اولیه را در سایت برای مشتری درج می کند اما این کار وظیفه طراح سایت نیست. طراح سایت بستر مناسب درج محتوا را فراهم می کند و آن مدیر سایت است که باید محتوا را در سایت درج کند.

4. پشتیبانی فنی سایت با کیست؟

طبیعتا سایت به پشتیبانی نیاز دارد تا اگر امکانات جدید نیاز بود یا حتی اگر مشکلی پیش آمد، بتوانید در زمان سریع آن را حل کنید. قرارداد پشتیبانی ها معمولا به صورت سالیانه بسته می شود و طراح وب سایت به ازای دریافت مبلغی، پشتیبانی فنی سایت را قبول می کند.

کلام آخر:

من سعی کردم تمام آن تجربیاتی که در این سال ها از پروژه ها و مشتریان به دست آورده ایم را با شما به اشتراک بگذارم تا شما به عنوان مشتری طراحی وب سایت بتوانید با دید بهتری به سفارش طراحی سایت بپردازید. در پایان اگر سوال یا ابهامی دارید، خوشحال می شوم که در قسمت نظرات همین مطلب با من در میان بگذارید تا بتوانم شما را راهنمایی کنم. همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی برای طراحی سایت خود دارید، همین حالا تلفن خود بردارید و با شماره ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم. اگر ما نیز قرار نیست سایت شما را طراحی کنیم، لطفا این نکات بیان شده در این مقاله را مد نظر داشته باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

نوشته راهنمای سفارش طراحی سایت، سرتان کلاه نرود! اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>
https://vertexweb.ir/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/feed/ 0
3 برابر کردن فروش سایت با ساخت قیف بازاریابی https://vertexweb.ir/improving-online-sales-with-marketing-funnel/ https://vertexweb.ir/improving-online-sales-with-marketing-funnel/#respond Sat, 20 Apr 2019 15:30:08 +0000 https://vertexweb.ir/?p=53107 همانطور که می دانید طراحی سایت صرفا درآمد زایی را آغاز نمی کند. بلکه باید با روش های بازاریابی اینترنتی آشنا شوید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید. در این مقاله می خواهیم شما را با یک روش عالی برای افزایش فروش سایت آشنا کنیم. این روش ساخت قیف بازاریابی نام دارد. […]

نوشته 3 برابر کردن فروش سایت با ساخت قیف بازاریابی اولین بار در طراحی سایت ورتکس وب. پدیدار شد.

]]>

9
16 مهر 1398
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

6368
24 فروردین 1398
برنامه نویسی

ویژگی های جدید لاراول 5.8

تغییرات لاراول 5.8 LARAVEL ورژن بعدی فریم ورک لاراول با نسخه ۵.۸ در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر میشه. در حال حاظر تنها مواردی که قطعی شده پشتیبانی لاراول ۵.۸ از کتابخانه carbon نسخه ۲ می باشد. و قابلیت امکان سوییچ بین هر دو نسخه یک و دو carbon مورد دیگر استفاده laravel 5.8 از vlucas/phpdotenv ورژن 3 برای فایل .env میباشد که اجازه استف...

608
08 اسفند 1397
برنامه نویسی

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)

آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی) افزونه دکان در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت در این مورد به گونه ای است که در یک وب سایت، چندین فروشنده امکان قرار دادن و فروش محصولات خود را، در پنل های جداگانه دارند. برای عضویت و قرار دادن محصولات در آن ابتدا وارد وب سایت مورد نظر که با افزونه دکان ایجاد شده است، شوید....

537
04 دی 1397