معرفی ابزار های بازاریابی شبکه های اجتماعی

سئو

..معرفی ابزار های بازاریابی شبکه های اجتماعی..
سئو

معرفی ابزار های بازاریابی شبکه های اجتماعی

در کمتر از ۱۰ سال، شبکه های اجتماعی به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل شدن.

پلتفرم هایی که تا الان شروع به اشتراک گذاری عکس های کلاب خود در آن کردین از زمان عکس های کودکی و مادر شما تسخیر شدن.

شبکه های اجتماعی عالی یک شبه اتفاق نمی افتن.

شبکه های اجتماعی فقط بروز تدریجی منشن ها و اندکی محتوای بادوام نیستن.

متأسفانه هیچ دستورالعمل جادویی در شبکه های اجتماعی وجود نداره.

شبکه های اجتماعی عالی مانند هر استراتژی بازاریابی دیگه دارای طراحی و اندازه گیری دقیق، مدیریت شده و مبتنی بر یک استراتژی قوی و روشن هستن.

برای تحقق چشم انداز استراتژیک خود باید از آخرین روندها، روش ها و ابزارها مطلع باشین.

برنامه ریزان شبکه های اجتماعی باعث میشن تا فعالیت و تعامل در شبکه های اجتماعی برای ما انسان ها آسان تر باشه، بار ما رو سبک تر کنه و زمینه رو برای تأثیر بیشتر فراهم کنه.

اگه واقعاً می خواین کانال های اجتماعی خود رو در سال ۲۰۲۱ شکل بدین، باید به طور جدی ابزارهای زیر رو به جعبه ابزار بازاریابی خود اضافه کنین.

Social Media Marketing به معنی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است.

هر فعالیتی که در شبکه های اجتماعی انجام دهید و منجر به جذب مشتری شود، SMM نامیده می شود. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به مراتب سخت تر از بازاریابی از طریق موتور جستجو می باشد (SEM) .

زیرا جذب بازدید کننده و طرفدار از شبکه های اجتماعی فرایندی دشوار تر از SEM می باشد.

لازم به ذکر است همیشه هم SMM از SEM سخت تر نیست و بسته به نوع فعالیت ممکن است متفاوت باشد.

معرفی بهترین ابزار های بازاریابی شبکه های اجتماعی

  1. Biteable

ایجاد محتوا برای شبکه های اجتماعی قسمت اصلی بازی است.

محتوای بصری سه برابر بیشتر از متن ساده در Twitter جذابیت داره، بنابراین محتوای بصری خوب می تونه به شما کمک کنه تا آن رو به سطح بالاتری برسونین.

با استفاده از Biteable می تونین به راحتی فیلم های کوتاه جذاب، سرگرم کننده و آموزنده ای رو برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنین.

Biteable هدیه ای از طرف خدا برای هر کسیه که می خواهد بدون نیاز به منابع گران قیمت مانند فیلم یا تجهیزات ضبط صدا، به سرعت و با کیفیت یک استودیو انبوهی از قالب های ویدئویی، فیلم، موسیقی و صحنه های متحرک رایگان ایجاد کنه.

Biteable یکی از ارزان ترین ابزارها در نوع خود با قابلیت استفاده فوق العاده آسان در بازاره.

اکثر امکانات آن حتی با حساب های رایگان نیز در دسترس هستن (ارتقا به حالت Premium هم بسیار ارزونه).

پس چرا با ایجاد چند ویدئوی کوتاه و فوق العاده و قابل اشتراک، کمی هیجان بیشتر به محتوای رسانه های اجتماعی خود اضافه نمی کنین؟

  1. Buffer

بافر کار خود رو به عنوان ابزاری برای برنامه ریزی توییتر آغاز کرد.

امروز، این برنامه همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، پینترست Pinterest، لینکدین LinkedIn رو برای کسی که هنوز از آن ها استفاده می کنه، پشتیبانی می کنه.

با Buffer می تونین کارهای زیبایی رو انجام بدین:

  • از پلاگین های برنامه کروم برای اضافه کردن مقالات و مطالب از وب به صف بافر خود یا به اشتراک گذاری مطالب استفاده کنین.
  • لینک هایی رو که به اشتراک میذارین به طور خودکار کوتاه می کنه. اگه کاربر Bitly هستین، می تونین حساب های خود رو متصل کنین.
  • عکس ها و فیلم های سفارشی رو بارگذاری کنین یا از عکس هایی استفاده کنین که در مقاله اشتراکی شماست.
  • برای پیگیری عملکرد محتوای خود، به تجزیه و تحلیل پیچیده دسترسی پیدا کنین.
  • یک برنامه ارسال ایجاد کنین تا محتوای شما در طول روز پخش بشه.
  • به پست های داخل بافر پاسخ بدین.
  • اعضای تیم رو اضافه کنین.

داشبورد شبکه های اجتماعی مانند Buffer به شما کمک می کنه تا بدون اینکه نصفی از عمرتون رو توی فیس بوک و توییتر صرف کنین، خوراک رسانه های اجتماعی خود رو با محتوای مرتبط و مهیج پر کنین.

  1. Buzzsumo

تحقیقات بخش مهمی از بازاریابی است.

اگه می خواین خوب عمل کنین و رقبا رو از صحنه بیرون کنین، باید بفهمین که آن ها چه می کنن و اینکه شما چه کاری انجام میدین.

Buzzsumo ابزاری تحقیقاتی است که میگه محتوای شما چگونه کار می کنه و دنیا دست کیه.

بعضی اوقات برای تولید محتوا در تب و تاب هستین و گاهی هم مثل دندان درآوردن باید منتظر بمونین تا وقت مناسب برسه.😊

تضمین موفقیت غیرممکنه، اما ابزاری مانند Buzzsumo می تونه به شما در افزایش احتمال موفقیت کمک کنه.

Buzzsumo یکی از قدرتمندترین ابزار تحقیقاتی در بازار است و قابلیت آن شامل موارد زیره:

  • محتوایی رو که بیشتر در کانال های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده پیدا کنین می تونین دامنه خود یا شخص دیگری رو وارد کنین و ببینین چه چیزهایی از نظر اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.
  • اینفلوئنسرهای مرتبط با موضوعات خاص رو پیدا کنین.
  • هشدارها رو برمبنای کلمات کلیدی، برند، لینک ها، نام نویسنده یا دامنه دریافت کنین.
  • رقبا رو ردیابی کنین و محتوای آن ها رو آنالیز کنین.
  • از Buzzsumo برای تحقیق کلمات کلیدی و موضوعات پرطرفدار مورد علاقه مخاطبان خود استفاده کنین. می تونین از آن برای یافتن پست های جدید و جالب برای به اشتراک گذاری یا جستجوی ایده های محتوا بر اساس عملکرد خوب استفاده کنین.
  • و اگه مقداری پول به دست آوردین، Buzzsumo Pro رو خریداری کنین که نیروگاهی برای تحقیقات رقباست.
  1. Missinglettr

تبلیغ شبکه های اجتماعی برای موفقیت در دنیای آنلاین بسیار حیاتی است، اما ممکنه برنامه ریزی پست ها دلیل بلند شدن هر روز شما از تخت خواب نباشه.

حتی اگه از ابزاری برای تسریع روند پیشرفت همزمان همه کانال های خود استفاده می کنین، باز هم باید متن و تصاویر مربوط به هر پست رو به صورت دستی وارد کنین.

برای تبلیغ مجدد پست ها، باید آن ها رو هر روز مرتب و چک کنین.

Missinglettr به شما کمک می کنه تا فرآیند ایجاد محتوای اجتماعی رو با قطعه قطعه کردن محتوای پست وبلاگ خود و ایجاد محتوای اجتماعی ارزشمند برای یکسال به طور خودکار انجام بدین: در طول یک سال، ۹ پست جداگانه در کانال های اجتماعی شما گذاشته میشه.

این یعنی شما می تونین روی نوشتن پست های طولانی مدت وبلاگ تمرکز کنین در حالی که شخص دیگه ای از جنبه خلاقانه تبلیغ اجتماعی و زمانبندی پست ها مراقبت می کنه.

بنابراین یک کار کمتر در لیست شما وجود داره.

Missinglettr دارای الگوهایی برای ایجاد محتوا، برنامه ریزی و تسهیل تأییدهای مشتری است.

Missinglettr همچنین URL سفارشی رو برای صادر کردن دارایی های کمپین کوتاه می کنه تا بتوان از آن ها در سایر اقدامات بازاریابی استفاده کرد.

Missinglettr امکاناتی داره که بار شما رو سبک می کنه. شما حتی یک گزارش هفتگی دریافت می کنین. بنابراین در بالاترین عملکرد بازاریابی خود هستین.

  1. MeetEdgar

شما به یک مدیر محتوا نیاز دارین اما در حال حاضر یک گروه یک نفره هستین که مسئول ایجاد محتوای مداوم، پشتیبانی فنی و طراحی هستین.

MeetEdgar یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است که هم به اشتراک گذاری مجدد محتوای شما و هم به بهینه سازی ترافیک اجتماعی شما کمک می کنه. MeetEdgar مدیر محتوای خودکار دستی شماست.

با پروفایل های فیس بوک Facebook، توییتر Twitterو لینکدین LinkedIn خود از طریق یک پلاگین وب می تونین کانال های اجتماعی خود رو پر از پست کنین و از هر کجا با تلفن همراه خود اعلام حضور کنین.

MeetEdgar به شما امکان میده ضمن افزایش تعامل و بهینه سازی بازگشت سرمایه از دارایی های دیجیتال خود، برای به اشتراک گذاری مجدد محتوا برنامه ریزی کرده و بر میزان ترافیک نظارت کنین.

با قرار دادن محتوای مداوم خود به طور منظم، می تونین میزان بازدید و تعامل رو افزایش بدین.

با وجود صف خودکار ورود داده (Auto-refill)، پست های منظم شما تموم نمیشن.

این برنامه همچنین دارای یک ابزار برنامه ریزی مبتنی بر گروه است که به شما امکان میده انواع مختلف محتوا رو با هم مخلوط کنین تا مخاطبان شما هرگز خسته نشن.

MeetEdgar همچنین دارای یک کوتاه کننده URL با ردیابی کلیک در برنامه است؛ یعنی می تونین کلیک های خود رو دنبال کنین.

  1. Hootsuite

در دنیای پر هرج و مرج شبکه های اجتماعی، Hootsuite چندین حساب شبکه اجتماعی رو کنترل می کنه و آن ها رو با یک ورودی به داشبورد وارد می کنه.

شما می تونین به صورت رایگان از Hootsuite استفاده کنین.

Hootsuite که یکی از محبوب ترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در سراسر جهانه، امکان همکاری در بین اعضای تیم و روند تأیید رو فراهم می کنه.

در کنار مزیت عمده دیدن همه اظهارنظرها و منشن های خود در یک مکان، همچنین می تونین وظایفی رو هم تعیین کنین.

یک تقویم شبکه های اجتماعی ترسیم کنین و به روزرسانی های برنامه رو انجام بدین.

از طریق Hootsuite Podium می تونین دوره های آنلاین شبکه های اجتماعی رو بررسی کنین تا مهارت های مدیریت شبکه های اجتماعی بهتر رو کسب کنین و اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی رو یاد بگیرین. اصول محتوا نویسی برای شبکه های اجتماعی را هم بخونید.

فراتر از همه، ابزارهای آن با فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، + Google و YouTube ادغام میشن و به شما تجزیه و تحلیل عمیق ارائه میدن و به شما امکان میدن تا با مشتریان احتمالی تعامل داشته باشین.

حتی شما می تونین سایر پلتفرم های مبتنی بر جامعه از جمله Reddit ،Tumblr و Storify رو ادغام کنین، که به جمع آوری بیشتر بازخورد و داده های مشتری کمک می کنه.

  1. Mention

منشن یک ابزار شنیداری اجتماعی بسیار جامع است.

با استفاده از منشن برند، محصولات یا رقبای خود رو در زمان واقعی دیده بانی کنین.

در صدر مکالمه بودن آسونه: شما می تونین به نظرات و سخنان شبکه های اجتماعی از داخل پلتفرم پاسخ بدین، و می تونین با استفاده از Mention اینفلوئنسرهای مربوطه رو برای فعالیت های بازاریابی مؤثر پیدا کرده و رقبا رو تجزیه و تحلیل کنین.

  1. Sumo

Sumo مجموعه کاملی از ابزارهای مفید ترافیک و شبکه های اجتماعی داره که می تونه به بهبود استراتژی بازاریابی شما کمک کنه.

مهم ترین مورد برای شبکه های اجتماعی، ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی است که باعث میشه بازدیدکنندگان سایت شما بتونن محتوای شما رو به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارن و از این طریق تعداد اشتراک گذاری ها رو پیگیری کنن.

در ضمن از ویژگی اشتراک گذاری مطالبتون در شبکه های اجتماعی و یا در وبلاگتون غافل نشید(همانند شبکه های اجتماعی سئو روز https://twitter.com/seorooznet )(مثل کاری که من در این وبلاگم انجام دادم http://seorooz.parsiblog.com )

  1. IFTTT

این ابزار به شما امکان میده قوانینی تنظیم کنین که اجرای امپراتوری بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما رو بسیار آسان تر کنه.

قوانینی ایجاد کنین که در صورت بروز اتفاق، اقدامات خاص رو تحریک کنن.

به عنوان مثال، شما می تونین قانونی ایجاد کنین که هر باری که اعلان Google رو برای یک هشدار خاص دریافت می کنین، این اعلان به یک سند Google اضافه بشه تا بتونین در پایان روز همه آن ها رو بررسی کنین.

این قوانین می تونه برخی از راهنماهای دستی رو از بین ببره و به شما کمک کنه روند خود رو به گونه ای تنظیم کنین که بر بهره وری فردی تأکید کرده و آن رو افزایش بدین.

  1. Zapier

Zapier ابزار دیگه ای است که اتوماسیون رو تشویق می کنه و شباهت هایی با IFTTT داره.

نویسنده ای است که تفاوت های اساسی رو خیلی خوب خلاصه می کنه.

یادگیری IFTTT آسون تره و برای اتوماسیون سبک بسیار مناسبه.

در حالی که Zapier ابزاری عالی برای مشاغلیه که می خواهند اتوماسیون خود رو به اوج جدید برسونن.

بسیاری از بازاریابان مخصوصا بازاریابان محتوا از هر دو برای کارهای مختلف استفاده می کنن.

به عنوان یک مزیت اضافی، Zapier با اکثر ابزارهای این لیست به زیبایی بازی می کنه.

اگه به دنبال برخی از ایده های شفاف اتوماسیون هستین، برای شروع کار تیم Zapier لیستی از پیشنهادات در مورد چگونگی استفاده از Zapier برای مدیریت بهتر حساب های شبکه های اجتماعی خود رو داره.

  1. AdEspresso

تبلیغات در شبکه های اجتماعی پیچیده است، طوری که احساس می کنین در تاریکی عکس می گیرین.

این جا AdEspresso، استاد تست A/B، وارد میشه.

AdEspresso ابزاری است که امکان تجزیه و تحلیل بی درنگ تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام و گوگل رو فراهم می کنه.

AdEspresso حدس میزنه که چگونه تبلیغات شما با مخاطبان، مطابق با نام کمپین و جزئیات هدف گذاری شما، طنین انداز میشه.

شما می تونین تبلیغات رو برای هر سه پلتفرم در یک مکان ایجاد و مدیریت کنین و سپس ببینین که کمپین شما در حال چه فعالیتی است (چه می کنه و چه نمی کنه).

می تونین تصاویر مختلف، عناوین مختلف، کپی آگهی و موارد دیگه رو به طور سیستماتیک تا زمانی که ترکیب کاملی پیدا کنین، آزمایش کنین.

با یک داشبورد قابل تنظیم که به شما امکان میده که مهم ترین معیارها رو در یک مکان واحد مشاهده کنین، ایجاد و بهینه سازی تبلیغات سریع و آسان است.

در آخر به کمپین هایی همیشه فعال خواهید رسید که صفحات Facebook شما رو رصد می کنن و بلافاصله پست های جدید رو تبلیغ می کنن.

این کمپین ها از فیلترهای هوشمند برای تعیین اینکه چه چیز و برای چه مدت تبلیغ بشه استفاده می کنن.

به جای همگام سازی دستی تبلیغات مشتری با CRM یا ایمیل مارکتینگ، می تونین مشتری ها و مخاطبان خود رو با حساب تبلیغات فیس بوک خود همگام نگه دارین.

اگه می خواین یک سیستم پیچیده رو از حدس و گمان بیرون بیارین و ساده کنین AdEspresso رو امتحان کنین.

  1. Bitly

Bitly یک کوتاه کننده لینک است، یعنی URL های طولانی رو به آدرس های کوچک تر تبدیل می کنه.

اغلب، به خاطر سپردن لینک های اصلی غیرممکنه و به اشتراک گذاری آن ها مشکل خواهد بود؛ در حالی که URL های کوتاه بهتر به نظر می رسن و به راحتی به خاطر سپرده میشن.

چند تا مشتری بالقوه به دست آوردین؟ چند تاشون خرید کردن؟ بازدیدها چقد بوده؟ هر بازاریابی می خواهد برند خود رو تولید کنه و بتونه آن رو ثابت کنه.

شما باید مطمئن بشین که از ابزارهای ردیابی مناسب کمپین برای به دست آوردن لیستی از معیارهای مهم استفاده می کنین.

Bitly به شما میگه چه کسی روی چه موضوعی، چه زمانی و کجا کلیک کرده.

Bitly فراتر از یک ظاهر زیبا، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی آنلاین است که برای ردیابی کلیک ها، مشاهده مراجعه به سایت ها و مشخص کردن مکان های جغرافیایی با بیشترین کلیک استفاده میشه.

در حقیقت، Bitly بسیار مفید است که Google آن رو در Google Campaign URL Builder خود برای کوتاه کردن لینک ها و ردیابی عملکرد کمپانی تعبیه کرده.

  1. Rebrandly

Rebrandly پیشرفته ترین کوتاه کننده لینک برای ایجاد لینک های برند دار و URL های کوتاه سفارشی است.

پشت هر قسمت از اطلاعات ارزشمندی که به صورت آنلاین به اشتراک میذارین، یک لینک وجود داره.

هر یک از این لینک ها سرمایه ای برای شرکت شماست. با Rebrandly می تونین برند خود رو بر روی لینک خود قرار بدین.

بیاین نگاهی به برخی از مزایای استفاده از Rebrandly بندازیم:

  • لینک های برند دار می تونن ۳۹ درصد نرخ کلیک بالاتر داشته باشن.
  • آگاهی و دید تجاری پیشرفته.
  • افزایش اعتماد به لینک.

به این ترتیب چشم انداز لینک برند دار شما و برخی از نمونه کارهایی که می تونین با این ابزار انجام بدین در Rebrandly انجام میشه.

برخی از ویژگی های جالب تر که Rebrandly به بازاریابان ارائه میده شامل موارد زیر است:

  • سازنده UTM
  • URL مقصد قابل ویرایش
  • کدهای QR
  • مسیریابی ترافیک
  • هدف گیری مجدد لینک
  • ۵۰+ برنامه ادغام
  • API
  1. Sprout Social

همانطور که از دنیای دیجیتالی همیشه متغیر انتظار دارین، با تغییر بزرگ از محتوای سنتی به ویدیو، تغییرات و رشد زیادی رو تجربه کرد و امسال این تغییرات بزرگ تر میشه.

خوشبختانه، روزهای برنامه ریزی کمپین رسانه های اجتماعی در هر پلتفرمی به پایان رسیده.

ابزار مدیریت رسانه های همه جانبه Sprout Social ابزارهای تعامل، انتشار، تجزیه و تحلیل و همکاری تیمی رو فراهم می کنه.

با سهولت در شروع، پیوستن و نظارت بر مکالمات اجتماعی، می تونین تعامل با مخاطبان رو بهبود ببخشین.

شما می تونین روابط مشتری رو با زمان پاسخ سریع بهبود ببخشین و با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای بهینه سازی به برنامه های بازاریابی اجتماعی خود پایبند باشین.

شما می تونین به سرعت و به راحتی با مشتریان و طرفداران خود ارتباط برقرار کنین، در سطح بالایی قرار داشته و رقبا رو زیر نظر داشته باشین.

می تونین داده های داخلی، از جمله زمان پاسخ، تعداد کل پاسخ ها و احساسات رو ردیابی کنین.

اگه می خواین دانش خود رو افزایش بدین، Sprout منابع اضافی و پشتیبانی رو از طریق کنفرانس ها و وبینارها ارائه میده.

  1. AddThis

هدف از ایجاد محتوا اینه که مردم آن رو ببینن.

AddThis به دلیل گزینه های اشتراک اجتماعی بسیار شناخته شده است و خوانندگان شما رو قادر می سازه محتوای شما رو در کانال های شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بذارن.

مهمترین نکته اینه که رایگانه.

می تونین به بیش از ۲۰۰ شبکه اجتماعی جهانی از جمله Facebook ،Instagram ،Pinterest ،WhatsApp ،WeChat ،Kakao و غیره متصل بشین.

ابزارها کاملاً قابل تنظیم هستن، بنابراین می تونین نوع آن رو انتخاب کرده و رنگ ها رو با برند خود مطابقت بدین.

ویژگی مرتب سازی هوشمند AddThis کانال های شبکه های اجتماعی پربازدید و پر استفاده خوانندگان رو به صورت خودکار نمایش میده.

این کار می تونه اشتراک گذاری رو تا ۲۰٪ افزایش بده.

  1. ShareThis

وقتی می خواهید مطالب خود رو در مقابل مخاطبان بیشتری ارائه بدین و خوانندگان خود رو با استفاده از گزینه های اشتراک اجتماعی در سایت های شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بذارین، باید ShareThis رو استفاده کنین.

نصب این گزینه ها فقط در عرض چند دقیقه آسان است و هنگام نصب، فقط یک کلیک طول می کشه تا بازدیدکنندگان بتونن محتوای شما رو با تمام شبکه های محبوب رسانه های اجتماعی به اشتراک بذارن.

نوع گزینه هایی رو که می خواهید استفاده بشن، انتخاب کنین، به راحتی طراحی رو شخصی سازی کنین تا سایت شما رو تکمیل کنن و سپس کد رو به وب سایت خود اضافه کنین.

به همین سادگی. اگه ترجیح میدین سایت رو خودتون طراحی کنین، می تونین گزینه های کاملاً سفارشی خود رو از ابتدا ایجاد کنین.

با استفاده از ShareThis، می تونین گزینه های اشتراک ۴۰ کانال اجتماعی پرکاربرد، از جمله Facebook ،LinkedIn ،Twitter ،Pinterest و WhatsApp، همراه با کانال های معروف مانند Pocket ،Evernote ،Instapaper ،HackerNews و بسیاری دیگه رو نصب کنین.

با یکپارچه سازی وردپرس، این گزینه ها یک روش سریع، آسان و کاملاً رایگان برای مقیاس گذاری میزان بازدید از وب سایت شما هستن.

  1. Design Wizard

Design Wizard با داشتن یک رابط کاربری کاملاً ساده و بصری، ابزار دیگه ای برای ساخت محتوای بصری مناسب است.

مانند Biteable، اگه می تونین برای به روزرسانی چند دلار پس انداز کنین، Design Wizard مجموعه ای از ویژگی های در دسترس با برنامه رایگان و مقداری محتوای خوب است.

Design Wizard با بیش از ۱۰،۰۰۰ الگوی طراحی رایگان که برای پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک از قبل بهینه شده و بیش از ۱.۲ میلیون تصویر ذخیره، برای بازاریابان تنبلی که می خواهند بیشتر کارها انجام بشه، بسیار مناسب است.

امیدوارم نهایت استفاده از این ابزارها رو ببرید. ❤

منبع : seorooz  |  
28
2021-05-15 11:23:41
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

22556
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

8150
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

6931
27 آذر 1398