معرفی سایت‌سازها | چگونه وب سایت یک فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟

سئو

..معرفی سایت‌سازها | چگونه وب سایت یک فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟..
سئو

معرفی سایت‌سازها | چگونه وب سایت یک فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟

آیا معروف ترین سایت سازهای دنیا را می شناسید؟ آیا می دانید با کمک آن ها به آسانی می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید؟

معرفی بهترین سایت‌سازهای فروشگاهی

معرفی بهترین سایت‌سازهای فروشگاهیاگر شما یک فروشگاه فیزیکی را اداره می کنید، باید در مورد نوع محصولات مورد نظر برای فروش، نحوه ی چیدمان آن ها و طراحی داخلی فروشگاه خود تصمیم گیری کنید. جالب است بدانید همه ی این کار ها را از طریق یک وب سایت تجارت هم می توانید انجام دهید. اما برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی کارآمد، به ابزارهای مناسبی نیاز دارید.

پلتفرم های تجارت الکترونیک به شما اجازه می دهد تا یک فروشگاه آنلاین را از ابتدا بسازید، محصولات یا خدمات خود را بفروشید و حتی عملیات بازاریابی مانند ارسال ایمیل ها را نیز مدیریت کنید. در این مقاله بهترین سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک را برای کمک به شما در طراحی و اجرای یک فروشگاه اینترنتی موفق معرفی می کنیم.

چه چیزهایی در ایجاد یک پلتفرم عالی تجارت الکترونیک نقش دارند؟

تمام پلتفرم های تجارت الکترونیک خوب به شما امکان می دهند، ساخت فروشگاه اینترنتی خود را شروع کنید و از صفر تا صد فروشگاه خود را طراحی کنید. اما اگر اولین بار است که می خواهید یک فروشگاه آنلاین بسازید، نیاز به یک ابزار با رابط کاربری آسان تر دارید.

در این مقاله، هم چنین به ویژگی ها و امکانات ضروری برای هرکسی که قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین دارد نیز، پرداخته شده است. ما در اینجا سعی کردیم فقط پلتفرم هایی را به شما معرفی کنیم که شامل ابزارهای ضروری برای کار شما می باشد. به طور کلی، این ویژگی های حیاتی به شما امکان می دهد:

  • نمای فروشگاه خود را با استفاده از کد یا قالب های داخلی طراحی کنید
  • کالاهای فیزیکی یا دیجیتال خود را بفروشید و فرایند پرداخت را از طریق سبد خرید داخلی یا برنامه های ثالث انجام دهید
  • فروشگاه اینترنتی را با قیمت مناسب نگهداری کنید
  • پیگیری سفارشات و حمل و نقل
  • افزودنه ها و سایر ابزارها را به عنوان افزودنی های مفید با فروشگاه خود ادغام کنید

معرفی بهترین ابزارهای ساخت وب سایت و فروشگاه های اینترنتی

  • Shopify
  • WooCommerce
  • 3dcart
  • OpenCart
  • PrestaShop
  • Wix
  • Volusion
  • Magento
  • BigCommerce
  • Selz
  • Big Cartel

در ادامه هر کدام از این ابزار ها را به صورت جداگانه و مفصل توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید که بتوانید ابزارهای مختلف را شناسایی کنید و بر اساس نیاز کسب و کارتان یکی را انتخاب کنید و هر چه سریع تر سایت یا فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

1- معرفی ابزار Shopify برای (web، iOS ، Android)

ابزار Shopify، یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیکی برای طراحی و راه اندازی سریع وب سایت می باشد. Shopify به شما اجازه می دهد یک فروشگاه اینترنتی کاربردی را خیلی سریع بسازید که امکان ثبت نام، انتخاب قالب مورد نظر و بارگذاری محصولات در کمتر از ده دقیقه را به شما می دهد. راز سرعت Shopify، سازنده ی فروشگاه ساده می باشد که از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند و همین عامل، سبب سهولت استفاده از این ابزار و در نتیجه افزایش سرعت Shopify شده است.  بنابراین شما خیلی سریع می توانید فروشگاه خود را طراحی و شروع به فروش محصولات خود کنید.

Shopify، 10 قالب رایگان با طراحی حرفه ای و هم چنین 61 قالب پولی که قیمت آن از 140 دلار شروع می شوند را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید یکی از این قالب ها را به سلیقه ی خود و متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. بسیاری ازقالب های رایگان، مناسب برای انواع خاصی از فروشگاه ها مانند فروشگاه پوشاک، یا نوع خاصی از بازاریابی محصولات مانند داستان سرایی، طراحی شده اند. این امر باعث سریعتر شدن فرایند راه اندازی سایت ها می شود و نکته ی مهم دیگر این است که شما به راحتی می توانید این قالب ها را کاملا سفارشی سازی کنید.

Shopify همچنین دارای ویژگی های ضروری و مورد نیاز هر وب سایت تجارت الکترونیک است. یکی از این ویژگی ها، برنامه ی سبد خرید داخلی می باشد که از صدها درگاه پرداخت و از ادغام ده ها برنامه ی شخص ثالث پشتیبانی کند. شما می توانید کد های تخفیف آماده کنید وبه ایمیل افرادی که سبد خرید خود را ترک کرده اند، بفرستید تا مشتری ها به فروشگاه شما بازگردند. همچنین می توانید کمپین های بازاریابی از طریق فیس بوک، گوگل، اینستاگرام و موارد دیگر  راه اندازی کنید. اگر به ویژگی نیاز داشتید که در داشبورد Shopify پیدا نکردید خیلی راحت می توانید در فروشگاه App Shopify، افزونه ی مربوطه را جستجو و تهیه کنید.

2- معرفی ابزار WooCommerce برای (web،iOS ، Android)

یکی دیگر از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیکی که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است، WooCommerce می باشد که برای افزودن فروشگاه اینترنتی به یک سایت وردپرسی موجود، مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر از قبل سایت وردپرسی دارید و تمام آن چیزی که نیاز دارید، یک برنامه سبد خرید است، WooCommerce بهترین پیشنهاد برای شماست. این افزونه ی وردپرسی به جای شروع کار بر روی یک پلتفرم متفاوت، برای دسترسی آسان به صورت یکپارچه در سایت وردپرسی شما قرار می گیرد.

می توانید سفارشات خود را مدیریت کنید، کدهای تخفیف ایجاد کنید و گزارشات فروش را از طریق داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. اضافه کردن محصولات جدید به همان سادگی ایجاد پست معمولی است. از آنجا که WooCommerce یک افزونه وردپرس است، رابط کاربری مشابه با WordPress دارد، به این معنی که دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای یادگیری یک پلتفرم جدید نخواهید داشت. تنها تفاوت بین اضافه کردن یک محصول جدید و ایجاد یک پست جدید در این است که شما باید اطلاعات خاصی درباره محصول خود مانند توضیحات، تصویر، دسته ها و برچسب ها، اضافه کنید.

اگر متوجه شدید که WooCommerce تمام نیاز های شما را از طریق امکانات پیش فرض در هنگام نصب، بر طرف نمی کند، همیشه امکان افزودن افزونه های مختلف را دارید. WooCommerce انواع مختلفی از امکانات رایگان و پولی را ارائه می دهد که می تواند فروشگاه شما را ارتقا بخشد. این امکانات عبارتند از:

  • دریافت نرخ حمل و نقل در سریع ترین زمان با افزونه ی USPS
  • ادغام درگاه پرداخت های مختلف
  • افزودن امکان اشتراک گذاری ووکامرس، در جهت مشارکت مردم در فروش محصول و خدمات شما
  • ترکیب افزونه های ووکامرس با افزونه های وردپرس برای شخصی سازی بیشتر فروشگاه خود
  • حتی می توانید این افزونه ها را با هر افزونه ای از وردپرس ترکیب کنید تا حتی بیشتر فروشگاه خود را نیز سفارشی کنید.

۳- معرفی ابزار 3dcart برای (web)

یکی دیگر از ابزارهای ساخت وب سایت که در این مقاله به آن پرداخته شده، پلتفرم تجارت الکترونیکی 3dcart می باشد. این پلتفرم دارای یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند مانند پلتفرم های Shopify و Selz می باشد که به شما امکان می دهد تا از صدها قالب واکنش گرا برای طراحی فروشگاه خود استفاده کنید.

این پلتفرم هم چنین به عنوان مرکزی برای ابزارهای ابزارهای بازاریابی به همراه برنامه های شخص ثالث شناخته شده است که در تب بازاریابی موجود در داشبورد شما از پیش نصب شده اند. اگر در داشبورد پیش فرض 3dcart همه ویژگی های لازم را ندارید، می توانید افزونه های لازم را از طریق فروشگاه  App Store این پلتفرم پیدا کنید.

برای شروع، چک لیست بازاریابی 3dcart، که یک فرایند مرحله به مرحله می باشد را دنبال کنید تا به شما در افزایش فروش تان کمک کند. این چک لیست بازاریابی دارای سه سطح مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته است. به عنوان مثال، سطح مبتدی شامل کارهای ساده ای مانند ثبت نام در حساب کاربری اینستاگرام می باشد ولی بخش پیشرفته تر کارهایی مانند فروش متقابل محصولات شما در آمازون را پیشنهاد می کند.

همچنین می توانید از ابزارهای مربوط به سئو 3dcart استفاده کنید که به شما امکان می دهد برچسب های متا را ویرایش کنید، دسترسی خزنده ها به صفحات خاص را محدود یا متوقف کنید و حساب Google Analytics خود را ادغام کنید. برای درگیر نگه داشتن بیشتر مشتریان، می توانید خبرنامه ها را تنظیم کنید و ایمیل های خودکار برای افراد ارسال کنید.

۴- معرفی ابزار OpenCart برای (web،iOS ، Android)

OpenCart یکی دیگر از  پلتفرم های تجارت الکترونیکی می باشد که امکان کنترل کامل بر طراحی فروشگاه شما را فراهم می کند. شما می توانید OpenCart را مستقیما بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا به جای آن، یک فروشگاه اینترنتی ابری را باز کنید.

تجربه کد نویسی برای بیشترین استفاده از OpenCart یک ضرورت محسوب می شود. اگر می توانید مهارت های کد نویسی خود را با افزونه های موجود تلفیق کنید، قابلیت شخصی سازی کامل فروشگاه خود را خواهید داشت. مدیریت صفحات مثل دسته بندی محصولات، طراحی صفحات، سفارشات، لیست مشتریان و کمپین های بازاریابی کمترین کارها برای شروع و راه اندازی وب سایت شما می باشد. برای افزودن ویژگی های بیشتر باید از افزونه های OpenCart استفاده کرد.

فروشگاه افزونه های OpenCart (Extension Store) دارای بیش از 13000 افزونه رایگان و پولی است که شامل قالب ها، درگاه های پرداخت، گزارشات فروش و سایر ماژول های مفید می باشد. توسعه دهندگان دائما در حال طراحی افزونه های جدید می باشند که به شما کمک می کنند تا با جذب مشتری بیشتر، رشد فرروشگاه خود را بهبود بخشید. OpenCart مانند وردپرس می باشد.

5- معرفی ابزار PrestaShop برای (web،iOS ، Android)

PrestaShop ممکن است یک پلتفرم آزاد و منبع باز باشد، اما همین ابزار کاربرپسند، بسیاری از ویژگی های مشابه با پلتفرم های تجارت الکترونیکی پولی را در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید PrestaShop را در پلتفرمGoogle Cloud  یا سرور خود داشته باشید. از آنجایی که PrestaShop یک سازنده با قابلیت کشیدن و کشیدن نیست، برای طراحی فروشگاه خود، شناخت نسبی کدها می تواند مفید باشد. همچنین می توانید یک قالب را ازAddons Market  پرستا شاپ با مبلغ 69.99 دلار خریداری کنید یا فایل خود را آپلود کنید.

PrestaShop با یک رابط کاربری ساده و مشابه با WordPress عمل می کند. اگر دارای چندین فروشگاه هستید، PrestaShop به شما امکان می دهد از طریق یک داشبورد مشترک به همه ی آنها دسترسی پیدا کنید. هنگامی که داشبورد خود را باز می کنید، تمام آنچه شما نیاز دارید در نوار منوی سمت چپ وجود دارد. از طریق منو می توانید سفارشات را مشاهده کنید، فاکتورها را ایجاد کنید، برگه تحویل، مدیریت تخفیف ها، بررسی گزارش های فروش و موارد دیگر را نیز بررسی کنید.

PrestaShop سازماندهی محصولات شما را ساده می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که آنها را بر اساس ویژگی ها، برند ها، تامین کنندگان و دسته بندی ها مرتب کنید. همچنین هنگام افزودن یک محصول جدید به فروشگاه تان هم امکانات دیگری مثل مدیریت SEO، تنظیم اطلاعات حمل و نقل، تغییر مقادیر پیش فرض و تعییین قیمت در اختیار دارید که به سادگی قابل انجام است. برای ویژگی های بیشتر، می توانید درAddons Market ، افزونه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

6- معرفی ابزار Wix برای (web،iOS ، Android)

یکی دیگر از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک برای ایجاد همزمان فروشگاه و وب سایت تجاری است. اگرمی خواهید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید، اما به یک وبلاگ هم نیاز دارید که ویژگی یا مزایای محصولات خود را به نمایش بگذارید، یک فروشگاه با یک وبلاگ داخلی با استفاده از Wix به شما پیشنهاد می شود. برای شروع کار کافی است تا از ابزار wix استفاده کنید. این ابزار از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. اگر نمی خواهید با کدها برخورد کنید، wix، بیش از 500 قالب از پیش آماده شده دارد که می تواند روند طراحی را سرعت ببخشد.

وقتی طراحی وب سایت خود را تمام کردید، به  Wix App Market بروید. برنامه Wix Stores را به سایت خود اضافه کنید و تمام ویژگی های تجارت الکترونیکی مورد نیاز برای شروع فروش تان را بگیرید. می توانید محصولات اضافه کنید، کوپن ایجاد کنید، فیلم تبلیغاتی را بارگذاری کنید و سئو فروشگاه خود را مدیریت کنید. به علاوه، می توانید صفحه سبد خرید، صفحات محصول و صفحه تایید سفارش را مطابق با برند خود ویرایش کنید.

7- معرفی ابزار Volusion

Volusion یک پلتفرم تجارت الکترونیکی برای ساخت فروشگاهه و هم چنین برنامه ی لازم برای سبد خرید را ارائه می دهد، اما میزبانی وب سایت را فراهم نمی کند. این پلتفرم هنوز هم یک ابزار سانده فروشگاه آنلاین و مدیرین بسته برای فروش کالا را در اختیار شما می گذارد. قیمت این ابزار از 26 دلار در ماه، البته با پرداخت به صورت سالیانه آغاز می شود.

با این حال، اگر تازه کار خود را با فروشگاه آنلاین تان شروع کرده اید، ممکن است بخواهید به گزینه های دیگری را نیز بررسی کنید. این پلتفرم 11 قالب رایگان و 34 قالب پولی (180 دلار) به شما ارائه می کند که می توانید یکی از آن ها را مناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. این قالب ها کاملا واکنش گرا می باشند. از دیگر ویژگی های اصلی Volusion، می توان به ابزارهای داخلی SEO، ادغام شبکه های اجتماعی، ویژگی های مرتبط با محصولات، حساب های مشتری و بررسی ها، کدهای تخفیف و کارت های هدیه، اشاره کرد.

8- معرفی ابزار Magento

سیستم عامل منبع باز Magento برای مشاغل کوچک و توسعه دهندگان طراحی شده است. این یک سازنده فروشگاه آنلاین بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال یک پلفترم با بیشترین میزان آزادی می باشند.است اگر به دنبال سکویی با بیشترین آزادی هستید. با این حال، اگر تجربه ی کار با Magento ندارید، باید شخصی را برای انجام این کار استخدام کنید.

Magento کاملا بهینه شده برای موبایل است، اما با داشتن یک پلتفرم منبع باز، نیاز به ساخت فروشگاه دارید. این همچنین به معنای این است که شما جهت تولید محتوای ارزشمند برای محصولات و سایر ویژگی ها آزادی زیادی دارید. همچنین می توانید از طریق Magento Marketplace افزونه های تجارت الکترونیکی اضافی نیز دریافت کنید.

این پلتفرم با راهکارهای پرداخت سازگار PCI یکپارچه شده است. شما می توانید درگاه های پرداخت یا افزونه های واسطه ای را دریافت کنید و در فروشگاه خود، پیداه سازی کنید. مدیریت فروشگاه ایجاد شده توسط Magento به تخصص گسترده ای نیاز دارد. این پلتفرم ماژول های پرداخت، خروجی سفارشات و حمل و نقل را یکپارچه کرده است، اما باز هم باید خودتان آن ها را سازماندهی کنید. بنابراین، هیچ ابزار کشیدن و رها کردن، داشبورد پیش فرض یا ماژول های ورودی ساده ای در این پلتفرم وجود ندارد.

همچنین هیچ پشتیبانی فنی مستقیم با نسخه منبع باز Magento وجود ندارد. با این حال، راهنما و انجمن های اختصاصی برای هر گونه سوال مربوط به Magento وجود دارد. این ابزار پولی است اما هزینه آن می تواند تا هزار دلار باشد.

۹- معرفی ابزار BigCommerce برای (web،iOS ، Android)

یکی دیگر از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیکی، پلتفرم BigCommerce می باشد که برای دسترسی به چندین فروشگاه در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال توسعه ی فروشگاه آنلاین خود در بیش از یک پلتفرم هستید، BigCommerce می تواند به شما کمک کند تا همه ی فروشگاه ها را به صورت جداگانه اما در یک پلتفرم مدیریت کنید.

شما به راحتی می توانید از طریق داشبورد خود به قسمت مدیریت کانال ها مراجعه کنید تا کانال های فروش دیگر در eBay ، Amazon ، Facebook یا Pinterest اضافه کنید. با راه اندازی کانال جدید، BigCommerce به طور خودکار شروع به وارد کردن محصولات آپلود شده به آن پلتفرم می کند.

هر تغییری که از طریق داشبورد BigCommerce در محصولات خود ایجاد کنید، به صورت خودکار در تمام فروشگاه های دیگر شما در پلتفرم های دیگر نیز اعمال می گردد. بنابراین شما مجبور نیستید چندین بار همان تغییرات را انجام دهید. BigCommerce همچنین با قرار دادن لوگوی مربوطه کانال در کنار هر سفارش، تراکنش های صورت گرفته در کلیه کانال ها را از طریق صفحه سفارشات شما سازماندهی می کند.

برای راه اندازی و طراحی فروشگاه خود، BigCommerce ویژگی های کمی در اختیار شما قرار نمی دهد. بخش Storefront از داشبورد شما، تمامی ابزارهای مورد نیاز طراحی را دارد. شما با استفاده از این بخش می توانید پس زمینه خود را تغییر دهید، یک لوگو اضافه کنید و لینک شبکه های اجتماعی را درج کنید. BigCommerce با از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی نمی کند و این باعث می شود که در صورت عدم تجربه کد نویسی، در زمان سفارشی سازی دچار محدودیت شوید. با این حال، شما هنوز هم می توانید از قالب های ارائه شده توسط خود BigCommerce استفاده کنید. این ابزار دارای 10 طرح قالب رایگان و بیش از 100 قالب پولی می باشد که قیمت آن از 145 دلار شروع می شود.

۱۰- معرفی ابزار Selz برای (web، iOS)

اگرچه Selz یک سازنده فروشگاه با قابلیت کشیدن و رها کردن می باشد اما ویژگی که آن را برجسته می کند، طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی است که برای استفاده از آن ها نیاز به دانش فنی زیادی نیست. شما به سادگی می توانید فونت های مختلف را انتخاب کنید، رنگ ها را تغییر دهید، صفحات را مرتب کنید، تصاویر را اضافه کنید و هر کاری دیگری که مد نظر دارید به سادگی می توانید انجام دهید.

Selz 25 تم رایگان دارد که می توانید از آن ها برای به نمایش گذاشتن محصولات خود استفاده کنید. از نظر طراحی، این ابزار ویژگی های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید سایت خود را به بهترین حالت ممکن طراحی کنید. این ابزار علاوه بر ارائه ی امکانات ساده برای طراحی، همچنین به شما امکان می دهد تا محصولات خود را در یک وب سایت وردپرسی موجود، ادغام کنید. برای اینکار نیاز به نصب افزونه ی “Selz WordPress” دارید. بعد از نصب این افزونه، وقتی وارد حساب Selz خود شوید، محصولات فروشگاه Selz شما به طور خودکار با سایت وردپرسی همگام می شوند.

۱۱- معرفی ابزار Big Cartel برای (web،iOS ، Android)

Big Cartel برای فروشگاه های کوچک تر و با محصولات کمتری طراحی شده است، چرا که گران ترین پلن این ابزار فقط به شما امکان می دهد 300 محصول یا کمتر را بارگذاری کنید. در مقایسه با سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک، ممکن است محدودتر باشد، اما مجموعه ویژگی های ساده و فرایند استفاده ساده ی آن به طور خاص، برای افرادی که فروشگاه کوچک تری دارند اما می خواهند مقدار معقولی از ویژگی های داخلی را طراحی کنند، گزینه ی مناسبی می باشد. استفاده از این پلتفرم برای پنج محصول یا کمتر به صورت رایگان امکان پذیر است. این مورد، گزینه خوبی برای هنرمندانی است که تازه شروع به فروش صنایع دستی خود کرده اند.

Big Cartel همچنین ویژگی هایی را به طور خاص برای افراد خلاق ارائه می دهد. به عنوان مثال، هنرمندانی که موفق نشده اند کارهای خود را چاپ کنند، می توانند با Printful ارتباط برقرار کرده و محصول خود را پس از فروش از فروشگاه خود چاپ و ارسال کنند.

جمع بندی

در این مقاله 11 ابزار رایگان و پولی برای ساخت فروشگاه های اینترنتی و سایت های تجاری به شما معرفی شد. همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی جایگاه حائز اهمیتی دارند و یک کانال قدرتمند برای افزایش فروش و افزایش سودآوری شما می باشد. در این مقاله سعی کردیم ابزارهایی به شما معرفی کنیم که بدون نیاز به کدنویسی یا حداقل بدون نیاز به کدنویسی های خیلی پیچیده، بتوانید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.

لطفا امتیاز دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

20
21 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

17200
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3187
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2773
22 اردیبهشت 1398