نحوه پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام در دسکتاپ

سئو

..نحوه پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام در دسکتاپ..
نحوه پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام در دسکتاپ
سئو

نحوه پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام در دسکتاپ

آیا شما هم با پاسخ دادن به دایرکت های اینستاگرام تان در حالت دسکتاپ مشکل دارید؟ در این مقاله راه حل را به شما می گوییم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید اینستاگرام تان را روی دسکتاپ باز کنید و از اینکه 24 ساعت گوشی موبایل دستتان باشد خسته شده باشید. اما مشکلی که خیلی ها ممکن است با آن روبرو شوند عدم توانایی پاسخگویی به دایرکت های اینستاگرام در حالت دسکتاپ است. پس اگر به دنبال این هستید که به راحتی پیام های فیسبوک یا اینستاگرام تان را بتوانید از طریق لپ تاپ و فقط از یک محل مدیریت کنید مطلب زیر را از دست ندهید.

پاسخ به دایرکت های اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

پاسخ به دایرکت های اینستاگرام از طریق صفحات فیسبوک

اگر برندی هستید که بیشتر فعالیت تان در اینستاگرام شکل می گیرد واضح است که عملا جزیی از فیسبوک هم هستید. فیسبوک یک ویژگی جدید تحت عنوان صفحات یکپارچه (Unified) به وجود آورده است که از آن طریق می توانید دایرکت ها و کامنت های اینستاگرامتان را مستقیما از صفحه فیسبوک تان مدیریت کنید.

برای این کار فقط کافیست که وارد صفحه فیسبوک تان شوید و از منوی بالای صفحه Inbox Manager را باز کنید می بینید که مدیریت پیام ها هم برای مسنجر فیسبوک و هم برای دایرکت های اینستاگرام وجود دارد:

همانطور که مشاهده می کنید در قسمت اینباکس همه انواع نوتیفیکیشن ها به دستتان می رسد به عنوان مثال وقتی کسی پیامی برای شما می نویسد و یا شما را در استوری اش منشن می کند همان موقع از اینباکس می توانید پاسخ او را بدهید.

اگر به قسمت سمت راست تصویر نگاهی بیندازید باکسی مشاهده می کنید که با کادر قرمز رنگ جدا شده است. در این قسمت می توانید توضیحاتی در رابطه با فرد یا بیزینسی که برای شما پیام فرستاده است ببینید که About نام دارد. اطلاعاتی که در این قسمت وجود دارد به خصوص برای بیزینس هایی که به دنبال افزایش لید هستند بسیار ارزشمند می باشد.

اگر در همین قسمت اینباکس روی گزینه Add Details کلیک کنید می توانید اطلاعاتی مانند شماره تلفن فرد یا بیزینس و یا آدرس ایمیل او را وارد کنید تا بتوانید بعدا به صورت منظم به عنوان اطلاعات پرسونا از آن استفاده کنید.

علاوه بر پاسخ گویی به دایرکت های اینستاگرام از این طریق، می توانید پاسخ کامنت های اینستاگرام تان هم از طریق دسکتاپ بدهید. در همان قسمت سمت چپ اینباکس روی Comments & more کلیک کنید و به صورت مستقیم به قسمت مدیریت کامنت ها هدایت می شوید و می توانید آن را به بخش های مختلفی از قبیل Unread، Spam و … فیلتر کنید و سرعت تان را در خواندن کامنت ها افزایش بدهید.

بهترین چیز در این قسمت این است که خیالتان راحت است که هیچ کدام از پیام های جدیدتان را گم نمی کنید و آن ها را نا خوانده نمی گذارید و به راحتی می توانید آن ها را مدیریت کنید.

دوره آموزش بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی

هرآنچه درباره استفاده اثربخش از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی باید بدانید

نحوه پاسخ دادن به کامنت های اینستاگرام در Creator Studio

مدتی پیش فیسبوک ابزار مکمل جدیدی برای مدیریت اینستاگرام معرفی و رونمایی کرد که Creator Studio نام دارد. این ابزار امکانات بسیار کاربردی را به خصوص برای اکانت های بیزینسی فراهم می کند. اگر از این ابزار استفاده می کنید می توانید از طریق دسکتاپ به تمام دایرکت ها و کامنت های اینستاگرام و فیسبوک پاسخ بدهید.

برای این کار ابتدا باید Creator Studio را از لینک زیر دریافت کنید: https://business.facebook.com/creatorstudio/

زمانی که موفق به لاگ این شدید می توانید بخش اینباکس را مشاهده کنید. می توانید روی آن کلیک کنید و مستقیما به اکانت اینستاگرام تان متصل شوید. توجه داشته باشید که اگر اکانت های اینستاگرام و فیسبوک مختلفی دارید در این قسمت یعنی قبل از ورود به اینباکس از شما پرسیده می شود که در حال حاضر قصد ورود به کدام یک را دارید که می توانید انتخاب کنید.

زمانی که اکانت مورد نظر را انتخاب کردید می توانید از تب Instagram Direct تمام دایرکت های اینستاگرام تان را ببینید و به آن ها پاسخ بدهید.

اگر به قسمت Comments & more بروید می توانید کامنت های مربوط به اینستاگرام و فیسبوک تان را با هم مشاهده کنید و هم زمان به تمام آن ها پاسخ بدهید. حتی می توانید بر اساس زمان آن ها را مرتب کنید و به کامنت های جدیدی که هنوز ندیده اید جواب بدهید.

نکته: در ابزار Creator Studio گزینه ای تحت عنوان Automated Responses وجود دارد که با آن می توانید پیام هایی را از قبل آماده کنید و به عنوان دایرکت در اینستاگرام به طور اتوماتیک برای مخاطب تان ارسال کنید. مثلا فرض کنید که در دفتر کارتان حضور ندارید یا وقت پیام جواب دادن را در حال حاضر ندارید می توانید پیام از پیش آماده شده ای را تهیه کنید که برای هر پیامی فرستاده شود.

این پلتفرم یکپارچه چه مزایایی برای برند ها و بیزینس ها به دنبال دارد؟

اگر برای پروموت برندتان هم از اینستاگرام و هم از فیسبوک کمک می گیرید بسیار شایسته است و نشان می دهد در پلتفرم و مکان های مختلف مخاطب شما به شما علاقمند است و با برندتان درگیر است که این خبر بسیار خوبی است. اما گاهی وقتی پلتفرم های مورد استفاده یک برند زیاد می شوند مدیریت آن ها کار دشواری می شود پس چه بهتر که از طریق یک ابزار بتوانیم هم اینستاگرام و هم فیسبوکمان را مدیریت کنیم و به پیام های مخاطبین و مشتریان در اسرع وقت پاسخ دهیم.

استفاده از این ابزار یکپارچه روند را به کلی تغییر داده و باعث شده مدیریت شبکه های اجتماعی برای برند ها با سرعت بیشتری صورت بپذیرد. به خصوص در زمان های شلوغ سال که بیزینس ها وقت کمی دارند مثل سال نو یا مناسبت های خاص به سرعت می توانند همه پلتفرم هایشان را مدیریت کنند.

البته خبر های جدید نشان می دهند که فیسبوک فکر های بزرگتری در سر دارد و می خواهد علاوه بر یکپارچه سازی فیسبوک و اینستاگرام، واتس اپ را نیز به آن ها اضافه کند یا به عبارتی تمام سه پلتفرمی را که مالک آن هاست زیر یک سقف جمع کند که باید منتظر بود و دید فیسبوک چه ابزار جدیدی را برای این مسئله معرفی خواهد کرد.

جمع بندی

برخی از کسب و کارها هستند که از شبکه های اجتماعی متفاوت استفاده می کنند و گاهی مدیریت همه آن ها با هم کار سختی است. فیسبوک ابزاری را تحت عنوان Creator Studio معرفی کرده است که با آن می توانید هم زمان اینستاگرام و فیسبوک تان را مدیریت کنید و علاوه بر آن می توانید از طریق دسکتاپ به کامنت ها و دایرکت مسیج ها پاسخ بدهید کاری که تا قبل از این در حالت عادی امکان پذیر نبود.

لطفا امتیاز دهید
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

16
27 اسفند 1398
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    10894
    24 فروردین 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    1126
    27 آذر 1398
    آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)
    برنامه نویسی

    آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)

    آموزش کار با افزونه دکان (چند فروشندگی)افزونه دکان در طراحی سایت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت در این مورد به گونه ای است که در یک وب سایت، چندین فروشنده امکان قرار دادن و فروش محصولات خود را، در پنل های جداگانه دارند.برای عضویت و قرار دادن محصولات در آن ابتدا وارد وب سایت مورد نظر که با افزونه دکان ایجاد شده است، شوید....

    884
    04 دی 1397