هر آنچه برای بازاریابی با رسانه های اجتماعی باید بدانید !

طراحی سایت

..هر آنچه برای بازاریابی با رسانه های اجتماعی باید بدانید !..
طراحی سایت

هر آنچه برای بازاریابی با رسانه های اجتماعی باید بدانید !

هر آنچه برای بازاریابی با رسانه های اجتماعی باید بدانید !

بیایید بهتر در رابطه با بازاریابی به وسیله رسانه های اجتماعی بدانیم !
منظور ازبازاریابی رسانه های اجتماعی ، استفاده ما از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان خود برای ایجاد نام تجاری شما ، افزایش فروش و رانندگی ترافیک وب سایت است.
که اینها شامل انتشار مطالب عالی در پروفایل رسانه های اجتماعی و گوش دادن و درگیر شدن طرفداران و مخاطبان شما و تجزیه و تحلیل نتایج شما و اجرای تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی البته اکنون عبارتند از: فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، پینترست ، یوتیوب و اسنپ چت.

همچنین طیف وسیعی از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی وجود دارد که به مشاغل کمک می کند تا از رسانه های اجتماعی که در بالا ذکر شد ، بیشترین بهره را ببرند.
به عنوان مثال ، بافر یک بستر از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است که می تواند به شما در دستیابی به موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک کند.
خواه شما می خواهید یک برند بسازید و یا شغل خود را توسعه دهید ،خواه ما می خواهیم به شما در موفقیت کمک کنیم.

بازاریابی

بیوگرافی کوتاه از بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی ابتدا با انتشار شروع شد.
مشاغل برای ایجاد ترافیک در وب سایت های خود و امیدوارانه فروش ، محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاشتند.
اما رسانه های اجتماعی فراتر از اینکه محلی برای پخش محتوا باشند بالغ شده اند.

بازاریابی

امروزه مشاغل از رسانه های اجتماعی به صورت بی شماری از روش های مختلف استفاده می کنند.
به عنوان مثال ، شغلی که میخواهد نگران آنچه مردم درباره نام تجاری خود می گویند نباشد
مکالمات رسانه های اجتماعی و پاسخ به ذکرهای مربوطه را کنترل می کند (گوش دادن و تعامل رسانه های اجتماعی).
شغلی که می خواهد بفهمد چگونه عملکرد آن در رسانه های اجتماعی می تواند با یک ابزار تحلیلی (تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی) میزان دستیابی ، تعامل و فروش آن در رسانه های اجتماعی را تحلیل کند.
شغلی که می خواهد به مقیاس خاصی از مخاطبان در مقیاس برسد ، تبلیغات رسانه های اجتماعی بسیار هدفمند (تبلیغات رسانه های اجتماعی) را اجرا می کند.

به طور کلی ، اینها معمولاً به عنوان مدیریت رسانه های اجتماعی نیز شناخته می شوند

پنج محور اصلی که در بازاریابی شبکه های اجتماعی مهم است

1- استراتژی

قبل از اینکه مستقیماً شیرجه بزنید و چیزی را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.
بگذارید قدمی به عقب برداریم و به تصویر بزرگتر نگاه کنیم.
اولین قدم این است که در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی خود فکر کنید.

شما چه اهدافی دارید ؟

چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند؟
برخی از مشاغل برای افزایش آگاهی از برند خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
برخی دیگر از آن برای هدایت ترافیک وب سایت و فروش استفاده می کنند.
رسانه های اجتماعی همچنین می توانند به شما در ایجاد تعامل در مورد برند خود ، ایجاد یک اجتماع و به عنوان یک کانال پشتیبانی مشتری برای مشتریان کمک کنند.

بازاریابی

می خواهید روی کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تمرکز کنید؟
عمده سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، که در بالا به آنها اشاره شدموارد زیر :
Facebook ، Instagram، Twitter، LinkedIn، Pinterest، YouTube و Snapchat هستند.
همچنین سیستم عامل های کوچکتر و به روزتری مانند Tumblr ، Tik Tok و Anchor
و سیستم عامل های پیام رسانی اجتماعی مانند Messenger ، WhatsApp و WeChat وجود دارند.
هنگام شروع کار ، بهتر است چند سیستم عامل را انتخاب کنید که فکر می کنید مخاطب هدف شما روشنتر از همه در سیستم عامل ها باشد.

قصد دارید چه نوع محتوایی را به اشتراک بگذارید ؟

چه نوع محتوا مخاطب مورد نظر شما را به بهترین وجه جذب می کند؟
آیا این تصاویر ، فیلم ها یا پیوندها است؟ آیا محتوای آموزشی یا سرگرم کننده است؟
مکان خوبی برای شروع ایجاد شخصیت بازاریابی است که به شما در پاسخ به این سؤالات کمک می کند.
و این لازم نیست برای همیشه ثابت شود.
همیشه می توانید استراتژی خود را با توجه به عملکرد پست های رسانه های اجتماعی خود تغییر دهید.

برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی عالی در رسانه های اجتماعی ، در اینجا راهنمای بلند و گام به گام ما برای ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی و برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه شده است.

2- برنامه ریزی و انتشار

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک معمولاً با حضور مداوم در رسانه های اجتماعی آغاز می شود. نزدیک به سه میلیارد نفر (3،000،000،000!) از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.
با حضور در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، به برند خود فرصتی می دهید تا توسط مشتریان آینده خود کشف شود.

بازاریابی

انتشار در رسانه های اجتماعی به آسانی به اشتراک گذاری یک پست وبلاگ ، یک تصویر یا یک فیلم در یک بستر رسانه اجتماعی است.
درست مانند این است که چگونه می توانید در پروفایل شخصی Facebook خود به اشتراک بگذارید. اما شما می خواهید به جای ایجاد و انتشار مطالب به صورت خودجوش ، مطالب خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید.
همچنین برای اطمینان از به حداکثر رساندن دسترسی خود در رسانه های اجتماعی ، باید مطالب بسیار خوبی را که مخاطب شما دوست دارد ، در زمان بندی و فرکانس مناسب منتشر کنید.

اکنون ابزارهای مختلف برنامه ریزی رسانه های اجتماعی از جمله Buffer Publish وجود دارد که می توانند به شما در انتشار مطالب خود به صورت خودکار در زمان دلخواه خود کمک کنند.
این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما امکان می دهد در مواقعی که احتمالاً با محتوای شما درگیر هستند ، به مخاطبان خود برسید.

3- گوش دادن و تعامل

با پیشرفت کسب و کار و رسانه های اجتماعی شما ، مکالمات مربوط به نام تجاری شما نیز افزایش می یابد.
مردم در مورد پست های رسانه های اجتماعی شما اظهار نظر می کنند .
شما را در پست های رسانه های اجتماعی خود برچسب گذاری می کنند یا مستقیماً به شما پیام می دهند.

گوش کردن

حتی ممکن است افراد بدون اطلاع به شما در مورد مارک شما در رسانه های اجتماعی صحبت کنند.
بنابراین شما می خواهید مکالمات رسانه های اجتماعی در مورد نام تجاری خود را کنترل کنید.
اگر این یک نظر مثبت است ، شما فرصتی برای تعجب و لذت بردن از آنها می دهید.
در غیر این صورت ، می توانید قبل از وخیم تر شدن وضعیت ، پشتیبانی كنید و وضعیت را اصلاح كنید.

می توانید همه اعلان های خود را به صورت دستی در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
اما این کارآمد نیست و شما پست هایی را مشاهده نمی کنید که مشخصات رسانه های اجتماعی کسب و کار شما را نشان نمی کنند.
در عوض می توانید از ابزار گوش دادن و تعامل در رسانه های اجتماعی استفاده کنید .
که تمام ذکرها و پیام های رسانه های اجتماعی شما را شامل می شود.
از جمله پست هایی که نمایه رسانه های اجتماعی کسب و کار شما را نشان نمی دهند.

4- تحلیلی

در طول راه ، خواه در حال انتشار محتوا هستید یا در رسانه های اجتماعی مشغول به کار هستید.؟
می خواهید بدانید که بازاریابی رسانه های اجتماعی شما چگونه انجام می شو؟
آیا نسبت به ماه گذشته در رسانه های اجتماعی به افراد بیشتری می رسید؟
ماهانه چند ذکر مثبت می کنید؟
چند نفر از هشتگ نام تجاری شما در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کردند؟

تحلیل

خود سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سطح اساسی چنین اطلاعاتی را ارائه می دهند.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد تجزیه و تحلیل های عمیق تر یا به راحتی مقایسه در میان سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، می توانید از طیف گسترده ای از ابزارهای تحلیلی رسانه های اجتماعی موجود مانند Buffer Analyze استفاده کنید.

5 – تبلیغات

تبلیغات

هنگامی که بودجه بیشتری برای رشد بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود دارید
زمینه ای که می توانید در نظر بگیرید تبلیغات رسانه های اجتماعی است.
تبلیغات رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد.
تا مخاطبان وسیع تری نسبت به کسانی که شما را دنبال می کنند ، برسید.

سیستم عامل های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی امروزه آنقدر قدرتمند هستند
که می توانید دقیقاً مشخص کنید که چه کسی تبلیغات خود را به نمایش می گذارد.
شما می توانید بر اساس جمعیت شناسی ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر ، مخاطبان هدف ایجاد کنید.

هنگامی که بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی را به طور همزمان اجرا می کنید
می توانید از یک ابزار تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییرات عمده ، اتوماسیون فرایندها و بهینه سازی تبلیغات خود در نظر بگیرید.

منابع بازاریابی رسانه های اجتماعی

منابع

سکوهای رسانه های اجتماعی همیشه در حال تحول هستند.
وقتی فیس بوک برای اولین بار شروع شد ، افراد فقط می توانند به روزرسانی های متن را به اشتراک بگذارند.
اکنون ، قالب های محتوایی زیادی مانند تصاویر ، فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories وجود دارد.

از این رو ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی همواره در حال تغییر است.
ما می خواهیم به شما کمک کنیم
تا با آخرین تغییرات و استراتژی ها برای موفقیت در رسانه های اجتماعی ، به روز باشید.
در اینجا چند منبع برای شروع کار آمده است:

وبلاگ بازاریابی رسانه های اجتماعی
وبلاگ بازاریابی رسانه های اجتماعی بافر آخرین استراتژی ها و ابزارهای رسانه اجتماعی را برای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و موارد دیگر پوشش می دهد.

راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی
راهنمای کامل مبتدی برای ایجاد یک برنامه بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، برای افرادی که در رسانه های اجتماعی جدید هستند و به دنبال راهی ساده برای شروع هستند.

راهنمای گوش دادن و نامزدی رسانه های اجتماعی
به همین دلیل است که فکر می کنیم گوش دادن و تعامل در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است
و چگونه می توانید بر چالش های ایجاد یک استراتژی موفق غلبه کنید.

راهنمای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی
اطلاعات و بینش های زیادی در داده های رسانه های اجتماعی شما وجود دارد.
در اینجا هفت نکته ساده ، سریع و کاربردی در زمینه تحلیل رسانه های اجتماعی ارائه شده است.

راهنمای تبلیغات رسانه های اجتماعی
با تبلیغات رسانه های اجتماعی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.
دشوار است بدانید که دقیقاً از کجا یا چگونه شروع کنید. در اینجا همه چیز باید بازاریابان درباره تبلیغات در رسانه های اجتماعی بدانند.

22
02 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

16159
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

2762
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2538
22 اردیبهشت 1398