هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1

طراحی سایت

..هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1..
طراحی سایت

هشتگ چیست؟ و چه کاری انجام می دهد ؟ بخش 1

هشتک امروزه بسیار پر کاربرد شده و به عبارتی می توان گفت به بخشی لاینفک در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. هشتگ را به صورت نمادی می شناسند و آن را با علامت # نشان می دهند این نماد عباراتی را با خود حمل می کند بنابراین امروز ما می خواهیم به این سؤال بپردازیم که هشتگ چیست ؟ چه کسانی می توانند هشتک را ایجاد کنند ؟ کاربرد هشتک ها چیست ؟ و عباراتی از این قبیل عبارات که آنها را در ادامه توضیح داده ایم ما همچنین به اهمیت تجاری هشتک ها خواهیم پرداخت و چگونه آنها می تواند به شما در بازاریابی کمک کند.

هشتگ چیست؟

هشتگ

می توان آن را به عنوان یک برچسب برای محتوا دانست. این کمک می کند این به افراد کمک می کند وقتی به دنبال یک موضوع خاص هستند سریع آن را پیدا کنند و به نوعی باعث سرعت بخشیدن به پیدا کردن مطالب می شود و آنها را دسته بندی می کند و عنوان های مهم را مشخص می سازد

یک هشتگ چیزی شبیه به این است: #MarathonBombings یا #SmallBizQuote. که بیشتر می توان آنها را در سایت های رسانه های اجتماعی مورد مشاهد کرد و در آنها کاربرد دارند آنها به توییتر مشهور شدند

چه کسانی می توانند هشتک را ایجاد کنند ؟

تمام کسانیکه محتوا را در موضوع مربوط به اشتراک می گذارند ، می تواند برچسب هشتگ را به پیام خود اضافه کنند. و وقتی دیگران آن موضوع را مورد جستجو قرار می دهند ، می توانند برای یافتن پیام های موجود در همان بستر رسانه اجتماعی ، آن برچسب را جستجو کنند.

کاربرد هشتک ها چیست ؟

وقتی از حوادث طبیعی استفاده می کنیم ، یک هشتگ مانند یک نجات اطلاعات است. ما در جستجوی آن هستیم ، تا در مورد این واقعه اطلاعات بیشتری به دست آوریم و یک منبع عاطفی فراهم کنیم. هشتگ ها برای چنین شرایطی راهی را برای عموم مردم برای ابراز احساسات خود فراهم می کنند – و این کاری است که همگی ما احساس می کنیم وقتی حادثه ای برایمان پیش آید مجبور به انجام دادن آن کار هستیم .

اما هشتک ها فقط به اخبار بزرگ محدود نمی شوند. بازاریابان مشاغل کوچک همچنین کد را خراب کرده و روشهای ابداعی برای استفاده از هشتگ ها را کشف کرده اند. ما در زیر درباره بازاریابی استفاده از هشتک در زیر بحث خواهیم کرد.

هشتگ

فضای خالی مجاز نیست

هشتگ می تواند یک کلمه واحد ، یک اختصار ، یک ترکیب اختراع شده از حروف و اعداد یا یک عبارت باشد. اگر عبارتی باشد ، هیچ فاصله ای بین کلمات وجود ندارد. همه حروف و اعداد باید بدون فاصله در یک هشتگ اجرا شوند. شما نمی توانید نقطه علامت گذاری یا نمادها را در هشتگ خود داشته باشید (غیر از نماد # در ابتدای کار). اعداد درست است ، اما شما باید حداقل دارای یک حرف با اعداد باشید – هشتک ها نمی توانند کاملاً از اعداد تشکیل شوند.

با نماد # شروع کنید

برای ایجاد یکی ، از نماد # شروع کنید و مستقیماً آن را با حروف و گاهی اعداد دنبال کنید. Fun factoid: بسته به مکانی که در جهان دارید ، به نماد # چیزهای مختلفی گفته می شود. در ایالات متحده و کانادا به آن علامت عدد یا گاهی علامت پوند گفته می شود.

اما در جاهای دیگر مانند انگلستان و ایرلند به آن # نماد علامت هش گفته می شود. بنابراین می بینید ، اینگونه برچسب ها “هشتگ” خوانده می شوند. در اصل ، یک هشتگ یک برچسب است که از یک عبارت یا کلمه یا عبارت با نماد هش در مقابل آن تشکیل شده است.

خود هشتگ را ایجاد کنید

هر کسی می تواند یک هشتگ ایجاد کند. من در این سال ها هشتک های بیشماری ایجاد کردم. در صورت تمایل می توانید یکی از چندین یا چند مورد خود را ایجاد کنید.

تمام کاری که برای ایجاد هشتگ انجام می دهید این است که فکر کنید. سپس استفاده از آن را در پیام های خود شروع کنید.

معمولاً آن را به انتهای پیام اضافه می کنید. اما تا زمانی که قابل خواندن باشد می توانید آن را در هر مکانی از پیام اضافه کنید.

شما نیازی به ثبت هشتگ در هر جایی ندارید. برخی از فهرست های هشتگ در اطراف وجود دارد ، اما آنها غیررسمی ، منسوخ شده و معمولاً ارزش دردسر ندارند.

هشتگ ها را بی نظیر کنید

اگر فکر می کنید هشتگ کاملاً جدیدی را اختراع کرده اید ، ابتدا جستجو را در بستر اجتماعی که قصد استفاده از آن را دارید ، انجام دهید. ما می دانیم که حدود 25٪ از زمان ، هشتگ مورد نظر برای استفاده در حال حاضر برای مقاصد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

اکنون ، هیچ پلیس هشتگ وجود ندارد. بنابراین از نظر فنی ، هیچ کاری مانع استفاده از هشتک در حال استفاده نیست. اما انجام این کار باعث سردرگمی خواهد شد یا بدتر ، به عنوان تلاشی برای ربودن بحث فقط برای جلب توجه تلقی می شود. اگر هشتگ مورد نظر شما در حال استفاده است ، بهتر است به صفحه ترسیم برگردید.

فراموش نکنید که نام های کاربری را نیز بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هشتگ مورد نظر شما با نام کاربری موجود در شبکه اجتماعی یکسان نیست. در اینجا دوباره ، ممکن است باعث ایجاد سردرگمی در استفاده از هشتک مانند #DellSMB در صورت وجود کاربرDellSMB شود. علاوه بر این ، کاربر احتمالاً آن را تلاشی برای ربودن نام تجاری خود تفسیر می کند.

شما می توانید خود را در پایان دریافت نامه توقف و ناامنی بیابید ، یا اینکه بستر اجتماعی برای نقض نام مارک تجاری شخصی در صورت تحویل موضوع به افراط و تفریط اقدام کند.

یک استثناء در مفهوم منحصر به فرد بودن: برخی افراد از مباحث عمومی به عنوان هشتگ استفاده می کنند ، مانند # مارکتینگ یا # فروش. ما در مورد استفاده از مباحث عمومی زیر بحث می کنیم – در اصل ، هیچ کس دارای یک هشتک موضوع کلی “نمی باشد” است.

به یاد آوردن و درک آسان هشتگ ها را آسان کنید

هشتگ را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. این مخصوصاً در مورد توییتر که در آن تعداد کاراکتر محدود وجود دارد ، بسیار مهم است. بهتر است اگر یک هشتگ یک کلمه ، عبارت یا اختصار قابل درک باشد.

هشتگ هایی که مدت طولانی ، تلفظ آنها سخت باشد و یا به خاطر سپردن آنها سخت است ، استفاده از آن برای افراد دشوار نیز خواهد بود. با چیزی کوتاه و آسان به خاطر سپردن نمی توانید اشتباه کنید.

در Google+ ، شما یک مزیت اضافه دریافت می کنید: فناوری Google بدون اینکه هیچ کاری انجام دهید ، به طور خودکار هشتک را به محتوای شما اختصاص می دهد. می توانید به آن بگویید که در صورت تمایل ، هشتک را اضافه نکنید ، بنابراین می توانید هشتگ های خود را به صورت دستی اضافه کنید.

برای مشاهده بخش دوم ایم مقاله اینجا کلیک کنید

7
05 مرداد 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

17199
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3187
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2773
22 اردیبهشت 1398