پرداخت با هر کلیک چیست؟ و PPC چگونه کار می کند ؟

طراحی سایت

..پرداخت با هر کلیک چیست؟ و PPC چگونه کار می کند ؟..
طراحی سایت

پرداخت با هر کلیک چیست؟ و PPC چگونه کار می کند ؟

پرداخت با هر کلیک چیست؟ و PPC چگونه کار می کند ؟

اگر تاکنون متوجه تبلیغاتیشده اید که در کنار نتایج جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو ظاهر می شوند ، در حال حاضر با پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات کلیکی یا PPC آشنا هستید.شما به شاید وقتی که مطلبی را در گوگل سرچ کرده باشید متوجه شده باشید که در کنار برخی نتایجی که در گوگل به شما نشان داده می‌شود، نشانه کوچکی وجود دارد. این علامت‌های اختصاری نشان دهنده تبلیغات کلیکی هستند. تبلیغات کلیکی نوعی از بازاریابی دیجیتال است که اولین بار در سال 1996 به کار گرفته شد. تبلیغات کلیکی انواع مختلف دارد که مشهورترین آن‌ها پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC است.

کلیک

تبلیغات با هر کلیک و تبلیغات آنلاین

PPC یک الگوی تبلیغاتی آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین خود کلیک می کند ، پرداخت می کنند.انواع مختلفی از تبلیغات PPC وجود دارد ، اما یکی از متداول ترین آن آگهی جستجوی پرداخت است. این تبلیغات زمانی ظاهر می شوند که افراد با استفاده از موتور جستجو مانند Google – چیزهایی را که بصورت آنلاین جستجو می کنند – و مهم تر از همه زمانی که جستجوهای تجاری را انجام می دهند به این معنی است که به دنبال چیزی برای خرید هستند. این می تواند هر چیزی باشد از جستجوی تلفن همراه (شخصی که به دنبال “پیتزا نزدیک من” از طریق تلفن خود) گرفته تا جستجوی خدمات محلی (شخصی که به دنبال دندانپزشک یا لوله کش در منطقه خود است) به کسی که برای هدیه خرید می کند (“گل روز مادر” “) یا یک مورد عالی مانند نرم افزار شرکت. همه این جستجوها باعث ایجاد تبلیغات به ازای هر کلیک می شوند.

در تبلیغات با هر کلیک ، مشاغل دارای تبلیغات فقط درصورتی که یک کاربر در واقع روی تبلیغ خود کلیک کند ، از این رو نام “پرداخت به ازای هر کلیک” را دریافت می کند.

کلیک

اشکال دیگر تبلیغات PPC شامل تبلیغات نمایشگر (به طور معمول ، ارائه تبلیغات بنر) و چاپ مجدد می باشد.

هزینه تبلیغات با هر کلیک

به منظور نمایش تبلیغات در کنار نتایج در موتور جستجو (معمولاً صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP گفته می شود) ، تبلیغ کنندگان نمی توانند به طور ساده مبلغ بیشتری بپردازند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتشان برجسته تر از تبلیغات رقبای خود است. در عوض ، منوط کردن تبلیغات به حراج آگهی 9یک فرآیند کاملاً خودکار است که گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی برای تعیین ارتباط و اعتبار تبلیغاتی که در SERP های آنها ظاهر می شود ، استفاده می کنند.

آیا در زمینه تبلیغات تبلیغات PPC خود به کمک نیاز دارید؟ راهنمای رایگان و مبتدی ما برای Google Ads را بررسی کنید.

حراج آگهی

همانطور که از نام آن پیداست ، حراج آگهی یک سیستم مناقصه است. حراج معنایی جز مناقصه نمیتواند داشته باشد و کسانی که میخواهند چیزی را تبلیغ کنند باید همانطور که مناقصه شرایط و ضوابط خاص خود را دار د طبق آن عمل کنند و حراج را طبق همان پیش ببرند این اصطلاحات به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند.

به عنوان مثال بگویید که تجارت شما در تجهیزات کمپینگ تخصص دارد. یک کاربر که مایل به خرید یک چادر جدید ، کیسه خواب یا اجاق گاز قابل حمل است ، ممکن است کلمه کلیدی “تجهیزات کمپینگ” را وارد موتور جستجو کند تا خرده فروشان این محصولات را پیدا کند.

تجارت

در حال حاضر کاربر سؤال جستجوی خود را ارسال می کند ، موتور جستجو محاسبات پیچیده الگوریتمی را انجام می دهد و براساس آن حراج تبلیغ انجام می شود. به این صورت مشخص می شود که کدام تبلیغات نشان داده میشوند و ترتیب آنها چگونه خواهد بود

از آنجایی که باید برای هر کلیک روی تبلیغات خود هزینه پرداخت کنید ، ضروری است فقط به کلمات کلیدی مربوط به شغل خود بپردازید ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که ROI را از هزینه تبلیغات خود دریافت می کنید. یک ابزار کلمه کلیدی می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب برای پیشنهاد شما کمک کند که هم باعث فروش و یا تبدیل می شوند و هم گران قیمت نیستند.

بینش عملی در رابطه با تبلیغات تبلیغاتی به ازای کلیک

آنجا آن را دارید! توضیح برای هر کلیک ، پرداخت

اگرچه اصول اولیه تبلیغات با هر کلیک ساده است ، اما مدیریت یک حساب جستجوی پرداخت شده موفق می تواند چیزی باشد. بسیاری از تبلیغ کنندگان به سادگی نمی توانند وقت و تلاش لازم را برای ماندن پهلو از تحولات به Google AdWords و Bing Ads اختصاص دهند ، و بسیاری از آنها فرصت های ارزشمندی برای توسعه تجارت خود از طریق PPC ندارند.

WordStream می تواند کمک کند.

مجموعه ابزارهای رایگان ما و همچنین پلتفرم نرم افزاری معتبر WordStream Advisor ما مدیریت تبلیغات پرداخت هر کلیک را کمرنگ تر می کند و به شما امکان می دهد تا روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند – رشد کسب و کار و کمک به مشتریان خود باشید. ابزارهای WordStream می توانند به شما در هر مرحله از راه کمک کنند ، چه شما یک تبلیغ کننده PPC با تجربه باشید و چه در دنیای جستجوی پرداخت شده جدید هستید.

ابزارهای بازاریابی جستجوی رایگان WordStream به طور ایمن به حساب های Google AdWords و Bing Ads شما متصل می شوند و این امکان را می دهند تا با یک نگاه ، اطلاعات ثروتمندی از کمپین های خود مشاهده کنید که دسترسی در یک مکان متمرکز در غیر این صورت دشوار خواهد بود. بر اساس این داده ها ، شما می توانید برای بهینه سازی فعالیت های AdWords و Bing Ads خود برای افزایش تبدیل ، به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری و رشد شغلی خود اقدام کنید.

ما می توانیم بینش داده های عملی را ارائه دهیم ، از جمله:

  • کلمات کلیدی ، از جمله اصطلاحات جستجوی برتر
  • کلمات کلیدی منفی که می توانند در هزینه شما پس انداز کنند
  • تبدیل
  • اطلاعات عملکرد آگهی
  • پیشنهادات بهینه سازی پیشنهاد
  • این راهنما را پر از بهترین روشها و نکات مربوط به شروع کار با Google Ads کنید.

تبلیغات مستر پرداخت به ازای هر کلیک با مشاور WordStream

WordStream Advisor سردرد را از تبلیغات با هر کلیک می گیرد. با استفاده از سیستم هفته کار 20 دقیقه PPC ، می توانید فرصتهای جدید را کشف کنید ، حساب خود را بهینه کنید و هزینه تبلیغ خود را برای هماهنگی با اهداف جستجوی پرداخت شده خود تنظیم کنید.

تبلیغات مستر پرداخت ب

هشدارهای خودکار WordStream Advisor شما را از مناطقی که می توان اقدامات فوری را انجام داد تا نتایج بهتری کسب کنید ، به شما اطلاع می دهد و پیشنهادهایی را در مورد بهبود بخشیدن به مناطقی از حساب شما ارائه می دهد. مشاور WordStream به شما اجازه می دهد:

  • کلمات کلیدی جدید را کشف کنید
  • ایجاد گروه های تبلیغاتی منطقی
  • کلمات کلیدی منفی را که می تواند باعث از بین رفتن بودجه تبلیغ شما شود ، شناسایی کنید
  • نسخه تبلیغ خود را بهبود بخشید
  • صفحات فرود مناسب و قانع کننده ایجاد کنید
  • WordStream یک آژانس تبلیغاتی با هر کلیک است که می تواند به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی پرداخت با هر کلیک کمک کند. برای فهمیدن چگونگی ، آزمایش رایگان Grader Plus AdWords ما را بررسی کنید تا قدرت حساب AdWords خود را ارزیابی کنید ، یا به یک آزمایشی رایگان از مشاور Adobe WordStream دسترسی پیدا کنید و دریابید که جستجو با هزینه آسان تر چقدر می تواند باشد.

80
16 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

19422
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

4963
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

4737
27 آذر 1398