چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 2

طراحی سایت

..چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 2..
طراحی سایت

چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 2

چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 2

همانطور که در بخش قبل گفتیم برچسب های متا طرفداران کمی دارد یا اصلا بهتر است بگوییم طرفدار ندارد این عبارات کلیدی کار را برای برخی از موتور های جستجو آسان کرده اند اما آنها نمی توانند این کار را در بعضی دیگر از موتور های جستجو انجام دهند مانند موتور های جستجو که دربخش قبل در باره آنها صحبت کردیم این موتور های جستجو از این برچسب ها پشتیبانی نمی کنند و دلایل آن را هم در بخش قبل ذکر کردیم در این بخش می رویم به سراغ نمایه سازی در مقابل بازیابی در مقابل رتبه بندی و رتبه بندی مبحث برچسب های کلیدی متا و مباحثی از این قبیل موضاعات مورد بحث این بخش از مقاله برچسب های متا است

نمایه سازی در مقابل رتبه بندی

سه مورد از کارهای مختاف که یک موتور جستجو هنگام خزیدن و لیست صفحه شما انجام می دهد :

برچسب

نمایه سازی: متعلق به زمانی است که موتور جستجو به طور مؤثر نسخه ای از صفحه شما ایجاد می کند. موتور جستجو قصد دارد تا محتوای HTML را که پیدا کرده است ، بخواند و ذخیره کند – برچسب کلمات کلیدی متا توسط گوگل نمایه می شود. Google می داند که این برچسب وجود دارد و آنچه را که در آن است را می داند و توسط آنها بیشتر مطالب را پیدا می کند .به معنای همه چیز نیست
بازیابی: اینجاست که موتور جستجو تمام اسناد منطبق با آنچه را جستجو گران در پی آن هستند را پیدا می کند اما باز یابی به معنای همه چیز است

رتبه بندی برچسب های کلیدی متا

برچسب

این جایی است که موتور جستجو براساس الگوریتم خود به تمام اسنادی که برای جستجو جستجو شده اند به جستجو می پردازد و آنها را به ترتیب بیشترین اهمیتد رنتایج جستجو قرار می دهد . بازیابی (یا آنچه متخصصان تحقیقات اطلاعات “فراخوان” می نامند مربوط به یافتن همه چیز است). رتبه بندی (یا آنچه که افراد IR به آن “دقیق” می گویند -مربوط به گرفتن بهترین مطالب به بالا است. یاهو ، ضمن استفاده از برچسب برای بازیابی ، واقعاً وزن زیادی را برای رتبه بندی به آن اختصاص نمی دهد.

برچسب های کلیدی متا در چند موتور جستجو وارد شده اند

برچسب

در چهار موتور جستجوی اصلی گوگل ، یاهو ، مایکروسافت و Ask جستجو کرده اند این صفحات هیچ کدام مانند دیگری نبودند و با یکدیگر همخوانی نداشتند . محققان یک صفحه را با کلمات کلیدی داخل چهار موتور جستجو قرار دادند و برچسب های متا را برای آن صفحه بکار بردند اما آنها در نتایج یکی به نظر نمی رسیدند و هر موتور جستجو یک طور به نمایش گذاشته است

گوگل چند روز طول کشید

تا 30 آگوست دو روز طول کشید تا گوگل آخرین نسخه صفحه محققان را در فهرست خود نشان دهد. جستجو برای هر یک از کلمات ، و صفحه اصلی آنها آمده است. برچسب کلمه کلیدی متا برای بازیابی کلمات در گوگل مورد استفاده قرار نمی گرفت و بنابراین پشتیبانی نمی شود در این موتور جستجو

مایکروسافت لایو

تا 2 سپتامبر 5 روز طول کشید تا مایکروسافت نسخه ای از صفحه آنها را با برچسب کلمات کلیدی متا روی آن نشان دهد. بعلاوه ، مایکروسافت به نوعی آزار دهنده نیز هست چیزی شبیه به مثال پایین در نسخه ذخیره شده صفحه می گوید:

این نسخه از https://searchengineland.com/ استو می گوید وقتی که خزنده ما سایت را در تاریخ 9/2/2007 بررسی کرد. این صفحه که شما آن را جستجو کرده اید در فهرست ما موجود است و طبق جستجوی شما این صفحه برای شما باز شده و می گوید که این لزوما جدیدترین نسخه صفحه نیست- برای دیدن جدیدترین نسخه این صفحه ، به صفحه در وب مراجعه کنید.

اگر به سرعت به تاریخ نگاه کنید

بعضی از موتور های جستجو اینطور صفحات را نشان می دهند که انگار همین امروز مورد بازیابی قرار گرفته است در حال یکه اگر به متن آنها نگاهی بیندازیم خواهیم دید که آنها متعلق به زمان گذشته هستند

مانند Google ، هر یک از کلمات را جستجو کردند و و آن صفحه ای که محققان نوشته بودند جز نتایج جستجو نبود برچسب کلمه کلیدی متا برای بازیابی کلمات در مایکروسافت لایو مورد استفاده قرار نمی گرفت و بنابراین پشتیبانی نمی شود در این موتور جستجو

یاهو: بله

تا 30 اوت دو روز طول کشید تا یاهو آخرین صفحه آنها را داشته باشد. جستجوهای موجود در صفحه اصلی همه کلمات را به وجود آورد. بنابراین برچسب کلمات متا برای بازیابی استفاده می شود.

طولانی ترین نسخه صفحه آنها را نشان می دهد ، بدون اینکه تغییرات را تا امروز نشان دهد فقط زمانهای قبل را نشان می داد در واقع ، وقتی حتی اکنون به نسخه cached نگاه می کنند ، می گوید که این صفحه از 13 آگوست است و به جای آدرس https://searchengineland.com از آدرس URL تغییر مسیر استفاده می کند.

هنوز هم می توانم بگویم Ask دارای نسخه ای با برچسب کلمات کلیدی متا در آن است

همانطور که توضیح داده شد ، این برچسب می تواند به بازیابی کمک کنند و جستجو را بسیار سریع تر کنند . یک کلمه در برچسب طوری کار آمد است در نتایج جستجو انگار که کل صفحه نوشته شدن را می تواند جز به دجز آنها را نمایش دهد هر آنچه درون صفحه است اکنون این برای اشتباهات اشتباه است به عنوان مثال ، بگویید که شما در مورد آهنگ های Basset می نویسید. شما گمان می کنید که برخی از افراد ممکن است این نام را به عنوان صدا تکه های Bassett خطاب کنند ، و اضافه کردن یک T. اضافی. شما می توانید خودتان این کلمه را در صفحه قابل مشاهده اشتباه کنید ، اما این باعث می شود بد به نظر برسید. می توانید کلمه را وارد کرده و سپس سعی کنید آن را با استفاده از سبک های CSS مخفی کنید یا آن را با همان رنگ پس زمینه صفحه قرار دهید. اما این نوع متن “پنهان” به طور کلی خلاف دستورالعمل های موتور جستجو است.

برای مشاهده ادامه مطالب اینجا کلیک کنید

15
01 مرداد 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

17200
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3187
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2773
22 اردیبهشت 1398