چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 3

طراحی سایت

..چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 3..
طراحی سایت

چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 3

چگونه برچسب های کلیدی متا را پنهان کنیم ؟ بخش 3

اگر بخواهیم به برچسب برای رتبه بندی سایت نمره بدهیم تا مشخص شوند که چه میزان اهمیت دارد…باید بگوییم که بسیاری از SEO های مجرب آن را مفید نمی دانند… بهتر است این را بدانیم که اگر قرار دادهن یک کلمه در صفحه می تواند سئو بهبود ببخشد تمام صاحبان سایت این کار را می کردند چونه نه هزینه ای دارد و نه به تلاشی نیاز دارد اما تنها قرار داده یک کلمه در سایت به عنوان برچسب های متا نمی تواند سئو سایت را بالا ببرد این یک تصور اشتباه است

غلط املایی در برچسب های کلیدی

شما برا نوشتن برچسب متا همانند خیلی از نوشته های دیگر نباید غلط املایی داشته باشید…اگر شما غلط املایی در نوستن آنها داشته باشید آن برچسب متا شما بی فایده خواهد شد و موتور های جستجو آن را نمی خوانند…و تشخیص نخواهند داد به طور حتم شما می توانید برچسب متای خود را با املای درست بنویسید… تا پیدا کردن آنها برای موتور های جستجو امری ناممکن نباشد…بر علاوه بر این ،افرادی که مبتدی هستند د ر نوشت وقت خود را صرف نوشتن برچسب های متا می کنند به جای اینکه آن وقت را صرف نوشتن مطلب خوب کنند و بدنه اصلی را خوب بنویسند منظور همان محتوای سایت هست

حکم کاما در برچسب های متا

برچسب

یکی از سوالاتی که در گذشته و اکتو نخیلی مورد پرسش قرار می گیرد…استفاده از کامادر برچسب های متا هست کاما همان فاصله بین کلمات برچشب های متا را می گویند سوالات از این قیبیل است

  • آیا می شود در بین برچسب های متا از کاما استفاده کرد ؟
  • چرا نمی شود در بین برچسب های متا از ویرگول استفاده کنیم ؟
  • استفاده از ویرگول در برچسب های متا تاثیر گذار است ؟

برای فهم بهتر این موضوع به مثال زیر و ویرگول های آن دقت کنید

<meta name = “کلمات کلیدی” محتوای = “bound hound، basset hounds، bound hound، basset hound”
meta name = “کلمات کلیدی” محتوا = “تپه باست ، تکه های باست ، سگ بیس ، بیس هون” />
مطمئن هستم شما هم از آن چیزی متوجه نشدید

یاهو و استفاده آن از کاما یاهو مدتهاست که از کاما استفاده کرده و به ویژه از آنها به عنوان روشی برای جدا کردن اصطلاحات مشخص برای کسانی که در برنامه های ورود به برنامه پولی خود هستند استفاده کرده است.

استفاده از مترادف ها در برچسب متا

برچسب

می توانید از برچسب ها در مواردی استفاده کنید که واژه های مترادفی دارند
بع عنوان مثال شما یک صفحه در ر ابطه با سئو دارید اما سئو را یه شکل SEO نیز می نویسند…شما می خواهید اگر عنوان خود را با نام سئو نوشته اید برای اینکه اگر جستجو کننده گان SEO را نیز جستجو کردند…موتور های جستجو در نتایج جستجو صفحه شما را نیز به آنها نشان دهد از برچسب استفاده می کنید و در آن SEO را نیز قرار می دهید تا آنان با هر گونه تایپ سئو بتوانند به صفحه شما دسترسی پیدا کنند این کار کرد برچسب هاست

با این حال ، اگر راهی برای استفاده از این کلمه در متن خود پیدا کنید ، بسیار بهتر است… این متن توسط تمام موتورهای جستجوگر اصلی ، و نه فقط برخی از آنها ، بازیابی می شود.

گذشته از مترادف ها ، شاید شما صفحه ای داشته باشید که تمام فلش یا همه تصاویر باشد…برای توصیف صفحه از تگ های کلمات کلیدی متا استفاده کنید. فقط بخاطر داشته باشید که هنوز احتمالاً رتبه برتر از سایر صفحات دارای اطلاعات متنی نیستید…موتورهای جستجو موجودات متنی هستند. آنچه را که می خواهند به آنها بدهید.

برچسب

روش های مخفی کردن کلمات کلیدی یا متن در سایت عبارتند از:

  • از رنگی استفاده کنید که همرنگ با بک گراند باشد
  • کلمات را پشت یک تصویر مخفی کنید
  • قرار دادن متن در بیرون از کادر مانیتور با استفاده از CSS
  • قرار دادن سایز فونت روی صفر
  • مخفی کردن لینک در بین متن با قرار دادن آن روی یک کاراکتر و با سایز خیلی کوچک

شاید شما هر کدام از کارهای بالارا انجام داده باشید و قصدی در آن نداشته باشید…متن و صفحات شما نباید دارای متن مخفی باشد آنها را بررسی کنید…هرچیزی که در کدهای صفحه قرار گرفته ولی برای کاربران سایت قابل مشاهده نیست ممکن است از نظر روبات های گوگل به عنوان مخفی کردن کلمات کلیدی شناخته شود. در نظر داشته باشید مشتریان سایت شما کاربران شما هستند و نه موتورهای جستجو پس سایت را متناسب با نیاز آنها طراحی کنید.

روش صحیح استفاده از کلمات کلیدی مخفی

اگر شما از کدها یا تکنیک های خاصی مانند JavaScript، تصاویر و فلش در سایت استفاده میکنید…که برای روبات های متور جستجو قابل تشخیص و شناسایی نیستند…استفاده از متن جایگزین و عبارات مخفی میتواند کمک بزرگی برای درک بهتر موضوع نوشته توسط روبات ها باشد.
بسیار از کاربران ممکن است با مرورگرهای تلفن همراه یا سرعت اینترنت پایین به سایت شما دسترسی داشته باشند و یا حتی بعضی از افزونه های مرورگر خود را غیرفعال کرده باشند

مهمترین موارد برای استفاده صحیح از متن جایگزین و مخفی کردن کلمات کلیدی عبارتند از:

تصاویر: استفاده از متن جایگزین که شامل کلمه کلیدی شما باشد انتخاب مناسبی خواهد بود…متن جایگزین از دید کاربران در حال عادی مخفی بوده و تنها در صورت لود نشدن تصویر نمایش داده میشود. همچنین بکار بردن توضیحات مربوط به هر تصویر در پایین آن برای درک بهتر عکس توسط کاربران مناسب است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد سئو تصاویر میتوانید به مقاله وبسیما با عنوان ۴ نکته اساسی در بهینه سازی تصاویر مراجعه کنید.

جاوا اسکریپت: محتوای یک کد جاوااسکریپت را میتوانید در یک تگ

ویدئو: همانند آنچه برای تصاویر ذکر کردیم استفاده از متن توضیحی برای ویدئو یا فایل فلش بر روی سایت میتواند تاثیر مثبتی هم بر سئو سایت و هم بر رضایت کاربران شما بهمراه داشته باشد.

اگر مطالب در رابزطه با پنهان سازی برچسب در نظر دارید که ما از آنها نامی نبرده ایم آنها را با ما درمیان بگذارید شما می توانید سوالات خود را در رابطه با طراحی سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید

85
02 مرداد 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

17635
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3298
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2830
22 اردیبهشت 1398