چگونه لینک پرداخت را در اینستاگرام قرار دهیم؟

طراحی سایت

..چگونه لینک پرداخت را در اینستاگرام قرار دهیم؟..
طراحی سایت

چگونه لینک پرداخت را در اینستاگرام قرار دهیم؟

امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، فعالیت خود را از آنجا آغاز می‌کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد خرید از یک وب‌سایت را ترجیح می‌دهند؛ زیرا به نظر می‌رسد که وجود درگاه پرداخت، باعث شده که امنیت آن‌ها افزایش پیدا کند. اما بد نیست بدانید که می‌توانید به راحتی لینک پرداخت را در پیج خود قرار داده و به این ترتیب اعتماد مشتری را جلب کنید. پس با ما در آی وحید همراه باشید تا گام به گام نحوه قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

دلایل استفاده از درگاه پرداخت در Instagram

با استفاده از این امکان دیگر مشتریان شما نیازی به کارت به کارت کردن هزینه پرداخت نخواهند داشت؛ حتی دیگر قرار نیست که از اپلیکیشن ها و برنامه های اضافه برای این کار استفاده کرد. بلکه می‌توانید تنها با استفاده از یک لینک، امکان پرداخت هزینه را به صورت امن برای مشتری فراهم کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های آشنایی با نحوه قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش فروش به دلیل کاهش فاصله زمانی خرید
  • امکان مدیریت بهتر پرداخت‌ها
  • عدم نیاز به طراحی سایت
  • افزایش امنیت دریافت هزینه محصول
  • امکان ثبت تاریخ، نام واریزکننده و دلیل واریز
  • جلوگیری از کلاه‌برداری و ارسال فیش‌های تقلبی

ابزارهای قرار دادن لینک برای دریافت هزینه محصول در اینستا

به دلیل توسعه پیج های فروشگاهی در این پلتفرم، شرکت‌های پرداخت یار زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما برای قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام استفاده کنید. از مشهورترین این شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- زرین پال

زرین پال نخستین شرکتی است که امکان استفاده از این آپشن را در اختیار مشتریان قرار داد. در این ابزار از قابلیت مسیردهی هوشمند استفاده شده است؛ در نتیجه شما می‌توانید به صورت همزمان به چند درگاه متنوع و معتبر متصل شده و به این ترتیب سریع‌ترین درگاه بانکی را برای ارائه خدمات خود استفاده کنید.

2- سیزپی

سیزپی یا Sizpay یکی از شرکت‌هایی است که علاوه بر درگاه پرداخت، لینک برای تسویه حساب به صورت آنلاین و فاکتور را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید لوگوی خود را هم در صفحه هدف درج کنید. به علاوه امکان اضافه کردن آدرس پیج در سایر شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ و فیس بوک هم وجود دارد. برای اطلاع از هزینه استفاده از این ابزار، باید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

3- نکست پی

نکست پی به دلیل اینکه به شاپرک متصل است؛ برای جلب اعتماد مشتری گزینه بسیار خوبی است. این ابزار دارای یک سوئیچر هوشمند است که به طور همزمان به 4 درگاه متصل می‌شود. در نتیجه می‌تواند سریع‌ترین گزینه را انتخاب کرده و به این ترتیب زمان انجام عملیات را تا حد زیادی کاهش دهد. به علاوه امکان عودت تراکنش هم حتی پس از گذشت 1 ماه از آن، با استفاده از این ابزار امکان‌پذیر است.

4- آیدی پی

آیدی پی از ابزارهای ساخت پیوند به منظور قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام است که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و امکان ایجاد یک درگاه با نام فروشگاه یا حتی شخص خودتان را برای شما فراهم می‌کند.

برای اینکه مطمئن شوید یک ابزار برای ساخت لینک گزینه مناسبی است یا نه؛ باید به وب‌سایت شاپرک مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید با جستجوی نام شرکت پرداخت یار در قسمت شرکت‌ها و برنامک های مجاز، می‌توانید از اعتبار یک شرکت و امنیت لینک ساخته شده مطمئن شوید.

مراحل دریافت لینک از شرکت‌های پرداخت یار

هر یک از این شرکت‌ها دارای یک وب‌سایت معتبر هستند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است لینک را بسازید. برای این کار تنها کافی است که در این وب سایت‌ها عضو شده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید گزینه درخواست درگاه پرداخت را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. البته باید بدانید که برای ایجاد حساب کاربری نیاز به ارسال مدارکی مانند کارت ملی و شناسنامه خواهید داشت و باید احراز هویت شوید. همچنین اطلاعات بانکی مانند شماره حساب و شماره شبا هم برای این کار نیاز است.
دقت کنید که برای اینکه بتوانید از این پیوند در اینستا استفاده کنید؛ باید گزینه ساخت لینک پرداخت واسط را بزنید. پس از اینکه هزینه مورد نیاز برای انجام این کار را بپردازید؛ یک لینک مستقیم و متصل به شبکه شاپرک برای شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع از تعرفه‌های هر شرکت برای ارائه چنین خدماتی، می‌توانید به بخش تعرفه‌ها در وب‌سایت آن‌ها مراجعه کنید.
نکته مهم: اگر می‌خواهید به گردش حساب و تاریخچه دریافتی‌های خود دسترسی داشته باشید؛ می‌توانید از طریق پنل ادمین در هر یک از ابزارها این کار را انجام دهید. از این طریق همه تراکنش‌ها قابل پیگیری هستند و می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از مشتری‌ها واقعا این فرایند را طی کرده است. در نتیجه دیگر امکان ارسال فرم‌های فیک وجود ندارد.

نحوه قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید این پیوند ساخته شده را در اختیار مشتریان خود قرار دهید؛ روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

1- ارسال مستقیم از طریق دایرکت

بسیاری از پیج های اینستا سفارش‌های خود را از طریق دایرکت ثبت می‌کنند؛ به همین دلیل ساده ترین راه برای استفاده از این پیوند این است که آن را به طور مستقیم برای مشتری خود ارسال کنید. مزیت استفاده از این شیوه این است که شما می‌توانید یک پیوند جداگانه را با توضیحات لازم برای هر محصول ایجاد کرده و آن را برای کاربر بفرستید. در نتیجه همه چیز کاملا واضح انجام خواهد شد.

2- قرار دادن لینک در قسمت بیو اینستا

دومین راه برای قرار دادن درگاه پرداخت در اینستاگرام این است که آن را در قسمت بیوگرافی پیج خود قرار دهید. برای این کار باید به قسمت نمایه یا پروفایل خود بروید و گزینه ویرایش را انتخاب کنید. حال می‌توانید به راحتی این پیوند را در قسمت بیو، Paste کنید. در نتیجه کاربر می‌تواند به راحتی بر روی این لینک کلیک کرده و به صفحه‌ای هدایت شود که اطلاعاتی مانند نام، مبلغ و شماره تماس را از او خواسته است. پس از پر کردن این فرم، می‌تواند با استفاده از رمز دوم پویا خرید خود را انجام دهد.

3- قرار دادن پیوند در استوری

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن کاربر را به درگاه پرداخت هدایت کنید؛ قرار دادن پیوند در استوری است. البته برای این کار نیاز به تعداد فالوور بالایی دارید؛ بنابراین اگر پیج شما به تازگی افتتاح شده است، می‌توانید از روش دیگری استفاده کنید. در این حالت می‌توانید محصول یا پست خود را استوری کرده و در بخش لینک، پیوند ساخته شده را قرار دهید. حال باید کاربر را تشویق کنید که لینک را بالا کشیده و وارد درگاه پرداخت شود. البته اشکال دیگر این روش هم موقتی بودن استوری ها است.

جمع بندی

قرار دادن لینک پرداخت در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید راه‌های کسب درآمد خود را از این طریق مدیریت کنید. به علاوه می‌توانید به راحتی اعتماد مشتری را به خود جلب کرده و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید. این روش یک راه مطمئن برای همه افرادی است که میخواهند حساب و کتاب شفافی داشته باشند. ما در این مقاله از آی وحید به بررسی همه ابزارهای مورد نیاز و روش‌های انجام این کار پرداختیم تا شما بتوانید به راحتی از این موقعیت استثنایی برای رشد خود استفاده کنید.

63
2022-01-31 15:07:27
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

24029
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

10268
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

9549
27 آذر 1398