چگونگی مدیریت صحیح تیم شرکت در حال رشد

سئو

..چگونگی مدیریت صحیح تیم شرکت در حال رشد..
چگونگی مدیریت صحیح تیم شرکت در حال رشد
سئو

چگونگی مدیریت صحیح تیم شرکت در حال رشد

همان طور که کسب و کارتان رشد می کند و تیم تان بزرگ تر می شود باید مدیریت صحیح نیروهای انسانی را بدانید.

دیوید براون بیانگذار CEO  می گوید :” من اخیراً متوجه شدم در حالی که تیم من در کمپانی Techstars در حال حاضر دارای بیش از ۳۰۰ کارمند است، این تیم بزرگترین تیمی است که تابحال داشته ام. البته که این موضوع هیجان انگیز است، اما در عین حال می تواند ترسناک باشد. به نظر من هر موسس و بنیان گذار کمپانی تابحال در این موقعیت ترسناک قرار داشته است که متوجه می شود چقدر قبض های پرداختی، خرج های ماشین، خرج های فرزندان و غذای روی میزهای زیادی به موفقیت بیزینس وی بستگی دارد.

اینجا جایی است که چالش ها حتی بیشتر هم می شوند؛ چرا که تکنیک هایی که زمانی برای تیم های کوچکتر خود استفاده می کردم و جواب می دادند، دیگر جواب نمی دهند. اداره کردن کمپانی که دارای صدها کارمند است اصلاً شبیه به مدیریت یک تیم ۵۰ نفره نیست.

موفقیت همواره چالش های جدیدی را به همراه خود داشته است. اگر انقدر خوش شانس و پرتلاش باشید که کمپانی رو به رشدی داشته باشید، قطعاً با چالش چگونگی مدیریت تیمی که همواره در حال بزرگتر شدن است روبرو خواهید شد.

در این مقاله از زبان دیوید براون به بیان تجربه هایش برای مدیریت تیم در حال رشدش می پردازیم:

در این قسمت، کارهایی که من برای موفق نگه داشتن کمپانی خود و بهبود قابلیت های فردی خود انجام می دهم را برای تان بازگو می کنم. ” David Brown موسس و بنیان گذار کمپانی Techstars

برای یک شرکت در حال رشد چگونه یک تیم بزرگ تر را بهتر مدیریت کنیم

از اطرافیان خود یاد بگیرید

دور خود را از افرادی پر کنید که تجربه های متفاوتی از کار کردن در تیم های با سایزهای مختلف دارند. شما احتمالاً این چنین افرادی را همین الآن هم در اختیار دارید، اگر کمپانی شما نیز دارای صدها کارمند باشد. چه کسی دارای تجربه موفق مدیریت یک تیم بیزینسی بزرگ می باشد؟ چه کسی در کار مدیریت تیم شکست خورده است، و علت این شکست چه بوده است؟ چه کسی با چالش های همراستا کردن وظایف برای انجام یک ماموریت بزرگ در یک کمپانی بزرگ روبرو شده است؟

در مورد پیدا کردن افرادی که در تیم های با اندازه های مختلف کار کرده اند دقیق تر باشید، و پس از این کار مطمئن شوید که به صورت دائمی و مستمر با آنها در مورد تجربیاتشان صحبت می کنید. در مورد تجربیات خوب و بد آنها سوال کنید. چه زمانی شکست هایی را در ارتباطات داشته اند؟ چطور بودجه خود را تعیین کرده اند؟ چطور به تیم انگیزه داده اند؟ چطور تعادل مناسبی میان شیوه هایی که اکنون جواب می دهند و امتحان کردن ایده های جدید برقرار کرده اند؟

با صحبت های مستمر با این گروه از افراد، به سادگی می توانید به دید کلی از این که چه روش های جواب می دهد و چه روش هایی احتمالاً با شکست مواجه می شوند برسید.

یک مربی استخدام کنید

من به متخصصان و در نظر گرفتن پیشنهادات آن ها ایمان دارم. برای من، استخدام یک مربی باتجربه دقیقاً به منزله گوش دادن به نصیحت های شخصی است که در زمینه انجام دادن کار یک مدیر در یک کمپانی در حال رشد به نحو احسن، دارای تجربه زیادی است. من هنوز یک متخصص نیستم. من نمی خواهم وقت خود را با انجام دادن اشتباهات مهلک و سپس درس گرفتن از آنها تلف کنم. من می خواهم هرچقدر که می شود از اشتباه کردن پرهیز کنم.

این قانون برای تمامی مدیران استارتاپ ها نیز برقرار است و می توانند متخصصین با تجربه را به عنوان مربی برای کل بیزینس و یا قسمت هایی از بیزینس به خدمت بگیرند. در بخش PR بیزینس خود مشکلی دارید؟ از یک متخصص PR کمک بگیرید. مطمئن نیستید که چطور می توان کمپانی خود را از ۲ کارمند به ۱۲ کارمند گسترش داد؟ با افرادی صحبت کنید که بارها این کار را انجام داده اند. این کاری است که ما در Techstars برای استارتاپ ها انجام می دهیم، متصل کردن آنها به متخصصینی که به آن ها نیاز دارند. این متد جواب می دهد، و استخدام یک مربی باتجربه بخشی از این مدل است.

متواضع بمانید

یک تله رایج که بسیاری از مدیران در دام آن می افتند غرور است، اعتماد به نفس بیش از حدی که از موفق بودن نشات می گیرد. این موضوع باعث عدم تمایل به کمک گرفتن از دیگران در زمانی که به آن نیاز دارید می شود. با این طرز تفکر مبارزه کنید. همیشه زمان هایی هست که شما به کمک نیاز دارید، و در این زمان ها، درخواست کمک کردن یک قدرت است، نه ضعف.

استخدام مربی یک شیوه کمک گرفتن است. درست همانقدر مهم که متواضع بمانید و با اعضای تیم خود صحبت کرده و از آن ها کمک بخواهید. آیا تمامی بیشتر از ۳۰۰ کارمندی که دارم لازم است راجع به مشکلات رهبری من با جزییات با خبر باشند؟ نه، اما تمامی رهبران تیم های من باید بدانند. آن ها باید بدانند تا بتوانند به من کمک کنند.

جمع بندی

اگر پشت غرور قایم شوید، و همیشه یک تصویری از موفقیت فردی در ذهن شما نقش بسته باشد، شما هیچوقت یاد نخواهید گرفت. موضوع این است که شما باید یاد بگیرید؛ از دوستان، کارمندان و مربیان خود. دیوید می گوید: ” به همین دلیل است که من به موفق شدن خود در مدیریت بیش از ۳۰۰ کارمند در Techstars ایمان دارم؛ چون من همیشه درخواست کمک می کنم، مهارت های جدید یاد می گیرم و به تیم خود برای رسیدن به موفقیت تکیه می کنم. “

36
09 فروردین 1399
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    14167
    24 فروردین 1398
    دلایل موفقیت دیجی کالا
    طراحی سایت

    دلایل موفقیت دیجی کالا

    یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است .اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید .مدیران این پروژه با این هدف او...

    2053
    22 اردیبهشت 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    2002
    27 آذر 1398