کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

سئو

..کامنت مارکتینگ در اینستاگرام..
سئو

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام روش ها و تکنیک های خاص خود را میطلبد، اینستاگرام با بیش از ۱.۱۶میلیارد کاربر، یک پلتفرم فوق العاده برای دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود.

آمارها حاکی از آن است که ۹۰% از کاربران اینستاگرام حداقل یکی از پیج های کسب و کار را فالو کرده اند.

این موضوع سبب شده تا اینستاگرام به یکی از مهم ترین بسترهای اجتماعی برای تجارت و مکانی فوق العاده برای بازاریابی آنلاین تبدیل شود.

اگر به عنوان یک دیجیتال مارکتینگ هنوز از اینستاگرام استفاده نکرده اید، باید بگویم چیزهای زیادی را از دست داده اید.

فرقی نمی کند یک کسب و کار نوپا داشته باشید یا یک شرکت باسابقه، به هرحال توصیه می کنم از پتانسیل و مزایای کامنت مارکتینگ در اینستاگرام استفاده کنید.

میزان و نحوه تعامل دراین پلتفرم بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا بازخوردهای مفیدی درباره محتواهایتان به دست آورید.

مقاله کامنت مارکتینگ رو در سئو روز بخونید تا بدونید بازاریابی دیدگاه چیه دقیقا.

چرا باید از کامنت مارکتینگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

کامنت ها نشان دهنده میزان محبوبیت پیج هستند

پست های اینستاگرامی که نظرات بسیاری را دریافت می کنند، جزء محبوب ترین ها هستند و نشان می دهد که کاربران تعامل خوبی با آنها برقرارکرده اند.

اگر پست های شما هیچ دیدگاهی دریافت نمی کنند، احتمالا بایستی در استراتژی تان تجدید نظر کنید و محتوای جذابتری ارائه دهید.

کامنت های زیاد در زیر یک پست نشان می دهد که این برند محبوبیت خود را به دست آورده که دلیل اصلی آن هم تولید محتوای جالبی است که اکثر مردم آن را دوست داشته اند .

اگر می خواهید از اینفلوئنسر برای تبلیغ برند تجاری تان استفاده کنید، این پارامتر را درنظر بگیرید. چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام رو بخونید.

میزان نظرات کاربران نشان دهنده ی یک جامعه غنی از مخاطبین هدف است که می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

به همین دلیل است که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی همیشه تلاش می کنند تا با تولید و اشتراک گذاری محتواهای جالب، فالوورهای خود را به گذاشتن کامنت ترغیب کنند.

از کامنت ها برای جلب اعتماد برندها استفاده کنید

اگر دوست دارید از طریق تبلیغ محصولات برندها در پیج خود کسب درآمد کنید، باید روی کیفیت محتوای تان کار کنید و مخاطبان را به چالش بکشید.

امروزه، برندها در به کارگیری اینفلوئنسرها دقت زیادی می کنند و یکی از چیزهایی که به انها می گوید شما گزینه مناسبی برای تبلیغ محصولات برندشان هستید، تعداد نظرات پیج تان است.

برخی صفحات ممکن است صدها هزار فالوور داشته باشند اما کامنت و لایک های زیر پست هایشان به هزارتا نرسد.

این نشان می دهد که فالوورهای آنها واقعی نیستند و مسلما چنین پیج هایی گزینه مناسبی برای تبلیغ برند نمی باشند.

شما باید روی یک شبکه غنی از مخاطبان کار کنید تا در زمان اشتراک گذاری محتوا، نظراتشان را به اشتراک بگذارند.

نظرات مخاطبان نشان دهنده اعتماد است

کامنت های مخاطبین صفحه اینستاگرام تان نشان می دهد که آنها به پیج شما اعتماد دارند و محتوای اشتراک گذاری شده ی شما معنی دار و مرتبط است.

این نظرات همچنین نشان می دهند که فالوورهای شما نه تنها واقعی هستند بلکه به موضوعاتی که شما ارائه می دهید، علاقه دارند.

همه این موارد می تواند برندها را متقاعد کند که صفحه شما بستر مناسبی برای بازاریابی تبلیغ برندشان است.

در واقع، برندها به دنبال بکارگیری اینفلوئنسرهایی هستند که رابطه مثبت خود با فالوورهایشان را حفظ کرده باشد.

در کل نحوه استفاده از کامنت مارکتینگ در همه ابعاد بسیار کاربرد دارد، در مقاله قبلی سئو روز درباره تاثیر کامنت گذاشتن یا نظردهی کاربران در سئو هم مطلبی نوشتم.

آیا خرید کامنت اینستاگرام ایده خوبی است؟

اکنون که متوجه اهمیت کامنت ها در اینستاگرام شدید، شاید به فکر خرید کامنت بیفتید.

اما باید بدانید که خرید کامنت ایده ی خوبی نیست زیرا کامنت هایی که با این روش دریافت می کنید، یا از پروفایل های جعلی است و یا از ربات ها.

هیچکدام از این نظرات ارزشی ندارند چون توسط مخاطبین واقعی نوشته نشده اند.

اگرچه این یک روش خوب برای فریب بازاریابان است اما نتایج حاصل  از آن شما را به عنوان یک کلاهبردار معرفی می کند و این به اعتبار صفحه اینستاگرام تان لطمه می زند.

تکنیک های کاربردی کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

۱-کاربران را تشویق به گذاشتن کامنت کنید

رفتارشناسی اکثر کاربران نشان داده است که افراد اغلب اعتماد به نفس لازم برای ارسال دیدگاه، به ویژه در پیج های تخصصی با بازدیدکننده اندک، را ندارند.

بهتر است خود یا دوستانتان چند کامنت اول را بگذارید تا بقیه به شرکت کردن در بحث تشویق شوند.

با این روش می‌توانید بحث‌ را به یک چالش مرتبط سوق دهید و مخاطبان بیشتری را درگیر کنید.

۲-از نظرات منفی استقبال کنید

 مسلما شما مخالفین یا معترضینی دارید که عملکرد شما را نقض می کنند. از نظرات منفی آنان به عنوان یک فرصت برای دفاع از محصول یا خدمات تان استفاده کنید.

از طرف دیگر، نمایش نظرات منفی این برداشت نشان می دهد شما فرد انتقادپذیری هستید و نسبت به برند خود شفافیت عملکرد دارید.

۳-به صورت کامل به نظرات کاربران پاسخ دهید

پاسخ دادن به پرسش ها و کامنت های کاربرانتان می تواند تعامل پیج تان را حفظ کند و در نتیجه یِ برخورد مناسب و علمی شما، کاربر تبدیل به فالوورو در نهایت مشتری می شود.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچگاه با جملات کلیشه ای و تکراری و یا چند ایموجی جواب کامنت مخاطب را ندهید.

زیرا این کار مخاطب را از پیج شما دور می کند. در عوض، سعی کنید با لحن دوستانه و حتی صدا زدن اسمِ مخاطب صمیمیت و تعامل را بیشتر کنید.

از مخاطب سوال بپرسید

برخی مواقع می توانید در راستای پاسخ مخاطب یک سوال از او بپرسید و وی را درگیر چالش و پاسخ دادن کنید. به این ترتیب، علاوه بررضایت مخاطب، رضایت اینستاگرام را نیز جلب می کنید.

نتیجه گیری

اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های اجتماعی، بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای بسیاری را به خود جذب کرده است. روش های کسب درآمد از اینستاگرام رو بخونید.

تعامل و مشارکت کاربر در اینستاگرام یک فاکتور کلیدی است که نشان می دهد مردم چگونه به تلاش های صورت گرفته توسط این برند، پاسخ می دهند.

بنابراین، تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت و اصولی بسیار اهمیت دارد. اصول محتوا نویسی برای شبکه های اجتماعی رو حتما بخونید.

تلاش کنید فالوورهای واقعی را جذب کنید و محتواهای منحصربفردی را با آنها به اشتراک بگذارید تا نرخ تعامل تان افزایش پیدا کند و عملکرد کمپین های تان بهبود یابد.

منبع : seorooz  |  
155
2021-03-24 11:57:50
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

23210
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

9199
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

8243
27 آذر 1398