۱۰۱ ایده محتوایی برای افزودن به تقویم محتوایی خود

سئو

..۱۰۱ ایده محتوایی برای افزودن به تقویم محتوایی خود..
سئو

۱۰۱ ایده محتوایی برای افزودن به تقویم محتوایی خود

باز هم از هرچه بگذریم سخن از محتوا خوش تر است. در این مقاله لیست ۱۰۱ ایده‌ی محتوایی را ذکر کردیم که جالب است بدانید.

ایده محتوایی

ایده محتواییآیا تا به حال احساس کرده‌اید که در یک مسیر تکراری در زمینه محتوای کسب و کار خود قرار گرفته‌اید؟ یا اینکه برای خودتان یک برنامه استراتژی محتوایی عالی دارید ولی باز هم به یک‌سری الهامات نیاز دارید؟ گاهی اوقات نمی‌شود که به تقویم محتوایی بپردازیم و ایده‌های خودمان را روی کاغذ بریزیم. توصیه می‌کنم تا آخر مقاله همراه ما باشید چون این اتفاقات برای ما هم رخ داده است.

ما این ۱۰۱ ایده را برای شما تهیه کردیم تا بیشتر از قبل تقویم خود را بهینه کرده و به طور موثر از آن استفاده کنید. برای هر ایده سعی کردیم تا بینش، راهنمایی و نحوه انجام کار را در نظر بگیریم تا در این راه به شما کند.

معرفی ۱۰۱ ایده محتوایی

۱- لیست‌ها

لیست‌ها کلا جزء موارد محبوب بازاریابی محتوایی به حساب می‌آیند که مورد آزمایش هم قرار گرفته‌اند. ما، شما و تقریبا می‌شود گفت که مهم‌تر از همه، خوانندگان لیست‌ها را دوست دارند. در حقیقت بسیاری از مطالب پرطرفدار در وبلاگ آکادمی دارای لیست هستند.

۲-  “چگونه” یا “چطور”

محتوایی که بر اساس “چگونه” یا “چطور” باشد، اطلاعات گام به گام و مبتنی بر فرآیند ارائه می‌دهد تا به مخاطبان خود کمک کند کاری بهتر انجام دهند. این مورد بسیار خاص و قابل توجه است. محتوای بر اساس “چگونه” یا “چطور” مبتنی بر اصل سخاوتمندی است. به این معنی که می‌خواهد کار بزرگی را در کمک کردن به دیگران انجام دهد. این نوع محتوا واقعا برای  مخاطبان شما مفید بوده و برندینگ شما را قوی می‌کند.

۳- پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ واقعا فوق‌العاده است زیرا بسیار مفید هستند. با استفاده از این مورد، می‌توان سوالاتی که مخاطبان قبلا از ما پرسیده‌اند، با پاسخ دادن به آنها مطالب جدیدتری را بدست آوریم و اینکه پرسش و پاسخ، خودش سرگرم‌کننده است.

پرسش و پاسخ‌ها بسیار کاربردی و مفید هستند

۴-  “چرا”

محتوای بر اساس “چرا” محتوایی است که مطلب را با جزئیات کامل توضیح می‌دهد که چطور یک چیز به جود آمده یا به طور کل، چرا همه چیز به شکلی هست که باید باشد. این نوع محتوا زمانی می‌تواند قدرتمند باشد که با اطلاعات واقعی نیز همراه باشد.

۵- تاریخچه موضوع و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

در این سال‌ها SEO تغییرات زیادی پیدا کرده است. در صورتی که در قدیم، تاکتیک اصلی روی کلمات کلیدی هدف قرار داشت، اما امروزه گوگل درباره جستجوی معنایی بیشتر تمرکز کرده است. به جای آنکه کلمات کلیدی را اولویت‌بندی کنید بر فرآیند به اصطلاح “تاریخچه موضوع” تمرکز بیشتری کنید. تا بتوانید موضوع را به مخاطبتان به درستی بیان کنید، نه اینکه حجم زیادی از کلمات کلیدی را به کار ببرید.

۶- مطالعات موردی

همیشه نیاز نیست که داستان خود را برای مشتریان تعریف کنید. مطالعات موردی هر داستانی نشان می‌دهد که چگونه شما می‌خواهید به مشتریان خود کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند. همچنین آنها می‌توانند به نسل آینده در خرید موثرتر  از نیازهایشان کمک زیادی کنند.

۷- رضایت‌مندی مشتریان

رضایت‌مندی مشتریان از زبان خودشان، بسیار شبیه به مطالعات موردی است، با این تفاوت که مشتری از زبان خودش درباره شما و کسب و کارتان صحبت می‌کند. این ابراز رضایت‌مندی، قطعا از زبان خودشان است و به نوعی یک گواهینامه است که شما برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنید.

۸- نقل قول‌ها

به “نقل قول‌ها” به عنوان یک توضیحات کوتاه نگاه کنید. همچنین می‌توانید برای تاثیر بیشتر مطالب خود از نقل قول‌های تاثیرگذار استفاده کنید.

۹- مصاحبه‌ها

همین مصاحبه‌ها می‌توانند راهی برای جمع‌آوری اطلاعات واقعی و نقل قول‌های زیادی باشند. در این راه می‌توانید از تاثیرگذاران صنعت مربوطه استفاده کنید که پیش از این موفق به مصاحبه کردن با آنها نشده‌اید. مصاحبه‌ها می‌توانند راهی  آسان برای ادغام بازاریابی محتوایی شما از طریق پادکست‌ها باشد.

مصاحبه‌ها می‌توانند راهی برای جمع‌آوری اطلاعات واقعی و نقل قول‌های زیادی باشند

10- دموها یا نسخه‌های نمایشی

دموها یک نوع نمایش مجازی برای محصول یا خدمات شما هستند. به دلیل آنکه شاید کاربران وقت کافی برای دیدن دموهای طولانی ندارند، می‌توانید نسخه‌های نمایشی را به صورت قطعه قطعه و کوتاه‌تر تهیه کنید تا کاربران به صورت بهینه از آنها استتفاده کنند.

11- بررسی محصول

محصولی هست که مخاطبان شما دوست داشته باشند درباره جزئیات آن بدانند؟ اگر هست، حتما بررسی کنید. به مخاطبان خود بگویید که چگونه این محصول می‌تواند مشکل آنها را حل کند و به آنها کمک کند.

12- محتوای مقایسه‌ای

شمما ممکن است از این مورد برای مقایسه محصولات استفاده کنید. با این حال شما می‌توانید این روش را با یک تاکتیک عالی با روش داستان‌گویی ادغام کنید تا به روش‌های مختلفی به مقایسه بپردازید. با این کار به مخاطبان خود کمک می‌کنید تا گزینه بهتر را انتخاب کنند.

13- اخبار شرکت

مانند تمامی اخبارهای سال جدید، شرکت شما هم دارای تغییرات زیادی است. جدیدترین اخبارات و ماجراهای شرکت خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید تا به آنها نشان دهید که شرکت شما از انسان‌هایی تشکیل شده که هر روز  برای بهتر کردن زندگی خود تلاش می‌کنند. حتی اخبارهای ساده هم می‌تواند به مشتریان شما در ارتباط برقرار کردن کمک زیادی کند.

استراتژی محتوا چیست؟

بررسی ۲۳ عامل مهم در تدوین استراتژی محتوا

14- اخبار مربوط به صنعت مربوطه

بر مشتریان و صنعتی که در آن کار می‌کنید نظارت کنید و از بزرگترین اخباری که می‌تواند تاثیرگذار باشد، گزارش دهید. وقتی مخاطب شما با اخبار تازه در صنعت مواجه می‌شود، توجه زیادی به شرکت شما خواهد کرد.

15- جمع‌بندی‌ها

جمع‌بندی مقالات و محتواها برای کسانی مناسب است که وقت کافی برای خواندن کامل مقاله ندارند. به سادگی می‌توانید به محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین مطالب صنعت خود نگاهی بیندازید و یک لیست جامع برای مخاطبان خود تهیه کنید تا آنها را از انجام دادن تحقیقاتشان نجات دهد.

16- بررسی کتاب

اگر می‌خواهید از بقیه جلوتر باشید، قطعا با خواندن کتاب‌های مختلف این کار را انجام می‌دهید. زمانی که چیزی شگفت‌انگیز می‌خوانید که مشتریان شما آن را دوست دارند، حتما آن را به اشتراک بگذارید.

بررسی و معرفی کتاب ها، ایده ی خوبی برای تولید محتوا است

17- نظریه‌ها

بحث و جدال یکی از راه‌های انتشار محتوای ویروسی است. در حال حاضر این نباید هدف اصلی  شما باشد. ولی با نظریه‌های مختلف که توانایی جالب بودن را دارند، می‌توانید توجه زیادی را به خود جلب کنید.

18- استعاره‌ها

محتواهایی را امتحان کنید که با یک داستان غیرمرتبط شروع می‌شود و یک زاویه منحصر به فرد را به عنوان پایه و اساس محتوا تشکیل می‌دهد.

19- داستان‌های شخصی

وقتی ” Greg Digneo” داستان شخصی خود را روی وب‌سایت کپی بلاگر(Copyblogger) قرار داد، مخاطبان عکس‌العمل نشان دادند. داستان او از این قرار بود که چرا “منصرف شدن”، سودآورترین کاری است که تاکنون انجام داده است و همچنین برای هزاران خواننده‌ دیگر بسیار جذاب بود. نقاطی را بین داستان شخصی خود و آنچه که خوانندگان شما به آن اهمیت می‌دهند، وصل کنید تا بیشتر درگیر موضوع شوند.

20- پیش‌بینی‌ها

به عنوان مثال، “جو پولیتزی” به دلیل پیش‌بینی‌های بازاریابی محتوا، تقریبا به بدنامی مشهور شده است. او این راه جالب را انتخاب می‌کند چرا که اگر به نتیجه نرسید، درباره آن شوخی می‌کنند. بنابراین او به یک رهبر فکری تبدیل می‌شود،  یک ارتباط شخصی و تا حدودی طنزآمیز با مخاطبانش.

21- موفقیت‌ها

موفقیت‌هایی را حتما از جانب افرادی کمثل نیل پاتل و برایان دین دیده‌اید. به مخاطبان خود کسی را معرفی کنید که با استفاده از توصیه‌های شما موفق بوده است.

22- شکست‌ها و کارهایی که نباید انجام شود

همان‌طور که گفتن موفقیت‌ها برای خوانندگان بسیار جالب است، به همان اندازه هم عدم موفقیت‌ها و علل آنها برای خوانندگان جذاب است. چون کنجکاو می‌شوند که درباره عوامل آن بدانند.

23- اهداف شرکت

شرکت‌هایی هستند که می‌دانند چطور می‌خواهند تجارت خود را گسترش دهند و گزارش‌هایی در مورد پیشرفت خود ارائه دهند. بهترین مکان برای قرار دادن چنین مطالبی، وبلاگ است. هر پستی در  وبلاگ مانند داستانی است که شما را جذب می‌کند. این نوع محتوا جسورانه، درخشان و منحصر به فرد است.

می توانید از اهداف و دورنمای شرکت خود در وبلاگتان بنویسید

24- شفافیت

ارائه دادن اطلاعاتی از قبیل گزارش سال مالی و همچنین رشد و توسعه شرکت، می‌تواند اعتماد مخاطبان شما را جلب کند. “بافر ” با وبلاگ خود یعنی Open این کار را به خوبی انجام می‌دهد وضمن ایجاد ارتباط با مخاطبان خود، داستان آنها را به عنوان یک استارتاپ تعریف می‌کند.

25- پژوهش

مشتریان و مخاطبان شما بهترین منبع برای تحقیقات شما هستند. به یک منبع معتبر در صنعت خودتان تبدیل شوید. تحقیقات به شما این اجازه را می‌دهد تا مخاطبان  خود را بیشتر درک کنید و در عین حال به تبدیل شدن شما به یک منبع معتبر و قابل استناد در صنعت خودتان کمک می‌کند.

26- آمار و واقعیت‌ها

تحقیقات مشابه به شما این امکان را می‌دهد تا به شدت در مورد موضوعی خاص تحقیق کنید و یافته‌های خود را به مخاطبان خود ارائه دهید. این به شما کمک می‌کند تا به سمت منبعی بروید که تمام اطلاعات موجود در یک موضوع یک‌جا گردآوری شده است.

27- راهنمایی‌ها

راهنماها برای کمک به مخاطبان خود در انجام کاری بهتر از گذشته و پرداختن به جزئیات بیشتر در مورد موضوع می‌پردازند. برخی از راهنمایی‌ها از تکنیک آسمان‌خراش استتفاده می‌کنند تا ااز هر منبع دیگری، اطلاعات قوی‌تر و جامع‌تری را ارائه دهند.

13 مثال از بازاریابی محتوایی در کسب‌ و کارهای B2B

قهرمان ارتباطات در فضای B2B، بازاریابی محتوایی است

28- کاربرگ

کاربرگ‌ها برای تبدیل توصیه‌های عملی از راهنماها برای یادداشت برداری، طوفان مغزی و ایده‌های جذاب، مناسب هستند. مانند دفترچه کار در منزل که معلم برای انجام دادن تکالیف، به ما وظایف را می‌گفت و ما در داخل دفترچه یادداشت می‌کردیم.

29- چک لیست‌ها

چک لیست‌ها نوعی از کاربرگ هستند که به مخاطبان شما کمک می‌کند تا یک کار را مرحله به مرحله انجام دهند تا به یک نتیجه مطلوب برسند. از چک لیست‌ها برای تکمیل پست‌هایی که در آنها موارد لیستی به کار رفته شده نیز استفاده می‌کنند.

30- الگوها

الگوها ممکن است اطلاعات مربوط به راهنماها، کاربرگ‌ها و چک لیست‌ها را با هم در قالب یک محتوا ترکیب و مخاطبان خود را از طریق فرآیند گام به گام و با صراحت کامل راهنمایی کند.

الگوها ممکن است اطلاعات مربوط به راهنماها، کاربرگ‌ها و چک لیست‌ها باشد

31- مطالب اشک‌آور

یکی از مطالب سایت CoSchedule بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده، چرا که در آن لیستی از کلمات عاطفی را جمع‌آوری کرده و به افراد کمک می‌کند تا از آنالیز محتوای خود، سرنخ‌های بهتری بدست آورند. این موضوع را به عنوان یک سند چشم‌انداز سریع درنظر بگیرید تا به مخاطبان خود کمک کنید کاری بهتر و سریع‌تر انجام دهند.

32- کتاب‌های الکترونیکی

کتاب‌های الکترونیکی روشی مناسب برای جمع‌آوری مطالب شخصی در یک نوع قالب محتوایی بزرگتر است. کتاب‌هایی ارائه دهید که محتوای طولانی‌تری داشته باشند و داستان‌های جامع‌تری را شامل شوند.

33- کتاب‌های صوتی

زمانی که کتاب الکترونیکی خود را تهیه کردید آن را در قالب فایل‌های صوتی نیز منتشر کنید. اضافه کردن یک عنصر صوتی به محتوا، تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهید. با افزودن پادکست مشاهده خواهید کرد که چگونه زمان ماندن کاربر را در سایت افزایش می‌دهید.

34- مقالات سفید

مقالات سفید برای ارائه اطلاعات فنی قوی و همچنین برای گفتن داستانهای پیچیده با فرمت‌های مختصر، که اغلب به صورت PDF ظاهر می شوند، مناسب هستند. مقالات سفید یک قالب عالی  برای تکمیل مطالعات موردی که برای نشان دادن مشکل و راه‌حل آن هستند به طوری که به مشتریان خود برای غلبه بر چالش‌های خود کمک کنند.

35- اینفوگرافیک

برخی از مخاطبان شما به شدت به محتوای تصویری عادت دارند. اینفوگرافیک‌ها با نشان دادن آمار کلیدی و حقایق به صورت تصویری، داستان‌های زیبایی را تشکیل می‌دهند.

36- تصویر داده‌ها

برای اثبات نکاتی که در طول محتوای  خود ایجاد می‌کنید باید تصاویری از داده‌ها مانند نمودارهای خطی و موارد دیگر را به کار ببرید.

37- فهرست خلاصه‌های  اینفوگرافیک

ایننفوگرافیک راهی عالی برای بزرگ کردن نکات مهم در محتواست. خلاصه‌های این تصاویر  نیز به خوبی کار می‌کنند و توجهات زیادی را به خود جلب می‌کنند.

38- نمودارها

گاهی اوقات مفهوم یک الگوی پیچیده با یک تصویر به راحتی به مخاطب انتقال داده می‌شود. نمودارها برای نمایش روابط و جریانهای سازمانی بسیار جذاب هستند.

39- پوسترها

آیا می دانید که استفاده از پوسترها به اواسط قرن نوزدهم برمی گردد؟ حتی در عصر دیجیتال ما، پوسترها هنوز هم می توانند کار کنند. از چاپ  پوسترها برای رویدادهای حضوری یا کنفرانس‌ها استفاده کنید.

40- عکاسی

خوشبختانه صنعت عکاسی در طی سالیان اخیر رو به رشد بوده ولی بهترین گزینه برای دریافت نتایج بهتر، استفاده از عکاسی سفارشی است. همچنین در نظر داشته باشید که عکس‌های شما باید انسان‌های پشت صحنه در شرکت، چهره خودتان و مکانی که در آن کار می‌کنید را نشان دهد.

برای دریافت نتایج بهتر، استفاده از عکاسی سفارشی است

41- خاطرات

مطمئنا خاطرات ارزش تجاری ندارند. با این حال، شوخ‌طبعی و سرگرمی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که افراد در رسانه‌های اجتماعی محتوای خود را به اشتراک می‌گذارند.

42- طنز و کارتون

شوخ‌طبع بودن، شما را در ذهن‌ها نگه می‌دارد. اما لزوما تمامی طنزها خنده‌دار نیستند. کاریکاتورهای دست ساز یا حتی رایانه ای نیز می توانند یک داستان گام به گام را برای شما بازگو کنند.

43- اسکرین‌شات

اسکرین‌شات‌ها یکی از بهترین راهها برای نشان دادن نمونه هایی از محتوای دیجیتالی واقعی برای اثبات نظرات شما هستند. کارشناسان رسانه‌های  اجتماعی برای  کامل کردن محتوای خود،  حداقل در هر 5 پاراگراف یک اسکرین‌شات استفاده می‌کنند تا یکنواختی متن را از بین ببرند.

44- GIFهای متحرک

Gifها تصاویر را به یک مرحله جلوتر هدایت می‌کنند. GIFها برای تکمیل محتوای نمایشی به خوبی کار می‌کنند تا نشان دهند که چگونه می توان از یک ویژگی جدید در وب سایت ، وبلاگ یا نرم افزار خود استفاده کرد.

45- تصویرگری

وبلاگ بازاریابی محتوایی وب‌سایت CoSchedule از تصاویر زیادی برای برجسته کردن نکات اصلی مقالات خود استفاده می کند. تصویرها باعث ایجاد علاقه بصری به محتوای شما می شود و برخی از گرافیک ها بازدید کننده زیادی را ایجاد می کند.

46- یادداشت‌ها، طرح‌ها و طوفان‌های مغزی

برخی از بازاریابان ممکن است خلاقیت یک طراح را نداشته باشند. مواقعی وجود دارد که تصاویر طرح ها، یادداشت های نوشتاری و طوفان های مغزی به خوبی برای نشان دادن مفاهیم شما کار می کنند.

47- متن ها، سرویس پیام کوتاه و پوش نوتیفیکیشن

از متون در برخی از مشاغل برای به اشتراک گذاشتن محتوا استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است پوش‌های مربوط به موبایل را انتخاب کنند.

48- ایمیل

ایمیل‌ها هنوز هم کار می‌کنند و به طرز شگفت‌انگیزی هم کار می‌کنند به خصوص که محتوا متناسب با رسانه باشد. در حقیقت براساس گزارشی که اخیراً انجام شده است، ایمیل برای هر ۱ دلار خرج شده، ۳۸ دلار تولید می‌کند و آن را به یکی از موثرترین کانا‌لها و انواع محتوای موجود تبدیل می‌کند.

ایمیل‌ها هنوز هم کار می‌کنند و به طرز شگفت‌انگیزی هم کار می‌کنند

49- دوره‌های آموزشی

دوره ها یک روش عالی برای خلق مطالب اختصاص داده شده به آموزش هستند. ما حتی کارگاه های آموزشی را نیز به این دسته اضافه می کنیم. هیچ کس با دوره‌های بازاریابی محتوا غریبه نیست ، و ما می‌دانیم که در مرحله اول برای رشد لیست ایمیل شما و ایجاد جامعه‌ای در مورد برند شما موثر است.

50- برنامه‌های دارای صدور مدرک

هنگامی که می‌بینید دوره‌های آموزشی برای مشاغل خود به خوبی کار می‌کنند، برنامه‌های صدور گواهینامه، آنها را به یک سطح بالاتر می‌برند. دوره های قوی‌تری را تصور کنید که به دانشجویان شما تکالیف‌، تست‌ها و گواهینامه‌های کاملی را ارائه می‌دهد. با عضویت آنها در یک شبکه، احساس خاصی را در آنها ایجاد کنید.

51- اتوماسیون بازاریابی

دوره‌های آموزشی اغلب با اتوماسیون بازاریابی انجام می‌شوند، اما روش‌های بیشتری نیز برای استفاده از آن وجود دارد. اتوماسیون بازاریاب در اصل، شامل ارسال ایمیل به مخاطبان شما پس از انجام یک عمل خاص است. زمانی که آنها در سایت شما ثبت‌نام می‌کنند باید بوسیله ایمیل به آنها وصل شده و آنها را درگیر کسب و کار خود کنید.

52- خبرنامه

اکثر خبرنامه‌ها از طریق ایمیل به خوبی کار می‌کنند در حالی که فقط 5 درصد از وبلاگ‌نویسان خبرنامه‌های چاپی را در استراژی خود به کار می‌گیرند.

53- وب‌سایت‌ها و صفحات وب

مطمئن شوید که پیام‌های خود را هدفمند و برای پاسخ دادن به مشکل کاربر ایجاد می‌کنید. مطمئنا برای این موضوع توضیح زیادی لازم نیست و خودتان همه چیز را می‌دانید.

54- صفحات فرود

مانند وب سایت ها، ما بسیار مطمئن هستیم که همه شما مفهوم صفحات فرود را به خوبی درک می‌کنید. همه ما دوست داریم تا از صفحات فرود خاصی برای کمپین‌های خود استفاده کنیم.

از صفحات فرود خاصی برای کمپین‌های خود استفاده کنید

55- صفحات ویژه

برخی افراد در مورد صفحات ویژگی به طور متقابل با صفحات فرود صحبت می کنند، اما ما دوست داریم که به صفحات ویژگی به عنوان عمیق‌ترین جزئیات توجه کنیم.  هدف قرار دادن این صفحات، کشاندن مشتری به سمت مزایای چگونگی حل و فصل چالش‌های آنها است.

56- میکروسایت

هنگامی که شرکت AT&T به یک مشکل اجتماعی بزرگ در زمینه پیام کوتاه و تصادفات رانندگی رسیدگی کرد، آنها یک میکروسایت برای کمپین رسانه‌های اجتماعی با هشتگ #itcanwait راه‌اندازی کردند. این سایت یک نمونه عالی برای اطلاعات در مورد چنین کمپین‌هایی است، فقط اینکه اطلاعات موجود در وب سایت شخصی AT & T را شامل می‌شود.

57- اخبار منتشر شده

در حالی که اخبار و انتشارات مطبوعاتی بیشتر به سمت روزنامه‌نگاران و ویراستارانی هستند که نشریات شما را دوست دارند، ایده در اینجا این است که برای آگاه کردن مخاطبان خود از اخبار مهم، آن ها را در انتشارات تأثیرگذار  پوشش دهید.

58- بسته‌های هدیه

بسته های Pitch به نوعی مانند سبدهای هدیه هستند که به طور خاص در مورد آنچه می‌خواهید باز می‌شوند.

59- اطلاعیه های خدمات عمومی

در واقع اطلاعیه‌های خدمات عمومی عالی هستند و می‌توانید با آنها سرگرم‌کننده باشید. به آنها تحرک دهید، میهمانان ویژه‌ای دعوت کنید و به آنها اطلاعات صریح و روشن را ارائه دهید.

60- جوایز

برای هر صنعت و هر مشتری جوایز به خوبی عمل می‌کنند. این یک روش قدرتمند برای نشان دادن پشتیبانی شماست. می‌توانید شرطی برای آنان بگذارید. مثلا از آنها بخواهید تا مطلب‌تان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اهمیت استفاده از کد تخفیف در افزایش فروش آنلاین

۱۹ ترفند

61- نظرسنجی

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که از مخاطبان خود در مورد موضوعی نظرسنجی کنید؟ نظرسنجی‌ها برای گفت و گوهای سریع عالی هستند تا بتوانند اطلاعات خود را بدست آورند. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد ایده های محتواهای آینده، از یک سؤال شروع کنید تا بر اساس توصیه مخاطبان خود، محتوای بهتری ایجاد کنید.

62- بررسی‌ها

نظرسنجی‌ها برای جمع آوری داده‌هایی که می‌توانید در محتوای مبتنی بر تحقیق استفاده کنید، مناسب است. همچنین آنها برای آشنایی با نیازهای مخاطبان شما بسیار عالی هستند، بنابراین می توانید محتوای بهتری ایجاد کنید. هنگامی که مشتریان شما ثبت نام کرده و پس از مدتی از عضویت خارج می‌شوند، از نظرسنجی‌ها استفاده کنید تا مشکلات خود را پیدا کنید.

نظرسنجی‌ها برای جمع آوری داده‌هایی که می‌توانید در محتوای مبتنی بر تحقیق استفاده کنید، مناسب است

63- آزمون‌ها

آزمون‌ها دوره‌های فوق‌العاده خوبی را تشکیل می‌دهند و روشی خارق العاده برای آموزش هر چیزی به مخاطبان شما و سنجش آنچه آموخته‌اند هستند. می‌توانید از آنها برای داده‌ها استفاده کنید، اما این موارد به بهترین شکل برای تعامل استفاده می‌شوند.

64- بازی‌های مختلف و گیمیفیکیشن

اگر بازاریابی محتوایی شما شامل آموزش، سرگرمی و یا هر علل اجتماعی دیگر است، چگونه می‌توانید محتوای خود را به بازی تبدیل کنید؟ بازی ها یک عنصر تعاملی فوق العاده هستند.

65- برنامه ها و ابزارهای وب

وقتی وب‌سایت CoSchedule فهمید که نزدیک به ۸۰۰ نفر از وبلاگ‌نویسان و بازاریابان، اصطلاح “آنالایزر سرخط” را جستجو کرده‌اند و راه حل خوبی برای آن وجود ندارد، آنها تصمیم گرفتند تا ابزاری بسازند که به آنها در نوشتن عناوین بهتر کمک کند.

66- محتوای فعال شده توسط صدا

از الکسا گرفته تا Google، محتوای برنامه‌های فعال شده صوتی به معنای واقعی کلمه ما را احاطه کرده‌اند. به جای آنکه برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنیم، باید مکالمه را بهینه کنیم. این یک طرز تفکر متفاوت در مورد نحوه تعامل کاربران با مطالب ما و نحوه پاسخ دادن به سؤالات آنها است.

67- پلاگین‌ها

وقتی وب‌سایت CoSchedule، افزونه “Click To Tweet WordPress” را راه‌اندازی کرد، آنها فرصتی پیدا کردند تا به مخاطبان خود کمک کنند و مطالب را مستقیماً در پست‌های وبلاگ به اشتراک بگذارند.

68- مسابقات

مسابقات شما می‌تواند به سادگی یک جواب یا لایک در شبکه‌های اجتماعی، یا به همان اندازه دقیق و پیچیده باشد. این کار کاملا بستگی به خودتان دارد.

69- چالش‌ها

چالش‌ها مانند مسابقات هستند و تک‌تک خوانندگان وظیفه دارند برای بهبود خود، رقابت کنند. یا به عنوان مثال در مورد چالش‌های ۳۰ روزه فکر کنید که می‌توانید هر روز کاری را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید تا مهارت جدیدی از خود به نمایش بگذارند.

چالش‌ها مانند مسابقات هستند و تک‌تک خوانندگان وظیفه دارند برای بهبود خود، رقابت کنند

70- فیلم

ویدیو یکی از آن دسته محتواهایی است که هر کسب وکاری باید در آن سرمایه گذاری کند. صادقانه بگوییم، ویدئو واقعا یک نوع محتوای خوب به شمار می‌رود. این یک امر ضروری است و برای اثبات بیشتر باید آمار بازاریابی ویدیویی را بیشتر دنبال کنید.

71- شبکه‌های اجتماعی پولی

به لطف تبلیغات پولی، روش های بسیاری برای رسیدن به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی وجود دارد. از پست های حامی مالی گرفته تا تبلیغاتی که با هزینه‌های زیادی انجام می‌شود. بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ گزینه مناسبی برای هدف قرار دادن افرادی است که از وب‌سایت شما یا حتی پست‌های بلاگ بازدید کرده‌اند.

72- حمایت مالی

حامیان مالی همینطور در حال افزایش هستند که بازاریابان محتوا بتوانند از رویدادها، پادکست ها، وبینارها و موارد دیگر برای تأمین اعتبار مخاطبان جدید حمایت مالی کنند. برخی از برندهای معتبر از لیگ‌ها و تیم‌های ورزشی حمایت می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

73- تبلیغات بومی

تبلیغات بومی محتوایی است که در یک نوع نشریه، پست وبلاگ و یا مقالات مجله‌ای که یک برند حامی مالی آن است، ظاهر می‌شود. گاهی اوقات برندها به جای روزنامه‌نگاران، خودشان مطالب را می نویسند. تبلیغات بومی دقیقاً مانند محتوای معمولی به نظر می‌رسد و ممکن است حاوی سلب مسئولیت برای خوانندگانی باشد که در جستجوی پیام‌رسانی به یک برند پرداخت می کنند.

74- تبلیغات مجله‌ای

مانند تبلیغات بومی در انتشارات به عنوان تبلیغات ظاهر می شوند. این تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات معمول است. این تبلیغات اغلب شامل متن بیشتری است که مشابه مقاله است.

75- مجلات

اگرچه ممکن است این روزها مجلات از توجه کمتری برخوردار باشند ولی مجلات چاپی می‌توانند یک حالت فوق العاده برای مخاطبانی باشند که دائماً به یک صفحه خیره نمی‌شوند.

76- گزارش‌ها

این یک قالب مناسب برای به اشتراک‌گذاری داده‌های سفارشی شما است. گزارش‌ها معمولاً شامل نمودار و متنی هستند که می‌توانید در قالب‌های دیگر محتوا مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

77- بروشورهای دیجیتالی

بروشور دیجیتال، اطلاعات خاصی را در مورد شغل شما یا خدمات یا ویژگی‌های خاصی که ارائه می‌دهید به مشتریان عرضه می‌کند.

بروشور دیجیتال، اطلاعات خاصی را در مورد شغل یا خدمات شما به مشتریان عرضه می‌کند

78- آگهی‌ها

آگهی‌ها برای محتویات سریع و معمولاً برای ارتقاء رویدادها مناسب هستند. با این حال، اگر آنها را به درستی طراحی کرده باشید، می‌توانید آنها را برای پست های آنلاین و انتشار مجدد مورد استفاده قرار دهید.

79- وبینارها

2020 به سال وبینار تبدیل شده است. به این دلیل که این یک قالب عالی برای ارائه محتوا است. موضوعات آموزشی و نمایشی، بیشتر برای وبینارها استفاده می‌شوند و همچنین یک راه عالی برای ساخت لیست ایمیل‌تان با مشترکین است.

وبینار چیست؟

چگونه یک وبینار جذاب برای مخاطبان ایجاد کنید؟

80- رویدادهای مجازی

شاید سال 2020 واقعاً به سال مجازی تبدیل شده باشد؟ امسال بسیاری از رویدادهای سنتی به صورت شخصی باید به صورت آنلاین برگزار شوند، اما این بدان معنی نیست که دیگر محتوا وجود ندارد.

81- تکرار رویداد

شما می‌توانید وبینارها و رویدادهای مجازی خود را ضبط کنید تا پس از اتمام آن، فیلم‌های ضبط شده را به محتوا را تبدیل کنید. این یک روش عالی برای بازگرداندن مشتریان شما است که به شکلی از محتوا وجود دارد.

82- همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی

در حالی که رویدادهای آنلاین ممکن است برای هماهنگی آسان‌تر به نظر برسد اما کنفرانس‌های حضوری و کارگاه‌های آموزشی، راهی عالی برای آموزش و شبکه سازی هستند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که سال 2021 و پس از آن شاهد بازگشت شدید و مشتاقانه به رویدادهای حضوری خواهیم بود.

83- جلسات

جلسات فرصتی برای ارتباط با دیگران در صنعت شما فراهم می‌کنند که اغلب در شهرهای خاص هستند. این یک روش مناسب برای دیدار با مخاطبان محلی شما است که بسیاری از آنها به حالت آنلاین روی آورده‌اند.

84- پخش زنده فیلم

برای هر رویدادی، پخش مستقیم به بازاریابان کمک می‌کند تا در زمان واقعی، رویدادهای حضوری را به مخاطبان آنلاین نشان دهند.

پخش مستقیم به بازاریابان کمک می‌کند تا همزمان رویدادهای حضوری را به مخاطبان، آنلاین نشان دهند

85- ارائه‌ها

SlideShare هنوز مکان مناسبی برای وبینارها و رویدادهای شماست. اگرچه این تنها مکانی نیست که باید از آن استفاده کنید.

86- پادکست

پادکست ها مدتی است که استفاده از آنها کاهش پیدا کرده، اما هنوز یک گزینه عالی برای محتوا به شمار می‌رود. پادکست‌ها برای مصاحبه‌ها عالی هستند و همانطور که جو پولیزی در پادکست “این بازاریابی قدیمی” به آن اشاره کرده است، زمانی که به طور مرتب پادکست منتشر می‌کنید، مخاطبانی که پتانسیل مشتری شدن را دارند، جذب می‌کنید.

87- چت‌های زنده

این که آیا شما در یک ربات چت سرمایه‌گذاری می‌کنید یا فرد واقعی را برای این کار درنظر می‌گیرید باید دقت کنید که مشتری دوست دارد با یک فرد زنده صحبت کند تا یک ربات. گفتگوی زنده فرصتی عالی برای شماست که بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. همچنین این یک راه عالی برای جمع آوری ایده‌های محتوا به طور مستقیم از مخاطبان شما است.

88- پست‌های وبلاگ

این مورد قرار بود دیر یا زود مطرح شود! فقط اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی محتوا ایجاد نمی‌کنید و وبلاگ شما، هم نیازهای مخاطبان شما و هم اهداف تجاری شما را برطرف می‌کند.

89- پست‌های وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی روش خوبی برای تکمیل پست های وبلاگ معمولی است.

۱۳ نکته برای نوشتن یک پست وبلاگ

اگر کسب و کار اینترنتی دارید احتمالا از اثربخشی و قدرت وبلاگ‌نویسی در فضای دیجیتال شنیده‌اید

90- مقالات صوتی

مانند پادکست‌ها، این یک روش فوق العاده برای ارتباط با مخاطبی است که دائماً در حال حرکت است یا ترجیح می‌دهد فقط به نسخه صوتی یک مقاله گوش دهد.

91- گالری عکس

گالری عکس برای نمایش پرتفوی و فرهنگ شرکت بسیار مفید است. گالری عکس یک عنصر اصلی است که به شما کمک می‌کند تا محتوای بصری را به اشتراک بگذارید. سایر کاربردها می‌تواند شامل اینفوگرافیک باشد.

گالری عکس برای نمایش جایگاه و فرهنگ شرکت بسیار مفید است

92- کتابخانه‌های محتوا

در همه پست‌های وب‌سایت CoSchedule  یک راهنما، الگو، کتاب الکترونیکی و اینفوگرافیک استفاده شده است. بنابراین آنها تصمیم گرفتند یک مرکز منبع محتوا ایجاد کنند تا همه را در ازای دریافت آدرس ایمیل به اشتراک بگذارند. این یکی دیگر از روشهای عالی لیست سازی ایمیلی است.

93- سوالات متداول

همانند پرسش و پاسخ، سؤالات متداول هم برای پاسخ به سؤالات مخاطبان شما بسیار عالی است. این سؤالات به طور معمول مربوط به محصول یا خدمات شما هستند. اگرچه شما می‌توانید این موضوع را به طور کلی در صنعت خود گسترش دهید تا اصطلاحات بسیار جستجو شده را هدف بگیرید و پاسخ‌ها را ارائه دهید.

94- قطب محتوا برای محتوای اصلاح شده

شما می توانید محتوای اصلی خود را با بهترین محتوا از دیگر متخصصان دیگر در صنعت خود  ترکیب کنید.

95- پست‌های مهمان، پادکست‌ها، وبینارها و فیلم‌ها

چرا با نوشتن یا ضبط مطالب برای سایر منابع عالی در صنعت خود، دانش خود را برای معرفی برند خود با مخاطبان جدید به اشتراک نمی‌گذارید؟ میهمان کردن دیگران با انواع محتوا مانند پست‌های وبلاگ، پادکست‌ها، وبینارها و فیلم‌ها راهی عالی برای گسترش مخاطبان موجود شماست.

96- محتوای قابل انتشار

اگر به تازگی مطالب جالب خود را در وبلاگ خود منتشر کرده‌اید، شانس خوبی خواهید داشت که وبلاگ‌های دیگر در صنعت شما با اشتیاق کامل، مطالب شما را در وبلاگ‌های خود منتشر کنند. به این انتشار مجدد گفته می شود و یک راه عالی برای به حداکثر رساندن کارهایی است که در حال حاضر انجام می‌دهید تا شما را برای  رسیدن به مخاطبان بزرگتر کمک کند.

97- چت‌های توییتر

مؤسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) برای کمک به ارتباط با طرفداران خود، یک گفتگوی هفتگی در Twitter برگزار می‌کند. و این یک رویداد ساده در رسانه‌های اجتماعی است که شما نیز می‌توانید انجام دهید. فقط به مخاطبان خود اطلاع دهید که می‌خواهید در زمان مشخص سؤالاتی بپرسید و آنها را به شرکت در گفتگو دعوت کنید. تنها کاری که باید انجام دهند این است که از هشتگ خاصی که برای گپ خود تعریف کرده‌اید استفاده کنید.

گفتگوی هفتگی در Twitter برگزار کنید

98- محتوای ایجاد شده توسط کاربر یا UGC

ایجاد مشارکت‌های محتوای قوی می‌تواند برند شما را به سمت مخاطبان کاملاً جدیدی باز کند که پیش از این به زمان و منابع زیادی برای رسیدن به آن‌ها نیاز داشته‌اید.

99- وبلاگ و نظرات اجتماعی

نظرات وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای ارتباط با دیگران، ارائه بینش تجاری و حتی پیوند دادن به مطالب شما است. فقط به یاد داشته باشید که هیچ کس یک فروشنده را در یک مهمانی دوست ندارد ببیند، بنابراین مطمئن شوید که در حال گفتگوهای صحیح به روش‌های صحیح هستید.

100- اینفلوئنسر

51 درصد از بازاریابان معتقدند که اینفلوئنسرها می‌توانند مشتریان بهتری را جذب کنند. به این دلیل است که مردم به آنها اعتماد دارند.

101- هر چیزی را از من بپرس

این نوع محتوا انجمن ها، رای‌گیری ها و سؤالات متداول را در یک رویداد اجتماعی ترکیب می‌کند که در آن به مخاطبان خود کمک می کنید سؤالاتی را مطرح کنند که به آنها پاسخ می‌دهید.

جمع بندی

حالا که همه این ایده‌های عالی، جدید و شگفت انگیز را در اختیار دارید هدف‌تان چیست؟ باید با خود فکر کنید که چگونه می‌توانید به راحتی یک تقویم موفق‌تر بسازید و با ارائه یک الگوی محتوایی خاص و رایگان، مخاطبان خود را به سمت مطالب با ارزش خود هدایت کنید.

لطفا امتیاز دهید
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

47
16 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

19415
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

4960
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

4725
27 آذر 1398