۵ دلیل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک طراحی خوب

طراحی سایت

..۵ دلیل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک طراحی خوب..
۵ دلیل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک طراحی خوب
طراحی سایت

۵ دلیل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک طراحی خوب

موفقیت یک بازاریاب فریلنسر، ارتباط مستقیمی با اهمیت اولین تاثیر بر مشتری دارد. ایجاد اولین تاثیر مناسب، به برقراری ارتباطی که می خواهید به اشتراک بگذارید کمک می کند (پیامی که می گوید شما یک حرفه ای قابل اعتماد در کار خود هستید). دستیابی به این هدف تنها به کمک طراحی خوب امکان پذیر است.   

باید بعنوان یک بازاریاب فریلنسر، بطور مداوم توانایی های خود را نسبت به چشم انداز و مشتریان، فراتر از تصور اولیه خود اثبات کنید. اگر مجبورید هر بار خصوصا این کار را انجام دهید، رشد کسب و کار شما غیرممکن خواهد بود و خسته می شوید. خوشبختانه، شما می توانید نحوه فروش خدمات بازاریابی خود را حتی زمانی که در آنجا نیستید، به کمک طراحی خوب بهبود دهید.

عوامل موثر بر موفقیت یک بازاریاب فریلنسر

اگر مجبورید هر بار شخصا این کار را انجام دهید، رشد کسب و کارتان غیرممکن خواهد بود و خسته می شوید. خوشبختانه می توانید نحوه فروش خدمات بازاریابی خود را بهبود دهید، حتی زمانی که مشغول این کار نیستید.

عوامل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر با طراحی خوبعوامل موفقیت یک بازاریاب فریلنسر با طراحی خوب

طراحی خوب، سفیر بصری شماست هنگامی که نمی توانید حضور داشته باشید تا مهارتهای خود را بصورت حضوری بفروشید. ۵ دلیل وجود دارد که چرا موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به طراحی خوب وابسته است:

  • موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک ایجاد برند شخصی تحسین برانگیز با طراحی خوب
  • سبقت بیشتر با طراحی خوب
  • تقویت بازاریابی محتوا با طراحی خوب
  • ایجاد اعتبار برای برند با طراحی خوب

در ادامه، مفهوم هریک را بررسی می کنیم.

موفقیت یک بازاریاب فریلنسر به کمک ایجاد برند شخصی تحسین برانگیز با طراحی خوب

شما بعنوان یک بازاریاب فریلنسر، محصول، خدمات و ارزشمندترین دارایی خود هستید. این بدان معنی است که باید یک برند شخصی قوی را راه اندازی کنید. حداقل باید یک لوگوی بصورت حرفه ای طراحی شده و یک حضور فعال در رسانه های اجتماعی را بر روی پلت فرم های مناسب داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که براحتی قابل رویت هستید و بعنوان یک شخص، یک احساس قوی ایجاد می کنید.

طراحی خوب، هویت برند تجاری شما را به چیزی به یاد ماندنی تبدیل می کند. شما کسب و کار خودتان هستید. اقدامات شما در زندگی واقعی و آنلاین بر کسب و کار شما تاثیرگذار است. درک مردم از شما، درنهایت به برداشت آنها از کار شما گره می خورد. به همین دلیل باید روی یک لوگوی حرفه ای و سفارشی و دارایی های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید.

برای موفقیت یک بازاریاب فریلنسر باید حساب های رسانه های اجتماعی او تا حد امکان حرفه ای به نظر برسند. این برندسازی ثابت به چند طریق به تجارت شما کمک می کند.

طراحی خوب، یک وب سایت ساده را به یک نیروگاه تبدیل می کند. طراحی خوب، باعث زنده شدن و ایجاد لحن حضور پررنگ شما در رسانه های اجتماعی می شود. طراحی خوب، یک پست وبلاگ را به محتوای قابل جستجو تبدیل می کند که باعث ایجاد ترافیک می شود و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای شما بهبود می دهد.   

سبقت بیشتر با طراحی خوب

به  گزارش HubSpot در سال ۲۰۱۸، ۶۹٪ از بازاریابان گفتند: تبدیل مخاطبین که منجر به مشتریان می شود، بعنوان اولویت اصلی آنها برای این سال است. این نشان می دهد که حتی آژانس های بازاریابی بزرگ برای بدست آوردن مشتریان جدید باید سخت تلاش کنند. اما با داشتن کیفیت برند ثابت خود برای هموار کردن راه، این کار را بسیار راحت تر از بازاریابان فریلنسر انجام می دهند. این همان جایی است که طراحی ارزش خود را مشخص می کند.

موفقیت یک بازاریاب فریلنسر: سبقت بیشتر با طراحی خوبموفقیت یک بازاریاب فریلنسر: سبقت بیشتر با طراحی خوب

لوگوی شما، اغلب اولین نقطه تماس شما با یک مسیر جدید است. یک لوگوی منحصربفرد و به یادماندنی با طراحی خوب می تواند چشم مشتری بالقوه را به خود جلب کند. رنگهای خیره کننده، خطوط تمیز و قوی و مفاهیم طراحی ظریف می تواند مخاطبین شما را وسوسه کند و آنها را به سمت شما جذب کند.

به همین دلیل، طراحی لوگو برای کسب و کار می تواند کسب و کارتان را بسازد یا خراب کند. برای موفقیت یک بازاریاب فریلنسر همیشه بهترین ایده برای شما این است که درمورد سبک های طراحی مدرن آگاهی داشته باشید.

تقویت بازاریابی محتوا با طراحی خوب

بازاریابی محتوا یکی از اصول مهم برای موفقیت یک بازاریاب فریلنسر است. بازاریابی محتوا با طراحی خوب همچنان یکی از موثرترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال است. نوشتن مقالات یا ایجاد اینفوگرافی ها، راهی عالی برای تولید و ایجاد اقتدار و جایگاه تخصصی است.

درحالیکه هدف، همیشه به اشتراک گذاری مطالب شما در چندین پلت فرم برای افزایش قابلیت دید شما و ایجاد مخاطب است، به یک مبنای خانگی نیاز دارید. درنهایت، وبلاگ از تمامی اینها مهمتر است.

با استفاده از وبلاگ خود، می توانید تمام محتوای ارزشمند خود را به نمایش بگذارید که این می تواند کار شما را مدتها پس از انتشار آن ادامه دهد. با پشتیبانی از سایت خود با طراحی قوی، از بازاریابی مطالب خود نهایت استفاده را ببرید.

ایجاد اعتبار برای برند با طراحی خوب

بازاریابی برای یک فریلنسر به گونه ای است که برای تجارت در همان اقیانوس با بازاریابانی که پشتوانه مشاغل بزرگ و مستقر هستند، رقابت می کند. وقتی شما بخشی از یک آژانس بزرگتر هستید، بعنوان یک فرد به همان اندازه اهمیت نمی دهید. اعتبار یک کسب و کار بر شما مسلط است. اما یک بازاریاب فریلنسر این شبکه ایمن را ندارند. خوشبختانه، طراحی خوب می تواند به تراز کردن این زمین بازی کمک کند.

با داشتن هویت برند بصری مناسب، می توانید همان سطح حرفه ای را بعنوان یک برند معتبرتر طراحی کنید. این امر به مشتری اطمینان می دهد که خدمات شما می تواند با آژانس های بزرگ بازاریابی نیز رقابت کنند. یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ایجاد اعتبار، یک وب سایت با طراحی مناسب است. یک وب سایت ساده و کارامد با طراحی خوب که برای تبدیل ساخته شده، می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. یک وب سایت با طراحی مناسب، نه تنها به بازدیدکنندگان شما اطمینان می بخشد، بلکه باعث کاهش حساسیت کاربر، کاهش زمان های بارگذاری وب سایت شما و ایجاد تبدیل های قوی تر می شود. این درنهایت به مشتری های بیشتر و به موفقیت یک بازاریاب فریلنسر تبدیل می شود.

49
13 فروردین 1399
    ..نظرات..
    ..مقالات پربازدید..
    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام
    طراحی سایت

    آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

     آموزش قرعه کشی در اینستاگرام با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

    14287
    24 فروردین 1398
    دلایل موفقیت دیجی کالا
    طراحی سایت

    دلایل موفقیت دیجی کالا

    یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است .اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید .مدیران این پروژه با این هدف او...

    2094
    22 اردیبهشت 1398
    bit.ly چیست ؟
    طراحی سایت

    bit.ly چیست ؟

    بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند.علت استفاده از...

    2056
    27 آذر 1398