16 مورد از دلایل مردم برای ترک وب سایت شما ! بخش دوم

طراحی سایت

..16 مورد از دلایل مردم برای ترک وب سایت شما ! بخش دوم..
طراحی سایت

16 مورد از دلایل مردم برای ترک وب سایت شما ! بخش دوم

16 مورد از دلایل مردم برای ترک وب سایت شما ! بخش دوم

همانطور که در بخش قبل گفتیم اگر میخواهید از ترک وب سایت خود توسط افراد جلوگیری کنید باید ادامه روش های ذکر شده در بخش قبل را در ادامه دنبال کنید و با استفاده از آنها این ترک وب سایت را به حداقل برسانید شما با شناخت این عوامل خواهید توانست این تعداد خروج را تحت کنترل در آورده و بازدید سایت و افزایش مشتری را در سایت خود شاهد باشید . شما با کلیک بر روی کلمه پرش و مطالعه مطالب آن بخش خواهید توانست نرخ پرش سایت خود را پایین بیاورید که مترادف با همین ترک وب سایت است

عوامل موثر بر ترک وب سایت

عوامل زیر ادامه عوامل موثر در ترک وب سایت بخش قبل هستند و در واقع تکمیل کنند آنها ، عبارتند از :

9) سایت شما به کندی بارگیری میشود

تحقیقاتی که انجام شده نشان دهنده این است که وقتی عملکرد وب سایت به دست می آید ، زمان بارگیری در آن مهم است. ما در ادامه چند آمار کلیدی از تحلیل آنها آورده شده است:

بارگیری

47٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه وب در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود.
40٪ وب سایت را که بیش از سه ثانیه برای بارگیری دارد ، رها می کنند.
حتی یک تأخیر یک ثانیه (یا سه ثانیه انتظار) رضایت مشتری را در حدود 16٪ کاهش می دهد.
اگر عملکرد بهینه سایت خود را بهینه کرده اید ، آن را در صدر لیست کارهای خود قرار دهید. یاد بگیرید که چگونه زمان بارگذاری صفحه را در اینجا بهبود بخشید.

10) پیشنهاداتی که شما در ابتدای سایت خود آورده اید جذاب نیستند

اینکه شما یک پیشنهاد قانع کننده تهیه کنید خیلی مهم است اما آیا این میتواند بازدیدکنندگان شما را قانع کند ؟
اگر چنین است ، آیا آن را به روشی نشان می دهید که برای بازدید کنندگان جذاب باشد؟ اگر الگوهای ترافیکی را مشاهده می کنید این نشان می دهد بازدید کنندگان در صفحات فرود شما وارد می شوند شانس وجود دارد که آنها با پیشنهادی که ارائه کرده اید در سایت برخورد کنند

صفحات فرود یک تماس فراخوان قوی را شامل میشود که برای بازدید کننده مشخص می کند – مرحله بعدی چیست شما همچنین ممکن است آزمایش صفحات فرود را در نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی با مخاطب خاص شما طنین انداز است.

11) محصولات شما دارای مزایای مشخصی هستند ؟

شما باید ویژگی های محصول خود را به خوبی به اشتراک بگذارید اگر اینکار را انجام نمیدهید ، مطمئناً آنها را مجبور نخواهید کرد که چیزی بخرند

سایت

نمونه کلاسیک اصلی Apple iPod را در نظر بگیرید. در اینجا دو روش مختلف وجود دارد که iPod می توانست در وب سایت آنها نمایش داده شود:

خریداران اولیه اپل به 1 GB یا MP3 اهمیتی نمی دادند – آنها به توانایی گرفتن هزاران آهنگ با آنها در هر کجا که می رفتند ، اهمیت می دادند.

این چیزی است که به عنوان ویژگی های مزایای فروش گفته می شود. درک کردن (و پیاده سازی) این مفهوم بسیار مهم است که می خواهید مشکلات تبدیل را در وب سایت خود تشخیص دهید.

12) شما هرگز برای انجام عملی تماس نمی گیرید

شاید جالب به نظر نرسد ولی شما میتوانید با مشتریانتن تماس حاصل کنید بله تماس
بیاید ساده تر بگویم اینکه شما برای کسی که زیر پستتان چیزی رانوشته است وقت بگذارید و از طرف مجموعه با او تماس بگیرید و نظر آنها را به صورت شفاهی از آنها جویا شوید بسیار فرق دارد تا اینکه فقط به نظری که نوشته است در سایت شما نگاهی بیندازد شاید او نتوانسته منظورش را آنطور که دیده بیان کند .

تماس

شما با تماس گرفتن میتوانید او را ز یک بازدید کنند به یک خریدار تبدیل کنید برای این کار وقت زیادی نیاز ندارید.

13) محتوا یا محصولات شما با وعده هایتان یکی نیست

کودی ری میلر در پستی در وبلاگ Crazy Egg ، درباره تجربه خود در بازدید از وب سایت www.nissan.com می نویسد. ممکن است فکر کنید که این لینک شما را به وب سایت نیسان موتور منتقل می کند ، درست است؟ اما در عوض ، شما را به یک وب سایت قطعات رایانه که توسط یک خانواده با نام خانوادگی Nissan اداره می شود ، می برد.

عدم مطابقت

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد اتومبیل ها هستید و در آن وب سایت قرار می گیرید ، آیا می چرخید؟

البته که نه. و با این حال ، این دقیقاً همان اتفاقی است که می افتد بینندگان همه فکر می کنند که راه حل مناسبی برای نیازهای خود پیدا کرده اند. وقتی آنها به سایت شما می آیند و می بینند که اطلاعات موجود در انتظارشان نیست، اولین کلیک آنها دکمه “بازگشت” خواهد بود.
وعده بیش از حد خود ندهید شما با این کار نرخ تبدیل پایین را مشاهده خواهید کرد و به طعمه زدن و تعویض بازدید کنندگان خود اعتبار می دهید.

14) پاسخگویی در سایت شما تعریف چندانی ندارد

بروزرسانی اصلی الگوریتم موبایل Google در اینجا است ، بنابراین اگر سایت شما به دستگاه های تلفن همراه پاسخگو نیست ، احتمالاً در رتبه بندی جستجوی ارگانیک از دست می دهید.

پاسخگو

این همه چیز نیست: براساس تحقیقات جمع آوری شده توسط Mobify ، “در صورت عدم بهینه سازی تجربه برای موبایل ، 30٪ از خریداران تلفن همراه معامله را ترک می کنند.”
انتقال به یک طراحی پاسخگو می تواند درد در باسن باشد ، اما آیا واقعاً می توانید از پس این همه ترافیک و فروش آن برآیید؟ بیاموزید چگونه وب سایت خود را در اینجا پاسخگو کنید.

15) از فناوری خارج استفاده میکنید ؟

اگر یادتان باشد گفتم بازدید کنندگان بدون مشاهده محتوای سایت شما دکمه خروج را خواهند زد ؟ الان با یک امید برگشتم آنهم این است که امکان جلب توجه آنها با استفاده از برنامه های فناوری خروج قصد وجود دارد. این ها میتوانند حرکت بازدید کندگان را در صفحات ردیابی کنند اگر احساس کند بازدید کننده در حال گزاف گویی است ، به ویزیتور پیغام یا پیشنهادی را در تلاش برای خنک ماندن در صفحه ارائه می دهد.

در یک مثال ، شرکتی که از این نرم افزار برای ارائه یک کوپن 10٪ تخفیف برای خروج بازدید کنندگان استفاده می کند ، نرخ تبدیل کلی آن را 13٪ بهبود بخشید ، در نتیجه 2،423 تبدیل که در غیر این صورت در آن ماه از بین می رفت. این بسیار قدرتمند است شرکت هایی مانند Picreel فناوری خروج مقصد را ارائه می دهند که به شما کمک می کند بازدید کنندگان را قبل از ترک وب سایت خود جذب کنید.

16) شاید سایت شما هک شده باشد

فکر اینکه سایت شما بدون اینکه حتی بدانید هک شده باشد ترسناک است. اما طبق گفته جیمز لین ، همکار Forbes ، حدود 30،000 سایت هر روز به خطر می افتد. این هک ها به اندازه کافی پیچیده هستند که علائم از آن به جز مشاهده کننده ترین وب مسترها غافل می شوند.

 هک شدن

اگر هر روز نمیتوانید که کد خود را بررسی کنید ، یک برنامه نظارتی مانند Sucuri در نظر بگیرید تا همه کاربران مهم را که برای فروش وب سایت و تبدیل لازم دارند ، در نظر بگیرید.

اگر این موارد را رعایت کنید در سایت خود باید شاهد پیشرفت های اساسی در عملکرد وب سایت خود باشید. اما فکر نکنید این عموامل تنها عواملی هستند که می توانند بر توانایی شما در تبدیل بازدید کنندگان به مشتری تأثیر بگذارند. اگر نکته دیگری در مورد مسئله خود داشتید که باعث شد بازدید کنندگان سایت خود را بدون خرید ترک کنند ، یادداشتی بگذارید که چالشی که با آن روبرو هستید چگونه است تا در بخش نظرا در پایین به آن پاسخ داده شود

14
08 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

16151
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

2761
27 آذر 1398
طراحی سایت

دلایل موفقیت دیجی کالا

یکی از موفق ترین استارت اپ های ایران در دهه ی اخیر سایت دیجی کالا بوده است . به طوری که به جرئت می توان گفت این سایت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروشی اینترنتی خاورمیانه است . اقایان محمدی در سال 1384 تصمیم راه اندازی این وب سایت گرفتند و در سال 85 این برند با نام فعلی ” دیجی کالا ” پایه گذاری گردید . مدیران این پروژه با این هدف او...

2533
22 اردیبهشت 1398