41 مورد عوامل مؤثر بر اعتبار وب سایت بخش 2

طراحی سایت

..41 مورد عوامل مؤثر بر اعتبار وب سایت بخش 2..
طراحی سایت

41 مورد عوامل مؤثر بر اعتبار وب سایت بخش 2

به سایت دهکده وب خوش آمدید با ادامه مطالب اعتبار وب سایت درخدمت شما هستیم این عوامل همانطور که گفته شد میتواند اعتبار وب سایت شما را ارتقا بخشد با رعاییت آنها میتوانسید از اعتبار بالای وب سایت خود احساس رضایت کنید خب از بین این عوامل موثر بر اعتبار وب سایتتان باید بدانید کدام یک مهم تر است ؟

اعتبار

اما کدام یک از عوامل اعتبار وب سایت مهم ترین هستند؟

در اینجا لیستی از عواملی که بر اعتبار وب سایت شما تأثیر می گذارد و نحوه استفاده از آنها است.

اعتبار کسب شده

اعتبار کسب شده اولین نمونه از عوامل موثر بر اعتبار وب سایت است که به چند بخش تقسیم میشود از جمله :

1-قوام (با گذشت زمان)

تازمانی که شما با گذشت زمان و تغییراتی که رخ می دهد هماهنگ باشید ، اعتماد یک بازدید کننده به شما بیشتر خواهد شد زیرا خواهد دانست که اطلاعات شما به روز تر است و به سایت شما اعتماد بیشتری کسب خواهد کرد وبیشتر در آن خواهد ماند خواهد کرد. با انجام مداوم تمام کارهایی که در این مقاله به اشتراک گذاشته ام ، باعث ایجاد اعتبار بسیار خوبی در بین مشتریان می شود.

2-عدم نیازهای غیر ضروری

با این موضوع به درصد زیاد ششما مواجه شده اید که پیش آمده قبل از اینکه مشتری نظری را بخواهد ارائه کند بگویند که باید خریدی را ثبت کنند یا خریدی را انجام بدهند این کار اعتماد به نفس را کاهش می دهد. و در نتیجه سایت را ترک خواهند کرد

اعتبار

درخواست شماره تلفن مشتری خود در صورت نیاز به نام و آدرس ایمیل آنها ، مقاومت را افزایش داده و اعتماد را کاهش می دهد.

3-سؤالات متداول مفید

همیشه مشتریان سؤال و اعتراض دارند. سؤالات متداول یک روش مفید برای پاسخگویی مستقیم به برخی از سوالاتشان به مشتریان است.

معمول است که سازمانها با سؤالات متداول خود به عنوان یک صفحه فروش کم کلید رفتار کنند. خیلی بهتر است که با همه و هر یک از مشتریان خود مفید ، مقدم و صادق باشید.

4- اصطلاحات را کاهش دهید

اگر در حال فروش به مخاطبان اصلی هستید ، jargon ایده خوبی نیست. تحقیقات نشان می دهد که مردم به احتمال زیاد اعتقاد دارند که یک جمله خاص و خاص راجع به یک چکیده مبهم است. برای مخاطبان تخصصی از ژارگون مخصوص استفاده کنید.

گاهی اوقات جارگون یک راه مفید برای اثبات اعتبار در یک جامعه طاقچه است ، اما هنوز هم استفاده از آن فقط با کمبود ایده خوب است. هرچه بیشتر از ژارگون استفاده کنید ، اعتبار شما بیشتر می شود.

5- یک وبلاگ به روز

ایجاد مداوم محتوا به بازدید کنندگان نشان می دهد که وب سایت شما فعال نگهداری می شود. همچنین این امکان را برای آنها فراهم می کند که مرتباً چک کنند ، همیشه به دنبال محتوای تازه هستند که به آنها کمک کند. پس در سایت خود مرتبا هر روز وبلاگ تازه ای بگذارید و تولید محتوای سایت خود را متوقف نکنید

6-تخصص مفید

بازدید کنندگان وب سایت شما همیشه در جستجوی محتوای سطح عالی هستند که مشکلات آنها را برطرف کند ، آنها میخواهند مطالب به روز باشد و عمومی گفته نشده باشد در رابطه با یک موضوع تا بتواند نیاز های انها را بر طرف کند مثلا در نظربگیرید که یک مطلب را جستجو میکنید و میخواهید در رابطه با آن اطلاعاتی به دست آورید و قتی وارد سایت می شوید مطالب خیلی کلی هستند و پاسخگوی نیاز شما نیستند تنها کاری که انجام خواهید داد این است که سریعا از آن بیرون خواهید آمد پس سعی کنید مطالب را تخصصی تر بنویسید تا اعتبار سایت شما بالا تر رود

7-تبلیغات حداقل

یک بازدید کننده وب سایت به دنبال تبلیغات نیست ، ائو به دنبال مطالب موجود در ذهن خود است و جوابی برای آنها پس ذهن او را از تبلیغات پر نکنید که این کار برای او آزار دهنده خواهد بود و به سرعت وب سایت شما را ترک خواهد کرد سعی کنید تبلیغات را کم تر کنید و عمق مطالب خود را بیشتر کنید تا سایت شما آزار دهند و خسته کنند به نظر نرسد

اعتبار

این ایده خوبی است که تبلیغات را در سایت خود به حداقل برسانید تا به این ترتیب تجربه بازدید کننده شما آسیب نبیند و برای بازدید کننده شما مزاحمت ایجاد کند

8-خدمات مفید مشتری به بازدید کنندگان وب سایت

ارائه خدمات مفید به بازدید کنندگان وب سایت تجربه مثبتی به سایت شما می بخشد و اعتبار کسب شده را بهبود می بخشد. پاسخ های دوستانه ، دانش آگاه به بازدید کنندگان وب سایت نشان می دهد که شرکت شما با تجربه و کارآمد است.

9- استناد به منابع شما اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد

وقتی مشتریان شما به شما اعتماد دارند بیشتر مطالب شما را میخوانند و در صد خطای مطالب شما را خیلی پایین میدانند بخاطر همین اعتمادی که به شما دارند مطالب شما را بررسی نمیکنند و تمام آنچه را نوشته اید باور دارند پس آن ها را تایید نمی کنند به عبارت دیگر منابع شما را کمتر تأیید می کنند ، اما تنها در صورتی که سابقه استناد به منابع خود را داشته باشید و مدارکی را در اختیار آنها قرار دهید میتوانید ادعایی در رابطه با مطالب خود داشته باشید این همان اعتباریست که وب سایت شما نزد بازدید کنندگان دارد

10- توصیفاتی که در وب سایت شما قرار داده شده است

شما اگر توصیفاتی را در سایت خود قرار داده باشید این باعث خواهد شد که بازدیدگنندگان بعه ذهن شما دسترسی داشته باشند و بدانند وقتی چیزی را تعریف میکنید دقیقا منظور شما چیست این توصیفات به بازدید کنندگان نشان می دهد مشتری شما ، نحوه فعالیت و موارد دیگر چه چیزی دوست دارد.

اما ایرادات بزرگی برای توصیفات در نظر گرفته شده است که یکی از آنها این است که آنها یک طرفه هستند ، اما آنها هنوز هم یک راه عالی برای ایجاد اعتبار وب سایت هستند.یعنی شما اگر توصیفات خوبی را در سایت خود بکار برید خواهید توانست اعتبار وب سایتتان را به خوبی بهبود بخشید و آن را ارتقا دهید

برای مشاهده ادامه مطالب ما روی اینجا کلیک کنید امید واریم از مطالب ما استفاده کرده باشید و برای شما مفید باشد نظرات خود را ما در میان بگذارید

60
17 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

19416
24 فروردین 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

4960
08 اردیبهشت 1399
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

4727
27 آذر 1398