6 نمونه موفق در طراحی لوگو

طراحی سایت

..6 نمونه موفق در طراحی لوگو..
طراحی سایت

6 نمونه موفق در طراحی لوگو

در دنیای امروز تمام افرادی که به نحوی خدماتی ارائه می دهند یا محصولاتی را می فروشند در پی طراحی لوگو هستند اما اکثر آنها نمی دانند که چه نکاتی را باید در طراحی لوگو رعایت کنند و به چه نمونه لوگو هایی باید توجه کنند و آنها را الگوی خود در طراحی قرار دهند ما در این بخش می خواهیم به این سوالت پاسخ دهیم و شما را در طراحی لوگو راهنمایی کنیم در ادامه ما چند نمونه از طراحی لوگو موفق را برای شما عنوان کرده ایم

اسطوره های طراحی لوگو برتر

اسطوره های طراحی لوگو برتر برای آگاهی از آنها و پرهیز از هر هزینه

  1. طراحی آرم باید منعکس کننده کار شرکت باشد
    اگر یک پرچم نمی تواند چیز زیادی درباره کشور نماینده برای شما بگوید ، چرا باید یک آرم در مورد یک شرکت به شما چیزی بگوید؟ لازم نیست

یک آرم وسیله ای برای داستان نویسی نیست…نوعی شناسایی است. کشورها پرچم دارند ، خانواده های سلطنتی قله های خود را دارند و شرکت ها آرم های خود را دارند…همه آنها به یک هدف واحد خدمت می کنند …- برای شناسایی و تمایز صاحبان خود از سایر افراد حاضر در جمعیت. نه کمتر نه بیشتر.

آرم

آرم ها: کوکا کولا ، اپل ، نایک

وقتی سعی می کنید داستانی راجع به یک شرکت صرفاً از طریق آرم بگویید ، ناگزیر خواهید شد…اتاق کافی نیست و یا یک راه مناسب برای گفتن همه چیزهایی که باید برای شما گفته شود وجود ندارد…این مثل این است که از یک جلد سی دی بخواهید برای شما یک آهنگ بخواند … این کار به سادگی انجام نمی شود.

یک آرم بیان هویت یک شرکت است …چیزهایی که برای شرکت مهم و معنادار هستند…به این ترتیب ، این تنها وسیله تجاری است که در جهت تقویت فروش نیست ، بلکه نوعی شناسایی و منبع غرور را برای صاحبان شرکت و کارمندان فراهم می کند.

یک آرم باید یک نماد باشد

نه واقعا. برخی از معروف ترین آرم ها به هیچ وجه نمادی ندارند ، فقط از نوع ساختگی خوبی.

آرم

آرم ها: FedEx ، سونی ، مایکروسافت

اما این به این معنی نیست که آرم ها نباید دارای نماد باشند…گاهی اوقات یک نماد می تواند به یاد ماندنی تر و همه گیر تر از خود نام شرکت باشد ، این مورد در مورد اپل ، نایک یا پپسی است.…سایر اوقات ، یک نماد فقط مانع است ، یک دکوراسیون اضافی که واقعاً ارزش و معنا ندارد …مانند میدان آبی نیمه شفاف در آرم اواخر GAP.

درس: اگر نیاز دارید که یک چیز مهم برای شرکت باشد ، از نمادی استفاده کنید…اگر اینگونه نباشد ، بهتر است راه حل های تایپوگرافیکی بیشتری را در نظر بگیرید.

اگر آرم شما عالی است ، اشکال ندارد فقط نماد را نشان دهید

شناخت ناشی از تکرار است.
شناخت ناشی از تکرار است.
شناخت ناشی از تکرار است.

تکرار یک ابزار یادگیری است

آنقدر قدرتمند که بتوانید یک دانه ماسه را در صحرای صحرا به رسمیت بشناسید …مشروط بر اینکه هر روز به سالهای پایانی آن را نگاه کنید…اما انجام این کار برای آرم ها ، این بدان معناست که میلیون ها میلیون دلار برای تبلیغات و تبلیغ سرمایه گذاری شده اند.

آرم

آرم ها: پپسی ، نایک ، مرزدس ، مک دونالد ، استارباکس ، بیکاردی

به همین دلیل درک این نکته مهم است که آرم های نایک و اپل از قدرت جادویی برخوردار نیستند – آنها فقط سمبل هایی هستند که به اندازه کافی در رسانه های اصلی تکرار می شوند که عدم ارتباط آنها با این شرکت ها به سادگی غیرممکن می شود.

متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها از مزایای بودجه تبلیغات نامحدود برخوردار نیستند. این دقیقاً به همین دلیل است که آنها هرگز نباید از نمادهای خود استفاده کنند بدون اینکه نام شرکت موجود باشد: هر چقدر هم که این نماد خوب باشد ، هیچ کس نمی داند چه چیزی مخفف است و هیچ کس اهمیتی نخواهد داد.

4- یک آرم باید از سبک صنعت تاسیس شده خود پیروی کند

احساس خاصی از ترس و کسل وجود دارد که در اکثر آرم های املاک و مستغلات همراه است. یک خانه ، و یک درخت ، و گاهی اوقات حتی یک غروب خورشید یا یک تپه وجود دارد. طراحان تخیل بیشتری کلید را برای کامل تر ساختن داستان می گیرند.

به طور مشابه ، 9 از 10 آرم مد دارای زیبایی و شیک است – سیاه و سفید ، نوع ظریف ، نمادها یا گرافیک بسیار کمی. به نظر می رسد همه آنها باعث صرفه جویی در رنگ لباس ها می شوند.

آرم

آرم ها: مجموعه املاک ، ساحلی ، Desisowers ، Cercocasa

در هر صنعت قوانین و انتظارات نانوشته ای در مورد چگونگی نگاه یک آرم وجود دارد ، و ما همه گناه می کنیم که هر از گاهی از این قوانین پیروی می کنیم. اما برای شرکتهایی که تازه شروع به کار کرده اند ، هیچ چیز بدتر از داشتن یک آرم که به نظر همه چیز خلاقانه و اصلی است ، نیست.

صدایی را بکش که به شما می گوید چگونه یک آرم “باید” به نظر می رسد. جسور باشید ، غیر منتظره باشید و قوانین را بشکنید. اینگونه قوانین جدید ایجاد می شود.

5- یک آرم باید “بی موقع” باشد

من این مورد را بارها شنیده ام که فکر می کنم کسی ماشین زمان اختراع کرده است یا خیر.

شما نمیتوانید یک آرم بی انتها را بطور عمدی بسازید – فقط می توانید اطمینان حاصل کنید که این کاملاً مبتنی بر مادربزرگ ها ، مانند سوسوها یا درمانهای براق نیست ، بنابراین طولانی تر از حد معمول است.

آرم

طراحی مجدد لوگو: Xerox

مثل هر چیز دیگر ، سن آرم ها. هر از چند گاهی ، آنها باید تحت عمل جراحی پلاستیک قرار بگیرند تا از نظر ظاهری کهنه کمتر به نظر برسند و مطابق با روندهای فعلی باشند. شرکت هایی مانند Shell ، IBM ، Xerox ، Volkswagen و Coca Cola تاکنون تقریباً دوجین بار آرم های خود را تغییر داده اند و ظاهر خود را با هر تکرار بهبود می بخشند.

بنابراین نگران ایجاد یک آرم بی انتها نباشید. چیزی را ایجاد کنید که هم اکنون کار کند و زمان زیادی برای بهبود بعداً وجود خواهد داشت.

یک آرم قابل پسندیدن است

“من آن را دوست دارم ، اما همسرم فقط از این سایه قهوه ای متنفر است.”

به نظر می رسد آشنا؟

هدف از آرم تهیه آب نبات چشم نیست ، بلکه تهیه یک امضای بی نظیر است که با کیفیت های شرکت در ارتباط خواهد بود. این که مردم طراحی لوگو را دوست دارند یا از آن بیزار هستند ، هیچ ارتباطی با آنچه در مورد شرکتها و سازمانهایی که آن لوگوها در نظر دارند ، ندارند.

آرم

لوگو: وولف اولینز

این را در نظر بگیرید:

المپیک لندن مسلماً یکی از زشت ترین لوگوهای تاریخ است… اما همه آن را با برترین رویداد ورزشی خود مرتبط می کنند.
شکم بیکریدی در هر بطری دارای یک خفاش سیاه بزرگ است…اما همه می دانند که این یکی از بهترین رام های دنیا است.
آرم گوگل در واقع ادای احترام به جلوه های Photoshop است…با این همه همه به عنوان بهترین موتور جستجوی جهان فکر می کنند.
لیست ادامه دارد

مشتریان به آرم ها اهمیت نمی دهند… آنها به آنچه شرکت ها می توانند یا نمی توانند برای آنها انجام دهند اهمیتی می دهند…بنابراین ، در حالی که آرم شما نیاز به استفاده از برخی اصول اساسی طراحی خوب دارد …قبل از بیرون آمدن در آنجا نیازی به تأیید دوستان ، عمه یا همسایه خود ندارید.

فقط آن را انجام دهید!

بنابراین یک آرم چگونه باید باشد؟
ممکن است شما از جواب خوشحال نباشید اما در اینجا این است: بستگی دارد.

این بستگی به مشتری دارد ، تاریخچه آنها چیست و کجا می خواهند به آنجا بروند…آیا آنها تازه وارد بازار هستند که سعی در جلب توجه دارند؟ آیا آنها یک کسب و کار مستقر هستند که به دنبال نشان دادن برخی از سنت ها هستند؟ یا شاید آنها برای ده ها سال در آنجا بوده اند و فقط نیاز به آسانسور سریع دارند.

دقیقاً مانند یک امضا ، یک آرم کاملاً مربوط به شخص پشت امضا است و درباره شخص دریافت کننده آن بسیار اندک است.

57
31 تیر 1399
..نظرات..
..مقالات پربازدید..
طراحی سایت

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

  آموزش قرعه کشی در اینستاگرام   با سلام خدمت دوستان و کاربران گرامی . امروز با آموزش قرعه کشی در اینستاگرام برای کسانی که علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی دارند در خدمت شما هستیم . بحث قرعه کشی در اینستاگرام با توجه به فراگیر شدن این شبکه اجتماعی که البته امروزه زیرمجموعه فیسبوک مطرح میشود ، زیاد شده است . البته این احتمال وج...

18875
24 فروردین 1398
طراحی سایت

bit.ly چیست ؟

بیتلی یا bitly یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های کوتاه کننده لینک است. این سایت با نشانی https://bit.ly در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. یک کوتاه کننده‌ی لینک وظیفه دارد تا لینک‌های مورد نظر کاربران را به شکل کوتاه و قابل خواندن و نوشتن تبدیل کند. این سرویس در هر ماه حدود ۶۰۰ میلیون لینک کاربران را کوتاه می‌کند. علت استفاده از...

3980
27 آذر 1398
سئو

چگونه ویدیو کلاس های آنلاین (وبینار) را ضبط کنیم؟| آموزش ۳ روش

در این مقاله به شما آموزش می دهیم چطور و با چه ابزارهایی می توانید کلاس های آنلاین و یا ویدیوهای آموزشی خودتان را ضبط کنید. امروز که حال و روز جهان خوب نیست، حضور مردم در کنار هم کمرنگ تر شده و فاصله ها از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این شرایط به ما فهماند تا چه حد زندگی انسان مدرن وابسته به اینترنت است. این روز ها که همه ی ما مجبور به ماندن در...

3892
08 اردیبهشت 1399