طراحی سایت زی زاد
درباره طراحی سایت زی زاد

فروشگاه اینترنتی زی زاد ،  یک پلتفرم عمده فروشی آنلاین در حوزه صنعت مد و لباس میباشد ، همچنین ویترین جامع از بازار پوشاک ایران محسوب میشود که مدل کسب و کار پلتفرم زی زاد بر اساس مدل تجارت بین بنگاهی یا B2B  طراحی شده است. مدلی که فروشنده و مشتری در آن از نوع کسب و کار هستند.

بستر زی زاد بر اساس پلتفرم marketplace نیز طراحی شده است.marketplace بستری استبرای تولیدکننده و یا تامین کنندگان کالا که اجناس خود را در یک فروشگاه بزرگ به معرض نمایش قرار دهند، چیزی شبیه به بازارچه‎های سنتی در دنیای واقعی.

یکی از ۱۰۰ ها فروشگاه های اینترنتی که توسط مجموعه وب پن تست طراحی شده است طراحی فروشگاه اینترنتی زی زاد میباشد که از امکاناتی نظیر :‌ 

  • B2B
  • ویژگی های مختلف برای هر محصول
  • امکان گالری تصاویر برای محصول
  • امکان گالری ویدیو برای محصول
  • درج کاتالوگ محصول
  • امکان متفاوت بودن قیمت بر اساس ویژگی ها مثل رنگ و سایز
  • امکان مدیریت تخفیف ها با در نظر گرفتن تخفیف برای هر فروشنده 
  • مدیریت آسان محصولات
  • پرداخت بصورت آنلاین و درب منزل
..آخرین مقالات..
سئو

انواع سئو

تمامی فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت [📈] در چهار قسمت خلاصه می شوند: سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو دامنه در این مطلب قصد معرفی انواع روش های سئو سایت را داریم. همه ی ما میدانیم که تولید محتوای با کیفیت به بهبود سئو سایت [📈] کمک می کند، همه ی ما می دانیم که بک لینک ها بر روی رتبه بندی موثراند، همه ی ما میدانیم که …. اگر قصد شنی...

3
10 آبان 1399
سئو

انواع سئو چیست

تمامی فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت [] در سه قسمت خلاصه می شوند: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال، در این مطلب قصد معرفی انواع روش های سئو سایت را داریم.

2
10 آبان 1399
سئو

مدل STP در بازاریابی چیست؟ (بخش‌بندی، هدف‌گیری، جایگاه‌یابی)

مدل STP: بخش‌بندی (Segmentation)، هدف‌گذاری (Targeting) و موقعیت‌یابی (Positioning)، سه عنصر حیاتی تلاش‌های استراتژیک بازاریابی هستند. امروزه بخش‌بندی، هدفگیری و جایگاه‌یابی (STP) یکی از راهکارهای استراتژیک آشنا در بازاریابی مدرن محسوب می شود. این مدل یکی از رایج ترین مدل های اعمال شده بر روی فعالیت های بازاریابی است. در نظ...

6
10 آبان 1399